Misschien moet je eens gaan kijken welke organisaties er allemaal subsidie krijgen, die lijst is bijkans eindeloos. Zo ongeveer iedereen die 'iets' doet met 'interessante' doelgroepen komt direct aan het staatsinfuus te hangen, dus maroc.nl heeft op dat punt geen bevoorrechte positie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:20 schreef qonmann het volgende:
Waarom krijgen ze subsidie eigenlijk ?
Dat een minister zich moet bemoeien met een forum...
Het geknuffel kent weer geen grenzen m.i.
Dacht het niet, daarom vind ik het ook zo raar dat zij wel subsidie krijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:22 schreef TheDutchguy het volgende:
Krijgt FOK! ook subsidie?
dat is het favoriete excuus om die subsidie goed te pratenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:21 schreef GlowMouse het volgende:
De subsidie is volgens mij voor het nieuwsdeel.
Maakte me al zorgen waarom het zo lang duurde voor er weer een of andere wijsneus met Wilders aan zou komen....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:31 schreef Gaspedaal het volgende:
Als Wilders hier geen kamervragen over gaat stellen...
Nee, wij mogen gewoon discrimineren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:22 schreef TheDutchguy het volgende:
Krijgt FOK! ook subsidie?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, wij mogen gewoon discrimineren.
Zie ook :quote:
Marokko.nl is natuurlijk allang aan de beurt geweest hè...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:31 schreef Gaspedaal het volgende:
Als Wilders hier geen kamervragen over gaat stellen...
quote:maandag 14 januari 2008
PVV-Kamerleden Wilders en Bosma stellen Kamervragen aan de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap over het gebruik van belastinggeld voor website Marokko.nl.
Vragen van de leden Wilders en Bosma (beiden PVV) aan minister Plasterk van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.
1.)
Bent u bekend met de site www.marokko.nl en dat deze site met subsidie wordt betaald?
we zijn bijna 2 jaar verder ..en ze hebben nog steeds subsidie..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Marokko.nl is natuurlijk allang aan de beurt geweest hè...
[..]
quote:De mensen van Geenstijl schijnen zich niet los te kunnen maken van hun virtuele penisnijd. Het MDI nomineert ons als meest tolerante site van Nederland en bij Geenstijl ontploffen daarom de pacemakers van woede. Bow down, bitches!
Deze nominatie van het MDI is iets waar je best trots op mag zijn, omdat het een bewijs is dat Marokko.nl positief bijdraagt aan onze samenleving. Dit ondanks de negatieve connotatie die er in Nederland aan de term 'Marokko' wordt gegeven. In dat laatste heeft Geenstijl overigens een aardig aandeel, gezien het aantal Marokkanenhaters dat er ondertussen op GS dagelijks rondsurft terwijl zij hun bijstandsuitkering uitgeven aan online gokken en goedkoop piswater-bier van de Lidl.
Nu worden die nichterige sukkels van een Geenstijl-redacteuren 's nachts badend in het extase-zweet en schreeuwend van jaloezie en frustratie wakker. Vanwaar eigenlijk die haat en nijd? Zonder al teveel op de Marcouch-tour te willen gaan en nichterig toenadering te zoeken willen we best aardig zijn voor dat kleine Geenstijl.nl en hen beschouwen als een soort van 'concu-collega's', die gewoon een ander soort publiek voorzien van een eigen kijk op het alledaags nieuws. Weliswaar een vrij achterlijk publiek, maar toch... het is in elk geval publiek.
Maar om de een of andere reden heeft Geenstijl ons al lang geleden de oorlog verklaard en laten ze het niet na om onze naam steeds weer door het slijk te halen. We hebben er niet aan toe willen geven, maar hun Marokko.nl-obsessie begint toch echt trieste vormen aan te nemen. Ze hebben zelfs een dossier tegen ons opgebouwd!
Terwijl deze virtuele Calimero zieligjes met de vinger wijst naar wat moet doorgaan voor een serieuze (maar eigenlijk trieste en nogal hypocriete) casuïstiek, reppen ze bij het MDI met geen positief woord over Geenstijl. Dat steekt kennelijk. Want de makers van dat verkapte Tel Sell-met-een-Tokkie-jasje POWNED zijn nu door Marokko.nl PWNED! Daar zal die 'fag ass' Dom-Mieniek aardig wakker van liggen.
Voor wat betreft die MDI-verkiezing, stem vooral op ons! Wie weet winnen we die verkiezingen ook nog. Waarom zouden we dat willen? Bij een eventuele winst zal er waarschijnlijk een collectief zelfmoordritueel worden gehouden op de redactie van Geenstijl. Dan doen ze toch nog iets nuttigs voor deze samenleving door gewoon eventjes te sterven. Als het niet positief kan, dan maar op negatieve wijze. En die achterlijke lezers van ze vangen wij wel op, in een nog op te zetten IQ-van-60-rubriek. Een soort van virtuele leprakolonie, maar dan voor mensen die bewust achterlijk zijn. Kijk, zo aardig zijn wij bij Marokko.nl.
Oh, maar dat was ook heus niet alles hoor...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
we zijn bijna 2 jaar verder ..en ze hebben nog steeds subsidie..
quote:Onderwijs begroting donderdag 11 december 2008
1 termijn Martin Bosma
Vz, Eerst even over de dubbele subsidie aan Marokko.nl. Deze minister geeft via het Stimuleringsfonds voor de Pers geld aan een site die [...]
quote:Anti-homogeweld zijn geen incidenten – Inbreng PVV debat homo-emancipatie
vrijdag 29 februari 2008
[...] of wat hij leest op Marokko.nl, een haat-site gesubsidieerd onder de verantwoordelijkheid van deze minister. [...]
quote:School op peperdure multiculti-reis naar Marokko donderdag 12 maart 2009
PVV-onderwijswoordvoerder Martin Bosma: [...] Heeft deze school wel eens op marokko.nl gekeken waar de haat tegen Nederlanders vanaf druipt? [...]
Lekker origineelquote:
Ja het is een zeer tolerante site inderdaad, zwakke kutcommissie dat MDI ook is.quote:
Zullen wij elkaars posts posten? Kijken hoe snel de rest het door heeftquote:
Hoezo, had jij deze post ook al gezet dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zullen wij elkaars posts posten? Kijken hoe snel de rest het door heeft
Fok! is niet een zelfde soort forum als marokko.nl natuurlijk he.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:51 schreef Lamon. het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zit te zeiken over subsidie voor een forum, terwijl ze hier dag in dag uit hun haatzaaiende boodschappen uitkotsen, zonder ook maar even bereid te zijn om een abo te nemen als ze het kunnen missen.
Waarom snap je dat niet ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:51 schreef Lamon. het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zit te zeiken over subsidie voor een forum, terwijl ze hier dag in dag uit hun haatzaaiende boodschappen uitkotsen, zonder ook maar even bereid te zijn om een abo te nemen als ze het kunnen missen.
Nee ik kwam op het idee omdat Maroc.nl het format van GS probeert te kopieren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:47 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hoezo, had jij deze post ook al gezet dan?
Dat schijnt dus de reden te zijn waarom de nieuws site van marokko.nl subsidie krijgt. En de nominatie van het MDI.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat schijnt dus de reden te zijn waarom de nieuws site van marokko.nl subsidie krijgt.
In beide gevallen weinig empathie, in beide gevallen veel geklaag, alleen hier heb je de keuze om te betalen om je mening te spuien, maar kun je het ook zonder te betalen, in het andere geval wordt het opgelegd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Fok! is niet een zelfde soort forum als marokko.nl natuurlijk he.
Hoe dan? Ze hadden al subsidie, toen kwam de nominatie van het MDI, en toen kwam dit stukje tekst... Hoe houden de drie dan verband met elkaar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat schijnt dus de reden te zijn waarom de nieuws site van marokko.nl subsidie krijgt. En de nominatie van het MDI.
|Nu Hitler nog en dan zitten we weer onder elkaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:33 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Maakte me al zorgen waarom het zo lang duurde voor er weer een of andere wijsneus met Wilders aan zou komen....
Gefeliciteerd![]()
Volgens MSN kreeg marokko.nl ook geen subsidie voor zichzelf, maar voor een deelforum voor vrouwen. En die was nu bijna afgelopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waarom snap je dat niet ?
Ik zie niet dat juist zij subsidie moeten krijgen, het werkt de integratie tegen.
Misschien heb ik me verkeerd uitgedrukt, ze krijgen subsidie ondanks dat ze zich op een zodanige manier uitdrukken. Waarom ze door het MDI genomineerd zijn is me ook een raadsel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:04 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Hoe dan? Ze hadden al subsidie, toen kwam de nominatie van het MDI, en toen kwam dit stukje tekst... Hoe houden de drie dan verband met elkaar?
