abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 december 2009 @ 15:58:56 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_75615929
Ik mis nog een standje van afgelopen weekend in de OP
pi_75617385
nog 3 punten en een bekerwinst en we kunnen trots de winter in. Althans denk ik. Dan ff snel paar grootverdieners lozen en met de jeugd kwalificatie voor Europees voetbal over de streep treken.
pi_75618918
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
nog 3 punten en een bekerwinst en we kunnen trots de winter in. Althans denk ik. Dan ff snel paar grootverdieners lozen en met de jeugd kwalificatie voor Europees voetbal over de streep treken.
Vind ik nogal riskant. We spelen al met de meeste jeugdspelers van de eredivisie nu, je moet ook een beetje ervaring behouden.

Stel dat Bahia, Tomasson of Vlaar er straks 5 weken uitliggen en je hebt Hofland en Makaay laten vertrekken. Dan wordt het straks weer knokken in de play-offs.

Alleen De Cler (en misschien Gio) van de oudjes is denk ik echt misbaar, en Slory/Biseswar van de jongere garde. De rest is duur, maar extreem nuttig. Feyenoord moet dit seizoen gewoon 4e worden, Europees voetbal halen en daarna met jonge talenten en goed gescoutte goedkope Scandinaviers verder bouwen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ritmo op 14-12-2009 17:29:54 ]
-
pi_75619123
quote:
Hofland vindt salaris niet grootste probleem Feyenoord
Uitgegeven: 14 december 2009 10:42
Laatst gewijzigd: 14 december 2009 12:22

AMSTERDAM - Kevin Hofland is het zat dat de salarissen die hij en de andere routiniers bij Feyenoord verdienen, als grote oorzaak gezien blijven worden van de slechte financiële situatie bij de club.
De verdediger is van mening dat de schulden van de Rotterdammers dusdanig hoog zijn dat er meerdere dingen aan ten grondslag liggen dan de hoge loonkosten.

"Ik vind het storend dat het steeds daarover gaat. Volgens mij heeft Feyenoord mij gehaald en mij dat contract aangeboden", zegt de oud-PSV'er.


"De financiële problemen die er zijn, liggen echt niet alleen aan de salarissen van de spelers. Als je ziet hoe groot ze zijn, moet het aan meer dingen liggen."


Intact houden

Ondanks dat een vertrek van één of meerdere spelers de club lucht zou kunnen verschaffen, hoopt trainer Mario Been zijn selectie intact te houden. "Met elke speler die weg gaat, wordt de kans dat we Europees voetbal halen kleiner."

"Al enkele keren is gebleken, dat deze jongens er staan als dat nodig is en we problemen hebben door schorsingen en blessures. Ik hoop dit seizoen af te kunnen maken met deze groep", zegt de coach.


Jaarcijfers

Feyenoord maakte vrijdag bekend dat de club het afgelopen seizoen afgesloten heeft met een verlies van 16,9 miljoen euro. Eerder was al bekend geworden dat de club 21 miljoen euro schuld had.

De leiding van de 'Stadionclub' noemt de teleurstellende prestaties van het eerste elftal en het uitblijven van grote transfers als belangrijkste oorzaken van de financiële malaise.
Hofland heeft idd gelijk, het zijn niet alleen de hoge topsalarissen, het zijn ook de kosten die gemaakt zijn voor de trainer die hij met enkele teamgenoten weg gejaagd heeft, en de inkomsten die Feyenoord misgelopen heeft door de slechte resultaten waar o.a. hij verantwoordelijk voor is.

Ik denk eigenlijk dat als Feyenoord in 2007/2008 was gaan bouwen met jeugdspelers en goedkope talenten (en dan alleen Tomasson en Gio er bij) dat die schuld voor 3 kwart minder was geweest nu. Feyenoord betaald al 3 jaar op rij 19 miljoen(!) euro aan salarissen, dat is gewoon 57 miljoen euro samen. De resultaten waren dan niet veel slechter geweest en je stond niet bekend als een club met wanbeleid en dikke schulden. Maar goed, dat is achteraf praten. Jammer dat in dat jaar Beenhakker er nog niet zat; die had misschien ook wel Makaay etc. gehaald, maar wel gezorgd voor een beter uitgebalanceerde selectie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ritmo op 14-12-2009 17:42:29 ]
-
pi_75620387
Nu op radio rijnmond live interview van een uur met Been en Gudde te volgen via rijnmond.nl
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_75620495
Bedankt voor de tip, even luisteren maar. Je kunt ze ook bellen, dit is je kans om Gudde te spreken DK.

Al verwacht ik weinig meer dan:

Been: "We hebben natuurlijk geweldige spelers, een ontzettend goede selectie en iedereen is belangrijk"
Gudde: "We moeten erg creatief zijn en van de hoge lasten af".

-edit-

Al bijna 30.000 kaarten voor Feyenoord - AZ verkocht, netjes.

[ Bericht 43% gewijzigd door Ritmo op 14-12-2009 18:23:56 ]
-
pi_75621270
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef Ritmo het volgende:
Al bijna 30.000 kaarten voor Feyenoord - AZ verkocht, netjes.
Jammer, liever een mannetje of 15.000...
pi_75621414
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:34 schreef Ruud het volgende:

[..]

Jammer, liever een mannetje of 15.000...
Liever niet, we hebben de opbrengsten van de kaarten hard nodig.
-
pi_75621536
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Liever niet, we hebben de opbrengsten van de kaarten hard nodig.
Wat dat betreft is het goed ja.
pi_75621655
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef Ruud het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het goed ja.
Snap sowieso niet dat veel supporters graag een half lege Kuip zien, maar zal wel aan mij liggen. Vind zo'n volle Kuip 100 keer indrukwekkender eruit zien (geldt ook voor AZ) dan al die lege stoeltjes/vakken.
-
pi_75621732
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:34 schreef Ruud het volgende:

[..]

Jammer, liever een mannetje of 15.000...
Pfff dat gelul over sfeer en bla bla...

Niks is mooier dan met kunstlicht een stijf uitverkochte Kuip.
#12 is not for sale!
pi_75621859
Nog even voor Krullehoofd:
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Ik geloof dat de halve reservebank uit A junioren bestond afgelopen zaterdag. Ga dit eens vergelijken met PSV, Twente en 020.
Bij Twente hebben ze o.a. Denneboom, Carney, Paauwe en Perez als invallers.

En als je naar Ajax kijkt, kom je bij namen als Bakircioglu, Atouba, Cvitanic en Rommedahl uit. Ook niet heel indrukwekkend.

PSV heeft idd wel de beste bank van de eredivisie met o.a. Simons, Reis Koevermans en (wisselend) Lazovic/Toivonen.

Wij hebben met o.a. Makaay Hofland en Bruins nou niet echt een slechtere bank dan Ajax en Twente vind ik. En dan missen we ook nog eens 3 basisspelers. Het verschil zit hem toch in de aanvallers naar mijn mening.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ritmo op 14-12-2009 18:56:00 ]
-
pi_75621976
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Pfff dat gelul over sfeer en bla bla...
Nee, nu is de sfeer lekker
quote:
Niks is mooier dan met kunstlicht een stijf uitverkochte Kuip.
Voor het oog wel ja.
pi_75622345
Ik heb het grootste deel van het interview op Rijnmond even opgenomen voor de belangstellenden.
-
pi_75622406
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef Ritmo het volgende:
Nog even voor Krullehoofd:
[..]

Bij Twente hebben ze o.a. Denneboom, Carney, Paauwe en Perez als invallers.

En als je naar Ajax kijkt, kom je bij namen als Bakircioglu, Atouba, Cvitanic en Rommedahl uit. Ook niet heel indrukwekkend.

PSV heeft idd wel de beste bank van de eredivisie met o.a. Simons, Reis Koevermans en (wisselend) Lazovic/Toivonen.

Wij hebben met o.a. Makaay Hofland en Bruins nou niet echt een slechtere bank dan Ajax en Twente vind ik. En dan missen we ook nog eens 3 basisspelers. Het verschil zit hem toch in de aanvallers naar mijn mening.
Paauwe is toch die 3e keeper van twente en denneboom is al lang vertrokken.

Het verschil zit hem idd in de aanvallers, feyenoord heeft hele matige flankspelers al komt het met Cisse nog wel goed. Je kant zien dat hij veel talent heeft alleen maakt hij vaak de verkeerde keuzes. Verder is het jammer dat fernandez dit seizoen niet meer in actie komt.
pi_75622619
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:02 schreef M.Melandri het volgende:
Paauwe is toch die 3e keeper van twente en denneboom is al lang vertrokken.
Dat is waar ja, maar ik vind Darley, Van Dijk en Mulder niet veel minder dan Boschker, die nogal grillige 2e keeper daar, en Paauwe. En zo kun je ook andere posities vergelijken, Tiendalli staat daar in de basis en ik zou niet eens weten wie hem vervangt. Verder: Vlaar - Bahia/Hofland tegenover Douglas - Wisgerhof, scheelt allemaal niets.

Denneboom heb je gelijk in hij stond er nog bij op VI.
quote:
Het verschil zit hem idd in de aanvallers, feyenoord heeft hele matige flankspelers al komt het met Cisse nog wel goed. Je kant zien dat hij veel talent heeft alleen maakt hij vaak de verkeerde keuzes. Verder is het jammer dat fernandez dit seizoen niet meer in actie komt.
Dat dus, met iemand als Stoch of Ruiz stonden wij er ook wel beter voor denk ik.
Idd jammer van Fernandez, maar ik moet zeggen dat Leerdam zich opvallend goed staande houdt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ritmo op 14-12-2009 19:18:45 ]
-
pi_75623539
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef Ritmo het volgende:
Ik heb het grootste deel van het interview op Rijnmond even opgenomen voor de belangstellenden.
Thnx straks even beluisteren
pi_75624671
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Thnx straks even beluisteren
Je hebt je kans gemist om je held Gudde te spreken. Zat te wachten op "we hebben een telefoontje van een beller onder schuilnaam 'Dirk Kuijt van Fok' voor de heer Gudde".
-
pi_75625831
Hmm, moet nog een kaart kopen voor Feijenoord - AZ.

Nu maar hopen dat mijn vak niet is uitverkocht.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 14 december 2009 @ 20:19:56 #21
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75625833
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef Ritmo het volgende:
Ik heb het grootste deel van het interview op Rijnmond even opgenomen voor de belangstellenden.
Thanks man! Straks even luisteren. Is Been nog komisch uit de hoek gekomen?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_75625910
Nee, hij was aardig serieus. Zeker voor zijn doen.
-
pi_75626221
Hier even een kort vergelijk tussen 2008/2007 en 2006/2005, wellicht interessant..

Winst en verliesrekening, met uitzondering van transferresultaat




Balans



[ Bericht 3% gewijzigd door Haringkop op 14-12-2009 20:43:29 ]
#12 is not for sale!
pi_75626501


Waarom staan er niet de hele bedragen? Hoe moet je die lonen b.v. zien? Met 3 nullen er nog achter ofzo?
-
pi_75626591
Maal 1.000 idd, anders wordt het onleesbaar...

Heb alleen verkeerde koppen toegevoegd, moet 2009/2008 en 2007/2006 natuurlijk zijn..
ff aanpassen
#12 is not for sale!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')