Ja het is een zeer tolerante site inderdaad, zwakke kutcommissie dat MDI ook is.quote:
Zullen wij elkaars posts posten? Kijken hoe snel de rest het door heeftquote:
Hoezo, had jij deze post ook al gezet dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zullen wij elkaars posts posten? Kijken hoe snel de rest het door heeft
Fok! is niet een zelfde soort forum als marokko.nl natuurlijk he.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:51 schreef Lamon. het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zit te zeiken over subsidie voor een forum, terwijl ze hier dag in dag uit hun haatzaaiende boodschappen uitkotsen, zonder ook maar even bereid te zijn om een abo te nemen als ze het kunnen missen.
Waarom snap je dat niet ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:51 schreef Lamon. het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zit te zeiken over subsidie voor een forum, terwijl ze hier dag in dag uit hun haatzaaiende boodschappen uitkotsen, zonder ook maar even bereid te zijn om een abo te nemen als ze het kunnen missen.
Nee ik kwam op het idee omdat Maroc.nl het format van GS probeert te kopieren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:47 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hoezo, had jij deze post ook al gezet dan?
Dat schijnt dus de reden te zijn waarom de nieuws site van marokko.nl subsidie krijgt. En de nominatie van het MDI.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat schijnt dus de reden te zijn waarom de nieuws site van marokko.nl subsidie krijgt.
In beide gevallen weinig empathie, in beide gevallen veel geklaag, alleen hier heb je de keuze om te betalen om je mening te spuien, maar kun je het ook zonder te betalen, in het andere geval wordt het opgelegd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Fok! is niet een zelfde soort forum als marokko.nl natuurlijk he.
Hoe dan? Ze hadden al subsidie, toen kwam de nominatie van het MDI, en toen kwam dit stukje tekst... Hoe houden de drie dan verband met elkaar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat schijnt dus de reden te zijn waarom de nieuws site van marokko.nl subsidie krijgt. En de nominatie van het MDI.
|Nu Hitler nog en dan zitten we weer onder elkaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:33 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Maakte me al zorgen waarom het zo lang duurde voor er weer een of andere wijsneus met Wilders aan zou komen....
Gefeliciteerd![]()
Volgens MSN kreeg marokko.nl ook geen subsidie voor zichzelf, maar voor een deelforum voor vrouwen. En die was nu bijna afgelopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waarom snap je dat niet ?
Ik zie niet dat juist zij subsidie moeten krijgen, het werkt de integratie tegen.
Misschien heb ik me verkeerd uitgedrukt, ze krijgen subsidie ondanks dat ze zich op een zodanige manier uitdrukken. Waarom ze door het MDI genomineerd zijn is me ook een raadsel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:04 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Hoe dan? Ze hadden al subsidie, toen kwam de nominatie van het MDI, en toen kwam dit stukje tekst... Hoe houden de drie dan verband met elkaar?
Nee, want de subsidie was niet voor die site. LE-ZEN.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:11 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Misschien heb ik me verkeerd uitgedrukt, ze krijgen subsidie ondanks dat ze zich op een zodanige manier uitdrukken. Waarom ze door het MDI genomineerd zijn is me ook een raadsel.
Hoe je het ook wil benoemen, het geld werd niet gebruikt voor de marokko.nl die wij uit "de media" kennen, waar ze zich dus op een "zodanige manier uitdrukken".quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef Dragorius het volgende:
100.000 euro subsidie voor een aftakking van je website.
Jep, ik lees. Maar die informatie staat hier niet in het topic. Het schijnt dus zo te zijn dat de subsidie is gegeven voor de deelsite ikmetjou. Grappig is dat als je verder klikt je inderdaad gewoon weer op marokko.nl terecht komt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:14 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, want de subsidie was niet voor die site. LE-ZEN.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |