abonnement Unibet Coolblue
pi_73648167
Ik vind het inderdaad echt weer zo'n wedstrijd dat we met 4-1 de boot in gaan.

Maar ik hoop op sportieve revanche van Kaloglu en Stefanovic.
pi_73648332
Ik gok op winst voor Vites maar dat is alleen omdat ik gewoon niet van te voren kan zeggen dat ze gaan verliezen of gelijkspelen ook al is het tegen beter weten in .
pi_73649226
Het is ook gewoon totaal niet te voorspellen, ik hoop alleen dat ze gewoon direct beginnen met voor de winst te gaan. Als we dan verliezen hebben ze het iig geprobeerd, maar uit groningen begonnen ze pas te voetballen na de 1-0 en vergaten ze ook nog te scoren. Betaal niet voor niets 6E voor de wedstrijd.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:26:24 #229
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_73649274
Meestal wordt er verloren als je het juist niet verwacht en helemaal bij Vitesse. Ik ben het er helemaal mee eens dat die sprockel nou is moet plaatsmaken voor iemand anders. Verheagh als back lijkt mij ook beter en tenminste wat meer zekerheid achterin, hij stoomt toch wel zo nu en dan mee naar voren... We hebben middenvelders zat en ook voor de plek waar verheagh nu staat.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_73650757
Ken jij Jan Papperse toevallig? (zutphen)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:54:24 #231
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_73653882
Laat Stevanovic en Kaloglu maar in de basis starten. Die twee willen zich enorm graag bewijzen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:36:05 #232
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73664677
Mooie column:

Een broeinest voor idioterie

Laat ik maar eerlijk zijn: ik had er gewoon genoeg van. Ik geef het je ook toe doen hoor, een jaar lang Vitesse. Op een bepaald moment was het op bij mij. De meeste toeschouwers hadden het de laatste maanden, denk ik, ook al wel door. Ik vloog wat langzamer, was niet meer zo venijnig.

Nee, ik wilde het liefst uit pure wanhoop die Gelredome uitvliegen om er nooit meer terug te keren. Het lukte me niet. Na een goed gesprek met mijn baasje heb ik mijn wens om te verdwijnen kenbaar gemaakt. Fijn dat de afdeling communicatie er een speciaal persbericht over heeft verstuurd. Volgens mijn vader heeft het zelfs Studio Sport gehaald.

In het persbericht staat dat ik symbool stond voor de onverzettelijkheid, kracht, schoonheid en eigenzinnigheid die Vitesse wil uitstralen. Doe me een lol! Die slapjanussen mochten willen dat ze mijn onverzettelijkheid hadden. Nee, in een jaar Vitesse heb ik zoveel idioterie gezien dat ik na drie maanden elke avond zwaar overspannen op mijn nest zat. Volwassen kerels stalen elkaars onderbroeken, trainers openden kofferbakken om de slipjes te vinden, niemand die elkaar vertrouwde in Arnhem.

En dan dat bestuur. Ik zat toevallig buiten toen ik vóór dit seizoen het scoutingsoverleg in het kantoor kon overhoren. Iedereen bij Vitesse wilde graag een verdedigende middenvelder, daar waren ze het roerend over eens. Maar waar kwam de baas mee aanzetten? Nou? Nicky Hofs. Zelfs ik weet dat hij geen verdedigende middenvelder is. Die Hofs is trouwens de ergste van allemaal bij Vitesse. Altijd in de stad te vinden. Een keer zag ik hem vanuit de kroeg rechtstreeks naar het trainingsveld rijden. Ik heb de baas ingefluisterd dat-ie die Hofs beter voor elke training een blaastest kon afnemen.

Ik heb in het afgelopen jaar wél een beetje medelijden gekregen met de trainer, Theo Bos. Af en toe kwam hij me ’s avonds opzoeken. Dan wilde hij gewoon een paar uur tegen me aanpraten. ‘Jij begrijpt me tenminste’, zei-ie dan altijd. Eerlijk gezegd zat ik er niet zo op te wachten, omdat ikzelf ook gek van die club werd, maar voor hem had ik altijd wel tijd over. Begon-ie over zijn spelers, dat het kleine kinderen waren. Of over de technisch directeur Marc van Hintum die het normaal vond om een half miljoen euro voor Frank van der Struijk te betalen. De laatste weken eindigde zijn monoloog altijd met dikke tranen. De arme man kan er ook niets aan doen.

Voor mij is het einde gekomen. Ik las ergens dat Vitesse nu probeert een opvolger voor me te vinden. Maar denken ze écht dat een van ons dit nog een keer zou willen?


* Vechtarend Hertog is de voormalige mascotte van Vitesse. De roofvogel overleed vorige week aan een schimmelinfectie.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73666325
Bron?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:54:49 #234
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73668051
Sorry, vergeten: De Pers
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73669330
Overigens, Euro (Under 21) kwalificatie vandaag.

FT Poland [0 - 4] Holland

41' [0 - 1] R.V. Wolfswinkei

45' [0 - 2] N. Kuiper

49' [0 - 3] R.V. Wolfswinkei

66' [0 - 4] R.V. Wolfswinkei

En niet de eerste keer dit seizoen dat beide spelers zich onderscheiden (nat of int)
pi_73675808
Ik vind er weinig humor inzitten .

Zo jammer dat Kuiper zo weinig heeft opgeleverd .
pi_73680629
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind er weinig humor inzitten .
Sterker nog, de columnist is niet helemaal op de hoogte
quote:
Hertog wordt definitief opgezet

Vitesse laat de pas overleden Afrikaanse vechtarend Hertog definitief opzetten.
De vogel - sinds een jaar symbool voor de club - blijft zo behouden voor Vitesse, dat in haar clubwapen ook twee adelaars (arenden) draagt. Hertog is nu bij de preparateur. De club beraadt zich nog over de aanschaf van een eventuele nieuwe vogel.
Vitesse
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:02:06 #238
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73682188
De nieuwe vogel wordt waarschijnlijk een dode mus
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73682944
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:02 schreef Mark het volgende:
De nieuwe vogel wordt waarschijnlijk een dode mus
Gewoon een struisvogel voor de wedstrijd een rondje laten rennen
pi_73689532
Dat zou dan wel weer humor zijn.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:20:51 #241
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_73690355
Turkse interesse voor Vitesse-spits Kaloglu


Sivasspor biedt mogelijk uitkomst voor de onbevredigende situatie van Sinan Kaloglu bij Vitesse. De Turkse club heeft haar interesse kenbaar gemaakt in de 28-jarige aanvaller.

Kaloglu staat sinds afgelopen zomer onder contract bij Vitesse, maar de Turkse spits is nog geen aanwinst gebleken. Hij kampte lange tijd met een voetblessure en kwam om die reden alleen vijf keer als invaller binnen de lijnen.

Hoewel Kaloglu inmiddels fit is, zou Vitesse toch niet onwelwillend staan tegenover een vertrek van de aanvaller tijdens de winterstop. Een overgang naar Sivasspor behoort dan tot de mogelijkheden.


Aldus de Vi
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_73693416
De VI is wel lekker aan het stoken.
pi_73695226
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:48 schreef DeVinger het volgende:
De VI is wel lekker aan het stoken.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=88092
zij ook anders
pi_73696484
voetbalzone is sowieso ruk

elk nieuws bericht staat binnen de kortste keren qua reacties (moet je sowieso afschaffen ) vol met opstellingen van Ajax of Feyenoord !
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:58:18 #245
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_73698919
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:20 schreef INViCTuS het volgende:
Turkse interesse voor Vitesse-spits Kaloglu


Sivasspor biedt mogelijk uitkomst voor de onbevredigende situatie van Sinan Kaloglu bij Vitesse. De Turkse club heeft haar interesse kenbaar gemaakt in de 28-jarige aanvaller.

Kaloglu staat sinds afgelopen zomer onder contract bij Vitesse, maar de Turkse spits is nog geen aanwinst gebleken. Hij kampte lange tijd met een voetblessure en kwam om die reden alleen vijf keer als invaller binnen de lijnen.

Hoewel Kaloglu inmiddels fit is, zou Vitesse toch niet onwelwillend staan tegenover een vertrek van de aanvaller tijdens de winterstop. Een overgang naar Sivasspor behoort dan tot de mogelijkheden.


Aldus de Vi
Doen zou ik zeggen. Ik vind de man geen voetballer voor Vitesse eerlijk gezegd. Is ook mooi voor de financiële kant van de club .
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:19:29 #246
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_73704646
Die Turk heeft uberhaupt nog geen kans gehad zichzelf te bewijzen bij Vitesse, en daarnaast weet 99% (logischerwijs) niet hoe die Turk voetbalt.
pi_73710310
Stefanovic gister trouwens gescoord voor zijn land. spelen play offs nu voor WK kwalificatie

En over Kaloglu, het is broodnodig dat hij zaterdag de winnende goal maakt, wat een gezeik allemaal.
pi_73715161
De mening van de morrende achterban, samengevoegd tot actiegroep samen1
quote:
Vitesse staat op een kruispunt. Onderhand het tiende in evenzoveel jaar.
Sinds het vertrek van oud-voorzitter Karel Aalbers heeft Vitesse het
meeste weg van een kleine dwerg in een groot doolhof: veel kruispunten,
veel –lastige- keuzes maar een gebrek aan kennis en overzicht om de juiste
keuzes te maken. Een lening van tien miljoen gulden (ca. 4,5 miljoen euro,
red.) bij voormalig FC Twente-bestuurslid Wessels, het uiterst
schadelijke gemeentelijk reddingsplan en de schuldsanering van 2008 zijn
slechts een pijnlijke samenvatting van het aantal reddingsplannen van de
laatste tien jaar.

Steeds weer was daar de hoop bij supporters, vaak aangewakkerd door
bestuursleden, voorzitters en andere passanten. Al deze reddingsplannen
zouden dé oplossing zijn voor alle problemen, dit zou hét kruispunt zijn.
Vitesse zou eindelijk weer met een open blik naar de toekomst kunnen
kijken. Het resultaat is inmiddels bekend.

Achteraf gezien waren de resultaten misschien wel even teleurstellend als
voorspelbaar. In tegenstelling met de eerdere gedane beloftes dacht
Vitesse niet in plannen, mogelijkheden en oplossingen. Vitesse slaagt er
simpelweg al jaren niet in om (in alle beperkingen) een duidelijk
waarneembare lijn neer te zetten waar supporters, sponsoren en gemeente
graag deel van zouden willen uitmaken. Vitesse leefde letterlijk en
figuurlijk van reddingsplan naar reddingsplan. In de tussentijd verloor
Vitesse al haar glans, trots en eigendommen. En nu zijn we bij de nieuwste
episode, weer een nieuw reddingsplan.

Onderhand doet Vitesse nog het meeste denken aan een slechte verfilming
van de Partij van de Arbeid. De casting is inmiddels afgerond, het script
heeft nog een open einde. Mariëte Hamer wordt als krakend wiel feilloos
gespeeld door algemeen directeur Paul van der Kraan. Beiden proberen met
de beste intenties het lekke schip op zee te houden maar doen met de
geleverde inspanningen meer kwaad dan goed. Ella Vogelaar wordt gespeeld
door Ronnie Groenewold, falende marionetten die moesten vertrekken als een
klein gebaar naar de morrende achterban. En de partijleiding wordt
ondertussen vertolkt door de stichting Vrienden van Vitesse. Ze zijn
beiden verantwoordelijk voor het falen maar verbergen zich allebei liever
voor de buitenwacht dan dat ze meedenken aan een constructieve
oplossingsrichting.

Het script kent echter nog een open einde. Gelukkig maar. De
vooruitzichten zijn echter negatief. Het publiek keert zich massaal tegen
het falen van beiden. Waar de PVDA in de peilingen op een dieptepunt van
dertien zetels staat, is dit bij Vitesse vooral te merken aan het
verdwijnen van de publieke belangstelling. Waar Vitesse in de
nacompetitiejaren vaak nog kon putten uit de onvoorwaardelijke steun van
twintigduizend supporters, zijn er nu vaak minder dan vijftienduizend
supporters in de Gelredome. In plaats van dat Vitesse zich richt op
maatwerk, een integrale aanpak op zowel de supportersproblematiek als de
beleidsmatige zaken onderscheidt Vitesse zich enkel en alleen door het
leveren van slecht lapwerk. Het Vitesse-bestuur functioneert al jaren als
een demissionair kabinet: er is geen visie, geen toekomstplannen en er
wordt ad-hoc beleid gevoerd.

Dit bestuur krijgt Vitesse niet meer aan de gang daarvoor zijn supporters
en sponsoren te vaak teleurgesteld. Een leeg stadion is nu eenmaal niet te
verkopen aan mogelijke sponsoren. Dat weet de clubleiding zelf inmiddels
gelukkig ook. Nu is Vitesse gedwongen tot drastische maatregelen.
Aangezien de clubleiding zich meende te moeten beperken tot enkel slecht
lapwerk, is Vitesse toe aan het zoveelste reddingsplan in tien jaar. Een
groot zwaktebod. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Maar juist hier kan misschien de kans liggen voor alle mensen die de
huidige gang van zaken écht zat zijn. Vitesse probeert op dit wanhopig
aandelen te verkopen om het jarenlang durende tekortenbeleid te kunnen
maskeren. Vitesse probeert dit eerst met eigen voorwaarden, ze proberen de
aandelenverkoop te beperken tot een financiële injectie. Een matte poging
om de pionnetjes op de huidige posities te laten blijven zitten. Maar
zoals eerder gememoreerd: dit Vitesse is niet meer te verkopen. Mogelijk
toekomstige aandeelhouders gaan het geld niet in een bodemloze put
storten. De mogelijke aandeelhouders zijn alleen geïnteresseerd in deze
club als ze zelf de ruimte krijgen om de tendens van de laatste jaren te
mogen breken. Dit bestuur heeft immers al vaak zat laten zien niet met
reddingsplannen te kunnen omgaan. Geld is niet genoeg.

Nu is het te hopen dat de mensen die onze club in deze kansloze positie
hebben gestort er wel in slagen de club aan de juiste partij over te
doen. Een oplossing die wel in staat is om te breken met het verleden.

Zou deze tranentrekkende film uiteindelijk toch een mooie toekomst inleiden?


Samen-1.nl
Ik geef direct toe, ik ben niet precies op de hoogte van alles.
Het is waar dat alle reddingsplannen de afgelopen jaren dusdanig mislukt zijn dat er een jaar later weer nieuwe schulden aan het licht kwamen. Toch is Vitesse wel een aantal keer gered door bestuursleden, maargoed een doorstart is er nooit gemaakt inderdaad. Ik snap de keuze van de club nu wel om dan maar Vitesse te koop te zetten, dat kan inderdaad werken. Maar wat ik niet snap aan dit hele gedoe, waarom geven ze zo af op die 'vrienden van Vitesse' die al jaren zorgen dat er tenminste nog iets te zien is in het stadion door af en toe garant te staan voor (op papier) kwaliteitspelers. En waarom die blinde heimwee naar Aalbers? Natuurlijk was dat een mooie tijd, maar mede daarom leven we toch ook al jaren boven onze stand? Dat is toch ook alleen maar overleven voor het huidige bestuur onder deze voorwaarden. Wat je de bestuursleden dan wel kwalijk kan nemen is onze na elk reddingsplan weer moed inpraten, zeg dan ook gewoon we hebben dikke problemen en het is wachten op de volgende crisis.
pi_73715614
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:03 schreef DeVinger het volgende:
De mening van de morrende achterban, samengevoegd tot actiegroep samen1
[..]

Ik geef direct toe, ik ben niet precies op de hoogte van alles.
Het is waar dat alle reddingsplannen de afgelopen jaren dusdanig mislukt zijn dat er een jaar later weer nieuwe schulden aan het licht kwamen. Toch is Vitesse wel een aantal keer gered door bestuursleden, maargoed een doorstart is er nooit gemaakt inderdaad. Ik snap de keuze van de club nu wel om dan maar Vitesse te koop te zetten, dat kan inderdaad werken. Maar wat ik niet snap aan dit hele gedoe, waarom geven ze zo af op die 'vrienden van Vitesse' die al jaren zorgen dat er tenminste nog iets te zien is in het stadion door af en toe garant te staan voor (op papier) kwaliteitspelers. En waarom die blinde heimwee naar Aalbers? Natuurlijk was dat een mooie tijd, maar mede daarom leven we toch ook al jaren boven onze stand? Dat is toch ook alleen maar overleven voor het huidige bestuur onder deze voorwaarden. Wat je de bestuursleden dan wel kwalijk kan nemen is onze na elk reddingsplan weer moed inpraten, zeg dan ook gewoon we hebben dikke problemen en het is wachten op de volgende crisis.
De steun richting Aalbers snap ik ook niet. Dat ben ik met je eens, want ergens is het een grote aanstichter ook. Alleen ja, ik denk dat het tijd is voor een frisse wind door Vitesse heen. Dat ben ik wel met ze eens, maar dan wil ik dat iedereen vertrekt en niet enkel de personen die zij aankaarten.
pi_73718366
Wanneer er daadwerkelijk iemand zo gek is om Vitesse te kopen zal dat vanzelf wel gaan gebeuren, zo iemand neemt zijn eigen mensen mee. Maar ik denk toch dat we het voorlopig gewoon met Bos en co moeten doen en hopen dat hij er weer een eenheid van maakt zoals vorig seizoen het geval was en momenteel ontbreekt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')