abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75661215

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Onze vaste stamgasten
  • Greys
  • Ingetje79
  • Morretje
  • Ynske
  • Harajuku.
  • Missbliss
  • Cat22
  • Muis006
  • Loveless85
  • JJH
  • Pagan
  • Qwea
  • BigBird
  • Isdatzo
  • Nokwanda
  • Re
  • ferrari_rood
  • Maes
  • draculettetje
  • Takaiki
  • Memento-Mori
  • Strega
  • Bamba
  • Goodbye
  • Nieslief
  • Barbaaf
  • Ml-etje
  • MrSubtle
  • DeZwabber
  • Surveillance-Fiets
  • Dizzy-miss-lizzy
  • Enfermera
  • gothic-blackie
  • Tombolafan
  • P.F
  • trovey
  • ALTER-EGO

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Het kippenhok:

De Pink Bandana Posse:

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img]
    [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img]
    [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img]
    [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img]
    [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img]
    [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img]
    [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img]
    [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img]

ALS FOK! DOWNTIME HEEFT en je verveelt je:
    Ga naar http://irc.tweakers.net/ffsc (zet dit nu meteen even in je bookmarks!!)
    Inloggen met je username van FOK!, wachtwoord kan je leeg laten.
    Typen kan gewoon onderin het balkje en dan enter, gewoon ouderwetse chat.
    Deze is speciaal voor de F&F SC, dus daar kunnen we elkaar eventueel weer vinden

Deze OP is HIER te vinden!
    Het Secret Santa lijstje is HIER te vinden, en de laatste status van ontvangen pakjes vind je HIER!
    Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
    De volgorde lijst van Leesclub De Natte Doos staat HIER!
    *Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
    Dierenthuis 9 januari lijstje staat HIER
  • Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 19:19:09 #2
    163650 Greys
    pi_75661253
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik vind het juist best een interessante en ik erger me eraan dat het weer nergens over mag gaan. het zijn menselijke emoties die boven komen en daar mag je toch over praten.
    Da's prima hoor.
    Als jullie er liever over praten ga ik nu even eten en kom ik weer terug als de discussie voorbij is.

Erger je vooral niet aan mij.
    Ik gaf alleen aan dat IK (ik!) nu geen zin heb in de discussie. Voeren jullie hem wel vooral uiteraard indien gewenst.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 15 december 2009 @ 19:19:51 #3
    93499 Nonneke
    -= People Are Strange =-
    pi_75661277
    Nog maar 2 nachtjes slapen
    -= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
    ;)
    Lekker motor rijjuuuuhh
    pi_75661286
    dat noemen ze dus iemand publiekelijk zwart maken , je wordt bedankt
    megalomaniac
    pi_75661383
    Hallo!
    pi_75661466
    Ik durf het er bijna niet meer over te hebben, mara ik moet het toch wel kwijt, want het zit me al een tijdje aardig dwars.
    Zou de reactie hetzelfde zijn als ik er een discussie over aan zou gaan? Ik denk het niet. Want vaak als er een emotioneel onderwerp aangesneden wordt, wordt deze de kop ingedrukt met de mededeling dat iemand er maar beter niet over had moeten beginnen of zo. En dan GAAAAAT het eindelijk echt ergens over dat MIJ ook raakt. Ik zie jullie hier toch ook als kennissen/ soort vrienden met wie je dingen bespreekt. Waarom mag het dan alleen over vrolijke oppervlakige dingen gaan. Toevallig is dit nou net een van die onderwerpen die me erg raken en waar ik graag dieper over denk. Omdat het toevallig hier ter sprake komet denk ik er op dit moment over na in jullie gezelschap, net zoals dat zou gebeuren als ik samen met jullie in levende lijve aan tafel zou zitten en het ter sprake zou komen. En dan zou ik ook mijn visie en emotie erover uitspreken.

En dan bedoel ik niet perse dit onderwerp, maar enig ander serieus onderwerp waarover meningen kunnen verschillen. Discussie of uitwisseling van meningen en gevoelens is niet hetzelfde als ruzie imo.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_75661545
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's prima hoor.
    Als jullie er liever over praten ga ik nu even eten en kom ik weer terug als de discussie voorbij is.

Erger je vooral niet aan mij.
    Ik gaf alleen aan dat IK (ik!) nu geen zin heb in de discussie. Voeren jullie hem wel vooral uiteraard indien gewenst.
    Dara erger ik me dus wel aan. Ontzettend zelfs.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_75661661
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:24 schreef nokwanda het volgende:
    Ik durf het er bijna niet meer over te hebben, mara ik moet het toch wel kwijt, want het zit me al een tijdje aardig dwars.
    Zou de reactie hetzelfde zijn als ik er een discussie over aan zou gaan? Ik denk het niet. Want vaak als er een emotioneel onderwerp aangesneden wordt, wordt deze de kop ingedrukt met de mededeling dat iemand er maar beter niet over had moeten beginnen of zo. En dan GAAAAAT het eindelijk echt ergens over dat MIJ ook raakt. Ik zie jullie hier toch ook als kennissen/ soort vrienden met wie je dingen bespreekt. Waarom mag het dan alleen over vrolijke oppervlakige dingen gaan. Toevallig is dit nou net een van die onderwerpen die me erg raken en waar ik graag dieper over denk. Omdat het toevallig hier ter sprake komet denk ik er op dit moment over na in jullie gezelschap, net zoals dat zou gebeuren als ik samen met jullie in levende lijve aan tafel zou zitten en het ter sprake zou komen. En dan zou ik ook mijn visie en emotie erover uitspreken.

En dan bedoel ik niet perse dit onderwerp, maar enig ander serieus onderwerp waarover meningen kunnen verschillen. Discussie of uitwisseling van meningen en gevoelens is niet hetzelfde als ruzie imo.
    Tuurlijk niet Nok. Ik vind dat deze dingen ook hun plaats hier moeten hebben.

En ik zal normaliter geen discussie afkappen omdat een bepaald persoon het in gang zet, maar deze user zat gisteravond ook al te zuigen en te rellen. En dat schoot me in het verkeerde keelsgat.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 19:28:23 #9
    163650 Greys
    pi_75661679
    Eh Nok, ik mag toch zeggen dat IK geen zin heb in de discussie of iemand wel of niet vrijwillig tekent als ik net een kwartier geleden dit nieuws heb gekregen?

Ik wil niemand verbieden en verder met elkaar over te praten hoor.
    Doe er alleen dan zelf niet aan mee, mijn keuze lijkt me

En verder loopt Kitao hier al dagen en nachten te emmeren en te etteren en heeft ie al diverse PMs van Elisa gekregen of hij normaal wil doen en dus was hij eerlijk gezegd even de laatste met wie ik de discussie wilde aangaan. Lijkt me ook fair als ik dat zo kies?

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 15-12-2009 22:21:24 ]
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75661682
    Allowah!

Las net je vervelende nieuws Greys.
    Kan me voorstellen dat je er even flink van slag van bent.
    Freestyle
    pi_75661720
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kun je mij uitleggen wat je daaraan stoort? (niet veroordelend bedoeld hoor!)
    pi_75661750
    Wat is er gebeurd?
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 19:30:38 #13
    163650 Greys
    pi_75661783
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nok, ik word nu (sorry) gewoon boos op je!

Wįįr erger je je nou precies aan?
    Ik heb net te horen gekregen dat zijn been er af ligt en dat ie in coma ligt. Mag ik dan gewoon verdorie aangeven dat ik vlak daarna geen trek heb in de discussie of hij er wel of niet vrijwillig voor getekend heeft? Nu voor de derde keer: ik heb zélf geen zin om daarover te discussiėren nu en verbied niemand om dat verder met elkaar hier wel te doen. Dus dan trek ik me even terug.

Hoezo moet je je daaraan ergeren? Kan je je dat niet indenken?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 19:30:58 #14
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75661803
    in mijn ogen mag t zeker besproken worden, maar de manier waarop t nu gebracht werd viel voor mij wat verkeerd
    mijn vader is brandweerman, ook ervoor gekozen, maar als hem wat zou overkomen zou t mij alleen maar meer pijn doen als men t afdoet met dan had hij maar een ander beroep moeten kiezen
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 19:31:03 #15
    163650 Greys
    pi_75661807
    *out*
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75661844
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:29 schreef Desunoto het volgende:
    Wat is er gebeurd?
    Nieuwe mensen hier moeten eerst hun leeftijd, pincode, aantal huisdieren en lievelingseten doorgeven. Daarna krijg je de info. (of je kijkt even terug in het vorige topic van deze SC)
    pi_75661891
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nieuwe mensen hier moeten eerst hun leeftijd, pincode, aantal huisdieren en lievelingseten doorgeven. Daarna krijg je de info. (of je kijkt even terug in het vorige topic van deze SC)
    Oké, ik ben 19 jaar en m'n pincode is... hey wacht 's even. !
    pi_75661989
    Oh ik lees het net. Sterkte Greys.

Wat een verschrikkelijk verhaal. En oorlogen
    pi_75662028
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kun je mij uitleggen wat je daaraan stoort? (niet veroordelend bedoeld hoor!)
    Dat het me vaker is opgevallen dat een discussie niet gevoerd mag worden. Dat het moet ophouden als je er net dieper op in wil gaan en erover gaat nadenken. Het is iets dat ik doe. Ik denk na over dingen. Soms net iets dieper. Over spirituele onderwerpen, over levensbeschouwelijke en politieke zaken. Over filosofie. Soms met humor, soms met emoties. Altijd met compassie. Maar net als het dieper gaat moet het stoppen.
    Ik voel me daardoor vaak weer net het stuudje van de klas dat maar moet ophouden met slim doen en nadenken of zo. Dat is het effect dat het op MIJ heeft als het bespreken van een dergelijk onderwep gesmoord wordt.
    Misschien vinden veel mensen dat ik dara dan te diep op in ga of dat ik dat dan maar in een ander subforum moet doen. Maar dat is nou net het punt.... hier leer je mensen kennen en kan er juist vanalles ter sprake komen. En dan heb je een veilige band met mensen op een bepaalde manier, waardoor je juist hier wel verder durft te gaan en je idee of visie of emotie durft te delen.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_75662105
    Zullen we er dan nu mee stoppen met het onderwerp Oorlog en vrijwillig of niet vrijwillig daar in stappen.....ik denk niet dat kiao het fout bedoelde, ook al heeft hij nogal eens een verkeerde manier van het te brengen maar als hij hier een tijdje meeloopt komt hij er steeds meer achter dat het hier niet KLAAGBAAK en ONZIN is en met wat bijsturen van onze zijde lukt het op den duur wellicht wel dat hij hier kan integreren......ik heb hier en daar al gezien dat hij toch wat stappen zet om het een beetje in te dammen....hij vliegt blijkbaar toch nog wel uit de bocht hier en daar maar wie weet krijgt hij steeds beter door wat hier wel en niet done is....althans dat hoop ik Even goede vrienden nu weer jongens en meiden

En Nokwanda...natuurlijk kan je hier onderwerpen uitdiepen maar ik denk dat het voor Greys net even wat te veel wordt om over dit specifieke onderwerp een discussie te voeren als je zo'n bericht hebt gehad.
    Optimist tot in de kist
    Miniem's internetvriendinnetje :P
    Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
      dinsdag 15 december 2009 @ 19:39:40 #21
    262650 kitao
    prikplaatje
    pi_75662184
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
    Eh Nok, ik mag toch zeggen dat IK geen zin heb in de discussie of iemand wel of niet vrijwillig tekent als ik net een kwartier geleden dit nieuws heb gekregen?

