Geef je adres maar...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Plaats even een linkje naar de bron, als je wil.
..en dat criminele Marokkanen zelden de waarheid vertellen is volledig aan voorbij gegaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze zijn naar een gevangenis gegaan waar 3 Nederlanders zaten en 77 Marokkanen. En toen bleken die drie, moorden gepleegd te hebben en die marokkaantjes alleen maar verkrachtingen.
You've got mail!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik kom het wel ophalen, PM jouw adres maar.
In de OP staat dat het meerendeel van de onderzochten allochtoon waren. Maar ja, zoals ik al zei: hier geboren Nederlandse Marokkaantjes worden ook als autochtoon gezien. Dus zegt zo'n onderzoek eigenlijk niet zoveel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Plaats even een linkje naar de bron, als je wil.
quote:En kan de commissaris van Utrecht openlijk in de media verkondigen dat 80% van de criminaliteit in Utrecht veroorzaakt wordt door Marokkaanse jongeren.
En bij die overige 20 % zitten ook ouderen, Turken, Antillianen enz......quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:11 schreef qonmann het volgende:
Ook een aardige link:
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=225477
[..]
Gelukkig dat er nu dit onderzoek is..
Omdat het onderzoek volgens jou niet zoveel zegt, verzin je dus gewoon wat feiten erbij?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
In de OP staat dat het meerendeel van de onderzochten allochtoon waren. Maar ja, zoals ik al zei: hier geboren Nederlandse Marokkaantjes worden ook als autochtoon gezien. Dus zegt zo'n onderzoek eigenlijk niet zoveel.
Als er 100km verderop een seriemoordenaar bezig is, ondervind ik daar ook geen hinder van, dit zijn toch geen argumenten?quote:Verder ondervind ik meer hinder van kutmarokkaantjes op straat dan van een Nederlandse jongere die zijn pedofiele buurman de keel dichtknijpt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:14 schreef Gia het volgende:
[..]
En bij die overige 20 % zitten ook ouderen, Turken, Antillianen enz......
Dus 3 Nederlanders op 77 Marokkanen is zo'n gekke schatting nog niet.
In dezelfde post staat:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:11 schreef qonmann het volgende:
Ook een aardige link:
[..]
quote:Uit dit rapport blijkt namelijk dat een groot percentage van de daders ten onrechte als autochtoon wordt beschouwd. Het politieherkenningssysteem registreert slechts het geboorteland en de nationaliteit van de verdachte.
Heeft de schrijver dat onderzoek op Maroc.nl gepubliceerd of kunnen we het ergens anders rustig nalezen?quote:
Testosteron.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd waarom vrouwen dit soort dingen niet doen in groepen...
Juistem. Dit soort ongeinformeerde, ongefundeerde lariekoek is EXACT wat we nodig hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:45 schreef Gia het volgende:
Tja, rest de vraag wie worden gezien als de autochtonen? Want een Nederlandse Marokkaan waarvan zelfs de ouders hier zijn geboren, wordt toch echt als autochtoon beschouwd.
Verder boeit het me weinig of het zwarte of witte crimineeltjes zijn. Graag heropvoedingsinstituten voor al dit soort boefjes. Laat ze daar maar zitten tot hun 23ste. Dan kunnen ze verplicht een vak leren of een opleiding volgen.
Dat kan wel degelijk en gebeurt dagelijks. Of het écht volledig representatief is voor de gehele populatie is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee je kan niet 80 mensen kiezen en daar een conclusie uit maken over allen.
Quote uit dit topic op Maroc:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:11 schreef qonmann het volgende:
Ook een aardige link:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Quote uit dit topic op Maroc:
"Ik heb aan de hand van vele artikelen uit kranten en tijdschriften bovenstaande cijfers berekend. "
"Zo verzekerde een kennis mij "
De schatting van Gia wordt steeds reëeler..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Quote uit dit topic op Maroc:
"U merkt het wel, het uitzoeken van allochtone criminaliteitscijfers is als lopen over drijfzand. Nergens vindt je houvast. De cijfers die je onder ogen krijgt zijn vaak gemanipuleerd omdat de werkelijke cijfers te schokkend zouden zijn. Stelselmatig wordt het Nederlandse publiek zand in de ogen gestrooid. Ik heb aan de hand van vele artikelen uit kranten en tijdschriften bovenstaande cijfers berekend. Maar waarschijnlijk weet niemand, ook de politie niet, hoe hoog de werkelijke criminaliteit is. Bovenstaande cijfers zouden, hoewel al veel hoger dan u normaliter uit de media verneemt, in de praktijk nog hoger kunnen zijn. In het dagelijks leven zijn daarvoor aanwijzingen genoeg. Zo verzekerde een kennis mij enige jaren geleden na een excursie naar een gevangenis in Den Haag dat "de enige Nederlanders die hij daar was tegengekomen de bewakers waren!!" Een veelzeggende opmerking. Daarnaast is het een verontrustend verschijnsel dat de tweede generatie crimineler is dan de eerste: van jeugdige Marokkanen behoort bijvoorbeeld 18,6% tot de zogenoemde harde kern. Een verontrustend percentage".
Wetenschappelijk onderzoek ook. Zijn bronnen zijn "vele kranten- en tijdschriftartikelen" en "een kennis". Daar kom je op de middelbare school niet eens mee weg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
De schatting van Gia wordt steeds reëeler..
Hoeveel Nederlandse Marokkanen ken je, waarvan beide ouders hier in Nederland geboren zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:45 schreef Gia het volgende:
Tja, rest de vraag wie worden gezien als de autochtonen? Want een Nederlandse Marokkaan waarvan zelfs de ouders hier zijn geboren, wordt toch echt als autochtoon beschouwd.
Ohja dat is waar ik was even vergeten dat we in nederland zittenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
Wel als de conclusie in het voordeel van de kutmarokkanen uitvalt, dan is alles geoorloofd.
Dit. Ik weet niet waar die autochtone veelplegers uithangen, maar in mijn leefomgeving (randstad) zie ik enkel allochtonen de boel terroriseren. Zal wel in boeren dorpies gebeuren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:54 schreef honinkjeinderaat het volgende:
Veelplegers? behalve een paar aan heroïne verslaafde junks in de grote steden is het meerendeel van de autochtonen gewoon aan het werk Hoogleraartje.
Dat is een zeldzaamheid, met dank aan de importbruidjes. Ja die zijn nog lekker achterlijk en boers. Ze luisteren goed en ontvangen hun klappen teminste gelaten. Stel je voor dat die vrouwen een eigen mening krijgen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlandse Marokkanen ken je, waarvan beide ouders hier in Nederland geboren zijn.
Statistisch natuurlijk bijzonder sterk, 80 personen. Jammer, want het onderzoek an sich zou een niet nader te noemen partij de wind redelijk uit de zeilen kunnen halen, maar op deze manier is het erg makkelijk onderuit te halen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jonge autochtone veelpleger erger dan Marokkaanse
UTRECHT - Nederlandse jongeren plegen ernstigere delicten en gaan langer door met het plegen van strafbare feiten dan hun leeftijdgenoten van Marokkaanse afkomst. Dat blijkt uit onderzoek van het Utrechtse Willem Pompe instituut dat vrijdag werd gepresenteerd door het Openbaar Ministerie (OM) in Utrecht.
Hoogleraar Ido Weijers volgde een jaar lang tachtig jonge veelplegers. Uit het onderzoek bleek ook dat deze jongeren rond hun dertiende voor het eerst in aanraking komen met justitie en niet al op de lagere school, zoals vaak wordt verondersteld. De meerderheid van de veelplegers is wel van Marokkaanse komaf. Maar de Nederlandse jongeren zijn volgens het onderzoek verantwoordelijk voor de meeste strafbare feiten.
--------------
Ik zeg niks...
Hij geeft alleen duidelijkheid over het artikel, dat het enorm subjectief is geschreven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:46 schreef Meki het volgende:
[..]
zit je het goed te praten en te ontkennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |