abonnement Unibet Coolblue
pi_97460702
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:48 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Niet zo happen schat :)
Ik vind het mooi dat ze laten zien hoe diep de bekrompen angst voor andere dingen kan zijn.
:)
Nah ik hap niet
Ik word boos als mensen zeggen wat ze denken dat ik denk
daar kan ik niet tegen.

Angst voor andere dingen bijv zoals dit kan ik mij ook heel goed voorstellen
Er zijn ook zat mensen die me aankijken van gatver moet je haar zien
Dat heb je ook. Het is vervelend maar het hoort erbij

Ik woon in een klein dorp en ik had het in het begin ook hier
Maar nu kennen de mensen mij en vinden ze me toch eigenlijk een heel vriendelijk en beleefd meisje. En de kinderen die hier voor de deur spelen komen ook gelijk naar me toe rennen als ik naar buiten kom met de honden.

Ik vind het gewoon jammer dat er zo word over geoordeeld als je zelf niet eens inleest over hoe het allemaal in zijn werk gaat.
En dat jezelf aan haken ophangen nu word vergelijken met een gaatje in je oor maken
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_97460738
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:52 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Als jij het litteken geen probleem vindt is het toch goed, jij moet er mee rondlopen. Maar persoonlijk vind ik het zonde van je oor, en dat blijft mijn mening.
En daar heb ik ook alle respect voor dat jij er zo over denkt.
Maar je moet gewoon niet meer argumenten gaan gooien die nergens op gebaseerd zijn alleen op jou mening
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_97460751
quote:
10s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:52 schreef Shispeed het volgende:
[ afbeelding ]
Kekke schotel wel
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_97460929
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:20 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Precies!

Ze willen allemaal zo graag speciaal zijn, en anders zijn. En wat zijn ze uiteindelijk: ''een pot nat'' :') Ze zijn namelijk helemaal niet anders dan anderen, want uiteindelijk lopen ze er nog allemaal hetzelfde bij. Ik vind de mensen die dit doen echt sneu. Ze proberen zo hard uit te dragen hoeveel schijt ze wel niet hebben aan de mening van anderen, maar als je dit nodig hebt om dat te laten zien, trek je jezelf dus wel degelijk iets aan van anderen.
Ik ben eigenlijk heel normaal
Ik doe een opleiding om een honden opvang te beginnen
zet me in voor diverse goeie doelen en doe nog vrijwilligerswerk ook
HOE IS HET MOGELIJK MET ZO'N UITERLIJK HE :D11!!!
Heb totaal geen schijt aan de maatschappij en probeer alleen maar eraan bij te dragen
Gebruik geen drugs ik drink niet steel niet
Doe geen andere opzettelijk pijn
Ik hecht heel veel aan de mening van andere
Maar jou mening en die van phileine snap ik ook heel goed
Maar hoe jullie denken erover en het uiten dat begrijp iik niet.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_97461098
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:00 schreef Pixie. het volgende:
Ik ben eigenlijk heel normaal

Gebruik geen drugs ik drink niet steel niet
Noem je dat normaal? :')
pi_97461130
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:06 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Noem je dat normaal? :')
stiekem gebruik ik cocaine maar ssh :@
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  zondag 29 mei 2011 @ 17:06:55 #207
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_97461133
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:18 schreef DvT1987 het volgende:
Ik vind een kleine dichte tunnel bij een jongen die een klein beetje alternatief is wel sexy eigenlijk.. <3

(Maar dan niet aan 2 kanten)
Nee, want aan 2 kanten zou natuurlijk belachelijk zijn. :') ;')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zondag 29 mei 2011 @ 17:08:59 #208
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_97461200
earstretching :r :r :r
:')
pi_97461203
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Mensen die dit doen doen dit voor spirituele redenen.
Je moet niet zo oordelen als je iets ziet voordat je er meer over weet
Je schijnt er weinig van te voelen doordat je in een soort extase komt

Heel jammer en kinderachtig dat je dit doet
Ik veroordeel dit inderdaad. Er zijn mensen die verminkt worden door iets dat buiten hun invloed ligt, en deze mensen verminken zichzelf bewust onder het mom van ''extase''.

Dit soort dingen doen mij twijfelen aan de mensheid, en het zogenaamde brein waarmee we, in tegenstelling tot dieren, zouden kunnen nadenken. Een dier zou anders zoiets achterlijks nooit met zichzelf doen.

Mensen nemen zichzelf vaak te serieus en denken dat ze heel wat bijzonders zijn, en dat ze ''spiritueel'' moeten doen. In werkelijkheid is het allemaal maar gebakken lucht en komt het er gewoon op neer dat menig mens een gestoord wezen is.
pi_97461275
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik veroordeel dit inderdaad. Er zijn mensen die verminkt worden door iets dat buiten hun invloed ligt, en deze mensen verminken zichzelf bewust onder het mom van ''extase''.

Dit soort dingen doen mij twijfelen aan de mensheid, en het zogenaamde brein waarmee we, in tegenstelling tot dieren, zouden kunnen nadenken. Een dier zou anders zoiets achterlijks nooit met zichzelf doen.

Mensen nemen zichzelf vaak te serieus en denken dat ze heel wat bijzonders zijn, en dat ze ''spiritueel'' moeten doen. In werkelijkheid is het allemaal maar gebakken lucht en komt het er gewoon op neer dat menig mens een gestoord wezen is.
Waarom doet het jou ZOVEEL dat je er zo "agressief" op moet reageren? Ze dom, gestoord noemen?
Dat ze naar jou idee niet echt hoogbegaafd zullen zijn, ok.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97461293
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:00 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk heel normaal
Ik doe een opleiding om een honden opvang te beginnen
zet me in voor diverse goeie doelen en doe nog vrijwilligerswerk ook
HOE IS HET MOGELIJK MET ZO'N UITERLIJK HE :D11!!!
Heb totaal geen schijt aan de maatschappij en probeer alleen maar eraan bij te dragen
Gebruik geen drugs ik drink niet steel niet
Doe geen andere opzettelijk pijn
Ik hecht heel veel aan de mening van andere
Maar jou mening en die van phileine snap ik ook heel goed
Maar hoe jullie denken erover en het uiten dat begrijp iik niet.
Dat kan heel goed. Ik denk ook niet dat jij in zijn totaliteit een gestoord mens bent. Ik deel alleen jouw visie over piercen niet helemaal.

Ik trek inderdaad wel een duidelijk oordeel over de suspensions, maar dat gaat dan nog wel een hele stap verder. Dat mensen met stretchers verder hele normale mensen kunne zijn geloof ik best, sterker nog, dat weet ik ;)
pi_97461395
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik veroordeel dit inderdaad. Er zijn mensen die verminkt worden door iets dat buiten hun invloed ligt, en deze mensen verminken zichzelf bewust onder het mom van ''extase''.

Dit soort dingen doen mij twijfelen aan de mensheid, en het zogenaamde brein waarmee we, in tegenstelling tot dieren, zouden kunnen nadenken. Een dier zou anders zoiets achterlijks nooit met zichzelf doen.

Mensen nemen zichzelf vaak te serieus en denken dat ze heel wat bijzonders zijn, en dat ze ''spiritueel'' moeten doen. In werkelijkheid is het allemaal maar gebakken lucht en komt het er gewoon op neer dat menig mens een gestoord wezen is.
Nah er is weinig verminking aan dat ''haken hangen''
Je ziet er namelijk helemaal niets van als die haken weer zijn verwijderd :)
Je moet ook eens ophouden met zeggen dat ze dat doen omdat ze speciaal willen zijn
Iedereen leeft op zijn eigen manier en dat moet je accepteren
Ik bedoel ze doen er toch niemand kwaad mee?
Je zou er eens docu's over moeten kijken dan zie je echt waarom die mensen dat doen
Hoe het in zijn werk gaat.
Dan zie je dat je totaal verkeerd ziet

Weetje wat gestoord is mensen die zomaar iemand doodschieten in een winkelcentrum
Mensen die dieren mishandelen of andere mensen
Oorlogen & hypocrieten
Mensen die alleen maar aan zichzelf denken

Dat is gestoord.

Dus als jij je wat meer inleest over dingen voordat je er een discussie over probeert aan te gaan
praten we verder oke?

gr gr
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  zondag 29 mei 2011 @ 17:15:14 #213
346246 Phileintje
zegt niks
pi_97461414
quote:
15s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:44 schreef Pixie. het volgende:
Ik ben het hele topic heel beleefd gebleven
Maar nu begin ik pissig te worden.
Als je het zelf zo mooi vindt snap ik niet dat je je als een aangevallen slachtoffertje gedraagt als anderen daar anders over denken.

quote:
15s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:44 schreef Pixie. het volgende:
Ten eerste met je vergelijking over groeps en meeloop gedrag
Ik ben hiermee begonnen toen ik 15 was. dus zo'n 4 jaar geleden
Toen had niemand dit die ik kende.
Ik kon het alleen van internet en uit de film
Ik was hierdoor zo gefacineerd dat ik me erin ging verdiepen en uiteindelijk besloot ik het zelf ook te gaan doen.
Waarom.
Omdat ik het mooi vind.
Dus jij moet mij niet gaan vertellen wat ik denk want je heb geen idee
Ik heb ook niet beweerd dat je het gedaan hebt omdat je vriend(inn)en het hebben. Maar je hebt het dus wél gezien in films. Waarschijnlijk had een van je favoriete filmsterren het. Ook dát is meeloopgedrag! :)

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:47 schreef Pixie. het volgende:
Je houd er alleen een klein littekeentje aan over
Bij de een zal het mooier dichtgroeien dan bij de ander. Oftewel: Russisch Roulette... :)

quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Pixie. het volgende:
Mensen die dit doen doen dit voor spirituele redenen.
Spirituele redenen... :')
Mensen die zichzelf spiritueel/paranormaal begaafd/whatever noemen zijn sowieso niet helemaal goed bij hun hoofd. Volwassen mensen die in sprookjes geloven... :')

quote:
19s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:54 schreef Pixie. het volgende:
Angst voor andere dingen bijv zoals dit kan ik mij ook heel goed voorstellen
Ik heb er helemaal geen angst voor. Nogmaals: Ik vind het lelijk en lachwekkend om te zien, theedoek! :)
pi_97461439
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:11 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Dat kan heel goed. Ik denk ook niet dat jij in zijn totaliteit een gestoord mens bent. Ik deel alleen jouw visie over piercen niet helemaal.

Ik trek inderdaad wel een duidelijk oordeel over de suspensions, maar dat gaat dan nog wel een hele stap verder. Dat mensen met stretchers verder hele normale mensen kunne zijn geloof ik best, sterker nog, dat weet ik ;)
Als je dat weet dat het verder hele normale mensen zijn
Waarom beweer je dan dat het over zelfverminking gaat en begin je over gestoord?
Sorry hoor maar je bent jezelf echt aan het tegen spreken nu.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_97461505
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef Phileintje het volgende:

[..]

Als je het zelf zo mooi vindt snap ik niet dat je je als een aangevallen slachtoffertje gedraagt als anderen daar anders over denken.

[..]

Ik heb ook niet beweerd dat je het gedaan hebt omdat je vriend(inn)en het hebben. Maar je hebt het dus wél gezien in films. Waarschijnlijk had een van je favoriete filmsterren het. Ook dát is meeloopgedrag! :)

[..]

Bij de een zal het mooier dichtgroeien dan bij de ander. Oftewel: Russisch Roulette... :)

[..]

Spirituele redenen... :')
Mensen die zichzelf spiritueel/paranormaal begaafd/whatever noemen zijn sowieso niet helemaal goed bij hun hoofd. Volwassen mensen die in sprookjes geloven... :')

[..]

Ik heb er helemaal geen angst voor. Nogmaals: Ik vind het lelijk en lachwekkend om te zien, theedoek! :)
Ik ga niet meer op jou in
Puur omdat je de hele tijd zo kinderachtig reageert
Daar heb ik gewoon geen zin in

En ik word niet zomaar boos hoor
Ik word boos omdat jij beweerd dat jij weet wat ik denk
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_97461507
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:11 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Waarom doet het jou ZOVEEL dat je er zo "agressief" op moet reageren? Ze dom, gestoord noemen?
Dat ze naar jou idee niet echt hoogbegaafd zullen zijn, ok.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat is omdat het me stoort dat er hier in Nederland zo'n begripscultuur hangt. Overal moeten we maar begrip voor hebben, anders ben je meteen een racist of ben je kinderachtig. Ik ben het er gewoon niet mee eens dat ik voor alles begrip zou moeten hebben. Er zijn nu eenmaal dingen die ik niet begrijp en ook niet wil begrijpen.
pi_97461526
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef Phileintje het volgende:
1Waarschijnlijk had een van je favoriete filmsterren het. Ook dát is meeloopgedrag! :)

2theedoek! :)
1 :')

2 Jij bent echt zo volwassen :')
pi_97461548
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:18 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

1 :')

2 Jij bent echt zo volwassen :')
Dit dus
Ik ga er niet eens meer op in joh vooral niet op juffie theedoek :')
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_97461567
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef Moofasah het volgende:
Ik denk dat dat is omdat het me stoort dat er hier in Nederland zo'n begripscultuur hangt. Overal moeten we maar begrip voor hebben, anders ben je meteen een racist of ben je kinderachtig. Ik ben het er gewoon niet mee eens dat ik voor alles begrip zou moeten hebben. Er zijn nu eenmaal dingen die ik niet begrijp en ook niet wil begrijpen.
Ik denk dat ze met begrip meer bedoelen, dat je kan begrijpen dat anderen een andere mening kunnen hebben. :)
Dan mag je die mening best dom vinden, maar dat je dat wel kan accepteren.
pi_97461580
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik denk dat dat is omdat het me stoort dat er hier in Nederland zo'n begripscultuur hangt. Overal moeten we maar begrip voor hebben, anders ben je meteen een racist of ben je kinderachtig. Ik ben het er gewoon niet mee eens dat ik voor alles begrip zou moeten hebben. Er zijn nu eenmaal dingen die ik niet begrijp en ook niet wil begrijpen.
Waarom als je het niet wilt begrijpen blijf je toch een discussie aangaan als het je allemaal niet boeit?
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_97461584
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Ik denk dat ze met begrip meer bedoelen, dat je kan begrijpen dat anderen een andere mening kunnen hebben. :)
Dan mag je die mening best dom vinden, maar dat je dat wel kan accepteren.
Dit.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_97461843
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Als je dat weet dat het verder hele normale mensen zijn
Waarom beweer je dan dat het over zelfverminking gaat en begin je over gestoord?
Sorry hoor maar je bent jezelf echt aan het tegen spreken nu.
Nou laat ik het dan anders stellen. Ik vind het niet normaal om je oren te stretchen, maar een mens heeft meerdere kanten. Dat onderdeel van die mens vind ik niet normaal, maar voor mij is dat nog niet genoeg reden om de hele persoon als ''niet normaal'' te bestempelen.

Die haken gaan een stap verder, en dat is voor mij wel een reden om een persoon als geheel af te wijzen.

Zo duidelijk genoeg hoe ik er tegenaan kijk?
  zondag 29 mei 2011 @ 17:28:35 #223
346246 Phileintje
zegt niks
pi_97461885
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:18 schreef juxtaposition het volgende:
2 Jij bent echt zo volwassen :')
Zoek de verschillen:



pi_97461907
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:27 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nou laat ik het dan anders stellen. Ik vind het niet normaal om je oren te stretchen, maar een mens heeft meerdere kanten. Dat onderdeel van die mens vind ik niet normaal, maar voor mij is dat nog niet genoeg reden om de hele persoon als ''niet normaal'' te bestempelen.

Die haken gaan een stap verder, en dat is voor mij wel een reden om een persoon als geheel af te wijzen.

Zo duidelijk genoeg hoe ik er tegenaan kijk?
Ja. :)
pi_97461957
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Ik denk dat ze met begrip meer bedoelen, dat je kan begrijpen dat anderen een andere mening kunnen hebben. :)
Dan mag je die mening best dom vinden, maar dat je dat wel kan accepteren.
Ik accepteer het toch. Of zie je mij binnenvallen bij die organisaties om ze tegen te houden en ze te verbieden te doen waar ze mee bezig zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')