Nee, want de subsidie was niet voor die site. LE-ZEN.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:11 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Misschien heb ik me verkeerd uitgedrukt, ze krijgen subsidie ondanks dat ze zich op een zodanige manier uitdrukken. Waarom ze door het MDI genomineerd zijn is me ook een raadsel.
Hoe je het ook wil benoemen, het geld werd niet gebruikt voor de marokko.nl die wij uit "de media" kennen, waar ze zich dus op een "zodanige manier uitdrukken".quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef Dragorius het volgende:
100.000 euro subsidie voor een aftakking van je website.
Jep, ik lees. Maar die informatie staat hier niet in het topic. Het schijnt dus zo te zijn dat de subsidie is gegeven voor de deelsite ikmetjou. Grappig is dat als je verder klikt je inderdaad gewoon weer op marokko.nl terecht komt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:14 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, want de subsidie was niet voor die site. LE-ZEN.
Het staat gewoon in de OP. En zo grappig is dat niet, want ze vallen onder dezelfde beheerders.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, ik lees. Maar die informatie staat hier niet in het topic. Het schijnt dus zo te zijn dat de subsidie is gegeven voor de deelsite ikmetjou. Grappig is dat als je verder klikt je inderdaad gewoon weer op marokko.nl terecht komt.
Maar men moet die site en haar beheer wel aanpassen om nog aanspraak te maken opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Hoe je het ook wil benoemen, het geld werd niet gebruikt voor de marokko.nl die wij uit "de media" kennen, waar ze zich dus op een "zodanige manier uitdrukken".
zo ..da's forsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef Dragorius het volgende:
100.000 euro subsidie voor een aftakking van je website.
Dat is een eis die naderhand is gesteld en niet in de eerste plaats. Meer een methode om druk uit te oefenen op de beheerders. Neemt niet weg dat het alsnog seperate sites zijn en de subsidie in eerste instantie dus al nooit is gegeven voor marokko.nl zelf. Even de discussie helder houden dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar men moet die site en haar beheer wel aanpassen om nog aanspraak te maken opDus hoe je het ook wendt of keert, het is verwoven met elkaar.
En als ik dan dat artikel lees denk ik ...
Vreemd dat het separate sites zijn maar toch interwoven, ook qua adres ikmetjou.marokko.nl en ook nog eens m.b.t. eventuele sancties.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:23 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dat is een eis die naderhand is gesteld en niet in de eerste plaats. Meer een methode om druk uit te oefenen op de beheerders. Neemt niet weg dat het alsnog seperate sites zijn en de subsidie in eerste instantie dus al nooit is gegeven voor marokko.nl zelf. Even de discussie helder houden dus.
My bad, had daar overheen gelezen. Bedoelde het ook niet als grappig, want het geld komt dus gewoon toe aan marokko.nl, waar ze blijkbaar dus wel gesubsidieerd kunnen konden 'discrimineren'.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Het staat gewoon in de OP. En zo grappig is dat niet, want ze vallen onder dezelfde beheerders.
Het geld komt toe aan Marokko Media, en die heeft beide websites. Het geld is echter gegeven voor de andere website. Ik neem aan dat ze de financiering van die aparte website ook moeten overleggen, je krijgt namelijk niet zomaar subsidie van 100.000 euro. Men wil inzien waar het geld naar toe gaat, daarom lijkt het mij sterk dat het geld naar de website marokko.nl is gegaan (tenzij ze fraude hebben gepleegd). Uit niets blijkt in iedergeval dat de website marokko.nl zelf gefinancieerd is met subsidie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:26 schreef Hukkie het volgende:
[..]
My bad, had daar overheen gelezen. Bedoelde het ook niet als grappig, want het geld komt dus gewoon toe aan marokko.nl, waar ze blijkbaar dus wel gesubsidieerd kunnen konden 'discrimineren'.
Omdat, zoals ik al 3 x hierboven schreef, de subsidie niet voor de site marokko.nl bedoeld is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef C.Mongler het volgende:
En het grappigste nog: de site heeft meer ads dan fok en ik gok ook nog meer pageviews ook. En fok kan wel ruim uit met die inkomsten. Vraag me af wat marokko.nl met die 3 ton doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |