quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zag 'poep' in de TT en voelde je aangetrokken?
Wees welkom!
Ik heb ze thuis nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel ranziger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:47 schreef JJH het volgende:
Q, ik verbaas me er nog even over dat je van dat soort "zaken" sowieso foto's maakt.
Vies meisje ben je eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze thuis nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel ranziger.
Je ergert je daar elke vrijdag wéér aan he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Gadver Greys![]()
Die spike is echt een mongool, die gitarist van Di-Rect
Ja die gozer is zooooo debiel. Helemaal met zn aangeleerde rock-imago. Terwijl je in een popbandje voor 15 jarige alto's speeltquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ergert je daar elke vrijdag wéér aan he?
En stug blijven kijken!
Als ik jou was zou ik het zuipen even laten voor wat het is Q, in jouw toestandquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:59 schreef Qwea het volgende:
De buurman komt zo zuipen, vreten en flim loeren
Moest nog even naar een klant en was van plan op de terugweg patatjes te halen, maar ik kreeg migraine onderweg, dus ik heb de patatjes voor de zekerheid naar overgeslagenquote:
Ik heb de buik nog vol van de tortillas. Ik denk trouwens dat het gehakt wel goed was. Ben nog niet misselijk ofzo.quote:
Alcohol ontsmet wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het zuipen even laten voor wat het is Q, in jouw toestand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |