abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 september 2009 @ 20:48:04 #101
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72379136
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:34 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik moet even terugkomen op mijn mening.
Zero tolerance voor drugs in het verkeer
Hier staat dat het wel 2 weken in het bloed blijft.
[..]

Het was dus niet overdreven. Het blijft dus lang in het bloed zitten.
Duh, in het bloed ja, niet in het speeksel. Dus als je speeksel getest wordt en je blijkt clean, dan is er geen bloedtest nodig. En die bloedtest lijkt de speerpunt van het topic geworden te zijn.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 2 september 2009 @ 20:48:55 #102
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72379178
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Trol.
Er is wetenschappelijk aangetoond dat verliefde mensen ontoerekeningsvatbaar zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_72379261
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er is wetenschappelijk aangetoond dat verliefde mensen ontoerekeningsvatbaar zijn.
Trol.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72379263
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja maar het gaat hierom:

Soort drugs Hoelang aantoonbaar in speeksel?
Cannabis Ongeveer tot 14 uur na gebruik.
XTC, speed Ongeveer 2 tot 3 dagen na gebruik.
Cocaïne Ongeveer 2 tot 4 uur na gebruik.
Opiaten Ongeveer 2 tot 3 dagen na gebruik.

Klopt dat?
Zal best kunnen, maar de sensitiviteit en de specificiteit zijn nog veel belangrijker.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 2 september 2009 @ 21:01:33 #105
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72379665
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Trol.
En overwerkte mensen, mensen die slecht geslapen hebben of ruzie met hun vrouw...

Maar ze testen alleen op de opiumlijst, gewoon een verkapt drugsverbod waar geen enkel probleem mee word opgelost.

Symboolpolitiek is leuk!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_72379823
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En overwerkte mensen, mensen die slecht geslapen hebben of ruzie met hun vrouw...
Voor slaaprijders is een overheidscampagne opgezet. Als je gepakt wordt als slaaprijder, krijg je een rijverbod van een paar uur. Terecht.
quote:
Maar ze testen alleen op de opiumlijst, gewoon een verkapt drugsverbod waar geen enkel probleem mee word opgelost.
Nee, een drugsverbod in het verkeer.

Wees godverdomme BLIJ.

Als je namelijk gewoon drugs gebruikt EN je dan verantwoordelijk in het verkeer gedraagt (bijvoorbeeld door ergens te overnachten, een taxi of trein te nemen of anderszins te voorkomen dat je onder invloed achter het stuur van een gemotoriseerd voertuig stapt), KAN MEN JE NIKS MAKEN.

Snap dat dan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72380640
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:05 schreef El_Matador het volgende:
Als je namelijk gewoon drugs gebruikt EN je dan verantwoordelijk in het verkeer gedraagt (bijvoorbeeld door ergens te overnachten, een taxi of trein te nemen of anderszins te voorkomen dat je onder invloed achter het stuur van een gemotoriseerd voertuig stapt), KAN MEN JE NIKS MAKEN.

Snap dat dan.
Ik geloof dat de beste tests een specificiteit van rond de 90% hebben, dus dat zou ik niet al te snel zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_72380796
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik geloof dat de beste tests een specificiteit van rond de 90% hebben, dus dat zou ik niet al te snel zeggen.
Als je je met drugs op actief mengt in het gemotoriseerd verkeer, dan ben je onverantwoordelijk met je drugs bezig en dus schaad je de verantwoordelijke recreatieve drugsgebruiker.

Als je je verantwoordelijk met drugs bezighoudt, dan doe je dus niet mee met het gemotoriseerd verkeer op het moment dat je onder invloed bent.

Zo simpel is het gewoon.

Welke recreatieve bierdrinker wordt geschaad door het feit dat er verkeerscontroles zijn die alcomobilisten eruithalen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 2 september 2009 @ 21:37:43 #109
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72380995
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor slaaprijders is een overheidscampagne opgezet. Als je gepakt wordt als slaaprijder, krijg je een rijverbod van een paar uur. Terecht.
[..]

Nee, een drugsverbod in het verkeer.

Wees godverdomme BLIJ.

Als je namelijk gewoon drugs gebruikt EN je dan verantwoordelijk in het verkeer gedraagt (bijvoorbeeld door ergens te overnachten, een taxi of trein te nemen of anderszins te voorkomen dat je onder invloed achter het stuur van een gemotoriseerd voertuig stapt), KAN MEN JE NIKS MAKEN.

Snap dat dan.
Ik moet 23 minuten wachten op de speekseltest en mee naar het buro voor een bloedproef om te bewijzen dat ik een verantwoorde drugsgebruiker ben, nee daar ben ik helemaal niet blij mee
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_72381063
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik moet 23 minuten wachten op de speekseltest en mee naar het buro voor een bloedproef om te bewijzen dat ik een verantwoorde drugsgebruiker ben, nee daar ben ik helemaal niet blij mee
Jij hoeft helemaal geen bloedproef te doen als je een verantwoordelijke drugsgebruiker bent. Dan is namelijk de uitslag van de speekseltest voldoende.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 2 september 2009 @ 21:54:10 #111
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72381684
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij hoeft helemaal geen bloedproef te doen als je een verantwoordelijke drugsgebruiker bent. Dan is namelijk de uitslag van de speekseltest voldoende.
Alleen als je 2 dagen vantevoren stopt met blowen en slikken. Verkapt drugsverbod dus.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_72381741
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je je met drugs op actief mengt in het gemotoriseerd verkeer, dan ben je onverantwoordelijk met je drugs bezig en dus schaad je de verantwoordelijke recreatieve drugsgebruiker.

Als je je verantwoordelijk met drugs bezighoudt, dan doe je dus niet mee met het gemotoriseerd verkeer op het moment dat je onder invloed bent.

Zo simpel is het gewoon.

Welke recreatieve bierdrinker wordt geschaad door het feit dat er verkeerscontroles zijn die alcomobilisten eruithalen?
Het punt van een specificiteit van rond de 90% is nu juist dat er een behoorlijk aantal niet drinkers wordt aangezien voor 'alcomobilisten' bijvoorbeeld, namelijk 1 op de 10.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_72381804
Probleem met die speekseltest is dat die niet aangeeft wanneer je hebt gebruikt en hoeveel je hebt gebruikt. Als ik woensdag blow, om pas vrijdag weer te gaan rijden KAN ik positief bevonden worden aan de hand van me speeksel, en dan zegt dat niets over wanneer ik heb geblowd en of ik toen knetterstoned was te ja en te nee.. Dit risico lijkt mij onaanvaardbaar, maar Camiel vindt dus van niet.
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 2 september 2009 @ 21:58:43 #114
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72381882
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef Atreidez het volgende:
Probleem met die speekseltest is dat die niet aangeeft wanneer je hebt gebruikt en hoeveel je hebt gebruikt. Als ik woensdag blow, om pas vrijdag weer te gaan rijden KAN ik positief bevonden worden aan de hand van me speeksel, en dan zegt dat niets over wanneer ik heb geblowd en of ik toen knetterstoned was te ja en te nee.. Dit risico lijkt mij onaanvaardbaar, maar Camiel vindt dus van niet.
Niet dus, wel aan de hand van een bloedtest. Kwa speeksel weet men het nog niet echt.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72381984
Dus aan t bloed kunnen ze zien hoelang geleden je hebt geblowd? Of kunnen ze een inschatting maken dat als t percentage voor 3 blows staat ongeveer, het dan van zoveer uur/dagen terug moet zijn.. Want als ik er 20 heb gerookt 4 dagen ervoor is de uitslag natuurlijk hoger als dat ik er 3 heb gerookt.
Where facts are few, experts are many.
pi_72382053
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef Atreidez het volgende:
Dus aan t bloed kunnen ze zien hoelang geleden je hebt geblowd? Of kunnen ze een inschatting maken dat als t percentage voor 3 blows staat ongeveer, het dan van zoveer uur/dagen terug moet zijn.. Want als ik er 20 heb gerookt 4 dagen ervoor is de uitslag natuurlijk hoger als dat ik er 3 heb gerookt.
Als je 20 joints rookt, hoor je sowieso lekker thuis te blijven.

Recreatief drugsgebruik, prima. Junkgedrag...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 2 september 2009 @ 22:04:41 #117
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72382139
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef Atreidez het volgende:
Dus aan t bloed kunnen ze zien hoelang geleden je hebt geblowd? Of kunnen ze een inschatting maken dat als t percentage voor 3 blows staat ongeveer, het dan van zoveer uur/dagen terug moet zijn.. Want als ik er 20 heb gerookt 4 dagen ervoor is de uitslag natuurlijk hoger als dat ik er 3 heb gerookt.
Geen idee wat de criteria voor een bloedtest zijn. Dat lijkt me ook niet relevant, als men aan je speeksel niet kan zien of je geblowd hebt, dan blijft de bloedtest uberhaupt achterwege.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72382163
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef El_Matador het volgende:
Als je 20 joints rookt, hoor je sowieso lekker thuis te blijven.

Recreatief drugsgebruik, prima. Junkgedrag...
Doe is niet zo moralistisch. Ik wil weten hoe die test werkt, en wat ze kunnen zien.. Een stof vinden en de hoeveelheid daarvan kan onmogelijk bepalen wanneer ik dat tot me heb genomen als die stof erom bekend staat tot wel 3 weken in je bloed te blijven. Dus als ze wel aan een uitslag kunnen zien tot wanneer je het laatst hebt gebruikt, dan ben ik daar graag van op de hoogte, want dan vind ik het volkomen terecht dat ze erop gaan testen.
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 3 september 2009 @ 07:57:03 #119
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_72389612
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Geen idee wat de criteria voor een bloedtest zijn. Dat lijkt me ook niet relevant, als men aan je speeksel niet kan zien of je geblowd hebt, dan blijft de bloedtest uberhaupt achterwege.
De Eurlings-logica, gebruik gewoon niet en je hebt helemaal niets te maken met de bloedtest, dus maak je geen zorgen.

Wel dus, als 1 op de 10 niet-gebruikers als gebruiker aan wordt gezien.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_72786676
hier word altijd over controle in het verkeer gesproken,ik ben op mijn werk aangesproken omdat ik dagelijks rook,wat al 5 jaar is geweten op het werk tot mijn grote baas toe en dat ik mijn werk nu kan verliezen omdat ik geen veiligheidsfunctie(rijden,laden,lossen) zou mogen uitoefenen, ENKEL omdat het afbreken van cannabis blijkbaar wel even duurt,( ik rook s avonds 2 of 3 jointjes(amper een halve gram samen bij mij) en volgens de arbeidsgeneesheer ben ik een gevaar,nog even duidelijk, ik rook enkel na het werk ,dit komt omdat ik als syndicaal afgev. vroeg voor de gevolgen voor chauffeurs ,waaronder ik zelf behoorde,ik heb nu een vloerfunctie tot ik een persoonlijk gesprek heb gehad met de arbeidsgeneesheer, en sta waarschijnlijk voor de keuze stoppen of ontslag,wie heeft raad of info voor mij?chauffeuren hoeft niet meer,maar zelfs magazijnwerk,dit vind ik persoonlijk overdreven(zonder enige test tot nu toe,enkel gebaseerd op mijn woorden)??????????????????????????????????
  woensdag 16 september 2009 @ 10:30:24 #121
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72794913
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:57 schreef dgodgo het volgende:
hier word altijd over controle in het verkeer gesproken,ik ben op mijn werk aangesproken omdat ik dagelijks rook,wat al 5 jaar is geweten op het werk tot mijn grote baas toe en dat ik mijn werk nu kan verliezen omdat ik geen veiligheidsfunctie(rijden,laden,lossen) zou mogen uitoefenen, ENKEL omdat het afbreken van cannabis blijkbaar wel even duurt,( ik rook s avonds 2 of 3 jointjes(amper een halve gram samen bij mij) en volgens de arbeidsgeneesheer ben ik een gevaar,nog even duidelijk, ik rook enkel na het werk ,dit komt omdat ik als syndicaal afgev. vroeg voor de gevolgen voor chauffeurs ,waaronder ik zelf behoorde,ik heb nu een vloerfunctie tot ik een persoonlijk gesprek heb gehad met de arbeidsgeneesheer, en sta waarschijnlijk voor de keuze stoppen of ontslag,wie heeft raad of info voor mij?chauffeuren hoeft niet meer,maar zelfs magazijnwerk,dit vind ik persoonlijk overdreven(zonder enige test tot nu toe,enkel gebaseerd op mijn woorden)??????????????????????????????????
Je moet vragen hoe ze omgaan met collega's die zich elke avond kapot zuipen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_72816412
die vraag heb ik ook gesteld,en ik heb hun daar en over andere drugs ook ingelicht(duur van afbreken in bloed) en ze zeiden zelf dat ze daar eigenlijk niets aan kunnen doen,
  woensdag 16 september 2009 @ 20:05:22 #123
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72816595
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:01 schreef dgodgo het volgende:
die vraag heb ik ook gesteld,en ik heb hun daar en over andere drugs ook ingelicht(duur van afbreken in bloed) en ze zeiden zelf dat ze daar eigenlijk niets aan kunnen doen,
Je moet ze doodgooien met wetenschappelijke onderzoeken (er staan er wat in dit topic) en eisen dat je collega's net zo schandalig behandeld worden wegens hun gebruik van verslavende ongezonde harddrugs. En anders sleep je ze voor de rechter. Als hypocriete van eigenbelang doordrenkte politici niet normaal kunnen doen, dan misschien wel jouw bedrijf gedwongen door een rechterlijke uitspraak.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')