Best komisch, liever een muis dan een terrorist hequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
oh en fuckin niet normaal!F&F Terrorisme:
Muis houdt vliegtuig aan de grond
Is ook lastig, maar je vindt het welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat is ook een beetje waar ik tegen aan hikte. Ik heb het dagboek geschreven op een "kinderlijke" manier, namelijk vanuit het oogpunt van het konijn. Ik wilde dus de tekeningen daar bij laten passen, maar dat is wat ik ook aangaf, ik vind ze totaal niet passen bij de sfeer die ik wil neerzetten.
Ik zoek naar een "cute en lief", maar gemengd met "volwassen" en "beetje mannelijk" (want mannelijk konijn)... kortom: ik vind het erg lastig!
Komt wel goed, al zou ik het konijn wel een mannelijke make-over geven... Ik dacht dat 't een vrouwtje was.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is ook lastig, maar je vindt het wel
Ik weet niet of ik dit allemaal wil weten. Waarom praten jullie zo tegen en over elkaar in de SC van F&F?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:57 schreef MikeyMo het volgende:
Q is geloof ik ergens tussen 10 en 11 aan de beurt.
Ik hoop dat het een grote dikke slang is, kan ik vanaaf eindelijk eens rustig anal doen zonder gepiep.
De opmerking "er komt niets in mijn kont" kan vanaf vandaag definitief geschrapt worden uit haar vocabulaire
Ik ben blij dat je het zelf nog grappig vindt. Ik vind het irritant en behoorlijk genant worden. Wellicht ben ik daarin de enige en dat is dan maar zo.quote:
Steekt vinger opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf nog grappig vindt. Ik vind het irritant en behoorlijk genant worden. Wellicht ben ik daarin de enige en dat is dan maar zo.
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf nog grappig vindt. Ik vind het irritant en behoorlijk genant worden. Wellicht ben ik daarin de enige en dat is dan maar zo.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Whut nieuw liefje![]()
Ik kijk ook es een filmpie zeg...
graag!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:24 schreef Greys het volgende:
Mogguh.
Hoezo heeft Q in godsnaam een infuus uit haar arm getrokken? Ik geloof er eerlijk gezegd niets van
Ze wilde toch zo graag geholpen worden, daar liep ze hier steeds over te piepen dat men er niets aan deed. En dan is ze in het ziekenhuis en dan zou ze de boel gaan tegenwerken? Zo dom is ze toch niet?![]()
Dus we zullen wel weer in de maling genomen wordenHoop dat ze haar kaartje leuk vindt en dat ze de onderzoeken goed doorstaat vandaag.
@Draculettetje, had er iemand al geantwoord op je Secret Santa vraag? Ik scrollde net even snel door de laatste blz. van het laatste topic. Nee he? Zal ik je er bij zetten in het lijstje?
Even denkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
TT suggestie:
met slangen in de poepert
Zeg dat nou nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:28 schreef draculettetje het volgende:
graag!
en goede morgen allemaal, ik moet eigenlijk opstaan want moet zo aan het werk, maar heb zo beroerd geslapen en mn bedje is nog zo lekker warm
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet
Ik heb gewerkt tot een uur of 3, en om 7 uur werden we al weer uit bed gebeld door de meldkamer, omdat er alarm was op kantoor. Ik ben moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |