Beesten in het nieuws, vragen over roerende en onroerende organismen, foto's en al het andere met betrekking op de levende have: hier kun je het kwijt...
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
Deze OP is HIER te vinden. Het Secret Santa lijstje is HIER te vinden!
[ Bericht 64% gewijzigd door ElisaB op 12-10-2009 23:43:09 ]
Stay with me, let's just breathe. It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende: Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+ 'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.' ( Groucho Marx )
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~