abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:28:18 #101
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_71987638
Dat stuk had ik gisteren inderdaad gezien op Voetbal International. Maar ik dacht dat hij gewoon thuis zat en weigerde te werken, niet dat hij in Salzburg aan het chillen was met Huub Stevens

En eerlijk gezegd dacht ik ook dat hij een handtekening moest plaatsen voordat zijn contract bindend was hoor Was dus ook verrast toen er werd gezegd dat hij niks had getekend. Een mondelinge overeenkomst ken ik natuurlijk wel, maar weet er erg weinig vanaf
AFC AJAX
pi_71988343
mondelinge overeenkomst is niet altijd bindend (met goeie advocaat kan je dit niet rechtsgeldig verklaren). Echter heeft Saidi netjes (bijna een halfjaar) zijn verhoogde salaris ontvangen. En verdiende dus naar zijn nieuwe contract. Na 3x je salaris te ontvangen schijnt het contract ook bindend te zijn.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:29:41 #103
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_71989726
Ah, oké dat is duidelijk, bedankt

Het is natuurlijk vreemd dat, ook al weet je niet hoe het systeem hier werkt, hij niet even aangeeft dat hij teveel betaald krijgt terwijl hij niks getekend heeft. En dat hij vervolgens alle banden breekt
AFC AJAX
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:59:36 #104
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71997378
Hij heeft ook nog een zaakwaarnemer die hem dit aan het verstand heeft proberen te peuteren. als je daar niks van aanneemt, waarom heb je hem dan?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_72003067
quote:
NEC beschouwt hem als een werkweigeraar en dreigt met juridische stappen. Saïdi Ntibazonkiza zelf ziet het anders. „ Ik sta er niet meer onder contract.”

Er is een lange aarzeling aan vooraf gegaan, maar uiteindelijk zwaait Saïdi Ntibazonkiza (22) de voor deur dan toch open. Uitbundig ge kleurde doeken voor de ramen van zijn appartement houden het zonlicht gedecideerd buiten. Aan een muur hangt de grote na tionale vlag van Burundi. En fo to’s. Veel foto’s van zijn een jaar jongere vrouw Sada en zoontje Saïdi van bijna vier jaar, die na zijn vlucht uit het door burgeroor logen geteisterde Afrikaanse land in Burundi zijn achtergebleven.

Saïdi heeft de woonkamer alweer verlaten om terug te keren met het papier waar het allemaal om draait: het contract waar NEC hem aan wil houden. Hij wijst naar de handtekeningen van tech nisch directeur Carlos Aalbers, al gemeen directeur Jacco Swart en die van zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk. En dan naar het lege lijntje, bestemd voor de krabbel van de speler. „Ik heb nooit gete kend”, zegt hij ten overvloede.

Kan zijn, roepen ze bij NEC, maar in december van het vorige jaar hebben we met z’n allen een mon deling akkoord bereikt over een verbeterd driejarig contract. Maandagavond verklaarde zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk in het televisieprogramma Voetbal In ternational zelfs dat er handen wa ren geschud. „ Ik heb niemand de hand geschud. Geen sprake van. Dat betekent dat je het met elkaar eens bent. Dat is hetzelfde als teke nen. En ik ben ook niet mondeling akkoord gegaan. Het is simpel. Ik was niet blij met dit contract.

En ik wil mijn vrouw en mijn zoontje hier bij me in Nederland. Niet voor negentig dagen waar ze nu toestemming voor hebben ge kregen, maar voor altijd.” Hij stuurde Ger Lagendijk een briefje om de samenwerking te ver­breken. De zaakwaarnemer liet hem echter weten dat hij nog een jaar te gaan heeft. „Maar ik wil niets meer met hem te maken heb ben. Hij weet dat ik niet tevreden ben met dit contract, maar zet er wel zijn handtekening onder. Is hij de voetballer of ik?”

