Wehehe.quote:
Toevoeging voor heer Subtle:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.Was het wel een mooie uitvaart? (stom woord, maar weet even geen beter).
Samenvatting van de hysterie: je kon een uur lang gratis eten bestellen via een actie van thuisbezorgd.nl. Heel Fok + de rest van NL in actie met vastgelopen websites, stress en hilariteit alom.
In Weert bezorgen ze niet helaas dus ik heb virtueel meegeleefd.
Ga plassen, snel!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
En wat nou 'Greys wilde alles onder controle hebben' JJH?
Greys gunde haar medemens ook iets!
En nu heb ik nog steeds niet geplast![]()
Solly.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
Ga dan nu iets voor jezelf doen mens! Dadelijk is je blaas ontstoken!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Kan ik me voorstellen.Was het wel een mooie uitvaart? (stom woord, maar weet even geen beter).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah toch dat dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Samenvatting van de hysterie: je kon een uur lang gratis eten bestellen via een actie van thuisbezorgd.nl. Heel Fok + de rest van NL in actie met vastgelopen websites, stress en hilariteit alom.
In Weert bezorgen ze niet helaas dus ik heb virtueel meegeleefd.leuk... en Greys werpt zich op als organiseermoeder?
en ik had ook al gekeken naar weertbalen
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Toevoeging voor heer Subtle:
Ik had gewoon al gegeten en lag krom om alle stress en hysterie van mensen die wilden bestellen.
Toen de actie al drie kwartier af was voor de gein ook geprobeerd en nu heb ik saté
En toen wilde ik oh-oh van gratis ijs voorzien en dat was paniek maar wel lachen.
Nou, dat is het zo'n beetje.
Boer je nou gewoon naar ons?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef ElisaB het volgende:
Kusje voor MrS
En * burp * voor de rest
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, lullig hè.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Die knakker die het verzonnen heeft, heeft een kapitaal van 10 miljoen
Waarom de fak heb ik nooit dit soort ideeën
De volgende keer iets minder knoflook ajb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef ElisaB het volgende:
Kusje voor MrS
En * burp * voor de rest
Plas jij over je handen, of zoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
Zo, dat lucht op!![]()
Lekker vers stokbrood!
Ik zit pindasaus te dippen![]()
En jaaaaaa, eerst handjes gewassen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De volgende keer iets minder knoflook ajb.
+quote:
levert bij mij een hele foute mental image op.quote:Ik zit pindasaus te dippen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |