Tot 3 uur open vandaag... Een aanhanger is trouwens helemaal niet fijn, want zodra je d'r een hebt lijk je ook meer troep te hebben dat je er mee weg moet brengenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Pas op he, die milieupunten zijn op zaterdag soms niet de hele dag open
Ik wil ook een aanhanger en troep wegbrengen
De Zonnedauw is volgens mij amper dood te krijgen juist!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:33 schreef MissBliss het volgende:
Ik wilde ook zo'n plant, ik denk: leuk die ga ik samen met m'n moeder kopen, ik had zelfs al een naam!
maar volgens m'n moeder gaat ie zo dood en is het geldverspilling![]()
Dit laat ik zo aan m'n moeder lezen, thanksquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
MissBliss postte op haar telefoon, dus even voor haar geopend aangezien ze dat door het slotje heen (altijd weer die blauwen he!) aangaf
[..]
De Zonnedauw is volgens mij amper dood te krijgen juist!
En geldverspilling, ze kosten ¤ 3,50 dus het is leuk om het te proberen
Ik heb er vandaag ook een besteldquote:
Placebo is ook wel relaxt, heb ze aantal keer op festivals gezien, wel een aantal goeie nummersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou daar ook wel heen willen
maar volgende week wel muse en over een maand placebo![]()
Oh sorry, ik had er zelfs al drie tegelijk verwacht ofzo eerlijk gezegdquote:
Heb in FB al gevraagd of ie dicht magquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had er zelfs al drie tegelijk verwacht ofzo eerlijk gezegd
ik had de OP al gekopieerd, ging net op tijd op de handremquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had er zelfs al drie tegelijk verwacht ofzo eerlijk gezegd
Ik las het idd...apart he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
Dat we even niet denken dat dieren dom zijn he, en niet in de gaten hebben wat er gebeurt.
Ik vind het zo'n indrukwekkende foto, aapjes die afscheid van hun vriendin nemen
[ afbeelding ]
Zie hier het topic: Chimpansee Dorothy overleden (8-uur journaal foto)
Ja ik zag 'm net in Ado z'n topic.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
Dat we even niet denken dat dieren dom zijn he, en niet in de gaten hebben wat er gebeurt.
Ik vind het zo'n indrukwekkende foto, aapjes die afscheid van hun vriendin nemen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
die foto
Elmo!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
Zie deze, DeZwabber heeft mijn Caesar bewerkt
[ afbeelding ]
Nee, ze haat onsquote:
Bizar he, moest echt even slikken.quote:
Oh wat mooiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |