abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71890906
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...

• Bekijk de website of de fansite voor meer informatie.
  • Luisteren in 32 kbps of 96 kbps Windows Media, 128kbps MP3, 24kbps AAC+ of 64kbps AAC+.
  • Bekijk de webcam (Windows Media).
  • Uitzending terugluisteren (Windows Media)?
  • Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziek statistieken.
  • Is FOK! weer traag? Of wil je gewoon chatten met je mede-3FM-verslaafden? Chat dan mee in de enige echte FOK!3FM Chat!
  • Statistieken van deze topicreeks.
  • Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks. (of ga naar http://forum.3fmfan.nl/ om altijd direct naar het laatste topic te gaan).

3FM-ers op FOK! zijn:

DJ's
    Giel Beelen (Giel.Beelen)
    Gerard Ekdom (Ekdom)
    Sander Guis (Guis)
    Daniël Lippens (Daniellippens)
    Timur Perlin (Timur)
    Roosmarijn Reijmer (antiroos)
    Annemieke Schollaardt (annemic)
    Michiel Veenstra (MichielV)
    Robbert-Jan van de Velde (rjvandevelde)
    Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
    Producers
    Maricha Kroeske (Maricha, producer MetMichiel)
    Tjitse Leemhuis (Tjitse, producer Ekstra Weekend)
    Kevin Moens (moveyourass-kevin, producer MoveYourAss)
    Erwin Moolenaar (ErwinMoolenaar, producer Sense of Dance)
    Robert-Jan Glasman (robertjanglas3fm, producer MoveYourAss)
    Overige 3FM-medewerkers
    Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
    Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS radionieuws en NOS headlines)

Welke OP? Deze! Deze!
  • pi_71890931
    FiPo.... ik luister bijna geen 3FM meer... mis de Arbeidsvitame eigenlijk best wel. Op het werk hebben we Joe FM aan staan. Een of andere belgische 'eurosongfestival' zender.

[ Bericht 95% gewijzigd door Dichterbijer op 14-08-2009 23:56:20 ]
    pi_71890936
    Deze wilde ik net openen Te laat...
    pi_71890996
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 23:29 schreef Derek010 het volgende:

[..]

Is het voor eigen plezier dan?

Btw, bedoel je die sms van die persoon die zei dat de Publieke Omroep een festival promoot wat heel ver weg is? Ik ben het trouwens niet eens met die sms, omdat Sziget heel groot is en omdat er heel veel Nederlanders zijn, daar moet je als 3FM toch wel bij zijn. Bovendien is X-Noizz ieder jaar bij 1 of ander Christelijk Religious music festival in Amerika... zouden daar Nederlanders zijn? Denkt 't niet.
    Dat is één festival-iets waar de EO bij is. Daarvan is ook de strekking duidelijk en sluit prima aan bij de doelgroep en de doelstelling van de EO. Venema reist nu half Europa door naar festivals in Verweggistan waarvan uiteindelijk een héél half uur op tv komt. En dan is dat ook nog vooral veel gelul. Bij festival denk ik aan muziek en niet aan interviews en geblabla. Interviews kun je ook lekker in Nederland doen als bands hier zijn. Of anders bel je ze. Ik begrijp dat Veenstra weinig invloed zal hebben op de duur van zo'n programma en dat ie ook vast een langer programma zou willen hebben, maar er keken de laatste keer amper 100.000 mensen. Er keken op het zelfde moment veel meer mensen naar drie of vier andere programma's.... Dat werkt dus niet. Als je zoiets doet en een aantal mensen naar uithoeken van Europa meent te moeten sturen (Veenstra gaat zeker niet alleen), geef daar dan ook de ruimte voor (en dat is niet een half uurtje weggemoffeld in de randen van de nacht...).

En dan nu dat festival in Hongarije. Geen hond die daar ooit van gehoord heeft, maar als ik 3FM hoor schijnt half Nederland daar ineens te zitten. Tuurlijk... En waarom moet 3FM daar ineens groots gaan uitpakken??? "3FM presents..." . We hebben in deze topicreeks al vaker geconcludeerd dat locatieuitzendingen weinig toevoegen en zonder beeld nauwelijks overkomen. Het boeit echt niet dat het tentje van degene die Rudy wakker maakt in Hongarije of Landgraaf staat. Dat hoort je niet. Voor dat soort dingen hoef je er dus echt niet te zijn. Het lijken vooral leuke reisjes voor een aantal mensen (clausule in het contract? ) die dan ook maar hard moeten roepen dat het geweldig is en dat er veel Nederlanders zijn. Dat overtuigt me nog steeds niet. Wat ik veel triester vind is dat aan Pinkpop - nota bene het oudste jaarlijks terugkerende festival ter wereld - haast minder aandacht besteed wordt/veel minder van wordt uitgezonden dan van een of ander festival in een uithoek van Europa. Dat de publieke omroep dáár es tijd en geld insteekt om zo'n festival fatsoenlijk in beeld en geluid op tv en in geluid op de radio te brengen en niet tig keer iets met veel bombarie aankondigen en vervolgens nóg een keer dezelfde paar nummertjes uit te zenden. Er kan nog veel, heel veel van de BBC geleerd worden. En ja, die zijn groter en hebben meer geld te besteden, maar relatief gezien wordt hier in Nederland een stuk minder gedaan.

En nee, Veenstra of andere meelezende dj, dit is geen aanval op jou persoonlijk. Dit heeft vooral met het publieke bestel te maken en de prioriteiten die daar blijkbaar gesteld worden.
    pi_71890999
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef Derek010 het volgende:
    Deze wilde ik net openen Te laat...
    sorry
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:49:51 #6
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71891008
    PROOST!
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:51:29 #7
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71891078
    Melvin Platje gearresteerd .
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:53:26 #8
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71891160
    @ Roel: "een festival waar nooit iemand van gehoord heeft." Dat onderschat. Sziget is één van de grootste en bekendste festivals. En er gaan gewoon steeds meer Nederlanders heen, dat is een feit. Vind het dan ook niet gek dat 3FM daar aandacht aan besteed. Wel is het natuurlijk minder dat ze niets uitzenden.
    pi_71891191
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

sorry
    Ja ik zeg ook sorry, ik had wat sneller moeten zijn met openen.
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:54:07 #10
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_71891199
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

D

En dan nu dat festival in Hongarije. Geen hond die daar ooit van gehoord heeft, maar als ik 3FM hoor schijnt half Nederland daar ineens te zitten.
    Sorry, maar dit vind ik nogal bezijden de waarheid. Sziget leeft toch echt al een aantal jaar onder een groot aantal Nederlandse festival liefhebbers. Ik vond het dus ook wel logisch dat 3fm er ook eens aandacht aan ging besteden.
    Neemt niet weg dat ik inderdaad niet vind dat ze enorm uit moeten pakken a la Pinkpop, maar aandacht voor het festival door wat sfeerrapportages, interviews e.d. vind ik prima passen bij het karakter van de zender.
    "The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
    pi_71891233
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef Timo20 het volgende:
    @ Roel: "een festival waar nooit iemand van gehoord heeft." Dat onderschat. Sziget is één van de grootste en bekendste festivals. En er gaan gewoon steeds meer Nederlanders heen, dat is een feit. Vind het dan ook niet gek dat 3FM daar aandacht aan besteed. Wel is het natuurlijk minder dat ze niets uitzenden.
    Waarom heb ik er dan eerder nooit over gehoord Dat is dan op 3FM ook nooit echt uitgebreid genoemd ofzo. Anders had ik dat vast wel es gehoord.
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:56:03 #12
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71891281
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef Timo20 het volgende:
    Dat is waar, maar zendt dan muziek uit ipv alleen maar achtergrond geneuzel.
    pi_71891305
    Aan Pinkpop besteden ze wel meer aandacht.

- een avondvullende uitzending op tv met concertregistraties
    - paar volle dagen lang op 3FM te horen

Sziget:
    1 ochtend, 1 avond en 2 uur op de radio, en half uur op tv.
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:00:00 #14
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71891421
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef Derek010 het volgende:

Sziget:
    1 heel nummer per artiest . Met een beetje mazzel heb je er twee.
    pi_71891459
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef Derek010 het volgende:

Met veeeel herhalingen en gelul. Als ze geen toestemming van tig artiesten krijgen om iets uit te zenden, moeten ze zich maar es afvragen of ze er überhaupt aandacht aan moeten besteden. Zo'n uitzending is uiteindelijk reclame voor de artiest. Als die niet wil meewerken... jammer dan.
    quote:
    Sziget:
    Da's nog genoeg.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:24:18 #16
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_71892254
    De dj's zullen zich iig nooit tegen dit soort programma's keren. Lekkere plezier reisjes met muziek. Ik zou het ook ok vinden als ik van mijn werkgever al die feesten langs moest gaan .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_71892278
    Nou, ik vind het ook niet verkeerd om naar te luisteren.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:25:53 #18
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_71892307
    Al had ik michiel dit weekend liever gezien op de zomeravondfeesten in valkenswaard . Stukken dichter bij huis en toegankelijk voor iedereen. Al is net dit jaar de line up wat minder, maar dat wordt goed getrokken door de aanwezigheid van nikki morgen .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_71892399
    Dat lijkt me nou niet echt 3FM-achtige muziek wat daar staat.
    pi_71892791
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 00:25 schreef DaMook het volgende:
    Al had ik michiel dit weekend liever gezien op de zomeravondfeesten in valkenswaard . Stukken dichter bij huis en toegankelijk voor iedereen. Al is net dit jaar de line up wat minder, maar dat wordt goed getrokken door de aanwezigheid van nikki morgen .
    Daarom sponsort XFM dat evenement ook 3FM is het niet waardig. Maar tja... 3FM en Sensation vond ik ook niet echt een combi.
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:43:35 #21
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71892830
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

Daarom sponsort XFM dat evenement ook 3FM is het niet waardig. Maar tja... 3FM en Sensation vond ik ook niet echt een combi.
    Mysteryland volgt ook nog . Laat dat soort feesten nu bij Slam of 538.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:58:00 #22
    109485 Sirolf
    001100110100011001001101
    pi_71893175
    Jaaaa, ondanks Sziget toch gewoon afsluiten met Mr. Brightside!
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:29:02 #24
    109485 Sirolf
    001100110100011001001101
    pi_71893833
    Aggut, Bert was nogal zenuwachtig, dus komt the one and only Rob Stenders 'm gezelschap houden in de studio!
    pi_71894221
    ik zit te wachten op tv maar het wordt elke week later altijd door die stomme herhalingen
    If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')