en ik had t niet in de gatenquote:
Da's nog geen reden om door een slote te postenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:10 schreef ElisaB het volgende:
En ik ben zwaar onder de indruk van Subtles knientjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:36 schreef MrSubtle het volgende:
Hoi terug-komersDat het knijn iets lekkers ruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:36 schreef MrSubtle het volgende:
Hoi terug-komersHij ruikt idd iets maar dat windje vind ik een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Een beetje wat? (kun je het verwoorden?)quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hij ruikt idd iets maar dat windje vind ik een beetje
Zoiets zou het (ongeveer) worden... is het dan beter?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hij ruikt idd iets maar dat windje vind ik een beetje
Let maar op, volgens mij kun je van de geur alleen al flink dronken wordenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:02 schreef Strega het volgende:
Nu, maar even duimen allemaal, de most gaat uit de emmer, de mandflessen vol (hopelijk) met wordende wijn.
Van de kil;o'sdruiven uit de serre. Benieuwd, de hele benedenverdieping ruikt nu als een, ja wat, wijnvat??
Stukken beter IMHO.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zoiets zou het (ongeveer) worden... is het dan beter?
[ afbeelding ]
Ja, das al een stuk beter. Meestal zie je bij animaties als 't om een geur gaat een stippellijntje, wat dan krullen maakt. Maar dit is ook wel mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zoiets zou het (ongeveer) worden... is het dan beter?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |