abonnement Unibet Coolblue
pi_72975879
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
+ hoe het beest erop staat
- zo staan ze er altijd op
  maandag 21 september 2009 @ 20:36:55 #227
167923 appelsjap
All the above
pi_72979541
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:27 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Tnx! Had je al eens gezegd ja

Het kader om zijn foto heen. Die is van zo'n harde kleur blauw terwijl de gehele foto uit allerlei zachte kleuren bestaat. Beetje moeilijk uitleggen

Edit: Ik zie het al. Het komt door de hyperlink. Dat wist ik niet.


Dan heb ik niets aan te merken op die foto.
!
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72981339
hmm...

ik moet wat zeggen over die schapen, maar ik kan er eerlijk gezegd niet zoveel mee.

Als je in nieuwzeeland bent geweest, dan ben je ongetwijfeld een keer een weiland in gelopen waar schapen grazen. Nou ben ik wel wat gewend, maar schapen zijn echt de r*****ste beesten ter wereld. (vooral de achterkant)

op zich is het wel een grappige compositie (slecht verzonnen - maar beter slecht verzonnen dan goed gejat)
mag je ook zeggen dat een pluspunt van de foto is dat je aan lekker schapevlees van de shoarma tent of griek gaat denken? of telt dat niet?

ik wacht wel even op een foto waar ik wel wat mee kan
Sla niet, Prei wel
pi_72994155
@ Wiebeldak:
+ Leuke compositie
+ Ik hou wel van dat soort contrastrijke zwart-wit foto's
- pff, klein minpuntje, want het heeft aan de andere kant weer iets leuks in de compositie: onscherpte bij het schaap wat rechts staat...

Mijn bijdrage:



Ik stoor me eigenlijk aan de achtergrond & stroomdraad, maar vind het toch een leuke foto

P.s. lang niet online geweest, hoe was het ook alweer als je een foto van bijvoorbeeld photobucket klein wilt plaatsen? En hoe kreeg je ook alweer een link onder een tekst?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 22 september 2009 @ 13:02:54 #230
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72998150
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:59 schreef Danielle_ het volgende:
@ Wiebeldak:
+ Leuke compositie
+ Ik hou wel van dat soort contrastrijke zwart-wit foto's
- pff, klein minpuntje, want het heeft aan de andere kant weer iets leuks in de compositie: onscherpte bij het schaap wat rechts staat...

Mijn bijdrage:
[ afbeelding ]


Ik stoor me eigenlijk aan de achtergrond & stroomdraad, maar vind het toch een leuke foto

P.s. lang niet online geweest, hoe was het ook alweer als je een foto van bijvoorbeeld photobucket klein wilt plaatsen? En hoe kreeg je ook alweer een link onder een tekst?
+ Door het blur effect zit er snelheid in de foto.
- Rommelige achtergrond.




ps:
[url = http://test.com] test [/url] spaties weghalen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_73040239
Netsplitter
Het idee om het water wel scherp te houden en de vogel niet is apart. Ik moet zeggen dat ik doordat de foto vrij donker is, wel erg weinig van de vogel kan zien, en dat vind ik jammer. Je compositie is absoluut prima in orde, vogel uit het midden en het opklaterende water ook, mooie vlakverdeling dus. Juist omdat het water het enige is wat scherp is en erg op de voorgrond valt, en maar een klein gedeelte van de foto is, blijft de foto mij niet erg lang boeien. Ik had zelf de DOF denk ik toch omgedraaid, of alles scherp proberen te krijgen. Ik zou ook een klein beetje aan de helderheid doen, gezien de vrij sombere toning.

-edit-
Ik zie nu pas dat er een tweede vogel opstaat!! Die vogel is een stuk scherper ook, maar omdat ie het water zo opspat is ie ook erg moeilijk te zien.

Dan mijn foto, ik heb wat met bootjes op het moment geloof ik

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_73041705
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

+ Door het blur effect zit er snelheid in de foto.
- Rommelige achtergrond.

[ afbeelding ]


ps:
[url = http://test.com] test [/url] spaties weghalen.
Toffe foto!
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_73049383
@ elizabeth

+ leuk bootje, haarscherp, en met die vogel net even anders
- jammer dat de meeuw in het water niet net zo wit is!
- ik krijg het idee dat je aardig wat weggesjopt hebt door de zwarte rand erom heen. alleen die boei heb je gemist (persoonlijk hou ik niet van sjoppen)

mijn bijdrage van deze zomer, helaas niet van vandaag

Sla niet, Prei wel
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 23 september 2009 @ 20:40:18 #234
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_73049497
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:49 schreef ElizabethR het volgende:
Netsplitter
Het idee om het water wel scherp te houden en de vogel niet is apart. Ik moet zeggen dat ik doordat de foto vrij donker is, wel erg weinig van de vogel kan zien, en dat vind ik jammer. Je compositie is absoluut prima in orde, vogel uit het midden en het opklaterende water ook, mooie vlakverdeling dus. Juist omdat het water het enige is wat scherp is en erg op de voorgrond valt, en maar een klein gedeelte van de foto is, blijft de foto mij niet erg lang boeien. Ik had zelf de DOF denk ik toch omgedraaid, of alles scherp proberen te krijgen. Ik zou ook een klein beetje aan de helderheid doen, gezien de vrij sombere toning.

-edit-
Ik zie nu pas dat er een tweede vogel opstaat!! Die vogel is een stuk scherper ook, maar omdat ie het water zo opspat is ie ook erg moeilijk te zien.

Dan mijn foto, ik heb wat met bootjes op het moment geloof ik

[ afbeelding ]
De kleine is eigenlijk te klein....
Deze is beter.
http://farm3.static.flickr.com/2666/3943615503_0d77c2b12c_b.jpg
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_73053650
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:40 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

De kleine is eigenlijk te klein....
Deze is beter.
http://farm3.static.flickr.com/2666/3943615503_0d77c2b12c_b.jpg
Zo! Dat scheelt!! Veeeeeeeeeeel mooier in het groot.
Erg fraai!

En Danoontje, ik heb de boei niet gemist, die zit er bewust nog in. Dat was overigens het enige, samen met het bootje, wat op de foto stond, dus ik heb niets 'weggeshopt'. Verder zit er geen 'zwarte rand' in maar een texture, en ik hou wel van PS Ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_73076069
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:36 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
@ elizabeth

+ leuk bootje, haarscherp, en met die vogel net even anders
- jammer dat de meeuw in het water niet net zo wit is!
- ik krijg het idee dat je aardig wat weggesjopt hebt door de zwarte rand erom heen. alleen die boei heb je gemist (persoonlijk hou ik niet van sjoppen)

mijn bijdrage van deze zomer, helaas niet van vandaag

[ afbeelding ]
+ De sfeer
- Geen spannende compositie.
- Het gebouw is net niet helemaal zwart. Had het liever geheel zwart gezien.

Ruis is met opzet


Groot: http://www.flickr.com/photos/ferrybb123/3950949484/sizes/o/


Ps. Ik snap niet helemaal dat jij zulk commentaar op een foto van mij durft te geven terwijl je naar mijn mening zelf een foto post waar eigenlijk vrij weinig aan is. Ging om de foto van de schapen.
Net als de foto van Elizabeth! Ook die vind ik prachtig. Ik heb daar niet veel op aan te merken. Je commentaar bevat naar mijn idee wat onlogische opmerkingen. Neem bijvoorbeeld die meeuw. Niet alle meeuwen zijn geheel wit. En nu zie je tenminste nog een vormen van de vleugels ipv dat het geheel wit uitgebeten is. En ik vind die boei juist er veel toevoegen aan die foto

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2009 18:02:44 ]
pi_73077151
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:53 schreef Wiebeldak het volgende:
Ps. Ik snap niet helemaal dat jij zulk commentaar op een foto van mij durft te geven terwijl je naar mijn mening zelf een foto post waar eigenlijk vrij weinig aan is. Ging om de foto van de schapen.
Net als de foto van Elizabeth! Ook die vind ik prachtig. Ik heb daar niet veel op aan te merken. Je commentaar bevat naar mijn idee wat onlogische opmerkingen. Neem bijvoorbeeld die meeuw. Niet alle meeuwen zijn geheel wit. En nu zie je tenminste nog een vormen van de vleugels ipv dat het geheel wit uitgebeten is. En ik vind die boei juist er veel toevoegen aan die foto
Ik denk dat je me wel aanvoelt. Zoals de OP zegt: noem een minpunt op naar jouw mening. Als dat haar (?) mening is, dan mag ze dat toch gewoon zeggen. Misschien vindt ze haar eigen foto wel heel interessant.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_73077510
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik denk dat je me wel aanvoelt. Zoals de OP zegt: noem een minpunt op naar jouw mening. Als dat haar (?) mening is, dan mag ze dat toch gewoon zeggen. Misschien vindt ze haar eigen foto wel heel interessant.
Natuurlijk


Alleen hier worden in 2 posts een aantal vreemde argumenten verkondigt die totaal niet kloppen Dat heeft niet veel meer met een mening te maken.
Iedereen vind zijn eigen foto heel interessant, dat lijkt mij logisch Maar om er dan onlogisch en niet kloppend commentaar op te krijgen vind ik niet netjes en daar zeg ik dan wat van
Ik kan zelf verder erg goed met commentaar overweg en die wil ik zelfs er graag hebben maar nogmaals, dan moet dat wel kloppen.
  donderdag 24 september 2009 @ 18:43:23 #239
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_73077522
Ja, hoi. Laten we 't leuk houden hè.
Huilen dan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 24 september 2009 @ 18:48:15 #240
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_73077679
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, hoi. Laten we 't leuk houden hè.
Ik snap wiebeldak wel.
Persoonlijk vind ik het ook een beetje raar over komen wanneer iemand zegt dat die wel wacht op een foto waar diegene wat mee kan.
Wanneer je dan reageerd op een foto moet het ook goed commentaar zijn en dan zou ik persoonlijk dat niet echt leuk vinden.
En ik denk dat danoontje dat zelf ook wel vind ergens.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 24 september 2009 @ 18:52:39 #241
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_73077813
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:48 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik snap wiebeldak wel.
Persoonlijk vind ik het ook een beetje raar over komen wanneer iemand zegt dat die wel wacht op een foto waar diegene wat mee kan.
Wanneer je dan reageerd op een foto moet het ook goed commentaar zijn en dan zou ik persoonlijk dat niet echt leuk vinden.
En ik denk dat danoontje dat zelf ook wel vind ergens.
Oh, ik snap wiebeldak ook wel, mijn post was meer uit voorzorg bedoeld . De post van wiebeldak kwam een beetje over van: "hoe dúrf je..". En da's niet helemaal de bedoeling.

Vooral als je net bezig bent met fotografie is het ook lastig om uit te leggen waarom je een bepaalde foto niet of wél goed vindt, beetje begrip daarvoor tonen mag ook.

Maar goed, move on .
Huilen dan.
pi_73077901
Ik wist verder ook niet dat Danoontjepower net begonnen is met fotografie.

Maar idd. Move on
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 24 september 2009 @ 19:22:02 #243
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_73078826
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:53 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

+ De sfeer
- Geen spannende compositie.
- Het gebouw is net niet helemaal zwart. Had het liever geheel zwart gezien.

Ruis is met opzet
[ afbeelding ]

Groot: http://www.flickr.com/photos/ferrybb123/3950949484/sizes/o/


Ps. Ik snap niet helemaal dat jij zulk commentaar op een foto van mij durft te geven terwijl je naar mijn mening zelf een foto post waar eigenlijk vrij weinig aan is. Ging om de foto van de schapen.
Net als de foto van Elizabeth! Ook die vind ik prachtig. Ik heb daar niet veel op aan te merken. Je commentaar bevat naar mijn idee wat onlogische opmerkingen. Neem bijvoorbeeld die meeuw. Niet alle meeuwen zijn geheel wit. En nu zie je tenminste nog een vormen van de vleugels ipv dat het geheel wit uitgebeten is. En ik vind die boei juist er veel toevoegen aan die foto
+ mooi gedaan met de spiegel.
+ lijnen lopen mooi door.
- witte vlek/spot beneden in het midden ongeveer.


Groot: http://farm3.static.flickr.com/2549/3950397787_c7ec2d824c_b.jpg
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_73079055
Hmm, niet zo'n sterke foto, vind ik. Beetje saaie compositie met het onderwerp centraal. Vrij sombere kleuren - had wat sprankelender gemogen. Ik had de bloem ook liever helemaal scherp gezien.

Mijn bijdrage;

  donderdag 24 september 2009 @ 20:17:30 #245
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_73080927
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:28 schreef k_man het volgende:
Hmm, niet zo'n sterke foto, vind ik. Beetje saaie compositie met het onderwerp centraal. Vrij sombere kleuren - had wat sprankelender gemogen. Ik had de bloem ook liever helemaal scherp gezien.

Mijn bijdrage;

[ link | afbeelding ]
+ Geweldige foto! Zachte, bijna monochrome kleuren, Kan zo in een luxe folder van een architect
- Eigenlijk niets, of het moet wel dat kleine stekkerdoosje midden in de hoek zijn..

De mijne van vandaag (een stief half uurtje geleden) :


Suikerfabriek in Hoogkerk (nabij Groningen) met broeierig sfeertje
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
  donderdag 24 september 2009 @ 20:21:45 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73081122
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:28 schreef k_man het volgende:
Hmm, niet zo'n sterke foto, vind ik. Beetje saaie compositie met het onderwerp centraal. Vrij sombere kleuren - had wat sprankelender gemogen. Ik had de bloem ook liever helemaal scherp gezien.

Mijn bijdrage;

[ link | afbeelding ]
Oooohh, mooi.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_73086800
Die van k_man is wel echt . Erg strakke foto.
pi_73086941
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:28 schreef k_man het volgende:
Hmm, niet zo'n sterke foto, vind ik. Beetje saaie compositie met het onderwerp centraal. Vrij sombere kleuren - had wat sprankelender gemogen. Ik had de bloem ook liever helemaal scherp gezien.

Mijn bijdrage;

[ link | afbeelding ]
Wow!
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_73088934
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:55 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik wist verder ook niet dat Danoontjepower net begonnen is met fotografie.

Maar idd. Move on
Sorry, dingen gaan hier nogal vlug, als je een dag niet kijkt loop je gelijk 50 posts achter

ik moest ook alles even herlezen en begreep pas na 3 keer dat die PS van wiebeldak voor mij bedoelt was (ik snapte al die ophef niet, maar ineens viel het kwartje!)

eigenlijk wil ook niet ouwe schapen uit de sloot trekken, maar ik denk dat ik toch nog even wat wil zeggen!
Allereerst, mijn opmerking dat ik wel zou wachten op een foto waar ik wel wat mee kan wil niet zeggen dat ik er niets aan vind, ik weet gewoon niet wat ik er van moet vinden. en mijn opmerking over schapevlees een beetje flauw was begrijp ik ook! ik wist gewoon geen goede plus punten, bovendien wil ik eigenlijk (al zou je dat aan mijn commentaar naar de foto van Elizabeth) vooral gefocust zijn om positieve dingen te zien in het 'werk' van anderenen opbouwende kritiek te geven.(hoor mij, amateur die ik ben ) Ik kon gewoon niet echt positieve dingen voor mezelf vinden over jou foto van die schapen en ik doe dat een beetje slap af met ' ik wacht wel even op een foto waar ik wel wat mee kan' ik vind het achteraf (om er toch nog een mening tegen aan te gooien) een erg goede keuze om deze in het zwart wit te maken, ipv kleur!

En over die meeuw van Elizabeth op dat bootje! ik bedoelde de weerspiegeling van de meeuw in het water, ik denk dat als die wat witter (helderder) in het plaatje was geweest dat dat toch net dat beetje extra meegeeft aan kleur! hij oogt nu wat flets en groenig. (sorry elizabeth) en ik dacht dat het de bedoeling was van die texture ( ik neem aan gemaakt in PS) om de omgeving weg te laten vallen zodat alleen het bootje zichtbaar was! als je er langer over nadenkt is het idd een goed idee om er toch nog vanuit een onverwachte hoek toch nog iets heel normaals voor in het water te laten zien zodat het plaatje 'breekt' als je dat tenminste zo mag noemen!

Gelukkig is mijn inzending die volgde (die toren) een saai ontwerp of compositie, stel dat ik, net 6 maanden in het bezit van mijn camera zulke strakke foto's kon maken als de meeste hier. Dan zou denk ik al gauw de fun eraf zijn om te posten en te leren van je eigen foto's. Nu steek ik er zelf veel van op, ook van de meningen van anderen op andere foto's!!
Sla niet, Prei wel
pi_73089031
en nog 1tje om het af te leren:


De reden waarom ik PS niet leuk vind Elizabeth is gewoon omdat ik jaloers ben op mensen die er wel mee om kunnen gaan (ik snap de helft niet van PS) daarom probeer ik voor mezelf om gewoon in 1x een goeie foto te maken! (dus verwijt het mijn boeren verstand maar en trek je er niet teveel van aan )
Sla niet, Prei wel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')