De achtertuin is niet rolstoelproof, helaas. Een smal, slingerend paadje met houtsnippers.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]mag ik vragen waarom Strega niet bij t begraven kon zijn? tis toch bij jullie in de tuin?
Heel erg, ze trok erg naar mij toe, en omdat ze zo klein was had ze als bijnaam Lolita.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat een beauty... wat zullen jullie haar missen.![]()
ahhhhhhquote:Op donderdag 26 november 2009 18:18 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties en medeleven.
Een foto staat hier
Oke, het is Ymme... maar da's op zich toch niet zo heel raar?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:28 schreef Ynske het volgende:
o my.... die doos he, je weet weel, zwanger enzo bekkeninstabiliteit enzo
die wil zo snel mogelijk na de bevalling gaan zwemmen met dr kind![]()
euhm je moet sowiezo 6 weken wachten, liefst zelfs nog tot na de eerste entingenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, het is Ymme... maar da's op zich toch niet zo heel raar?
Zwemmen is sowieso leuk en goed en met bekkeninstabiliteit lijkt het mij, als leek, beter om te gaan zwemmen dan andere belastende dingenBij elk ander had je het waarschijnlijk heel normaal gevonden.
De mooie herinneringen aan Isis/Lolita zullen blijven, ook al was ze er veel te kort.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:30 schreef Pagan het volgende:
Heel erg, ze trok erg naar mij toe, en omdat ze zo klein was had ze als bijnaam Lolita.
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
net gitaarles gemist, vergeten op de klok te kijken
hoe hard maak jij je dwarsfluit schoonquote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef Ynske het volgende:
ff richting muziekwinkel
mn wisser voor de dwarsfluit is de helft korter![]()
misschien hebben ze nog wel een leuk boek erbij
Ohhhh maar uit 'zo snel mogelijk' in jouw post haalde ik niet dat ze dat al meteen 2 dagen na de bevalling zou willen. Ik dacht gewoon na een paar weken of maanden en dat gebeurt wel vaker, zo bedoel ikquote:Op donderdag 26 november 2009 18:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm je moet sowiezo 6 weken wachten, liefst zelfs nog tot na de eerste entingen
dan vind ik t wel zot als je verwacht dat t al veel eerder kan
Hoe reageren de andere dieren?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
De achtertuin is niet rolstoelproof, helaas. Een smal, slingerend paadje met houtsnippers.
[..]
Heel erg, ze trok erg naar mij toe, en omdat ze zo klein was had ze als bijnaam Lolita.
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
nu iedereen al aan het LOGen?
Ah werd eens tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |