quote:Op zondag 20 september 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Ing, ik had iets van 2400 punten op Love me for a Reason!
quote:
Pagan en Strega willen ook mee, we hebben zo'n spijt dat we niet met de asielaktie zijn meegeweest. We willen jullie allemaal eens ontmoeten en zien, en meezingen (Vooral Pagan) We willen Nok in persoon bedanken enz. enz. enz. Pagan staat nu trouwens heerlijke Boeuff Stroganoff te maken!quote:
Graag voorbij Utrecht, tis voor de ZuidHollanders maar een half uur en voor mij ruim 2 uur...niet eerlijkquote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef Muis006 het volgende:
4 okt ben ik dabei, maar waar spreken we af? Utrecht of?
Ze zit vast weer aan de wodkaquote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snap um niet, het was toch 4 oktober?
Ing, doe die kwoot eens editten, anders hebben we nog meer verwarring.quote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snap um niet, het was toch 4 oktober?
Sorryquote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Oh gawd Ing, doe eens niet zo snel.
Zie mijn edit daarboven
En een plaats... iets met een dierentuin voor de middag en daarna eten?
Roept eens wat. Maar niet té ver van Limburgia.quote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Graag voorbij Utrecht, tis voor de ZuidHollanders maar een half uur en voor mij ruim 2 uur...niet eerlijk![]()
*stampvoet
Is Amersfoort niet wat midderiger?quote:Op zondag 20 september 2009 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing, doe die kwoot eens editten, anders hebben we nog meer verwarring.![]()
Locatie: midden van het land toch? Utrecht lijkt me wel een goeie.
Hoezo, 1 en 2 oktober zijn toch geen 4 oktober?quote:Op zondag 20 september 2009 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ga morgen even agenda checken
volgens mijn zijn de "schouwburg" bezoeken op 1&2 oktober. niet zo goed gepland van mij.
Amersfoort dan, heb je toch een dierenpark? En is leuke stad, plus prima te betreinen voor de OV piepolsquote:Op zondag 20 september 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Amersfoort niet wat midderiger?
Daar hebben ze een dierenpark. Hebben we 's middags ook wat te doen.
Dat zeggik!quote:Op zondag 20 september 2009 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Amersfoort dan, heb je toch een dierenpark? En is leuke stad, plus prima te betreinen voor de OV piepols
Het was gewoon een gevalletje GMTAquote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeggik!
Zit je aan de drank, of zit er nog bloed in je alcohol van gisteren?
Ikwildealnikszeggen. *gniffel*quote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeggik!
Zit je aan de drank, of zit er nog bloed in je alcohol van gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |