Ik hou het even bij ijs danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef Cat22 het volgende:
Quiche is lekkah.![]()
Ook al had de mix klontjes en zijn sommige bakjes vierkant geworden.
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef Cat22 het volgende:
Quiche is lekkah.![]()
Ook al had de mix klontjes en zijn sommige bakjes vierkant geworden.
Speciaal voor jou maak ik dan een ronde quiche.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom een keertje kiesj bij je eten.
Quiche, en vlaai.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou maak ik dan een ronde quiche.
Azijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:01 schreef Ynske het volgende:
MrSubtel, waar staat de reeks uit je UI voor? k herken t van n vriendin van me die microbiologie studeerde maar wat t is?
Heb jij eigenlijk nog in ZUU gepost?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Azijn
Usericon heb ik gekozen toen ik na 5 jaar of zo stopte met crew zijn, omdat heel veel ex-crewleden helemaal verzuurden nadat ze stopten... dus ik ging alvast "op zuur"
Tofquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Azijn
Usericon heb ik gekozen toen ik na 5 jaar of zo stopte met crew zijn, omdat heel veel ex-crewleden helemaal verzuurden nadat ze stopten... dus ik ging alvast "op zuur"
Een tijdelijk subforum voor verzuurde ex crew. Van een maand of twee geleden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:06 schreef MrSubtle het volgende:
ZUU ken ik niet? (nee dus)
Mijn ondertitel was overigens al die tijd ook "Nu met verlaagde PH"
Hoe laat ben je hier?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Dit zijn de goddelijkste stoofperen die ik ooit gegeten heb.
Al zeg ik het zelf
Iteejer was de enige die hem meteen snapte zeker?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Azijn
Geen idee, hangt van de gastheer af. Maar als ik kan kiezen geen kersenvlaai. niet mijn favorietje.quote:
Die is goed!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Azijn
Ruilen tegen zuurvlees van oh-oh?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Dit zijn de goddelijkste stoofperen die ik ooit gegeten heb.
Al zeg ik het zelf
oh wat tof, helaas gemistquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Een tijdelijk subforum voor verzuurde ex crew. Van een maand of twee geleden.
Geen kersen? Ook niet met veul slagroom?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, hangt van de gastheer af. Maar als ik kan kiezen geen kersenvlaai. niet mijn favorietje.![]()
Appelvlaai.![]()
[..]
Die is goed!![]()
Waarom heb je je ondertitel veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |