die draaien al drie weken mierzoet om elkaar heen, 'hup, hang 'm d'r in' denk ik danquote:
een nieuw huwelijk zou best wel kunnenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:55 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
na de aflevering van gisterenavond zie ik er nog wel een nieuw huwelijk komen![]()
hoop dat ze er snel uitgeschreven word... wat een kut character is dat.... mateloos irritantquote:
het lag aan jou jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:39 schreef vencodark het volgende:
Lag het aan mij of zag Jack er beetje slecht uit? Vond hm wat magertjes in zijn gezicht ofzo.
zeker hij wilde jankenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef Adelante het volgende:
Die Luke is wel het vrouwtje van de twee toch? Mijn god dat hysterische geschreeuw vandaag, ik moest vrij hard lachen tijdens het eten
Hij kreeg er ook een vreemd gezicht van vond ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef Adelante het volgende:
Die Luke is wel het vrouwtje van de twee toch? Mijn god dat hysterische geschreeuw vandaag, ik moest vrij hard lachen tijdens het eten
Een goede beurt heeft hij nodig,quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:02 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hij kreeg er ook een vreemd gezicht van vond ik.
In het echt zijn ze met elkaar getrouwd, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:51 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Carly en Holden ook totaal niet bij elkaar passen!
O aha, ik dacht even dat een van de oudjes misschien het hoekje om was.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef Adelante het volgende:
Ik zou eerder Carly doen dan die nieuwe Lily
@dude: een of ander producer robert coulton ofzo
eenschquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef Adelante het volgende:
Ik zou eerder Carly doen dan die nieuwe Lily
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |