Tjah vanavond ff luisteren dan... Ik moet zeggen dat ik het vrij weinig luister eigenlijk, wat van de oudere nummers zo af en toe. Maar die laatste 2 cd's vrij weinig van. Maar live verbaasde me het toen positief in Ahoy' laatste keer. Daarna nog keer pinkpop en keer lowlands gezien, dat was wat minder (openlucht enzo, en bij een van de 2 dumpte ze volgens mij toen net dr band), maar nog steeds niet slechtquote:Op woensdag 23 september 2009 09:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Nieuwe CD is ook errug goed, schijnt.
Enne, ik wil ook zon
Doe anders gewoon voor de lol een copy paste van het laatste meet lijstje voor we dat vergeten.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:34 schreef JJH het volgende:
Is er eigenlijk een OP? Nee hè.
Dan maar zonder.
Game on!
quote:Overzichtje Dierentuin en Humphrey's 4 oktober a.s.
- Greys
- Muis006 avec mister
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (yes indien slecht weer)
- Ynske
- MissBliss en Re (misschien)
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande )
- Strega & Pagan (ovv. ziekenhuisopname)
- Nokwanda en Nokmanda
- JJH ovb
Plan van Aanpak:
Keuze uit:
12:00 @ Dierentuin (Barchman Wuytierslaan 224, Amersfoort)
of
15:00 @ Amersfoort voor drankje
Gezamelijke deel:
18:00 @ Humphrey's (Bloemendalsestraat 61-63, Amersfoort)
Haha, vette duif.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe anders gewoon voor de lol een copy paste van het laatste meet lijstje voor we dat vergeten.![]()
Staat op pagina 5 of 6 van het vorige deeltje.
*wil meer mensen naar de dierentuin lokken*
Yoko zit hier piepend en mieuwend en staartzwiepend een dikke duif te beloeren. Die haar keihard uitlacht en een middelveertje opsteekt.
Hoest met jou? Lekker geslapen?quote:
verrot. k heb wel geslapen vannacht, (slapen lukt altijd) maar mn nek (whiplash) is aan t etterenquote:
He, balen. Beterschap!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
verrot. k heb wel geslapen vannacht, (slapen lukt altijd) maar mn nek (whiplash) is aan t etteren
maar goed, ik MOET nu echt foto's verder gaan bewerken, dus helaas t is niet anders
Niks MOET natuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
verrot. k heb wel geslapen vannacht, (slapen lukt altijd) maar mn nek (whiplash) is aan t etteren
maar goed, ik MOET nu echt foto's verder gaan bewerken, dus helaas t is niet anders
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:58 schreef ElisaB het volgende:
Poekie heeft vanmorgen op de bak geplast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is heel bijzonder voor Poekie. We hebben al maanden een probleem met mevrouw. Volgende week komt er zelfs een therapeut
Wat een grote meid!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:58 schreef ElisaB het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is heel bijzonder voor Poekie. We hebben al maanden een probleem met mevrouw. Volgende week komt er zelfs een therapeut
*vlag uithangt*quote:Op woensdag 23 september 2009 09:58 schreef ElisaB het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:08 schreef JJH het volgende:
Kat overleeft dertien kogels in kop
De bruut.
Yo dude, how's it hangin.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef ElisaB het volgende:
Yo, check mij; vette Poekie
[ afbeelding ]
Werkze!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat lees ik thuis verder wel...staat zo lullig als je met stoom uit je oren op je werk zit![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |