abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 september 2009 @ 12:00:24 #251
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_72797734
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:47 schreef 08091981 het volgende:
op youtube zijn trouwens diverse mensen die tutorials posten over survival.
Deze download ik met kiss voor youtube.com te zetten dus: kissyoutube.com/bla bla bla.
binnenkort eens kijken of we daar een leuke dvd van kunnen maken.
en mischien een paar goeie mp4's voor op de telefoon.


@ schietvereniging; kheb daar ook wel 's naar gekeken. Maar ik wil niet dat mijn wapenbezit ergens geregistreerd staat.
Wat je vindt, ...
  woensdag 16 september 2009 @ 18:09:19 #252
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72811765
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:00 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]



@ schietvereniging; kheb daar ook wel 's naar gekeken. Maar ik wil niet dat mijn wapenbezit ergens geregistreerd staat.
Dus ga je maar op straat een wapen kopen waar god weet ik veel mee is gedaan ?
  donderdag 17 september 2009 @ 15:31:19 #253
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_72841505
Vanmiddag even bij de Bever m'n first-aid spullen aangevuld/vervangen.

Alles compleet opnieuw aangeschaft. Wat ik had was inmiddels ruimschoots onvolledig & verouderd

- Care+ First Aid Kit Pro - Zeer uitgebreid, niet te groot, met apart uitneembaar zakje voor dagtochten/wandelingen.
- Care+ Camphor spray - (Verhard & verkoelt voeten etc.)
- Care+ Tekentang
- Travelsafe Dental Kit - Noodvullingen etc.
- T3 Olie - Pijnstillend, ontsmettend, bloedstelpend.)

& ook maar gelijk:
- MSR Dromedary 6 ltr. Waterzak/douche (Camelback achtig)
- 10 liter 'kitchen sink' (Waterzak met grote opening, soort opvouwbaar teiltje/emmertje)

& ik kwam ook nog de SAS Survival Guide - Pocket edition tegen. ¤ 9,95
Volledig hetzelfde als de grote/normale uitvoering, maar dan super klein ! +/- 10x15 cm
Die kon ik niet laten liggen
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_72854869
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:29 schreef Saak het volgende:
Zojuist voor het eerst geschoten hier bij de schietvereniging. Met geweer en karabijn, beide liggend. Erg leuk! Niet dat er overal vuurwapens voor het oprapen liggen tegen die tijd, maar 't lijkt me toch handig om te weten hoe te schieten en te herladen.
Ik was er vorige week ook al gaan kijken maar had nog niet geschoten. Ik wil nu wel lid worden
Ohja, ze vonden me een natuurtalent. Ik weet zelf nog niet wat goed is maar ik zal morgen eens een paar fotootjes plaatsen van m'n kaarten voor de geïnteresseerde.
Volgens mij zeggen ze dat 'natuurtalent' tegen iedereen om ze een beetje enthousiast te maken

(ik kreeg dat commentaar ook een keer toen ik een paar keer goed schoot, maar de truuk is gewoon de afwijking compenseren door (voor mij) iets rechtsboven het eigenlijke doel te mikken)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_72865321
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:31 schreef R0N1N het volgende:
Vanmiddag even bij de Bever m'n first-aid spullen aangevuld/vervangen.

& ik kwam ook nog de SAS Survival Guide - Pocket edition tegen. ¤ 9,95
Volledig hetzelfde als de grote/normale uitvoering, maar dan super klein ! +/- 10x15 cm
Die kon ik niet laten liggen
OEI! haha, dat is altijd gevaarlijk zo'n winkel haha.
Die pocket editie, is die ook even dik als de normale editie? het sas boek heb ik volgens mij ook wel 4 keer gelezen.. al hoewel ik de eerste keer echt alles gelezen heb en daarna alleen de stukjes die ik "interesant" vond... en dus niet wat je moet doen bij een vliegtuigkaping e.d. (zit ik toch nooi in )


Wat ook gevaarlijk is, is een web winkel!

zojuist voor +200 euro spulletjes besteld bij rangershop.
op de site bij aanbiedingen staan 400 artikelen in aanbieding, zowat allemaal voor de helft van de prijs.. oei oei gevaarlijk

dit is de site;
www.ranger-shop.de

ze hebben nu ook gratis catologus! kun je zo zonder kosten bestellen.. en BOORDEVOL survival spul!
gewoon prachtig om alleen al door te bladeren!
pi_72866139
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 07:53 schreef 08091981 het volgende:
www.ranger-shop.de
Duud da's duits
Wordt nog ff aanpoten om daar wat te bestellen^^ gelukkig hebben ze vertaalmachines etc
Jawel ik kan wel duits maar ben gewoon lui
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:07:46 #257
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_72867533
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 07:53 schreef 08091981 het volgende:
OEI! haha, dat is altijd gevaarlijk zo'n winkel haha.
Die pocket editie, is die ook even dik als de normale editie?
Yep. Althans ... net zoveel pagina's. Het is gewoon exact dezelfde, maar dan in het klein.
edit: even nagemeten = 8,3 (breed) x 11,8 (hoog) x 2,1 (dik) cm
quote:
Wat ook gevaarlijk is, is een web winkel!

zojuist voor +200 euro spulletjes besteld bij rangershop.
op de site bij aanbiedingen staan 400 artikelen in aanbieding, zowat allemaal voor de helft van de prijs.. oei oei gevaarlijk
<snip>
Yep. Linke soep
Zeker met zo'n grote zaak als in Den Haag.

Daarom maak ik tegenwoordig een (verlang)lijst, met alle nuttige 'must have' spullen. Daarbij zoek ik dan steeds naar het beste wat er op bepaalde gebieden te krijgen is, en probeer nix dubbel of overbodigs te kopen. Werkt prima. Tot nog toe.

Ik ben ook met dat lijstje (gefilterd op Bever uiteraard) in de hand door de winkel gelopen. Alleen die SAS Guide stond er niet op, en voor dat waterteiltje had ik iets anders erop staan, maar je moet het eerst ff zien en vasthouden he.

Staat momenteel nog zeker voor ¤ 2000,- op ! Met prijs & winkel (LiFF, Mil.Warenhuis, etc.)
Voor Bever kan ik nu in iedergeval ¤ 170,- schrappen (Meer staat er voor Bever niet op, veel te duur )

Edit:
Ik ken tegenwoordig zelfs prio nummers toe aan alle items op m'n lijst. Belangrijkste spullen, die ik nog helemaal niet heb koop ik dus als eerste. Leuke 'gadgets' die het leven veraangenamen maar die niet direct noodzakelijk zijn of alleen maar beter zijn dan dat wat ik heb, komen als laatste. (Tent, rugzak, Survival mes etc.) Het valt mij hierbij op dat dit, gelukkig, juist de dure spullen betreft & die lijst muteerd doorlopend, dus als ik die spullen direct had gekocht zat ik nu te balen.

Online bestellen probeer ik overigens zoveel mogelijk te voorkomen. Wil het zien & voelen voor ik 't koop.
Zo was ik bang dat die Care+ First Aid Kit Pro(fessional) behoorlijk aan de maat zou zijn, maar dat viel 100% mee, bovendien paste de overige items er prima bij in de tas.

Zelfde met m'n 'emmer'. Had een ander merk/type op m'n lijstje, maar toen zag ik er een liggen die goedkoper & kleiner is (opfrommelbaar - vuist grote : wel zelfde inhoud). Deze zit in een tasje welke je zo aan je riem e.d. kunt hangen.

Dat soort dingen zie/weet je (vaak) niet "online".

[ Bericht 8% gewijzigd door R0N1N op 18-09-2009 12:53:51 ]
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zondag 20 september 2009 @ 14:11:12 #258
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_72932070
ranger shop...
shit daar gaat mijn bonus van deze maand
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 20 september 2009 @ 14:14:19 #259
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_72932156
heb gelijk ff gratis de catalogus besteld
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_72957472
Ja, het is een mooie site! Zo een heb ik er in nederland helaas nog niet gevonden.

Nog een paar nieuw "ideeen"..
kleding. kleding zal dan ook moeilijk verkrijgbaar zijn. hup naar de zeeman/wibra
een naaisetje om kleding te herstellen.. en dan gewoon voor 100 euro spul halen wat 20 jaar mee gaat. (dan heb je even de tijd om alternatieven te 'zoeken')
Gereedschap om dingen te bouwen.. hamers, zagen, een shitload aan spijkers.
10.000 glazen potten met vacuum deksels voor al het voedsel in te bewaren.

een finnoven in je huis plaatsen waar je ook in kunt koken/bakken! Dat lijkt me zowiezo wel vet, of gewoon een houtkacherl met kook/bak mogelijkheden.

owja, en een HELE HELE GROTE kelder/zolder/schuur om al die zooi in te bewaren!
pi_72957954
quote:
Op maandag 21 september 2009 07:28 schreef 08091981 het volgende:
Ja, het is een mooie site! Zo een heb ik er in nederland helaas nog niet gevonden.

Nog een paar nieuw "ideeen"..
kleding. kleding zal dan ook moeilijk verkrijgbaar zijn. hup naar de zeeman/wibra
een naaisetje om kleding te herstellen.. en dan gewoon voor 100 euro spul halen wat 20 jaar mee gaat. (dan heb je even de tijd om alternatieven te 'zoeken')
Gereedschap om dingen te bouwen.. hamers, zagen, een shitload aan spijkers.
10.000 glazen potten met vacuum deksels voor al het voedsel in te bewaren.

een finnoven in je huis plaatsen waar je ook in kunt koken/bakken! Dat lijkt me zowiezo wel vet, of gewoon een houtkacherl met kook/bak mogelijkheden.

owja, en een HELE HELE GROTE kelder/zolder/schuur om al die zooi in te bewaren!
Dan ben je van plan om thuis te blijven neem ik aan? Spijkers zijn dan zeeeeer handig, en potten ook. Gereedschap hoor je standaard al te hebben hoor
En zo'n oven ga ik ook nog eens plaatsen. In de achtertuin dan wel. Als ik tijd en geld heb Want zo'n oven is gewoon leuk
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_72961841
Mini-caravan om apocalyps te overleven

De Amerikaan Paul Elkins heeft een ingenieuze mini-caravan voor één persoon uitgevonden: de Bicycle Camper. Het ding weegt amper 45 kilo maar biedt "alles wat een mens nodig heeft om te overleven". Want dat was de motivatie: een caravan bouwen voor na de apocalyps. Qua businessmodel kan dat tellen.

Urine-recyclage
Het ding kan volgens Elkins orkaanwinden doorstaan en is hittebestendig. Het heeft een douche aan boord die warm water heeft via zonnepaneeltjes, een generator die draait op een windmolentje, 'solar food dehydrator screens' en zelfs een urine-recyclage unit. En dat zijn de speciale dingen. Ontbreken ook niet in de dwergcaravan: een bed, een gasvuur, een ventilator, ijskastje, uitplooibare tafel, bergruimte en zelfs een bloembakje. (mvl)


www.hln.be
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 september 2009 @ 12:29:21 #263
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_72963360
quote:
Op maandag 21 september 2009 07:28 schreef 08091981 het volgende:
Ja, het is een mooie site! Zo een heb ik er in nederland helaas nog niet gevonden.
Dat wel, maar tot nog toe heb ik genoeg aan LiFF & Militairwarenhuis voor dik 90% van m'n spullen.
De rest zijn toch vooral de wat 'exotische' spullen zoals NightVision e.d. (Die ik ook al ergens gevonden heb voor ¤ 199,- & 1 voor +/- 350,- (waterdicht))

Edit:
Yukon nachtkijker NVMT-3x42WP Waterproof
quote:
Nog een paar nieuw "ideeen"..
kleding. kleding zal dan ook moeilijk verkrijgbaar zijn. hup naar de zeeman/wibra
een naaisetje om kleding te herstellen.. en dan gewoon voor 100 euro spul halen wat 20 jaar mee gaat. (dan heb je even de tijd om alternatieven te 'zoeken')
Mja... ik loop de zeeman of wibra zo gewoon niet voorbij, maar voor dit soort gevallen wel. Kwaliteit is toch wel erg belangrijk in deze. Ik ga toch liever voor de "Werkkleding". Broeken die populair zijn bij b.v. Bouwvakkers zijn zeer aan te raden. Helaas heb je dan voor die ¤ 100,- ongeveer 3/5 broek

Naai/herstel setje is een must have. Uiteraard
quote:
Gereedschap om dingen te bouwen.. hamers, zagen, een shitload aan spijkers.
10.000 glazen potten met vacuum deksels voor al het voedsel in te bewaren.

een finnoven in je huis plaatsen waar je ook in kunt koken/bakken! Dat lijkt me zowiezo wel vet, of gewoon een houtkacherl met kook/bak mogelijkheden.

owja, en een HELE HELE GROTE kelder/zolder/schuur om al die zooi in te bewaren!
Gereedschap zit (deels) al in m'n 'bugout' set. Al is het maar voor m'n motor . Deels ook onder het zadel van m'n motor.
Niet teveel, weegt nogal wat. Zelf concentreer ik me vooral op de 'bugout'. Mocht de situatie ernaar zijn dat ik thuis kan/moet blijven, kan dat sowieso altijd nog.

enne ... 10.000 glazen potjes ??? Wat de hell moet je met 10.000 !!! potjes ???
Het meeste (lang houdbare) voer is al verpakt. Zelf gekweekt voer kun je er eventueel in stoppen, maar dan heb je aan 10 tallen wel genoeg, imo
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef UncleScorp het volgende:
Mini-caravan om apocalyps te overleven

<snip>
Die Foto's zij echt geweldig. ... maar ... wat MOET je ermee ? Bovendien heb ik zo m'n twijfels of dat ding ook echt 'orkaan' proof is

Ik hou het wel bij een tarp + muskietennet

Misschien is het wat voor Jogy, die wilde op de fiets "er van tussen"

[ Bericht 2% gewijzigd door R0N1N op 21-09-2009 19:20:42 ]
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 21 september 2009 @ 19:52:55 #264
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_72977617
Afgelopen weekend voor 't eerst in jáááren weer eens een tijdje met 20 kilo op m'n rug (+5 kilo verspreid (incl. kleding)) rond gelopen, maar dat viel nog best tegen Toch maar weer eens wat trainen )

Ook op de motor was het even wennen. Banden iets losser zodat m'n rugzak een beetje op m'n zadel ruste (niet te veel, 't mag niet gaan schuiven) bracht de nodige verlichting voor m'n schouders, maar m'n vering was er ook niet echt op ingesteld, waardoor ik m'n best moest doen om zonder een wheelie weg te rijden & stevig m'n stuur vasthouden om niet achterover te kukelen

Dat zullen toch echt koffers moeten worden, nou was ik dat toch al van plan, maar ... nu weet ik 't zeker
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 21 september 2009 @ 20:56:37 #265
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72980427
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef UncleScorp het volgende:
Mini-caravan om apocalyps te overleven

De Amerikaan Paul Elkins heeft een ingenieuze mini-caravan voor één persoon uitgevonden: de Bicycle Camper. Het ding weegt amper 45 kilo maar biedt "alles wat een mens nodig heeft om te overleven". Want dat was de motivatie: een caravan bouwen voor na de apocalyps. Qua businessmodel kan dat tellen.

Urine-recyclage
Het ding kan volgens Elkins orkaanwinden doorstaan en is hittebestendig. Het heeft een douche aan boord die warm water heeft via zonnepaneeltjes, een generator die draait op een windmolentje, 'solar food dehydrator screens' en zelfs een urine-recyclage unit. En dat zijn de speciale dingen. Ontbreken ook niet in de dwergcaravan: een bed, een gasvuur, een ventilator, ijskastje, uitplooibare tafel, bergruimte en zelfs een bloembakje. (mvl)


www.hln.be
Die site van die gozer is leuk. Staan ook nog een kooksetje op en andere fraaie vervoersmiddelen

http://highmileagetrikes.blogspot.com/
  maandag 21 september 2009 @ 23:02:05 #266
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_72986058
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef Buschetta het volgende:
Die site van die gozer is leuk. Staan ook nog een kooksetje op en andere fraaie vervoersmiddelen

http://highmileagetrikes.blogspot.com/
Als 'ie nou die trike met 15mm sloping armor "beplaat" wordt 't misschien nog wat voor een gevalletje SHTF
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_72992751
Wat mij wel interessant lijkt is om een soort van medisch rapport ofzo te hebben.
Hierin zou dan alles moeten staan over jouw gezondheid, lichaam een geestelijke toestand.
Dingen zoals allergieën, littekens en gebroken botten bijvoorbeeld.
Maar ook standaard dingen zoals je lengte, schoenmaat kledingmaat etc.
En 't zou ook handig zijn om dit dan op de chip in je ID te kunnen laten zetten. En zelf ook nog een exemplaar kunnen hebben, gemaild, op een sticky of uitgeprint.
Dit kan je dan samenvoegen met je CV en heb je alle gegevens van jezelf altijd bij de hand
Bestaat zoiets al?
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:03:57 #268
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_72996323
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:04 schreef Saak het volgende:
Wat mij wel interessant lijkt is om een soort van medisch rapport ofzo te hebben.
Hierin zou dan alles moeten staan over jouw gezondheid, lichaam een geestelijke toestand.
Dingen zoals allergieën, littekens en gebroken botten bijvoorbeeld.
Maar ook standaard dingen zoals je lengte, schoenmaat kledingmaat etc.
En 't zou ook handig zijn om dit dan op de chip in je ID te kunnen laten zetten. En zelf ook nog een exemplaar kunnen hebben, gemaild, op een sticky of uitgeprint.
Dit kan je dan samenvoegen met je CV en heb je alle gegevens van jezelf altijd bij de hand
Bestaat zoiets al?
EPD ???

Enne... Ben je helemaal GEK geworden ?
Ik heb nog m'n 'dogtags' uit dienst, met m'n bloedgroep erop & geen bekende allergieen. Meer dan genoeg !


Edit: EPD = Electronisch Patienten Dosier -aka- Het Schaamhaar Dosier !

[ Bericht 6% gewijzigd door R0N1N op 22-09-2009 12:20:42 ]
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_72996705
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:04 schreef Saak het volgende:
Wat mij wel interessant lijkt is om een soort van medisch rapport ofzo te hebben.
Hierin zou dan alles moeten staan over jouw gezondheid, lichaam een geestelijke toestand.
Dingen zoals allergieën, littekens en gebroken botten bijvoorbeeld.
Maar ook standaard dingen zoals je lengte, schoenmaat kledingmaat etc.
En 't zou ook handig zijn om dit dan op de chip in je ID te kunnen laten zetten. En zelf ook nog een exemplaar kunnen hebben, gemaild, op een sticky of uitgeprint.
Dit kan je dan samenvoegen met je CV en heb je alle gegevens van jezelf altijd bij de hand
Bestaat zoiets al?
Waarom die chip in je ID laten zetten ? Kan je toch beter ineens in je lichaam laten inplanten, kunnen ze je bij problemen steeds direct traceren ... of stel dat je je ID verliest ... WAT DAN ???
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73009764
Heeft iemand al nagedacht over diverse scenario's bij het 'survivallen'?

Zoals je 'vuurmaker' kwijt, verstuikte enkel, vervoermiddel kapot (ook schoenzolen kunnen kapot ), bandje van de rugzak kapot, gekneusde pols...

Dat zijn best lastige dingen 'onderweg'.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:26:15 #271
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_73011579
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Waarom die chip in je ID laten zetten ? Kan je toch beter ineens in je lichaam laten inplanten, kunnen ze je bij problemen steeds direct traceren ... of stel dat je je ID verliest ... WAT DAN ???

eensch met ome scorp....

echter werkt dat alleen met een positieve overheid.

als hitler weer aan de macht komt en iedereen die geen blauwe ogen in zn chip heeft staan gaat door, is het kut
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_73013727
Mijn reactie was dan ook sarcastisch bedoeld
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:03:10 #273
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_73016005
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:35 schreef Resistor het volgende:
Heeft iemand al nagedacht over diverse scenario's bij het 'survivallen'?

Zoals je 'vuurmaker' kwijt, verstuikte enkel, vervoermiddel kapot (ook schoenzolen kunnen kapot ), bandje van de rugzak kapot, gekneusde pols...

Dat zijn best lastige dingen 'onderweg'.
Ja.
Shit hapens

"Do you feel lucky ?"
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]
<snip>
als hitler weer aan de macht komt en iedereen die geen blauwe ogen in zn chip heeft staan gaat door, is het kut
&
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:15 schreef UncleScorp het volgende:
Mijn reactie was dan ook sarcastisch bedoeld

... en vandaar dat ik informeerde naar de geestelijke gesteldheid, voor het geval ik moet komen helpen zoeken. Naar z'n verstand. Voor zover 'ie serieus was met z'n vraag, wat ik ergens toch betwijfel
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_73025508
Ja dat is natuurlijk de andere kant van het verhaal. Dat het ook tegen je kan werken. Maar een paar dingen lijken me toch wel erg handig zoals bloedgroep en allergieën.
Dingen zoals vingerafdrukken en DNA lijken me minder belangrijk.
En met een gevalletje Hitler hoef ik niet onder te duiken hoor. Ik heb alle kenmerken van een übermensch
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_73028828
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 23:45 schreef Saak het volgende:
Ja dat is natuurlijk de andere kant van het verhaal. Dat het ook tegen je kan werken. Maar een paar dingen lijken me toch wel erg handig zoals bloedgroep en allergieën.
Dingen zoals vingerafdrukken en DNA lijken me minder belangrijk.
En met een gevalletje Hitler hoef ik niet onder te duiken hoor. Ik heb alle kenmerken van een übermensch
De vorige Hitler wilde de Joden uitroeien, en zag de ariër als ideaal. Stel je voor dat de nieuwe 'Retlih' juist de ariërs uit wil roeien en de mensen met Noord-Afrikaans uiterlijk als ideaal heeft

Ik zou niet eens weten wat mijn bloedgroep is, ik weet alleen dat ik hooikoorts heb (gras en berken) en allergisch ben voor katten
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')