quote:
Op woensdag 15 februari 2012 02:34 schreef Sar2007 het volgende:Mijn vriendin en ik zitten er al een tijdje aan te denken om naar een parenclub te gaan. Nu zou ik hierover graag wat meer info hebben, aangezien we er ook nog wel een beetje tegenop zien omdat we niet weten hoe dit er precies aan toe gaat.
Dit topic en de voorgaande even eens doorlezen; staan redelijk wat ervaringen in die je wel al een idee geven van hoe het er daarbinnen aan toe gaat. (wel even over de "ah bah"-reacties heen lezen ;-) ).
quote:
Eerst wat algemene vragen.
1. Omdat het voor ons de eerste keer is, willen we het liefst niet te ver van huis. We wonen zelf in het noorden. Heeft iemand ervaringen met met parenclubs in Groningen of Drenthe?
Op dat vlak kan ik weinig meer info geven. Groningen/Drenthe is voor ons echt wel iets te ver af, maar wij komen dan ook vanuit Antwerpen.
Als je omgeving Gouda niet te veraf vindt, dan is Fun4two zeker dé aanrader die je eens moet proberen.
quote:
2. Wij zijn zelf 18 en 23, komen er vaak jonge stellen?
Dat hangt puur van de club en van de avond af. In België (en dat zal in NL niet anders zijn) is het alvast zo dat sommige clubs echt wel een ouder publiek aantrekken; clubs met een jonger publiek zijn iets minder breed gezaaid, maar ze zijn er wel. Om het voorbeeld van fun4two te nemen: daar komen in onze ervaring redelijk wat jonge stellen op af (25-35), maar die concentreren zich wel op de zaterdagen. Op zondagen is het publiek er ietwat ouder, op vrijdagen is het een mix die afhangt van de thema-avond. In onze ervaring met andere clubs zijn zaterdagen meestal de dagen met het meest jonge koppels. Ook ga je meer jonge koppels zien op avonden waar iets specifiek als thema of als feestje georganiseerd is. Op een doorsnee clubavond is dat meestal minder.
quote:
3. Mijn vriendins grote fantasie is om wat met een andere meid te doen, andere mannen heeft ze niet zoveel mee. (Ze zou het ook totaal geen probleem vinden als ik ook wat met een andere meid doe). Gebeurt dit wel vaker dat stellen (of iig meiden) alleen voor andere meiden heengaan?
Dat gebeurt, al ga je weinig stellen vinden die toelaten dat jij als m met de andere v wat doet, terwijl de m van het koppel niets met jouw v kan doen. In veel gevallen gaan dergelijke koppels enkel voor v-v interactie.
De meeste koppels die je in clubs zal vinden zijn koppels die voor partnerruil gaan met 4 (al dan niet soft of full - enkel spelen of inclusief de daad zelf dus), koppels die op zoek zijn naar v-v interactie met andere koppels of koppels die op zoek zijn naar een extra m erbij (en die laatste zijn zeker geen meerderheid - die gaan ook eerder naar clubs met singles). Als je dus naar clubs gaat met het oog op enkel een trio tussen jou, je vriend
• in en een vrouw, dan is de kans betrekkelijk groot dat je dat niet zal vinden.
Er zijn natuurlijk ook single vrouwen in clubs die wat jij zoekt wel toestaan, maar ook dat is een hele kleine minderheid. Zoek je werkelijk zo'n trio, dan is het eerder aangeraden eerst wat op datingsites rond te zoeken.
quote:
Verder nog andere informatie die we moeten weten voordat we voor de eerste keer gaan?
Alvast heel erg bedankt voor degene(n) die ons kan helpen.
Dingen die je zeker in het achterhoofd moet houden
• Informeer jezelf over de clubs die je overweegt. Als je in de verkeerde club terecht komt, dan kan dat zo je zin om er ooit nog te komen wegnemen, ook al was dat niet per se het beste voorbeeld van hoe een club kan zijn
• Gezien jullie leeftijd en gezien jullie geen/minder interesse hebben in mannen: ga niet naar clubs waar singles toegelaten zijn of ga op een avond met enkel koppels. Zeker met haar leeftijd van 18 ga je aangeschoten wild zijn in zo'n club
• Gezien jullie leeftijd: wees je ervan bewust dat velen interesse zullen hebben. Een jonge meid van 18 trekt aandacht en interesse.
• Gezien jullie leeftijd: wees zeker waar je aan begint. Kies er beiden zelf voor en kies er heel bewust voor
• Denk er aan dat niets moet. Je kan de eerste keer even goed om gewoon te kijken en bekeken te worden. Mensen zullen dat zonder meer aanvaarden (en in heel veel gevallen straal je dat ook uit en merken anderen dat zelfs zonder het ook maar ter sprake moet komen