abonnement Unibet Coolblue
pi_71180541
Ibracadabra past zeker bij hem, de stunts die hij soms uithaalt
pi_71180724
Hij trekt zijn oude shirt alvast uit

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71181590
ben benieuwd of we een akkoord gaan krijgen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71181735


Tegen Real.
pi_71187125
In de loop der jaren zijn er heel wat Zlatan Movies gemaakt. De site zlatanmovies.tk doet het helaas niet meer, maar dit is de originele met wat mooie oudere beelden:


Zijn flink wat delen van te vinden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71187208
quote:
'Eto'o onderhandelt, Zlatan heeft al vliegticket'
Geschreven op dinsdag, 21 juli om 15:47

Samuel Eto'o en Zlatan Ibrahimovic beheersen ook vandaag het nieuws in Italië en Spanje. Zo is het volgens het doorgaans goed ingevoerde La Gazzetta dello Sport nog slechts een kwestie van tijd zijn voordat Eto'o en Internazionale een akkoord bereikt hebben. Ibrahimovic zou reeds een vliegticket naar Barcelona hebben. Volgens de zaakwaarnemer van Alexandr Hleb ziet zijn cliënt een transfer naar Milaan zitten.


Eto'o onderhandelt voor de tweede opeenvolgende dag in de kantoren van de landskampioen van Italië. De Kameroener, die in Barcelona nog één seizoen onder contract staat, eist van de Nerazzurri een jaarsalaris van elf miljoen euro. De Milanezen hebben de aanvaller een jaarlijks honorarium van tien miljoen geboden, en hoopt dat de 28-jarige Eto'o binnen afzienbare tijd water bij de wijn zal doen.

Volgens diverse Spaanse media staat Ibrahimovic op het punt om vanuit de Verenigde Staten, waar Internazionale een tournee afwerkt, naar Barcelona af te reizen. De Zweed zou van zaakwaarnemer Mino Raiola te horen hebben gekregen dat de gesprekken tussen Inter en Eto'o zich in de afrondende fase bevinden. De gesprekken tussen Barcelona en Ibrahimovic zullen naar verwachting een stuk complexer zijn.

Ibrahimovic verdient als speler van Internazionale op jaarbasis twaalf miljoen euro. In het Camp Nou verdient alleen Lionel Messi een dergelijk bedrag. Op gepaste afstand, rond de acht miljoen euro, volgen spelers als Xavi en Eto'o. De houder van de Champions League is zeker niet van plan om de verhoudingen binnen de selectie te verstoren en hoopt dat de oud-speler van Ajax instemt met hoge wedstrijdpremies.

Uli Ferber, zaakwaarnemer van Hleb, gaf dinsdag in een reactie aan diverse Spaanse media te kennen dat de Wit-Rus een verhuur aan de Italiaanse club zeker ziet zitten. "Alexandr wil komend seizoen maar één ding: spelen. Bovendien is Inter een grote club en blijft hij in de Champions League actief." De oud-speler van onder meer Arsenal maakt onderdeel uit van de transferperikelen tussen Barcelona en Internazionale.
bron: voetbalzone

Oftewel het is bijna rond.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71189712
Dacht dat Eto'o minimaal 15 miljoen wou per jaar?
pi_71189786
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dacht dat Eto'o minimaal 15 miljoen wou per jaar?
Zie bovenstaand artikel.
Eto'o tussen 10 en 11 miljoen. Zlatan rond de 12 met flinke premies.

edit: had jouw edit gemist
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71190305
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:40 schreef Tim86 het volgende:
In de loop der jaren zijn er heel wat Zlatan Movies gemaakt. De site zlatanmovies.tk doet het helaas niet meer, maar dit is de originele met wat mooie oudere beelden:


Zijn flink wat delen van te vinden.
Mooi filmpje. Beter dan die andere shit wat je vaak op Youtube zit, belachelijke effecten over de video's heen etc.
pi_71198352
quote:
Update 21:34 uur - Inter bijna akkoord met persoonlijke eisen Eto'o
Internazionale is dicht bij een persoonlijk akkoord met Samuel Eto'o. Dat maakte Josep María Mesalles, de zaakwaarnemer van de aanvaller uit Kameroen, dinsdag bekend. Een delegatie van Internazionale sprak in Milaan ongeveer vier uur met de belangenbehartiger van Eto'o waarna deze terugkeerde naar Spanje.

"De onderhandelingen verlopen goed. We moeten het nu nog eens worden over een aantal details. Misschien kom ik daar woensdag wel voor terug", aldus Mesalles. Eto'o moet deel gaan uitmaken van de transfer van Zlatan Ibrahimovic, die van Inter naar Barcelona gaat. In ruil daarvoor krijgt Inter Eto'o, 45 miljoen euro en Alexandr Hleb op huurbasis.
pi_71198531
Zal wel even wennen worden, Samuel in een Inter shirt (pffff) en Zlaten in een Barcelona shirt... :/
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71198634
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:40 schreef Tim86 het volgende:
In de loop der jaren zijn er heel wat Zlatan Movies gemaakt. De site zlatanmovies.tk doet het helaas niet meer, maar dit is de originele met wat mooie oudere beelden:


Zijn flink wat delen van te vinden.
Zlatan
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71198667
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:59 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel even wennen worden, Samuel in een Inter shirt (pffff) en Zlaten in een Barcelona shirt... :/
Ik ben het al gewend, ik heb met een maat al de topspelers van FIFA09 in Barcelona zitten
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:08:36 #15
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71198890
As meld dat Eto'o een overname premie wil van 10 miljoen, iets wat ik me goed voor kan stellen omdat hij die anders volgend jaar zou krijgen en hij bij Barca prima zit. Daarnaast wil de club graag van hem af, hij niet van Barca.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_71198935
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze van hem af willen, hij een goede voetballer..
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:15:39 #17
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71199162
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze van hem af willen, hij een goede voetballer..
Over wie heb jij?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_71200576
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:15 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Over wie heb jij?
Ik vermoed Eto'o
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71201802
Volgens Sport.es legt Barcelona er niet 45, maar zelfs 50 (!!) miljoen bij.

Te-ring. Wat is dit nou voor waardeloze deal. Dan had je net zo goed Villa binnen kunnen halen. Prutsers.
  woensdag 22 juli 2009 @ 01:06:47 #20
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71202508
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_71202584
Inter is de lachende derde als deze ruil doorgaat
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 22 juli 2009 @ 01:20:24 #22
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71202722
Mooiste transfer in jaren als dit doorgaat. .
-
pi_71203598
Alleen als Eto'o dan bijtekent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:03:46 #24
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71206262
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:11 schreef dndiek het volgende:
Inter is de lachende derde als deze ruil doorgaat
Zou inderdaad een slimme zit zijn van Moratti en Mourinho. Ik schat Ibrahimovic weliswaar hoger in dan Eto'o, maar dat verschil is geen 50.000.000 waard. Met die 50.000.000 kan Inter zich op andere posities versterken en mogelijk eindelijk aansluiting vinden bij de Europese top.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71206358
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:11 schreef dndiek het volgende:
Inter is de lachende derde als deze ruil doorgaat
Inderdaad.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71206520
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:03 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Zou inderdaad een slimme zit zijn van Moratti en Mourinho. Ik schat Ibrahimovic weliswaar hoger in dan Eto'o, maar dat verschil is geen 50.000.000 waard. Met die 50.000.000 kan Inter zich op andere posities versterken en mogelijk eindelijk aansluiting vinden bij de Europese top.
En dat hebben ze hard nodig als ik Mcyodogg mag geloven na de 2-0 nederlaag tegen Chelsea
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:16:52 #27
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71206605
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En dat hebben ze hard nodig als ik Mcyodogg mag geloven na de 2-0 nederlaag tegen Chelsea
Resultaten in de voorbereiding zeggen meestal weinig tot niks, maar dat is verder off topic hier .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71206936
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En dat hebben ze hard nodig als ik Mcyodogg mag geloven na de 2-0 nederlaag tegen Chelsea
Ze speelden ook weer niet in hun allersterkste opstelling hoor. Maar Ibrahimovic houden lijkt me uitgesloten, alles aan zijn houding gisteren sprak: "ik wil weg hier".
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71207025
Zlatans loon is hoog.
Messi de grootverdiener bij Barca, wist ik ook niet.
pi_71219284
Volgens Marca wil Laporta nu 75 miljoen + Aliaksandr Hleb geven voor Zlatan
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_71219469
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:30 schreef WeebI het volgende:
Volgens Marca wil Laporta nu 75 miljoen + Aliaksandr Hleb geven voor Zlatan
pi_71219529
Ow wacht, Eto'o zit daar niet bij. Maar iig wel een hoop geld.
pi_71219758
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:30 schreef WeebI het volgende:
Volgens Marca wil Laporta nu 75 miljoen + Aliaksandr Hleb geven voor Zlatan
.

Haal dan Villa voor 50 op bij Valencia.
Hoewel ik dat ook al teveel vind, maar goed.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71219858
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:30 schreef WeebI het volgende:
Volgens Marca wil Laporta nu 75 miljoen + Aliaksandr Hleb geven voor Zlatan


Echt wat voor stuff hebben ze in het eten van Laporta gegooid. Totale waanzin dit.
pi_71219900
Cáceres heeft een akkoord met Juve volgens Sport.
Klik
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:47:02 #36
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71219940
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]



Echt wat voor stuff hebben ze in het eten van Laporta gegooid. Totale waanzin dit.
Ik denk dat hij niet achter wil blijven bij Real en hoe dan ook een heel grote naam wil halen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71220148
Ik geloof er niets van dat Laporta 75 miljoen op tafel gaat leggen voor Zlatan.
Ik zou verbaasd zijn als het wel gebeurd..

Dan mag ie wmb ook direct ophoepelen. Dat is beleid waar ik niet achter sta.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:31:51 #39
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71221492
Nouja, ik zie nergens staan dat Eto'o de aanbieding van Inter niet heeft geaccepteerd ofzo. Er zal vast nog wel een verschil van een paar miljoen inzitten voor de 1 malige afkoopsom, maar ik kan me niet voorstellen dat Barca en Eto'o en Zlatan in de selectie wil.

Daarnaast wil Inter een goede spits. Krijgen ze Eto'o niet dan wordt je er gewoon zwakker op.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_71221525
Milito legt er ook wel 30 in bij Inter.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_71225372
Geljk heeft die Eto'o hij gaat er alleen maar op achteruit als die naar Inter gaat.
Een speler die je de titel en de champions-league bezorgd verdient wel wat meer respect.
pi_71227396
quote:
Transfer Ibrahimovic mogelijk op losse schroeven

De transfer van Zlatan Ibrahimovic naar FC Barcelona is mogelijk op losse schroeven komen te staan. Samuel Eto'o, die als ruilmiddel wordt ingezet, wil namelijk geld zien van zijn huidige werkgever, meldt het Italiaanse Channel4

Barcelona wenst hier echter niet aan mee te werken. De Kameroener heeft bij de Catalaanse topclub nog een contract voor één jaar. Eto'o wil een deel van zijn salaris, dat hij zou verdienen in het resterende jaar, meekrijgen indien hij naar Internazionale vertrekt.

Aanvankelijk eiste de spits tien miljoen euro van Barcelona. President Joan Laporta zag hier echter niets in. Daarop besloot Eto'o te zakken in zijn vraagprijs en vroeg hij een kleine vijf miljoen. Ook hier kon Laporta niet inkomen.

Nu Barcelona niet van plan lijkt te zijn om Eto'o geld mee te geven bij zijn vertrek, is het nog maar de vraag of de transfer van Ibrahimovic naar Barça wel door gaat. De Blaugranas bieden namelijk veertig miljoen euro voor de Zweed. Daarnaast wordt Eto'o als ruilmiddel aangeboden. Ook Aleksander Hleb zou betrokken zijn bij de deal. De Wit-Rus wordt voor één jaar verhuurd aan Inter, dat daarna een optie tot koop heeft.
pi_71232171
Eto'o is rond met Inter.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:39:38 #44
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71232172
Marca meld dat Eto'o eruit is met Inter, en dat Barca er nu met Zlato uit mag komen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_71232252
Het ga je goed, Samuel...




.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71232293
Zlatan
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71232738
Sammie.
pi_71232970
Echt kut dat Eto'o vertrekt.

Niets ten nadele van Zlatan natuurlijk, maar Samuel is een held.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71233139
Wat ga ik zijn saluut samen met zijn beste maat Henry missen.



pi_71235380
Voor de geïnteresseerde(n).



Kwam 'm tegen.
pi_71236967
Rare gedachte dat Zlatan komend seizoen in Camp Nou speelt...

Laporta wil nog meer aankopen doen, ik ben benieuwd...
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat ga ik zijn saluut samen met zijn beste maat Henry missen.

[ afbeelding ]

Echt zonde..
Van mij had Samuel gewoon mogen blijven en volgend seizoen transfervrij de deur uitlopen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71237022
Zlatan gaat met 2 vingers in zijn neus topscoorder van europa worden, al vind ik het nog steeds erg jammer hoe Eto'o weg gaat..
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71237133
Ik moet het eerst maar eens zien met Zlatan. .
Toch een heel andere type speler als Eto'o.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:56:34 #54
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71237265
Zlatan is zeker een klasse beter dan Eto'o. Als Messi vorm behoud en de defensie geen gekke dingen gaat doen word Barca met twee vingers in de neus kampioen.
WOS'ser for life.
pi_71237294
Als hij zich weer zou kunnen opladen (wat me na al deze ellende verdomde moeilijk lijkt) twijfel ik daar geen moment aan. Dan had hij vast en zeker weer een behoorlijk aandeel in de titel gehad. Het gemak waarmee hij ruimte creëert en doelpunten in het net legt is, als spits naar mijn hart, hartverwarmend.

In ieder geval wens ik hem het allerbeste en zou het mooi zijn als Inter het Europees nu eens verder weet te schoppen. Want Sammie hoort absoluut op het hoogste podium thuis.
pi_71237321
En ja wat Zlatan betreft hoop ik natuurlijk dat hij gaat slagen maar vooralsnog heb ik gewoon mijn nodige bedenken. Dit heeft helemaal niets met zijn kwaliteiten te maken, want die zijn ongekend, maar eerder met de persoon Zlatan.
pi_71237393
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Als hij zich weer zou kunnen opladen (wat me na al deze ellende verdomde moeilijk lijkt) twijfel ik daar geen moment aan. Dan had hij vast en zeker weer een behoorlijk aandeel in de titel gehad. Het gemak waarmee hij ruimte creëert en doelpunten in het net legt is, als spits naar mijn hart, hartverwarmend.

In ieder geval wens ik hem het allerbeste en zou het mooi zijn als Inter het Europees nu eens verder weet te schoppen. Want Sammie hoort absoluut op het hoogste podium thuis.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71237601
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:00:58 #59
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71241666
quote:
Barcelona wil Zlatan Ibrahimovic koste wat kost contracteren. De Spaanse grootmacht heeft met Internazionale reeds een akkoord bereikt over een ‘voetbalspelletjes-achtige’ deal, maar wanneer Samuel Eto’o niet meewerkt heeft Barcelona een plan B klaarliggen. Joan Laporta is bereid om Inter 75 miljoen euro te bieden, plus de diensten van Aleksandr Hleb. De middenvelder kan ook in deze constructie voor een jaar gehuurd worden. (La Gazzetta dello Sport)
--------------------------------------------------------------------------------
De kans dat Barcelona deze troef moet inzetten wordt groter. Eto’o heeft weliswaar een akkoord bereikt met Internazionale over een contract, maar eist een bedrag van zes miljoen euro van zijn huidige werkgever Barcelona. Eto’o vindt dat hij recht heeft op dit geld omdat Barcelona hem tot een vertrek dwingt, maar de Spanjaarden zijn niet van plan om met de forse compensatiesom over de brug te komen. (Sky Italia)
Wel frappant, aangezien hij eerder dit zei:
quote:
Joan Laporta vervloekt de megatransfer van Kaka (65 miljoen euro) naar Real Madrid. De preses van aartsrivaal FC Barcelona is van mening dat zulke hoge bedragen niet marktconform zijn.

Laporta denkt dat het gevolgen heeft voor andere clubs. "Dit soort transfers verleggen de grenzen op de transfermarkt. Dergelijke bedragen passen niet thuis op deze markt en het is bovendien erg risicovol. Het verstoort de markt."

Bang voor de gevolgen voor Barcelona is hij niet. "Nee, want wij hoeven maar een paar kleine veranderingen te maken. Ik zit er wat dat betreft totaal niet over in", aldus Laporta.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71241827
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:00 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Wel frappant, aangezien hij eerder dit zei:
[..]
Versteegrobje en inmiddels is Eto'o al akkoord met Inter..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71242089
Morgen de eerste oefenpot..
Wedstrijd tegen Spurs.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:21:16 #62
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71242172
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Versteegrobje en inmiddels is Eto'o al akkoord met Inter..
Mijn excuses
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71246948
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 01:18 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]


Held.
pi_71250544
quote:
Keirrison voor vijf seizoenen naar Barcelona

Geschreven op donderdag, 23 juli om 14:18

Keirrison da Souza Carneiro, kortweg Keirrison, speelt de komende vijf seizoenen voor Barcelona. De landskampioen van Spanje maakt donderdagmiddag de komst van de Braziliaanse aanvaller officieel. Met de overgang van de twintigjarige Keirrison is een bedrag van maximaal zestien miljoen euro gemoeid. Palmeiras ontvangt veertien miljoen euro en eventueel twee miljoen extra afhankelijk van sportieve doelstellingen.

De nieuwe aankoop van de Azulgrana arriveert donderdag in de Spaanse metropool en zal vrijdag aan een medische keuring worden onderworpen. Keirrison maakt echter nog geen deel uit van de plannen van Josep Guardiola. De technische staf heeft reeds besloten dat de aanvaller komend seizoen elders op huurbasis ervaring gaat opdoen. AS Roma, Almería, Valencia en enkele clubs in Frankrijk zijn in de markt.

Keirrison, die in eigen land K9 genoemd wordt, is een van de grootste talenten van Brazilië. De aanvaller maakte al op jonge leeftijd naam bij Coritiba, waar hij in 63 wedstrijden 33 keer het net vond. Daarmee had hij een belangrijke bijdrage in de promotie naar het hoogste niveau. Hij werd vervolgens in de Série A topscorer met 21 doelpunten, en daarmee de jongste topschutter uit de geschiedenis van Brazilië.

In januari maakte Keirrison de overstap naar Palmeiras. Barcelona is tot dusver nog niet bijzonder actief op de transfermarkt. Maxwell werd gehaald als opvolger van Sylvinho. Voor de verdediger van Internazionale betaalde Barcelona 4,5 miljoen euro. Daarnaast hoopt men op korte termijn overeenstemming te bereiken met Zlatan Ibrahimovic. Samuel Eto'o en Alexander Hleb zullen op hun beurt naar Internazionale trekken.
quote:
Barça to play Manchester City in the Gamper

www.fcbarcelona.cat

Barça will face Manchester City of the English Premier League in the 44th Joan Gamper Trophy in August. The English club has grabbed the headlines this summer by signing stars such as Tévez and Adebayor and features Brazilian forward Robinho.

Manchester City are managed by former Barça striker Mark Hughes. Last season they finished ninth in the Premier League, far from the expectations of a club that had spent a lot of money on players such as Pablo Zabaleta, Elano, Martín Petrov, De Jong, Robinho and Shay Given.

Transfer activity

Roque_santa_cruz.JPGOnce again they have splashed out a lot of money this summer on bringing three star names into the squad – Argentine striker Carlos Tévez, from arch rivals Manchester United, Togo international Emmanuel Adebayor, first choice centre forward for Arsenal over the last three seasons and Paraguayan international Roque Santa Cruz, signed from Blackburn Rovers.

Robinho completes a 5-star attack

Barry5.jpgIn addition to these three stars, Manchester City signed the Brazilian international Robinho from Real Madrid in the summer of 2008. This quartet of forwards is one of the best in European football and added to Barça’s Messi, Henry and Iniesta guarantees plenty of goals in the 44th Joan Gamper Tournament.

Second Joan Gamper

This will be the second time Manchester City have competed for the Joan Gamper Trophy. In 1982, when the tournament was made up of four teams, City reached the final after beating Köln in the semi-finals after a penalty shootout ended the 1-1 stalemate. They lost the final 3-1 to Porto Alegre.
pi_71250728
Heb net een filmpje van Keirrison bekeken en daaruit kan ik wel opmaken dat het een echte goalgetter is! Jammer dat ie volgend seizoen op huurbasis ergens anders gaat spelen, had hem wel (net als Bojan) in een paar invalbeurten aan het werk willen zien.

Beetje off-topic dit maar misschien dat iemand dit weet:
Die Joan Gamper Trophy, kun je daar ook gewoon kaarten voor kopen of is dat alleen voor seizoenskaarthouders?
pi_71251891
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71253943
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:18 schreef venomsnake het volgende:
Morgen de eerste oefenpot..
Wedstrijd tegen Spurs.
Mooi, toch maar eens kijken
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:26:26 #68
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71254452
quote:
Architect wil Barcelona op water laten voetballen
Geschreven op donderdag, 23 juli om 15:43
Met de auto, met de boot of zelfs per helikopter. Als de plannen van fervente socio én architect Emili Vidal goed worden gekeurd dan speelt Barcelona over enkele jaren op water. De nieuwe voetbaltempel van de Catalanen moet verrijzen op een kunstmatig eiland en plaats bieden aan meer dan 150.000 supporters van de Azulgrana.
http://81.173.100.43/images/uplimages/pu_barcelonastadion_big.jpg

Ontwerp Emili Vidal

Volgens Vidal heeft zijn ontwerp alleen maar voordelen. Zo zal het nieuwe stadion, dat maximaal een halve kilometer van de kust zal afliggen, veel toegankelijker zijn voor het verkeer dan het Camp Nou in de wijk Les Corts. Onder de grasmat zal een immens groot ondergrondse parkeergarage worden gebouwd en bovendien kunnen de socios waarvoor de club nú geen plaats heeft zonder problemen een duel bezoeken.

De brug naar het stadion zal op een hoogte van twintig meter worden gebouwd zodat het waterverkeer minder last zal hebben van de aanwezigheid van het complex. Er zullen twee tribunes worden gebouwd. Eén ring die plaats biedt aan negentigduizend supporters, en een tweede ring erbovenop van zestigduizend zitplaatsen.

http://81.173.100.43/images/uplimages/pu_project2_big.jpg

Ontwerp Norman Foster

Vidal schat de kosten van zijn project op ongeveer één miljard euro maar de verkoop van de terreinen waar het Camp Nou onder meer opstaat, levert zeker 700 miljoen euro op. Barcelona is echter al in 2007 akkoord gegaan met een project van de Brit Norman Foster om het Camp Nou te vernieuwen. Het stadion zal worden gewikkeld in een mozaïek van gekleurde tegels, wat ervoor zorgt dat de gevel van kleur kan veranderen.

De zitplaatsen zullen door verplaatsbare panelen overdekt zijn bij regen. Foster liet zich voor zijn ideeën inspireren door de Catalaanse kunstenaar Antoni Gaudí, de clubkleur azulgrana en het geelrood van de Catalaanse Senyera. De kostprijs voor de verbouwingen zou volgens de officiële kanalen zo’n 250 miljoen euro bedragen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:30:42 #69
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_71254599
tvp
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:46:20 #70
51286 w00h00
Digital man!
pi_71255113
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:07 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een baltovenaars heb je straks met Iniesta, Xavi, Messi en Zlatan in de punt.
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:51:58 #71
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71255327
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:59 schreef venomsnake het volgende:
Echt kut dat Eto'o vertrekt.

Niets ten nadele van Zlatan natuurlijk, maar Samuel is een held.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_71258004
Keirrison wordt hoogstwaarschijnlijk aan Benfica verhuurd volgens Catalaanse media.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71259014
Ben wel blij dat ik even gewacht hebt met het bestellen van een shirt, nu kan ik Ibracadabra erop zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71259087
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Zeer tof idee. 150.000 bezoekers halen lijkt me geen probleem als ze op hetzelfde niveau spelen als nu.
Het moet eerst maar eens goedgekeurd worden, maar het idee is zeer vet!
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:55:08 #75
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71259122
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:51 schreef _Mike_ het volgende:
Ben wel blij dat ik even gewacht hebt met het bestellen van een shirt, nu kan ik Ibracadabra erop zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag toch hopen zijn echte naam...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_71259189
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:55 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Mag toch hopen zijn echte naam...
Of beide
pi_71261702
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:51 schreef _Mike_ het volgende:
Ben wel blij dat ik even gewacht hebt met het bestellen van een shirt, nu kan ik Ibracadabra erop zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.thefootballshirt.com/index.php
Heb er zelf nog niets besteld maar van wat googlen word je veel wijzer
pi_71261838
12 euro per shirt !

Die verkleuren al meteen bij de eerste wasbeurt zeker.
pi_71262065
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:21 schreef Cyberia18 het volgende:
12 euro per shirt !

Die verkleuren al meteen bij de eerste wasbeurt zeker.
Prima kwaliteit! Heb daar 2 shirtjes van Barcelona voor mijn 2 kleintjes van bijna 3 jaar besteld. Beste replica's die ik tot nu toe ben tegengekomen.

Tip: Koop er meer dan 1. De verzendkosten zijn vrij hoog
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71263799
quote:
Ibrahimovic verlaat trainingskamp van Inter

Na de succesvol verlopen onderhandelingen tussen Internazionale en Samuel Eto'o heeft Zlatan Ibrahimovic donderdag het trainingskamp in de Verenigde Staten verlaten. Dat meldt de Italiaanse topclub via de officiële kanalen. De aanvaller heeft na een onderhoud van enkele minuten met trainer José Mourinho een vliegtuig naar Zweden gepakt. Vanuit Stockholm zal hij binnenkort naar Barcelona afreizen om de gesprekken te starten.

Internazionale ging donderdag akkoord met de persoonlijke voorwaarden van Eto'o, die in Milaan voor vijf seizoenen aan de slag gaat. De aanvaller uit Kameroen gaat op jaarbasis 10,5 miljoen euro verdienen, en hoopt een dezer dagen eveneens een gouden handdruk van Barcelona te mogen ontvangen. Dit omdat in het Camp Nou zijn contract nog een jaar doorloopt en hij helemaal niet om een transfer naar een andere club had gevraagd.

Door het jawoord van Eto'o zijn Barcelona en Ibrahimovic op hun beurt in staat om aan de onderhandelingstafel plaats te nemen. De oud-speler van Malmö FF, Ajax en Juventus kan in Barcelona een vijfjarig contract ondertekenen. Over de financiële details zullen naar verluidt enkele complicaties optreden. Dit omdat Ibrahimovic in de Italiaanse modestad twaalf miljoen verdient, en Barcelona in principe tot negen miljoen wil gaan.

Internazionale ontvangt voor Ibrahimovic, mits de Zweed tot een akkoord komt met de Azulgrana, een slordige 45 miljoen euro, de definitieve diensten van Eto'o en de tijdelijke komst van Alexandr Hleb. De middenvelder van Wit-Russische afkomst wordt één seizoen gehuurd, en kan voor 7,5 miljoen euro definitief worden overgenomen. Hleb moest in zijn eerste contractjaar in Barcelona genoegen nemen met een bijrol.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71264219
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Prima kwaliteit! Heb daar 2 shirtjes van Barcelona voor mijn 2 kleintjes van bijna 3 jaar besteld. Beste replica's die ik tot nu toe ben tegengekomen.

Tip: Koop er meer dan 1. De verzendkosten zijn vrij hoog
Voor kinderen van 3 jaar? Maar de shirts zijn toch maat M als kleinste
pi_71264602
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:38 schreef SperZii het volgende:

[..]

Voor kinderen van 3 jaar? Maar de shirts zijn toch maat M als kleinste
Klopt

Het is ook meer een jurk voor ze
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71270646
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:21 schreef Cyberia18 het volgende:
12 euro per shirt !

Die verkleuren al meteen bij de eerste wasbeurt zeker.
Maakt niet uit, ga er sowieso een paar inlijsten in ophangen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71271156
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Maakt niet uit, ga er sowieso een paar inlijsten in ophangen.
Ik denk dat iedereen daar wel een foto van wil zien!
pi_71271712
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:30 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen daar wel een foto van wil zien!
Komt goed

Duurt nog wel eventjes, maar zodra het klaar is zal ik een foto plaatsen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71276104
quote:
'Keirrison naar Ajax of FC Porto'

Keirrison zal naar alle waarschijnlijkheid door Barcelona worden verhuurd aan Ajax of FC Porto. Dat melden zijn zaakwaarnemers Marcos en Naor Malaquias vrijdag in een vraaggesprek met het Braziliaanse Globo Esporte. Barcelona rondde donderdag tegen betaling van veertien miljoen euro de komst van de twintigjarige aanvaller van Palmeiras af. De jongeling zal nog deze zomer door de Spaanse grootmacht worden verhuurd.

"We zijn in verregaande onderhandelingen met Ajax en FC Porto", vertelt Marcos aan het medium. "Maar er is nog absoluut niets definitief. Volgens enkele media in Spanje wordt Benfica zijn nieuwe bestemming, maar dat berust niet op waarheid. Na de bekendmaking dat Barcelona hem wil verhuren, zijn er talloze namen genoemd. We zullen waarschijnlijk over enkele dagen, maandag of dinsdag, de knoop doorhakken."

Keirrison, die in eigen land K9 genoemd wordt, is een van de grootste talenten van Brazilië. Hij maakte al op jonge leeftijd naam bij Coritiba, waar hij in 63 wedstrijden 33 keer het net vond. Daarmee had hij een belangrijke bijdrage in de promotie naar het hoogste niveau. Hij werd vervolgens in de Série A topscorer met 21 doelpunten, en daarmee de jongste topschutter uit de geschiedenis van Brazilië.

In januari maakte Keirrison de overstap naar Palmeiras. In de zes maanden die hij bij Palmeiras speelde, bevestigde de Braziliaan zijn faam. In negentien wedstrijden in de Braziliaanse competitie en de Copa Libertadores kwam de twintigjarige aanvaller tot elf treffers. "Hij is nog jong, maar kan al goede cijfers overleggen. Hij weet het doel goed te vinden. Voor dit seizoen rekenen we niet op hem", stelde Josep Guardiola.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71285334
Kom maar naar Ajax, dan kan hij gelijk tegen Groningen laten zien wat hij waard is.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71285497
Als hij naar Porto gaat kan hij mooi wat CL ervaring op doen. Dus ik heb eigenlijk liever dat hij naar Porto gaat.

Anyway, vanavond om 21.00 oefenen tegen Spurs.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71286792
Sport 1 zendt het uit toch?
pi_71287010
Geen idee eigenlijk.
Het staat niet op de website in ieder geval.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:52:18 #92
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71287202
Volgens mij is het op Eredivisie Live.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71287263
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:52 schreef Plato1980 het volgende:
Volgens mij is het op Eredivisie Live.
Gaaf.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71287547
quote:
Kanaal 1
16.30-17.00 - In gesprek met De Graafschap
17.00-17.30 - FIFA Futbol Mundial
17.30-17.45 - Eredivisie Feelgood
17.45-18.05 - Eredivisie Magazine
18.05-20.00 - LIVE: Wembley Cup - Celtic-Al-Ahly
20.00-20.20 - PSV TV
20.20-20.40 - Feyenoord TV
20.40-20.55 - Ajax TV
20.55-23.00 - LIVE: Wembley Cup - Tottenham Hotspur-FC Barcelona
23.00-23.30 - Eredivisie Magazine
23.30-00.00 - In gesprek met Feyenoord
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:23:32 #95
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71288283
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:07 schreef venomsnake het volgende:
Anyway, vanavond om 21.00 oefenen tegen Spurs.
Ik neem aan zonder Xavi, Iniesta, Puyol,Pique en Eto'o? Maar dus wel met Messi en Henry?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:24:16 #96
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71288313
Zonder Eto'o lijkt me evident.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71288483
Henry en Maxwell spelen waarschijnlijk ook niet volgens de officiele site.

Messi wilde zo graag weer voetballen dat hij zijn vakantie eerder heeft afgebroken om weer te gaan trainen.
Die zullen we dus wel in actie zien vanavond. Verder zijn er een hoop jeugdspelers mee.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71288767
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:23 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ik neem aan zonder Xavi, Iniesta, Puyol,Pique en Eto'o?
Zitten allen niet bij de selectie, Alves idem. Zij hoefden zich immers een weekje later aan te sluiten bij de groep.
pi_71289929
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:29:04 #100
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71290316
quote:
Barcelona bereikt akkoord met Ibrahimovic

BARCELONA - FC Barcelona heeft vrijdag een principe-akkoord bereikt met Zlatan Ibrahimovic. De Zweedse spits, die overkomt van het Italiaanse Internazionale, wordt vermoedelijk komende week gepresenteerd bij zijn nieuwe club. Dat heeft technisch directeur Txiki Begiristain gezegd.

Samuel Eto'o gaat juist van Barcelona naar Inter. De spits uit Kameroen bereikte donderdag al een principe-overeenkomst met zijn nieuwe werkgever.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:37:28 #101
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71290596
Zlatan

Eto'o
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71290867
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:29 schreef venomsnake het volgende:

[..]


  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:04:23 #103
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71296497
Ook AS Roma is in de markt voor Keirrison.
Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71296544
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:04 schreef venomsnake het volgende:
Ook AS Roma is in de markt voor Keirrison.
Bron
Hoop dat Zlatan een goed woordje kan doen voor Ajax
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:06:49 #105
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71296563
Wmb gaat hij naar een club die CL speelt. Kan hij mooi ervaring op doen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:16:59 #106
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71296865
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:23:01 #107
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71297058
Jezus, wat een goal..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71297272
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:23 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, wat een goal..


What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:00:45 #109
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71298404
Opstelling Barcelona:
Jorquera, Montoya, Cáceres, Fontàs, Abidal; Touré, Víctor Sánchez, Gudjohnsen; Pedro, Gai y Bojan

Spurs:
Cudicini; Hutton, Corluka, Huddlestone, Assou-Ekotto; Palacios, Lennon, Jenas; O'Hara, Modric y Defoe.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:02:19 #110
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71298457
Wembley zit bepaald niet vol.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:03:18 #111
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71298496
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:00 schreef venomsnake het volgende:
Jorquera, Montoya, Cáceres, Fontàs, Abidal; Touré, Víctor Sánchez, Gudjohnsen; Pedro, Gai y Bojan
Op Touré en misschien Abidal na spelen de reserves.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:03:24 #112
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71298499
Jammer dat Dos Santos niet speelt bij Spurs...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71298532
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat Dos Santos niet speelt bij Spurs...
Ja hè.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:06:19 #114
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71298582
Is doodzonde, is/was een enorm talent.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71298723
Hoe is het eigenlijk met hem. Heeft volgens mij een paar wedstrijden gespeeld en daarna niks meer van hem vernomen. Zit hij op de bank of zit hij niet eens meer bij de selectie?
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_71298746
Zitten er nog leuke talenten bij hier? Die tegen het A-elftal aan zitten? Die rechterspits oogt sterk
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:13:32 #117
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71298834
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:10 schreef ROFLOL het volgende:
Hoe is het eigenlijk met hem. Heeft volgens mij een paar wedstrijden gespeeld en daarna niks meer van hem vernomen. Zit hij op de bank of zit hij niet eens meer bij de selectie?
Niet best.. Kwam daar amper aan spelen toe, toen hebben de spurs hem verhuurd aan Ipswich .
Hij heeft geloof ik laatst nog 2 keer gescoord met het nationale elftal.

Hij kan gewoon geweldig voetballen, had nooit daar dat kut Spurs moeten gaan.

Ik hoop dat hij snel een nieuwe club vind. desnoods een kleinere club. Als hij maar wekelijks speelt.
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:11 schreef Fukjoeman het volgende:
Zitten er nog leuke talenten bij hier? Die tegen het A-elftal aan zitten? Die rechterspits oogt sterk
Pedro vind ik persoonlijk een erg interessante speler.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71299130
Mooie actie van Pedro!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:33:26 #119
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71299519
1-0 Bojan..
Maar wat een actie van Yaya
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71299559
Oe, die run deed me denken aan die run van hem in de finale van de Copa.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:35:47 #121
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71299585
En dat had de 2-0 moeten zijn, onterecht afgekeurd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71299586
Wat een heerlijke solo weer van Yaya.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:40:41 #123
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71299729
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een heerlijke solo weer van Yaya.
Haha, heerlijke acties zijn dat.
Granqvist heeft daar soms ook een handje van.

Modric op de lat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:40:55 #124
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71299733
Ik hoop dat Taarabt in valt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:46:43 #125
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71299904
En rust.. leuke en goede eerste helft.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:03:06 #126
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71300445
Keane en Gomes erin gekomen bij Spurs
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71300472
Je ziet wel dat Barcelona ook in de breedte een hele sterke selectie heeft, dat ze met dit reserve-elftal toch een vrij volwaardig Spurs team domineren
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:10:14 #128
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71300676
Yaya en Guddy zijn er ook uit. Keita is erin gekomen.

Het is gewoon Barca B tegen Spurs nu.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71300827
Komt de Messias er nog in ?
pi_71300876
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Taarabt in valt.

²
Las gisteren dat ie weer verhuurd is aan QPR.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71300968
Dodelijk saaie wedstrijd, zonder die toppers is Barcelona ook niet meer zo aantrekkelijk om naar te kijken.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:29:18 #132
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71301281
Ik vermaak me anders prima.
Tcoh vrij goed voetbal als bedenkt hoeveel jeugdspelers in het veld staan.

Net weer een zeer fraaie aanval, één keer raken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71301375
Ik vind het wel een leuke wedstrijd, die jonkies spelen aardig
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:41:21 #134
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71301670
En 1-1.. Beetje jammer want Barcelona was de veel betere partij.

Maar goed. Loopt genoeg veelbelovend talent rond, en dat is mooi om te zien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71301690
Hing uiteindelijk toch wel in de lucht, de 1-1.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_71301728
Schakelde net te laat in.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:44:11 #137
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71301769
Die Pinto is wel een clown zeg, mijn god.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 25 juli 2009 @ 06:06:05 #138
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71307947
quote:
Ibrahimovic will arrive on Sunday

www.fcbarcelona.cat

Zlatan Ibrahimovic will arrive in Barcelona on Sunday to undergo a medical with the Blaugrana as every player who moves clubs has to do.

After Barça reached an agreement with Inter to sign the Swedish international he now needs to undergo a series of medical tests before putting pen-to-paper on a deal to join the club.

In the other direction FC Barcelona have given permission for Samuel Eto'o and Aliaksandr Hleb, who have been included in the recent transfers, to travel to Milan and undergo medicals with Inter.

The club will reveal all the details of Ibrahimovic's trip to Barcelona on Saturday and outline his movements for Sunday.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71327137
Daarnet kaartjes besteld voor FC Barcelona - Manchester City!
pi_71328345
Morgen de medische keuring dus. Maandag dan de presentatie?

Ben benieuwd hoeveel man er aanwezig zullen zijn. Henry spant tot dusver nog de troon, 32.000.
pi_71329274
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef SperZii het volgende:
Daarnet kaartjes besteld voor FC Barcelona - Manchester City!
Wanneer is dat?
pi_71329346
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:51 schreef Rejected het volgende:

[..]

Wanneer is dat?
Het is ook erg moeilijk om een keer op de site van Barça te kijken...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71329452
19 augustus voor als je het nu nog niet weet
pi_71331102
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen de medische keuring dus. Maandag dan de presentatie?

Ben benieuwd hoeveel man er aanwezig zullen zijn. Henry spant tot dusver nog de troon, 32.000.
Ik denk meer. Zeker gezien de massale media aandacht wat de transfer teweeg heeft gebracht.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71331379
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk meer. Zeker gezien de massale media aandacht wat de transfer teweeg heeft gebracht.
31.000

Wat zeg jij?
pi_71331505
58k!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71331577
  zondag 26 juli 2009 @ 01:27:07 #148
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71331644
61534
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71331701
Barcelona heeft trouwens nog steeds serieuze interesse in Dmitro Chygrynskiy (centrale verdediger) van Shakthar. Iemand bekend met deze jongen? Mijn aandacht ging tijdens de Uefa Cup meer uit naar die Braziliaanse pingelaars.
pi_71331710
quote:
Op zondag 26 juli 2009 01:27 schreef _Mike_ het volgende:
61534
Dat wordt dus 62.000.
pi_71332479
quote:
Op zondag 26 juli 2009 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

31.000

Wat zeg jij?
50k
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 26 juli 2009 @ 05:58:04 #152
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71333000
quote:
Op zondag 26 juli 2009 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

31.000

Wat zeg jij?
75.000
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71333046
Zouden de basisklanten vandaag de kans krijgen tegen Al Ahly?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 26 juli 2009 @ 11:03:52 #154
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71334256
Ik denk 98.000, aangezien Laporta Real probeert na te doen. Zal wel alle scholen in Cataluña brieven geschreven hebben om te vragen of ze de kinderen naar het stadion willen sturen, net als bij de presentatie van Maxwel (zag alleen mensen onder de 15 jaar ).

Wat een ongelooflijke mongool is die gast ook. 90 miljoen voor Ibra. Hahahahahhahaa.

Ik zeg niet dat Ibra niet goed is of dat Barca er niet beter door zal spelen.. maar de prijs is echt veels te hoog die Laporta nooit betaald zou hebben wanneer Perez deze zomer niet zoveel aandacht had gekregen met z'n aankopen. Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe Pep met Ibra om zal kunnen gaan. Als Eto'o lastig is dan is Ibra dat ook met z'n Montana attitude.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_71334919
Ik zou best een schatting willen zien van de commerciële opbrengst van de komst van Zlatan. Volgens mij valt het transferbedrag dan allezins mee.
  zondag 26 juli 2009 @ 11:40:43 #156
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71334935
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een ongelooflijke mongool is die gast ook.
Voor een mongool doet hij het anders best aardig als voorzitter...
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 26 juli 2009 @ 11:43:02 #157
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71334976
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef jojomen4 het volgende:


Wat een ongelooflijke mongool is die gast ook. 90 miljoen voor Ibra. Hahahahahhahaa.
Hoe kom jij bij 90 miljoen?
Eto'o had nog maar een éénjarig contract hoor.
Maar goed, neemt niet weg dat ik het ook nu teveel geld vind..
Vieze Real praktijken zijn het..


Anyway, ik denk dat er ook veel toeristen komen morgen. We zitten midden in de zomervakantie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71335065
45+30 tot 35 is het. 75-80 dus. De huur van Hleb voor een seizoen is niet zo veel waard.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 26 juli 2009 @ 11:55:29 #159
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71335231
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:47 schreef Tim86 het volgende:
45+30 tot 35 is het. 75-80 dus. De huur van Hleb voor een seizoen is niet zo veel waard.
Het gaat niet om het huurbedrag alleen, het gaat ook om het salaris. Hleb krijgt bruto 8 miljoen salaris, en dat is wat Barca komend jaar gaat betalen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 26 juli 2009 @ 11:56:51 #160
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71335267
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:55 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Het gaat niet om het huurbedrag alleen, het gaat ook om het salaris. Hleb krijgt bruto 8 miljoen salaris, en dat is wat Barca komend jaar gaat betalen.
Ik geloof er niks van dat Hleb 8 miljoen per jaar krijgt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 26 juli 2009 @ 11:58:11 #161
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71335293
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:56 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van dat Hleb 8 miljoen per jaar krijgt.
Dat krijgt ie ook never nooit niet.
Xavi verdient dat geloof ik.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71335485
Hleb krijgt 8 miljoen per jaar?
  zondag 26 juli 2009 @ 12:09:08 #163
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71335513
Ik had die 8 miljoen van Marca en As (die noemden 7.5).

In onderstaand website wordt mooi besproken dat dat niet waar kan zijn (al twijfel ik er aan omdat het een idee van iemand is en harde feiten ontbreken) en dat Hleb rond de 3 miljoen krijgt. Ik denk zelf dat 3 miljoen veels te weinig is voor een speler die het bij Arsenal behoorlijk goed deed en die naar 1 van de grootste clubs uit Europa gaat voor een bedrag van 15 miljoen euro.

http://www.foroelcruce.ne(...)a-de-hleb-t18508.htm

Dan nog, laten we zeggen dat z'n salaris bruto 3.5 miljoen is. Hoeveel zullen we rekenen voor dat jaartje "huur" wat Barca niet krijgt? 3/4 miljoen?

Hier waar As de 7.5 miljoen noemt. http://www.as.com/futbol/(...)0717dasdasftb_21/Tes
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 26 juli 2009 @ 13:02:29 #164
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71336735
quote:
Márquez wil loopbaan bij Barcelona afsluiten

Alhoewel de onderhandelingen met Barcelona nog niet hebben geresulteerd in een nieuw contract, is Rafa Márquez ervan overtuigd dat de partijen binnen afzienbare tijd het goede nieuws naar buiten kunnen brengen. Het contract van de verdediger loopt over een jaar af. "Ik blijf er rustig onder. De onderhandelingen verlopen voorspoedig."

"Het is mijn wens om mijn loopbaan bij Barcelona af te sluiten", vertelt Márquez zondag op de clubsite van de Spaans landskampioen. "Ik ben ervan overtuigd dat we overeenstemming zullen bereiken. Het is slechts een kwestie van tijd. Het enige wat ik kan doen is rustig afwachten. Voor mij is er maar één club, en dat is Barcelona."

De duur van het nieuwe contract zorgt voor vertraging in de onderhandelingen. De dertigjarige Mexicaan wil graag tot de zomer van 2013 in het Camp Nou blijven, terwijl Barcelona een tweejarig contract, met een eenzijdige optie voor nog een jaar, aanbiedt. De 86-voudig international speelt al sinds 2003 voor de Azulgrana.

Door blessureleed moest Márquez de slotfase van het succesvolle seizoen 2008/09 aan zich voorbij laten gaan. "Ik ben nu op de weg terug. Na enkele individuele trainingen zal ik binnenkort weer kunnen aansluiten bij de selectie. Ik kijk uit naar komend seizoen. Het zal een lastige opgave worden om de prestaties van vorig jaar te evenaren."
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 26 juli 2009 @ 13:17:01 #165
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71337052
Zlatan zal straks om 17.10 landen op El Prat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 26 juli 2009 @ 13:17:47 #166
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71337067
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:17 schreef venomsnake het volgende:
Zlatan zal straks om 17.10 landen op El Prat.
Zou hij ook met die stomme bussen van de Terminal naar het station moeten?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:27:22 #167
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71337281
Daar komt straks geen bus meer doorheen met al die journalisten.
Volgens mij wordt hij ook nog medisch gekeurd vanavond.

Op Eredivisielive:
14:10 Wembley Cup Live verslag FC Barcelona en Al Ahly

Volgens MD gaat Messi waarschijnlijk minuten maken.

[ Bericht 35% gewijzigd door venomsnake op 26-07-2009 13:34:55 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 26 juli 2009 @ 14:14:41 #168
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71338456


Messi begint op de bank.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 26 juli 2009 @ 14:14:55 #169
183944 ROFLOL
Annyong
pi_71338464
Wat is Wembley weer leeg zeg.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  zondag 26 juli 2009 @ 14:18:37 #170
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71338574
Ongelooflijk eigenlijk..
Maar goed, de grote sterren doen ook niet mee, misschien daarom?

Ik vind het in ieder geval leuk om de Barcelona talenten aan het werk te zien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71338839
Staat het al vast dat Zlatan naar Barça gaat? Zoja dan krijgt hij vast rugnummer 9 lijkt mij toch of Messi moet zijn nummer 10 afstaan
  zondag 26 juli 2009 @ 14:36:03 #172
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71339023
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:27 schreef TTD het volgende:
Staat het al vast dat Zlatan naar Barça gaat? Zoja dan krijgt hij vast rugnummer 9 lijkt mij toch of Messi moet zijn nummer 10 afstaan
Zo goed als zeker dat hij komend seizoen voor Barcelona speelt, hij moet alleen nog medisch gekeurd worden.
Hoe dat met de rugnummers zit is nog niet bekend.

1-0 Bojan trouwens.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71339097
Als je ziet wat voor jongens Barcelona nu weer in het veld heeft staan, dan zie je toch dat ze zich daar qua toekomstige eigen jongens geen zorgen hoeven te maken
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  zondag 26 juli 2009 @ 14:45:58 #174
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71339220
Zlatan heeft Zweden verlaten en is op weg naar Barcelona:







"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71339238
Zlatan
Prachtige club voor een fantastische speler
  zondag 26 juli 2009 @ 14:48:15 #176
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71339274
Kut, 1-1
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 26 juli 2009 @ 14:54:59 #177
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71339392
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:18 schreef venomsnake het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk..
Maar goed, de grote sterren doen ook niet mee, misschien daarom?
Het zal ook vast niet spotgoedkoop zijn en ik zou voor een oefenwedstrijd tegen Al Ahly ook niet al te veel willen betalen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 26 juli 2009 @ 14:58:40 #178
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71339458
Rueda
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71339711
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:54 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het zal ook vast niet spotgoedkoop zijn en ik zou voor een oefenwedstrijd tegen Al Ahly ook niet al te veel willen betalen.
Niet bepaald, 60 pond ! Dan krijg je dit soort sfeerloze toestanden.

Volgens de commentator op Betfair gaat Messi de hele 2e helft spelen
  zondag 26 juli 2009 @ 15:15:18 #180
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71339848
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:10 schreef Fukjoeman het volgende:

[..]

Niet bepaald, 60 pond ! Dan krijg je dit soort sfeerloze toestanden.
Dat bedoel ik dus, dat ga ik dus echt niet neertellen voor een oefenwedstrijdje.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 26 juli 2009 @ 15:19:19 #181
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71339946
Messi, Guddy, Yaya, Valdes erin bij Barcelona.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 26 juli 2009 @ 15:31:40 #182
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71340271
3-1 Jeffren..
Goed voorbereid van Messi.

en 4-1 Pedro

[ Bericht 21% gewijzigd door venomsnake op 26-07-2009 15:41:14 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 26 juli 2009 @ 20:10:14 #183
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71347093
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71357611
quote:
Zlatan: 'Barcelona is een club van gewone mensen'
Geschreven op maandag, 27 juli om 08:06

Voor Zlatan Ibrahimovic gaat het maandag allemaal gebeuren. De aanvaller zal in de loop van de dag een medische keuring ondergaan, en vervolgens vanaf 18:30 uur in het Camp Nou aan de Spaanse media en de supporters van Barcelona te worden voorgesteld. De landskampioen van Spanje is voor de Zweeds international zijn vijfde club, na voor Malmö FF, Ajax, Juventus en Internazionale te hebben gespeeld.


"Barcelona is de titelhouder", citeert De Telegraaf de oud-Ajacied. "Het is een enorme eer dat ze mij als versterking zien om het succes van afgelopen seizoen te prolongeren. Dat zij bereid waren om tientallen miljoenen plus Samuel Eto'o en Alexandre Hleb aan Inter te geven, zegt genoeg over hoe graag ze me wilden hebben."

De aanvaller landde zondag met vlinders in zijn buik in Barcelona. Zijn nieuwe club had hem tickets gegeven voor een lijnvlucht. "Geen privé-jet naar een afgelegen gedeelte van het vliegveld, maar lekker tussen de vakantiegangers in een normaal vliegtuig. Barcelona is een club van de gewone mensen en daar hoor ik ook bij."

"Ik ben heus niet vies van wat luxe, maar ik zal nooit vergeten waar ik vandaan kom. In de wijk waar ik ben opgegroeid was je al blij met een eigen fiets. Zoiets blijft je altijd bij.Er zijn contacten geweest met Real Madrid en Chelsea, maar toen Barcelona concreet werd, was voor mij duidelijk dat dit mijn volgende club moest worden."

"Het voetbal dat ze hier willen spelen is het mooiste ter wereld. Als je samen met Henry, Messi, Iniesta en Xavi op één veld staat kún je alleen maar aantrekkelijk spelen. Het is als een droom." Eén van de eersten die hem feliciteerde was zijn voormalig coach Ronald Koeman. "Koeman is hier een grootheid. Als zo iemand zegt dat de club en ik een uitstekende keuze hebben gemaakt is dat mij heel veel waard."

Barcelona kon aanvankelijk niet voldoen aan de oorspronkelijke vraagprijs van 80 miljoen euro. "Daarom heb ik tot afgelopen week gedacht dat het niet door zou gaan. Ik had inmiddels Wesley Sneijder al gevraagd of hij naar Italië wilde komen. Als ik bij Inter zou blijven, dan wel graag met een zo sterk mogelijk team. Nu sta ik komend seizoen tegenover hem, ik ben benieuwd hoeveel Nederlanders ik er nog meer tref."
Toch mooi om de menselijke kant van Ibrahimovic te zien.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71357892
Koeman
pi_71360950
Sneijder of Van der Vaart bij Inter zal inderdaad niet verkeerd zijn. Verder is het mij helemaal ontgaan dat Real ook interesse had in Zlatan.
  maandag 27 juli 2009 @ 13:27:45 #187
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71363216
De internationals zijn inmiddels ook terug van vakantie en ondergaan vandaag medische testen:









"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 27 juli 2009 @ 13:30:28 #188
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71363307
Piqué wordt gekruisigd?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_71363323
Hahaha kijk Puyol kijken. Leuke foto's!
  maandag 27 juli 2009 @ 13:32:02 #190
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71363374
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:30 schreef WeebI het volgende:
Piqué wordt gekruisigd?
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 27 juli 2009 @ 13:55:55 #191
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71364184
Haha, die kop van Piqué

En Zlatan wordt wel een succes denk ik, hij heeft er in ieder geval zin in
pi_71364383
quote:
Ik pas mijn voorspelling even aan.

6000.
pi_71365515
quote:
Guardiola: Barça nog niet uitgekocht
Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Zlatan Ibrahimovic is zo goed als binnen, maar de transferhonger van FC Barcelona is niet gestild met de komst van de Zweedse aanvaller. "Ik denk niet dat Zlatan de laatste speler is die we vastleggen," aldus trainer Josep Guardiola tegenover Sky Sports.

"We weten nog niet of het lukt, want het is moeilijk om goede spelers te halen, maar we gaan het proberen. Het gaat om andere posities,' aldus Guardiola.

Barcelona is op zoek naar vervangers voor Yaya Touré en Seydou Keita. de twee verdedigende middenvelders ontbreken in januari een aantal weken vanwege de Afrika Cup.

De laatste weken worden drie spelers met grote regelmaat in verband gebracht met Barça: Javier Mascherano van Liverpool, Christian Poulsen van Juventus en Dmytro Chygrynskiy van Shakthar Donetsk.
Hoop nog steeds op de komst van Mascherano, al wordt dat een lastig verhaal.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:52:02 #194
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71369604
Om 18.30 begint de uitzending van Barca TV ivm de presentatie van Zlatan.
Op Rojadirecta zijn straks wel linkjes naar een stream te vinden denk ik.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 27 juli 2009 @ 18:23:49 #195
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71371947
Uitzending van Barca TV is inmiddels begonnen.



Hij krijgt dus nr. 9



[ Bericht 21% gewijzigd door venomsnake op 27-07-2009 18:37:46 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 27 juli 2009 @ 19:14:23 #196
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71373250






[ Bericht 19% gewijzigd door venomsnake op 27-07-2009 20:02:48 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 27 juli 2009 @ 20:08:17 #197
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71375005
Kan je mij die stream PM'en?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 27 juli 2009 @ 20:09:22 #198
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71375039
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:08 schreef _Mike_ het volgende:
Kan je mij die stream PM'en?
http://www.mitele.telecin(...)cion-Ibra/index.html
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 27 juli 2009 @ 20:10:16 #199
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71375070
quote:
Toppie, thanks
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71375228
iemand die hier een youtube linkje kan plaatsen met beelden van de presentatie? Maak nu gebruik van mobiel internet, vandaar.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:16:46 #201
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71375269
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:
iemand die hier een youtube linkje kan plaatsen met beelden van de presentatie? Maak nu gebruik van mobiel internet, vandaar.
Presentatie is nog bezig..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71375480
Oh...
pi_71375633
Volgende shirt wordt dus Ibra met nummer 9
pi_71375732
Al wel bekend hoeveel man er aanwezig zijn venom? Desnoods een schatting?
  maandag 27 juli 2009 @ 20:31:48 #205
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71375771
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Al wel bekend hoeveel man er aanwezig zijn venom? Desnoods een schatting?
Ze moeten het stadion nog in, persconferentie is nog bezig..
Maar net lieten ze beelden zien van het stadion, en daar zaten zeker al wel een mannetje of 50.000.
En er stroomden nog steeds mensen binnen...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71375866
I see. Het heeft wat vertraging opgelopen dus.

Thanks voor de heads-up!
  maandag 27 juli 2009 @ 20:36:44 #207
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71375903
75 thousand people outside waiting for you
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71375994
Daar gaat mijn kansloze voorspelling.

  maandag 27 juli 2009 @ 20:41:47 #209
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71376067
Het mag wel duidelijk zijn dat Zlatan een sympathieke entiteit is, altijd maar lachen. Het is een wonder dat zo'n iemand nog niet aan de vrouw is.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 27 juli 2009 @ 20:43:46 #210
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71376146
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Het mag wel duidelijk zijn dat Zlatan een sympathieke entiteit is, altijd maar lachen. Het is een wonder dat zo'n iemand nog niet aan de vrouw is.

²
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 27 juli 2009 @ 20:46:46 #211
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71376256


.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 27 juli 2009 @ 21:03:34 #212
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71376831
Al die mafkezen die naar hem toe proberen te rennen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 27 juli 2009 @ 21:07:14 #213
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71376944


"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71377097
Maak me maar lekker ja.
pi_71377186
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:03 schreef _Mike_ het volgende:
Al die mafkezen die naar hem toe proberen te rennen
Bij de presentatie van Ronaldo had je ook van dat soort lopen.
  maandag 27 juli 2009 @ 21:25:11 #216
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71377475






"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 27 juli 2009 @ 21:27:35 #217
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_71377544
Gladjakker kuste gelijk het embleem begreep ik?

Edit: Ja dus. bah.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  maandag 27 juli 2009 @ 21:31:50 #218
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71377676
Tja... Daar hou ik ook niet zo van, maar goed.
Suarez deed dat ook gelijk bij Grunn bijvoorbeeld..

Maar ben benieuwd wat Zlatan komend seizoen gaat brengen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71378707
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:31 schreef venomsnake het volgende:
Tja... Daar hou ik ook niet zo van, maar goed.
Suarez deed dat ook gelijk bij Grunn bijvoorbeeld..

Maar ben benieuwd wat Zlatan komend seizoen gaat brengen.
Toen Puyol zijn (Catalaanse) aanvoedersband kuste na zijn goal tegen Real, vond ik wel een mooi moment. Maar ja, hij speelt zijn leven lang al voor Barcelona
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 27 juli 2009 @ 22:22:33 #220
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71379275
Dit is nou zwaar minder. Hoe geloofwaardig is dat nou. Embleem kussen van een club waar hij nooit voor gespeeld heeft. Het had zomaar gekund of hij had voor Real gespeeld, dan had hij het embleem van Real gekust.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 27 juli 2009 @ 22:28:15 #221
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71379453
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is nou zwaar minder. Hoe geloofwaardig is dat nou. Embleem kussen van een club waar hij nooit voor gespeeld heeft. Het had zomaar gekund of hij had voor Real gespeeld, dan had hij het embleem van Real gekust.

²
Zlatan had met de voorzitter van Inter afgesproken dat hij alleen Inter zou verlaten als Barça interesse in hem had.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71381437


Wat een gekkenhuis op het eind.

Die gasten die recht op Ibra af komen rennen. Hilarisch gezicht.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:33:17 #223
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71381500
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Toen Puyol zijn (Catalaanse) aanvoedersband kuste na zijn goal tegen Real, vond ik wel een mooi moment. Maar ja, hij speelt zijn leven lang al voor Barcelona
Dat is anders. Barca zit bij Puyol in het bloed, bij Ibrahimovic is dat uiteraard anders.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:39:06 #224
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_71381668
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is nou zwaar minder. Hoe geloofwaardig is dat nou. Embleem kussen van een club waar hij nooit voor gespeeld heeft. Het had zomaar gekund of hij had voor Real gespeeld, dan had hij het embleem van Real gekust.

²
So what. Wacht jij ook eerst 2 jaar voordat je een lekker wijf kust?
  maandag 27 juli 2009 @ 23:41:53 #225
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71381751
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:39 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

So what. Wacht jij ook eerst 2 jaar voordat je een lekker wijf kust?
Clubliefde is niet iets dat ineens ontstaat, dat is er of te wel van kindsbeen af, of het moet jarenlang groeien, maar zelfs dan zet ik er vraagtekens bij. Puyol weet niet beter dan dat Barca alles voor hem is en dus is het authentiek, Ibrahimovic doet het voor de show.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71381856
Mooie beelden van Zlatan in Barcelona-shirt . Heel veel zin om Barcelona op de voet te gaan volgen nu.
pi_71381880
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:44 schreef Nashje het volgende:
Mooie beelden van Zlatan in Barcelona-shirt . Heel veel zin om Barcelona op de voet te gaan volgen nu.
Deed ik al maar nu nog meer. Al is Eto'o ook gewoon een topper.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 27 juli 2009 @ 23:47:23 #228
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_71381929
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Clubliefde is niet iets dat ineens ontstaat, dat is er of te wel van kindsbeen af, of het moet jarenlang groeien, maar zelfs dan zet ik er vraagtekens bij. Puyol weet niet beter dan dat Barca alles voor hem is en dus is het authentiek, Ibrahimovic doet het voor de show.
Wat ik ermee bedoel is dat het logo kussen iets anders is dan bijvoorbeeld op het hart kloppen.. als je toch al van kinds af aan iets hebt met een bepaalde club mag je dat toch prima uiten zo...
pi_71381981
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:45 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Deed ik al maar nu nog meer. Al is Eto'o ook gewoon een topper.
Klopt, maar Zlatan ligt gewoon anders.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:50:59 #230
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71382045
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:47 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Wat ik ermee bedoel is dat het logo kussen iets anders is dan bijvoorbeeld op het hart kloppen.. als je toch al van kinds af aan iets hebt met een bepaalde club mag je dat toch prima uiten zo...
Dat vind ik niet. Ik zou dat bij een 'vreemde club' nooit doen, of in ieder geval pas nadat ik er jarenlang gespeeld had. Bij Roda zou ik het vanaf mijn eerste wedstrijd doen, omdat die club al levenslang diep in mijn hart zit. Als een nieuwe speler het Rodalogo zou kussen zou ik hem weglachen, maar van Pa Modou Kah, die al jarenlang voor ons voorop in de strijd gaat en door bepaalde gebeurtenissen in zijn priveleven een band met de club gekregen heeft kan ik het hebben, want hem beschouw ik inmiddels als '1 van ons'.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71382055
De transfersom van Zlatan is een schande voor de voetbalwereld, hij is nog niet eens de helft waard van die 66 miljoen euro, daar waar Eto'o zeker meer dan 20 miljoen waard is. Domme zet van Barcelona die op een ongelofelijk stomme manier zaken heeft gedaan, belachelijk gewoon
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_71382159
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:51 schreef Shreyas het volgende:
De transfersom van Zlatan is een schande voor de voetbalwereld, hij is nog niet eens de helft waard van die 66 miljoen euro, daar waar Eto'o zeker meer dan 20 miljoen waard is. Domme zet van Barcelona die op een ongelofelijk stomme manier zaken heeft gedaan, belachelijk gewoon
Dat zal je nog flink gaan 'tegenvallen'.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_71382460
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:


Wat een gekkenhuis op het eind.

Die gasten die recht op Ibra af komen rennen. Hilarisch gezicht.
Ben net terug... wat geweldig was 't zeg. De grasmat lag verspreid over de gehele tribune... iedereen nam een stukje mee opgerold in zijn shirt, haha.
Amon.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:06:08 #234
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71382478
Ze hebben wel 2 ex-Ajacieden aangetrokken deze zomer (Maxwell en Ibra), dat is wel weer stoer
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:10:27 #235
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71382588
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:05 schreef amonl het volgende:

[..]

Ben net terug... wat geweldig was 't zeg. De grasmat lag verspreid over de gehele tribune... iedereen nam een stukje mee opgerold in zijn shirt, haha.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:12:30 #236
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71382633
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:06 schreef Catch22- het volgende:
Ze hebben wel 2 ex-Ajacieden aangetrokken deze zomer (Maxwell en Ibra), dat is wel weer stoer
Het team waar Zlatan in speelde bestond echt uit pure kwaliteit:

- Maxwell
- Trabelsi
- Zlatan
- Mido
- Johan Servaes
- Sneijder (?)
- v/d Vaart
- Chivu

Was eigenlijk gewoon een top team.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:12:48 #237
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71382646
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:05 schreef amonl het volgende:

[..]

Ben net terug... wat geweldig was 't zeg. De grasmat lag verspreid over de gehele tribune... iedereen nam een stukje mee opgerold in zijn shirt, haha.
Dat is leuk voor later, ik heb hier ook nog steeds een penaltystip van Kaalheide in huis .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:34:35 #238
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71383187
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:51 schreef Shreyas het volgende:
De transfersom van Zlatan is een schande voor de voetbalwereld
Helemaal mee eens!
Je betaalt nu in feite zo'n 65 miljoen voor één speler, echt belachelijk veel.
Bovendien is het gewoon doodzonde dat Samuel vertrokken is.

Maar goed. Zlatan moet het dan maar laten zien komend seizoen.

Maar Eto'o is één van favo spelers, vind echt echt zo enorm jammer dat hij er niet meer is.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:38:57 #240
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_71383285
Nee, nee, nee, nee, nee.

Transfersom is BELACHELIJK hoog, en Ibrahimovic die meteen dat embleem kust is Het embleem van Barcelona is geil, en historisch van grote waarde en dient niet gezoend te worden door de eerste de beste broodvoetballer die het mannetje komt uithangen. Verder is Eto'o voor deze speelstijl denk ik geschikter, en ben ik bang dat nu de hierarchie aangetast gaat worden doordat Ibra last krijgt van langste-piemel-gedrag.

Da's echt mijn grootste punt van kritiek op Laporta en Txiki, ik vind hun transferbeleid niet altijd even succesvol.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:39:29 #241
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71383297
Qua speler is hij veel technischer en mooier om naar te kijken. Maar hij gaat er echt niet meer maken dan Eto'o.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:40:39 #242
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71383318
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:38 schreef Omnifacer het volgende:
Nee, nee, nee, nee, nee.

Transfersom is BELACHELIJK hoog, en Ibrahimovic die meteen dat embleem kust is Het embleem van Barcelona is geil, en historisch van grote waarde en dient niet gezoend te worden door de eerste de beste broodvoetballer die het mannetje komt uithangen. Verder is Eto'o voor deze speelstijl denk ik geschikter, en ben ik bang dat nu de hierarchie aangetast gaat worden doordat Ibra last krijgt van langste-piemel-gedrag.

Da's echt mijn grootste punt van kritiek op Laporta en Txiki, ik vind hun transferbeleid niet altijd even succesvol.
Eensch ^^

Maar goed. Hopen dat Pep hem wbt zijn gedrag wat onder controle kan houden.
Hij liep op de persconferentie al meteen te roepen dat de titel wel even gewonnen gaat worden en de CL etc..

Blijf nu gewoon normaal doen denk ik dan, die stoere praatjes heeft niemand wat aan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:43:22 #243
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71383382
Zou eerst even afwachten hoe hij aard, voor hetzelfde geld speelt hij de pannen van het dak...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:44:15 #244
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_71383397
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:40 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Eensch ^^

Maar goed. Hopen dat Pep hem wbt zijn gedrag wat onder controle kan houden.
Ja laten we het hopen. Met Ronaldinho en Deco was het simpel: die waren uitgerangeerd en dus kon hij schoon schip maken. Nu haalt hij zich de ellende op de hals, en als het de onervaren Pep niet lukt om alles in het gareel te houden is er toch al snel sprake van een kapitaalvernietiging van 70 miljoen euro.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:44:50 #245
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71383414
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:43 schreef Catch22- het volgende:
Zou eerst even afwachten hoe hij aard, voor hetzelfde geld speelt hij de pannen van het dak...
Ik hoop het. Wat voetballen kan hij natuurlijk als de beste.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:51:21 #246
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71383515
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:43 schreef Catch22- het volgende:
Zou eerst even afwachten hoe hij aard, voor hetzelfde geld speelt hij de pannen van het dak...
Dat gaat ook gewoon gebeuren, Zlatan heeft zoveel klasse die doet het overal goed.
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:51 schreef Shreyas het volgende:
De transfersom van Zlatan is een schande voor de voetbalwereld, hij is nog niet eens de helft waard van die 66 miljoen euro, daar waar Eto'o zeker meer dan 20 miljoen waard is. Domme zet van Barcelona die op een ongelofelijk stomme manier zaken heeft gedaan, belachelijk gewoon
Deze quote ik voor na het aankomende seizoen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71383682
Zlatan zal pas zijn debuut maken tijdens de Joan Gamper Cup op 19 augustus, voor eigen publiek.

  dinsdag 28 juli 2009 @ 07:58:28 #248
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_71385473
Goede aankoop, maar veelste duur. Eto'o had gewoon moeten blijven, maar hij wilde blijkbaar geen nieuw contract tekenen. Dan is het toch maar goed om hem nu al weg te doen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:44:51 #249
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71386834
Eto'o bij Barcelona:

Liga: 145 games, 108 goals
Champions L: 40 games, 18 goals
Cup: 10 games, 2 goals
Spanish Sup.: 4 games, 2 goals
European Sup.: 1 game, no goals

\

Damn.. Ik ga hem missen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:58:03 #250
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71388529
Ik ga een shirt kopen denk ik .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71390177
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het team waar Zlatan in speelde bestond echt uit pure kwaliteit:

- Maxwell
- Trabelsi
- Zlatan
- Mido
- Johan Servaes
- Sneijder (?)
- v/d Vaart
- Chivu

Was eigenlijk gewoon een top team.


²
Krijg er bijna kippenvel van om al die namen zo weer te zien in een Ajax shirt...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:12:20 #252
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71392834
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Zlatan zal pas zijn debuut maken tijdens de Joan Gamper Cup op 19 augustus, voor eigen publiek.

[ afbeelding ]
Tegen wie speelt Barça de Gamper?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:13:02 #253
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71392865
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:12 schreef WeebI het volgende:

[..]

Tegen wie speelt Barça de Gamper?
City.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:14:06 #254
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71392897
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:13 schreef venomsnake het volgende:

[..]

City.
Ah ja, dat wist ik ook wel.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_71394381




  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:13:37 #256
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71395087
Pep heeft zijn kop kaal geschoren:

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:33:31 #257
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71395864
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71401084
Relluuuuh!



1:08, een Madrid aanhanger?
pi_71401141
Ja dus. Beter hadden ze hem naar de tyfus geslagen. Rotjong
pi_71401309
Hahaha, wat een fail die gozer.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:10:03 #262
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71401326
Wat een mongool zeg.
Hij heb wel lef..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71401445
En vervolgens met Madrid cabron saluda al campeon toegezongen wordt eenmaal die dwaas zich verloren geeft.

Schitterend.
pi_71401471
Wat een koning. Even in je Madrid-shirtje op een volle Barcelona-tribune zitten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:17:33 #265
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71401545
Verder is het maar een gemaakt zooitje.. Zo'n kerel die telkens tegen Zlatan zegt wat hij moet doen: Duimpjes omhoog, embleempje kussen etc.

De chaos eromheen maakt het nog wel leuk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:32:30 #266
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71401959
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:17 schreef venomsnake het volgende:
Verder is het maar een gemaakt zooitje.. Zo'n kerel die telkens tegen Zlatan zegt wat hij moet doen: Duimpjes omhoog, embleempje kussen etc.
Inderdaad. Het ziet er een beetje uit als onderstaand plaatje:





²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:51:19 #267
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71402430
quote:
Terwijl Ibrahimovic bij zijn presentatie vol trots het shirt van zijn nieuwe club kuste, hield Eto’o de lippen van het tricot vandaan. “Wat Ibrahimovic doet moet hij weten, maar ik vind dat ik eerst het vertrouwen van de fans moet winnen”, zei de spits. “Ik wil historie schrijven met deze club en hoop dat dit me zal lukken. Bij Barcelona heb ik bijna alles gewonnen wat er te winnen viel. Ik hoop dat te kunnen herhalen.”
Aldus Samuel.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71402449
quote:
“Wat Ibrahimovic doet moet hij weten, maar ik vind dat ik eerst het vertrouwen van de fans moet winnen”, zei de spits.
So true.
pi_71404815
quote:
Benfica huurt aanvaller Keirrison van Barcelona

Niet Ajax, FC Porto, AS Monaco of AS Roma maar Benfica neemt Keirrison tijdelijk op in de gelederen. Dat maakt de Portugese topclub dinsdagavond bekend via de officiële kanalen. De twintigjarige aanvaller van Braziliaanse afkomst wordt een seizoen gehuurd van Barcelona, met een optie voor nog een contractjaar maar zonder optie tot koop.

Keirrison staat te boek als een van de grote Braziliaanse beloftes. In de zes maanden die hij bij Palmeiras speelde, bevestigde hij zijn faam. In negentien duels in de Série A en de Copa Libertadores kwam hij tot elf doelpunten voor de club uit São Paulo. Een week geleden maakte hij voor maximaal zestien miljoen euro de overstap naar Barcelona.

Keirrison, ook wel K9 genoemd, maakte al op jonge leeftijd naam bij Coritiba, waar hij in 63 wedstrijden 33 keer het net vond. Daarmee had hij een belangrijke bijdrage in de promotie naar het hoogste niveau. Hij werd vervolgens in de Série A topscorer met 21 doelpunten, en daarmee de jongste topschutter uit de geschiedenis van Brazilië.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:38:07 #270
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71405264
.

Ik denk dat ik af en toe even een wedstrijdje van Benfica ga kijken nu.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71406702
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:14 schreef mcyodogg het volgende:
Wat een koning. Even in je Madrid-shirtje op een volle Barcelona-tribune zitten.
Dat dus

Cyberia, waarom moeten "ze" hem de tering slaan? Gewoon die vent het stadion uitjagen is meer dan genoeg. Als het andersom was geweest, had jij je uren op het filmpje staan aftrekken. Niet zo hypocriet doen dus.
pi_71406864
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat dus

Cyberia, waarom moeten "ze" hem de tering slaan? Gewoon die vent het stadion uitjagen is meer dan genoeg. Als het andersom was geweest, had jij je uren op het filmpje staan aftrekken. Niet zo hypocriet doen dus.
Ik keur het niet goed, maar als je daar zo gaat zitten provoceren dan vraag je er gewoon om.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71407520
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:23 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed, maar als je daar zo gaat zitten provoceren dan vraag je er gewoon om.
Ik denk dat die gast er nog genadig van afkomt. Als ie tussen de ultra's zat, hadden ze hem met het shirt nog aan in fik gestoken
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71407843
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk dat die gast er nog genadig van afkomt. Als ie tussen de ultra's zat, hadden ze hem met het shirt nog aan in fik gestoken
Denk dat ie zelf ook wel zo slim was .
pi_71411595
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Relluuuuh!