Ik wil niemand verbieden en verder met elkaar over te praten hoor.
    Doe er alleen dan zelf niet aan mij, mijn keuze lijkt me

En verder loopt Kitao hier al dagen en nachten te emmeren en te etteren en heeft ie al diverse PMs van Elisa gekregen of hij normaal wil doen en dus was hij eerlijk gezegd even de laatste met wie ik de discussie wilde aangaan. Lijkt me ook fair als ik dat zo kies?
    voor mij was die discussie al afgelopen hoor , dat heb ik al aangegeven.
    nogmaals sterkte ermee.
    megalomaniac
    pi_75662283
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:37 schreef trovey het volgende:
    Zullen we er dan nu mee stoppen met het onderwerp Oorlog en vrijwillig of niet vrijwillig daar in stappen.....ik denk niet dat kiao het fout bedoelde, ook al heeft hij nogal eens een verkeerde manier van het te brengen maar als hij hier een tijdje meeloopt komt hij er steeds meer achter dat het hier niet KLAAGBAAK en ONZIN is en met wat bijsturen van onze zijde lukt het op den duur wellicht wel dat hij hier kan integreren......ik heb hier en daar al gezien dat hij toch wat stappen zet om het een beetje in te dammen....hij vliegt blijkbaar toch nog wel uit de bocht hier en daar maar wie weet krijgt hij steeds beter door wat hier wel en niet done is....althans dat hoop ik Even goede vrienden nu weer jongens en meiden
    Daar ging het voor mij al niet meer over. Het gaat me om een principe en wat dat metr mij doet. En dat slik ik heel vaak in en vandaag eens een keer niet.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_75662329
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat het me vaker is opgevallen dat een discussie niet gevoerd mag worden. Dat het moet ophouden als je er net dieper op in wil gaan en erover gaat nadenken. Het is iets dat ik doe. Ik denk na over dingen. Soms net iets dieper. Over spirituele onderwerpen, over levensbeschouwelijke en politieke zaken. Over filosofie. Soms met humor, soms met emoties. Altijd met compassie. Maar net als het dieper gaat moet het stoppen.
    Ik voel me daardoor vaak weer net het stuudje van de klas dat maar moet ophouden met slim doen en nadenken of zo. Dat is het effect dat het op MIJ heeft als het bespreken van een dergelijk onderwep gesmoord wordt.
    Misschien vinden veel mensen dat ik dara dan te diep op in ga of dat ik dat dan maar in een ander subforum moet doen. Maar dat is nou net het punt.... hier leer je mensen kennen en kan er juist vanalles ter sprake komen. En dan heb je een veilige band met mensen op een bepaalde manier, waardoor je juist hier wel verder durft te gaan en je idee of visie of emotie durft te delen.
    Er wordt nergens gezegd dat de discussie niet gevoerd mag worden. Er zijn alleen bepaalde mensen die er niet aan mee willen doen. Het ligt bijvoorbeeld niet binnen mijn interesse gebied, dus ik hou me er buiten. Zo zullen er wel meer mensen zijn, ieder met hun eigen reden om niet deel te nemen aan de discussie. Maar niemand smoort jou in de kiem.
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      dinsdag 15 december 2009 @ 19:43:41 #24
    28375 MrSubtle
    Toe aan vakantie!
    pi_75662338
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd Nok snap ik heel goed wat je bedoelt, en eigenlijk denk ik dat Greys het ook met je eens is dat het moet kunnen... alleen is de timing voor haar op dit moment even heel pijnlijk denk ik en daarom wil zij als persoon er even niet aan mee doen?

ik vind het ook een heel interessant onderwerp, en zet er graag eens een enorme boom met je over op (alleen sta ik nu op het punt om weg te gaan dus ik ga 'm nu ook even laten liggen, maar dat staat los van het onderwerp)
    Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
    China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
    pi_75662345
    Wat een vreselijk nieuws, Greys!
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 @ 19:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als jij daarover wilt verder discussiėren dan mag dat toch gewoon? Ik lees alleen dat Greys geen zin heeft in die discussie, maar verder is iedereen toch vrij om te posten wat hij/zij wilt? En ergens wel of niet op ingaan.
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')