Hij haalt zijn schouders op over het feit dat NEC hem geen salaris meer betaalt. „Dat lijkt me logisch. Ik sta er ook niet meer onder con tract.” En dus dook hij vorige week plots op bij Red Bull Salzburg om trai ner Huub Stevens te overtuigen van zijn kwaliteiten. Een andere zaakwaarnemer zou hem in Oos tenrijk hebben aanbevolen. „Nee, nee, geen zaakwaarnemer”, zegt Ntibazonkiza. Maar over het hoe en waarom van dat avontuur wil hij verder niets kwijt.

Ruim drie weken zit hij nu thuis. Zijn zaakwaarnemer vertrouwt hij niet meer. En in Carlos Aalbers, de technisch directeur van NEC, is hij teleurgesteld. „ Hij zegt steeds dat ik een contract heb bij NEC. Meer niet. Ik heb geen contract. Hij is hier nog een keer geweest. Niet met Lagendijk, zoals hij maandag in de krant beweerde, maar met Sander. Henze heet die, geloof ik. Een assistent. Lagendijk zelf spreek ik bijna nooit. Voor de rest lees ik in de krant dat ze me niet te pakken kunnen krijgen. Ik heb liever dat Carlos gewoon langs komt als hij met we wil praten.”

Een keer per dag zit hij in de sport school. „Ik moet fit blijven.” Soms gaat hij ergens voetballen. „Waar vertel ik je niet. Ik wil geen con frontaties met NEC-supporters. Bij Roda JC waren er spreekkoren tegen me, hoorde ik van een ploeg genoot. Logisch. Iedereen denkt dat het me alleen maar om het geld te doen is.”

Deze week meldt hij zich weer bij de IND om te regelen dat zijn ge zin straks negentig dagen bij el kaar kan zijn. Maandagavond be weerde Lagendijk nog dat hij aan vankelijk niet wist dat er een vrouw en kind in het geding wa­ren. „ Onzin. Dat heb ik gelijk ge zegd tegen die Sander. Net zoals ik dat de allereerste keer tegen de mensen van de IND heb gezegd.”

Vanmorgen had hij zijn vrouw Sa da nog aan de telefoon. „We bellen elke dag. Ze begrijpt niet wat er nu aan de hand is. Ik weet waar ik mee bezig ben, heb ik haar gezegd. ‘Doe wat goed voor je is. We bid den voor jou’, antwoordde ze. Nu NEC met juridische stappen dreigt, heeft hij een advocaat in de arm genomen. „Ik heb alle vertrouwen in een goede afloop”, klinkt de kleine Afrikaan vastberaden.

Bij het afscheid lopen we in de gang langs twee ingelijste NEC- shirts. Gekregen als ‘ Man of the Match’. „ NEC zal altijd mijn club blijven”, zegt Ntibazonkiza. Maar de kans dat er een derde shirt bij komt, lijkt verkeken.
Zucht.
Wat moet die goede afloop dan wel niet zijn?
Rekent hij nog op een nieuw contract?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:36:13 #106
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_72011924
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:14 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Zucht.
Wat moet die goede afloop dan wel niet zijn?
Rekent hij nog op een nieuw contract?
Nee, hij wilt transfervrij weg.
Dat lijkt me logisch;

Volgens NEC heeft hij een contract voor 3 jaar (met verbeterde voorwaarden; salaris & gezin)
Volgens hemzelf heeft hij nog 1 jaar te gaan en hoopt door deze hele affaire daarvan af te kunnen.

Verwacht in ieder geval niet dat hij nog een jaar onbetaald in Europa kan rondhangen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:02:42 #107
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72012588
Als hij maar niet denkt dat een trainingssessie met Red Bull ook bindend werkt.

Zou daar interesse kunnen zijn, als hij weg mag
AFC AJAX
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:13:36 #108
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72012893
Blijft een raar verhaal omtrent Saidi..
Ik heb begrepen dat hij niks snapt van ons inburgeringssysteem en dat hij pas na ondertekenen van dat contract de familie over kan laten komen? Terwijl hij eerst familie over wil laten komen en dan ondertekenen?
pi_72023526
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:13 schreef Prosac het volgende:
Blijft een raar verhaal omtrent Saidi..
Ik heb begrepen dat hij niks snapt van ons inburgeringssysteem en dat hij pas na ondertekenen van dat contract de familie over kan laten komen? Terwijl hij eerst familie over wil laten komen en dan ondertekenen?
Het is gewoon een domme Afrikaan.

Niks aan te doen. Zonde voor die jongen, maar ik hoop dat hij nergens meer aan de bak komt.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_72024724
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:21 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Het is gewoon een domme Afrikaan.

Niks aan te doen. Zonde voor die jongen, maar ik hoop dat hij nergens meer aan de bak komt.
Of hij aan de bak komt lijkt me ook niet zozeer ons probleem, of dat van NEC. Het is meer dat NEC een paar ton aan euro's misloopt.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_72065407
Mogelijk drie jaar geen Europees voetbal voor Dinamo Boekarest
Vorig jaar waren ze ook al zo vriendelijk
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:42:02 #112
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72065486
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:38 schreef -J-D- het volgende:
Mogelijk drie jaar geen Europees voetbal voor Dinamo Boekarest
Vorig jaar waren ze ook al zo vriendelijk
Wat een knuppels zijn dat ook Zou wel goed zijn als ze er even uitvliegen dan leren ze het misschien nog ooit af.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_72069024
Ik zag gister dat de wedstrijd gestaakt werd. De reden kon ik wel raden. Stelletje knuppels. Ze maken die hele club kapot.



Vanavond Tenerife - NEC. Live verslag op de Trouwehonden.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:34:41 #114
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_72069550
Wat een sukkels zijn het ook hè
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_72069594
Opdoeken die pauperclub.
pi_72076691
Misschien een domme vraag hoor, maar waarom zjin NEC en FC Utrecht komende speelronde vrij?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:15:49 #117
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72076753
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:12 schreef Imperatore het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar waarom zjin NEC en FC Utrecht komende speelronde vrij?
Politiekorps is vrij
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:10:12 #118
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72081430
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:12 schreef Imperatore het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar waarom zjin NEC en FC Utrecht komende speelronde vrij?
De politie in Nijmegen geniet van een vakantie als goedmakertje voor de drukke vierdaagseweek, dus kunnen ze die relschoppers uit Utrecht niet onder bedwang houden.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_72090311
Een saai weekend voor de boeg
pi_72091015
Mag ik dat geouwehoer met die verlofuren te kansloos vinden? Daardoor mochten wij ook al om 18:00u komen opdraven

Mooi overigens dat Arek zich weer in de basis heeft gespeeld. Ook al is het met een beetje (blessure)hulp van Sibum..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72092913
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mag ik dat geouwehoer met die verlofuren te kansloos vinden? Daardoor mochten wij ook al om 18:00u komen opdraven
Dat is niet waar. Het begon om 18:00 uur omdat dan Eredivisie live twee volledige wedstrijden kon uitzenden.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_72093737
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:43 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Het begon om 18:00 uur omdat dan Eredivisie live twee volledige wedstrijden kon uitzenden.
quote:
NEC - Heerenveen naar 18.00 uur
23 juni 2009
De wedstrijd NEC - sc Heerenveen op vrijdag 7 augustus wordt naar alle waarschijnlijkheid om 18.00 uur afgewerkt. Dat bevestigde Jacco Swart, algemeen directeur van de Nijmeegse ploeg maandag tijdens de selectiepresentatie. „In overleg met de gemeente lijkt dit de enige uitweg.”

NEC had bij de KNVB het verzoek neergelegd om in augustus enkel uitwedstrijden af te werken. De politie kampt in die periode met minder mankracht, als gevolg van de volle inzet in de maand juli door de Vierdaagsefeesten. Maar de voetbalbond plande toch drie wedstrijden in voor NEC in augustus.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72095596
Ah, ok mijn excuus.

Wel gunstig voor NEC dat Vitesse zo goed presteerde tegen ADO
Staat wel mooi zo boven Vitesse met een wedstrijd minder
Website: Sneaker-forum.nl
pi_72095676
Zoals dat zootje vanavond speelde hadden zelfs wij in Gelredome gewonnen.

Hopelijk spelen ze over een week of drie net zo bagger.
pi_72095729
Beukie trouwens in de spits tegen Tenerife, Vleminckx (hopelijk licht) geblesseerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')