1:08, een Madrid aanhanger?
Ik stond de ring onder die gast... dat was echt geweldig. Iedereen ging roepen 'hijo de puta' en een onwijs applaus en gejoel toen zn shirt in de fik werd gestoken. Jammer dat op dit filmpje naderhand niet te zien is. Na de presentatie stond het gehele veld vol met mensen.... foto met me tel (bagger kwaliteit):

Amon.
pi_71411613
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat dus

Cyberia, waarom moeten "ze" hem de tering slaan?
Hij solliciteert ernaar. Daarom.
pi_71411788
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:42 schreef amonl het volgende:

[..]

Ik stond de ring onder die gast... dat was echt geweldig. Iedereen ging roepen 'hijo de puta' en een onwijs applaus en gejoel toen zn shirt in de fik werd gestoken. Jammer dat op dit filmpje naderhand niet te zien is. Na de presentatie stond het gehele veld vol met mensen.... foto met me tel (bagger kwaliteit):

[ afbeelding ]


Begreep ik nou goed dat jullie al snel werd verzocht om weer plaats te nemen op de tribune? Wel grappig om iedereen massaal het veld zien te bestormen op het eind.
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:25:34 #278
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71435490
Hleb gaat waarschijnlijk naar Stuttgart volgens Sport..
En dat geintje kost Barcelona 4.5 miljoen, dat moet het dan extra aan Inter betalen.

En volgens MD heeft Barcelona interesse in di Maria.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:59:44 #279
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71436355
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:14 schreef mcyodogg het volgende:
Wat een koning. Even in je Madrid-shirtje op een volle Barcelona-tribune zitten.
Inderdaad

Dat wil ik ook doen, maar ik heb er het lef niet voor vermoed ik
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:01:16 #280
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71436397
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:25 schreef venomsnake het volgende:
Hleb gaat waarschijnlijk naar Stuttgart volgens Sport..
En dat geintje kost Barcelona 4.5 miljoen, dat moet het dan extra aan Inter betalen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_71436529
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:25 schreef venomsnake het volgende:
Hleb gaat waarschijnlijk naar Stuttgart volgens Sport..
En dat geintje kost Barcelona 4.5 miljoen, dat moet het dan extra aan Inter betalen.

En volgens MD heeft Barcelona interesse in di Maria.
Maar dan krijgt Barca wel geld voor Hleb.
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:13:18 #282
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71438559
quote:
Mascherano wil om privé-redenen naar Barça

Alle aandacht gaat momenteel uit naar Xabi Alonso, maar het is ook nog allerminst zeker of Javier Mascherano wel bij Liverpool blijft. De middenvelder staat in de belangstelling van Barcelona en ziet een overgang wegens privé-redenen zeker zitten. Zaakwaarnemer Sebastián Mascherano herhaalt nog maar eens wat de wens van zijn broer is: “Voor hem en zijn familie is het beter dat hij naar Spanje vertrekt.”

De inmiddels 25-jarige Mascherano speelt sinds drie jaar in Engeland, maar ziet zijn vrouw hierdoor maar weinig. De wederhelft van de Argentijnse middenvelder krijgt maar geen permanent visum en vliegt hierdoor om de zoveel tijd heen en weer. Mascherano is deze situatie zat en heeft dan ook wel oor naar een transfer naar Barcelona. De Europees kampioen ziet in El Jefecito de ideale speler om het middenveld te complementeren.

“Javier wil naar Barcelona”, sprak Sebastián Mascherano duidelijke taal op COM Ràdio. “Als Barcelona met een goed bod komt, dan heeft Liverpool beloofd om mee te werken. Maar zolang Barcelona niet met een dergelijk bod komt, dan zal Javier niet vertrekken. Ik weet niet wat er de komende dagen kan gebeuren, maar voorlopig blijft Javier speler van Liverpool. Zijn wens is echter duidelijk.”

Mascherano trok drie jaar geleden samen met landgenoot Carlos Tévez naar West Ham United. De middenvelder kon echter maar moeilijk aarden in Londen en vertrok al na een half jaar naar Liverpool, waar hij uitgroeide tot één van de beste defensieve middenvelders ter wereld. De 49-voudig international, inmiddels aanvoerder van het Argentijnse elftal, speelde tot dusver 59 competitieduels voor Liverpool. Zijn contract op Anfield loopt nog twee jaar door, tot de zomer van 2011.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71438679
Liverpool wordt aardig leeg gekocht dan, Xabi Alonso misschien naar Real en stras Javier ook nog naar Barca.
pi_71439902
Ik hoop dat hier iemand antwoord kan geven op mijn vraag: ik wil in augustus graag naar Barca - Athletic de Bilbao voor de Supercup. Als ik bij de online kaartverkoop kijk zie ik dat er nog maar iets van 1700 kaarten beschikbaar zijn. Kan het zo zijn dat de overige kaarten gereserveerd zijn voor verkoop aan socio's en dat deze later nog beschikbaar komen?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_71440439
Javier

Zou een fantastische aankoop zijn.
pi_71440618
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:00 schreef Strooper het volgende:
Ik hoop dat hier iemand antwoord kan geven op mijn vraag: ik wil in augustus graag naar Barca - Athletic de Bilbao voor de Supercup. Als ik bij de online kaartverkoop kijk zie ik dat er nog maar iets van 1700 kaarten beschikbaar zijn. Kan het zo zijn dat de overige kaarten gereserveerd zijn voor verkoop aan socio's en dat deze later nog beschikbaar komen?
Dat is inderdaad zo, de officiele vrije verkoop gaat 15 dagen van tevoren van start en dan volgens mij op deze site: http://www.servicaixa.com/

Zo heb ik me tenminste laten informeren!

edit:
http://www.servicaixa.com(...)e=en-home-banner-ba2 Lijkt dat je ze nu al kunt bestellen?
edit 2:
En je zult er snel bij moeten zijn zie ik nu! Kaarten vliegen de deur uit!
pi_71447147










"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71455103
Hleb dus terug naar naar Stuttgart.
Klik
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71463871
Caceres heeft de medische keuring bij Juve met succes weten te doorstaan. Die is dus ook weg.



[ Bericht 70% gewijzigd door Cyberia18 op 30-07-2009 17:34:44 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:25:36 #290
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_71463949
Toch raar dat die dude zo weinig speeltijd kreeg.
pi_71465788
Inderdaad. Een enorm talent, ik was dan ook oprecht verbaasd toen Villarreal hem in plaats van terughaalde voor een seizoen Champions League hem zo makkelijk verkocht aan Barça (edit: hoewel, hoeveel kostte hij alsnog? vijftien miljoen ofzo?). Want dat ie kan verdedigen was echt wel duidelijk. Zonder hem was Recre afgelopen seizoen al actief geweest in de Segunda.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  vrijdag 31 juli 2009 @ 08:25:21 #292
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71480701
quote:
Guardiola: 'We zijn niet zo rijk als andere clubs'

Josep Guardiola verwacht dat Maxwell en Zlatan Ibrahimovic de enige twee aankopen zullen zijn voor de komende jaargang. Alhoewel de coach van Barcelona benadrukt dat er oogje in het zeil word gehouden, denkt hij niet dat er zaken zullen worden gedaan. "De transfermarkt zit wat ons betreft vrij dicht. Elke interessante speler is bijzonder duur, en de kans bestaat dat we geen aankopen meer zullen doen." Guardiola grapte donderdag na afloop van de trainingssessie in de Verenigde Staten over de financiële mogelijkheden van de Azulgrana. "Barcelona is rijk maar niet zo rijk als anderen", refeerde de oud-middenvelder naar aartsrivaal Real Madrid. "Als we geen nieuwe spelers halen, dan is er niets aan de hand. Een jaar geleden klaagde ik niet over het uitblijven van spelers, en dat zal ik nu ook zeker niet doen."

"Ik ben tevreden over de huidige selectie", vervolgde Guardiola zijn relaas. "Ik heb een basis van 16 à 18 goede spelers, en daaronder spelers die goed hun werk doen. Als er een speler komt, dan wordt deze zeker niet gehaald om de selectie aan te vullen." Over de mogelijke komst van Shakhtar Donetsk-verdediger Dimitri Chygrynskyi wilde hij niet veel kwijt. "Er zijn andere opties, maar ook die zijn vrij gecompliceerd."

Guardiola hoopt dat zijn selectie na de drie veroverde hoofdprijzen even ambitieus blijft. "Het is vrij duidelijk dat vorig seizoen alles perfect is verlopen. Anders hadden we niet drie bekers extra in de vitrine staan. En net als vorig seizoen zullen we alles van wedstrijd tot wedstrijd bekijken. Dat is de beste stap om opnieuw alle prijzen te winnen. En dat zijn er dit seizoen zelfs drie meer", besloot Guardiola.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71481468
Niet zo rijk als Real Madrid, maar toch een aardige duit in de zak.
Dani Alves en Zlatan waren best duur.
Maar gelukkig wordt er best gericht gekocht.

[ Bericht 10% gewijzigd door Rejected op 31-07-2009 09:26:28 ]
pi_71481564
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:15 schreef Rejected het volgende:
Niet zo rijk als Real Madrid, maar toch een aardige duit in de zak.
Dani Alves en Zlatan waren best duur.
Niet zo gek lang geleden had Barcelona nog een miljoenen schuld.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71481698
De voetbalwereld is een snelle wereld hè.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 10:43:01 #296
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71483583
quote:
Jan Vertonghen en David Mendes da Silva kunnen de koffers weer in de kast zetten. Txiki Begiristain, technisch directeur van Barcelona, ontkent de vermeende interesse in de spelers van respectievelijk Ajax en AZ. "We hebben een lange verlanglijst maar die namen staan er niet op." Eerder liet Josep Guardiola al weten dat de transfermarkt op dit moment op slot zit en dat er wellicht geen nieuwe spelers bijkomen. (Marca)
Phew...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71485263
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]



Begreep ik nou goed dat jullie al snel werd verzocht om weer plaats te nemen op de tribune? Wel grappig om iedereen massaal het veld zien te bestormen op het eind.
Verzocht... sja.. dat ging wel redelijk vlot. Het werd op de borden gezet en je werd vriendelijk verzocht van 't veld af te gaan... maar dat helpt natuurlijk niet als het gehele veld vol staat. Een aantal keer zijn de stewards etc. wel naar t midden gelopen om proberen iedereen van 't veld te krijgen, dan begint natuurlijk een paar man te rennen en dan volgt de rest (was wel een redelijke verdrukking toen bij de borders..), maar daarna liep iedereen er weer op. Daarna gingen de sproeiers aan, maar dat vonden ze alleen nog maar leuker. Na een tijdje kwam de spaanse ME erbij en die liepen vanuit het midden samen met de stewards naar buiten toe, en toen liep iedereen rustig het veld af...
Amon.
pi_71485379
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niet zo gek lang geleden had Barcelona nog een miljoenen schuld.
En nu 2 keer de CL erbij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71485391
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:51 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vette nikes van Zlatan .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71485487
hoe is de financiele situatie van barcelona eigenlijk? ik weet dat madrid een schuld van honderden miljoenen heeft... zoveel zal het niet zijn toch?
pi_71485522
Kan best, Barcelona kan toch niet failliet

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')