1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Hij moest van het asiel alleen maar SD voer (en nu CD) want hij had blaasgruis gehad. Maar dat kon ik hem niet aandoen, want hij stond elke dag letterlijk kwijlend naar het voer van Bink te kijken. Dus nu krijgt ie die CD brokjes en een klein blikje Gourmet per dag (zo'n heel klein blikje, mini). En dat gaat prima, al meer dan een jaar.quote:Op zondag 15 november 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Op zondag naar de Intratuin
![]()
Ga Boor es fijn op carnibest zetten joh!
Maak je foto's van de kersttafereeltjes voor me, zodat ik psies weet waarom ik de komende maanden niet naar Intratuin wil????
k vraag me vaak af waarom mensen dat doenquote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
BIJNA, echt BIJNA. Over 2 weken istie wel aan de beurt
Omdat er dan pas weer een uitzending is en die smerige kut profiteur er weer isquote:
Nou Q, je hebt mij teleurgesteld en Greys trots gemaakt, zie je nu hoe erg t is???quote:Op zondag 15 november 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Q, ik ga maar heel even!
En ik ben trots op je, in tegenstelling tot oh-oh, dat je niet uit je plaat bent gegaan gister.
Dat scheelt je weer energie en hoofdpijn
Ze heeft me gister gesmst dat ie toen een off-day had helaas.quote:Op zondag 15 november 2009 14:42 schreef MissBliss het volgende:
Ben maar weinig online geweest, maar wil wel even vragen of er nieuws is van ingetje en Baloe?
quote:Op zondag 15 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Q, je hebt mij teleurgesteld en Greys trots gemaakt, zie je nu hoe erg t is???
Nou precies! nou dit is nog een tikje erger.quote:Op zondag 15 november 2009 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vraag me vaak af waarom mensen dat doen
dat stoort me dus bij t sporten vaak ook, dan word er ranja en bier besteld en dan gaan mensen van de pot mixjes drinken bv, en dan wel op t biertempo
ik drink geen alcohol, dus betaal dan wel 5 euro voor wat ranja, en bv 1 blikje fris
gelukkig is dat nu opgepakt, en betaal ik de helft, maar als ik dan meer wil drinken dan leg ik nog bij
Ik wil jou trots makenquote:Op zondag 15 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Q, je hebt mij teleurgesteld en Greys trots gemaakt, zie je nu hoe erg t is???
Ben ik weer niet goed genoeg voor je?quote:
Ja dan moet je niet het makke lammetje uithangen natuurlijkquote:
Ja mop dat had je laatst nog, mss word je zo es wat georganiseerderquote:Op zondag 15 november 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]Naarling
Oh en ik vond net een screenshot van de bijna-bestelling toen met die actie.
Stond alleen je postcode er opIk dacht je mobiele nr te hebben
Spannend dus nog!quote:Op zondag 15 november 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft me gister gesmst dat ie toen een off-day had helaas.
Dat ze maandag weer naar de DA gaat met die Rotterdammert.
Duimen!
quote:Op zondag 15 november 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Shit, ik wist wel dat ik bij deze bamiesoep niet het hele zakje chilipoeder dr in had moeten mikken
ZIE, JE VERLAAT ME. OH-OH IS ER TENMINSTE ALTIJD VOOR MEquote:Op zondag 15 november 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ik weer niet goed genoeg voor je?![]()
Nou ik ga ff. Tot laterrrrrrrrrr!
lekker is datquote:Op zondag 15 november 2009 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou precies! nou dit is nog een tikje erger.
Hij komt al jaaaaaaaaaren in die studio. En er is ook al jaaaaaaaaaren de ongeschreven regel dat iedereen om de beurt bier meeneemt. Iedereen doet dat dus ook, behalve HIJ. ALTIJD.
Dus ik had mn tasje vol gemikt met 4 flesjes.. bleken er nog wat vrienden te zitten. Afijn, ik ff afwachten. Zegt hij zo tegen mij "Had ik bier mee moeten nemen ofzo?' Dus ik : nou, dat was voor de verandering nou eens geen slecht plan geweest. Zegt ie vet schijnheilig "ja daar heb ik niet aan gedacht"
Dus ik zo 10 min later : Ik ga bier halen, want ik hebbe niet genoeg. Wie moet? (En hem negeren he) Afijn, er waren maar 3 mensen die moesten, dus ik heb 2 blikjes bij gehaald. Toen ik terug kwam, bleek alleen iemand anders nog 1 blikje te hebben, en die heeft ie aan hem gegeven. Afijn, wij lekker zuipen... zegt ie op een gegeven moment "ISSER NOG BIER?!" en ik had nog
Dus MM zo : "Ja! Bij de AH" hij "Dan laat maar"
Echt, ELKE keer zuipt ie van een ander. En NOOIT zelf wat meenemen. Nee, en alstie dan met dat wijf van hem komt, nemen ze voor zichzelf een blikje energy drink mee. En het allerallerallerergste is nog wel, dattie met gemak 2 halve liters wegslaat, en dan met de auto en zn kind erin naar huis gaat.
Het was dattie gisteren op de fiets was, want ik had echt de politie gebeld. Ik haat zulke smerige profiteurs
That's my kuthoerrrrrrrrquote:Op zondag 15 november 2009 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZIE, JE VERLAAT ME. OH-OH IS ER TENMINSTE ALTIJD VOOR ME
He bah.quote:Op zondag 15 november 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft me gister gesmst dat ie toen een off-day had helaas.
Dat ze maandag weer naar de DA gaat met die Rotterdammert.
Duimen!
Ohhh dat soort mensen.....quote:Op zondag 15 november 2009 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou precies! nou dit is nog een tikje erger.
Hij komt al jaaaaaaaaaren in die studio. En er is ook al jaaaaaaaaaren de ongeschreven regel dat iedereen om de beurt bier meeneemt. Iedereen doet dat dus ook, behalve HIJ. ALTIJD.
Dus ik had mn tasje vol gemikt met 4 flesjes.. bleken er nog wat vrienden te zitten. Afijn, ik ff afwachten. Zegt hij zo tegen mij "Had ik bier mee moeten nemen ofzo?' Dus ik : nou, dat was voor de verandering nou eens geen slecht plan geweest. Zegt ie vet schijnheilig "ja daar heb ik niet aan gedacht"
Dus ik zo 10 min later : Ik ga bier halen, want ik hebbe niet genoeg. Wie moet? (En hem negeren he) Afijn, er waren maar 3 mensen die moesten, dus ik heb 2 blikjes bij gehaald. Toen ik terug kwam, bleek alleen iemand anders nog 1 blikje te hebben, en die heeft ie aan hem gegeven. Afijn, wij lekker zuipen... zegt ie op een gegeven moment "ISSER NOG BIER?!" en ik had nog
Dus MM zo : "Ja! Bij de AH" hij "Dan laat maar"
Echt, ELKE keer zuipt ie van een ander. En NOOIT zelf wat meenemen. Nee, en alstie dan met dat wijf van hem komt, nemen ze voor zichzelf een blikje energy drink mee. En het allerallerallerergste is nog wel, dattie met gemak 2 halve liters wegslaat, en dan met de auto en zn kind erin naar huis gaat.
Het was dattie gisteren op de fiets was, want ik had echt de politie gebeld. Ik haat zulke smerige profiteurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |