quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:Bobke
![]()
Oh gisteren toen ik de hondjes allemaal meehad naar kantoor kwam ineens de evil bitch in Kees bovendrijven![]()
Chico mocht zn eigen mand niet meer in en was helemaal de kluts kwijt![]()
Ging ie miepen dat ik m moest helpen![]()
[ link | afbeelding ]
Is het allemaal een beetje uit te houden? Nou ja misschien ook wel goed dat ze niet helemaal dichtklapt ofzo toch? Sterkte nogmaals iig (ik weet het, voor de 20e keer onderhand al, maar kan het niet vaak genoeg zeggenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:15 schreef Re het volgende:
leuke foto's Ynske
MB ligt nog te slapen, gisterennacht zat ze lekker op de praatstoel dus gingen uiteindelijk om 4 uur slapen ofzo.
en Ziggy heeft in mjn oor gebeten
jah, wat moet je zeggen, het is uit te houden en gisteren kwam er wat boosheid over de situatie naar boven, wat dat betreft is het idd net de 5 stages of grief.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het allemaal een beetje uit te houden? Nou ja misschien ook wel goed dat ze niet helemaal dichtklapt ofzo toch? Sterkte nogmaals iig (ik weet het, voor de 20e keer onderhand al, maar kan het niet vaak genoeg zeggen)
@Ynske, mooie foto's! Dat mannetje die beste acteur is, is van Oorlogswinter toch?
Ja het is natuurlijk heel onverwachts en onwerkelijk dan is het niet heel raar dat je er wat boosheid over krijgt omdat het zo moeilijk te accepteren is natuurlijk. En het gebeuren met die repatriering en late crematie daardoor maakt het er natuurlijk zeker niet makkelijker op. Meestal is dat toch een soort 'vast punt' in je rouw, de begrafenis of crematie, waar je dagen tegenop kijkt, en zeker als het zo ver weg is moet dat erg lastig zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:25 schreef Re het volgende:
[..]
jah, wat moet je zeggen, het is uit te houden en gisteren kwam er wat boosheid over de situatie naar boven, wat dat betreft is het idd net de 5 stages of grief.
Het gaat gewoon nog erg lang duren, pas volgende week maandag denken ze dat de begrafenis kan worden gehouden, dat is nog zo'n pokke-eind weg
Pols al een beetje beter?quote:
Da's waar...maar het lijkt me nog vervelender om direct afscheid te moeten nemen zodra hij weer terug in NL is. (als je snapt wat ik bedoel)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:25 schreef Re het volgende:
[..]
jah, wat moet je zeggen, het is uit te houden en gisteren kwam er wat boosheid over de situatie naar boven, wat dat betreft is het idd net de 5 stages of grief.
Het gaat gewoon nog erg lang duren, pas volgende week maandag denken ze dat de begrafenis kan worden gehouden, dat is nog zo'n pokke-eind weg
En nog 1.....kan ik wel gebruiken geloof ikquote:
Het ging lekker door ja, maar het was dan ook bere-gezelligquote:
Nee thuis gebleven, beetje TV gekeken / gefokt, en op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het ging lekker door ja, maar het was dan ook bere-gezellig![]()
3 uur thuis, kwart over 8 ging de wekker en ben ik braaf opgestaan met meneer I. en toen ging ik toch nog maar " even " liggen.
En toen was het 11 uur![]()
Jij nog gepokerd?
Heeeeel braafquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee thuis gebleven, beetje TV gekeken / gefokt, en op tijd naar bed.
Braaf hé
aai hef no jello stikkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Zoooo...heel topic vol zinnigheden gemist zag ik![]()
F_R: ik weet niet over welke AB jij het hebt, maar er zit geen gele sticker op en 1 of 2 glazen alcohol kan echt geen kwaad bij AB![]()
MB: fijn dat je af en toe ff van je laat horen![]()
Maandag over een week crematie las ik? Dan heb je iig nog een paar dagen om afscheid te nemen.
En ik lees net dat je nog lekker ligt te slapen na een praterig nachtje...alleen maar goed toch?![]()
Ynske, leuke reportage![]()
Zoooo....nu koffie
Hmm ja dat moet ook gebeuren, denk dat ik het tot vanmiddag of morgen uitstelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeeeel braaf![]()
Zo maar es douchen en boodschappies doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |