abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:53:57 #1
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_70814034
Zojuist gebeurt.

Ik rij op een weg waar je 30 mag en voor mij rijden 2 auto's.
Ik weet dat je er maar 30 mag en laat bewust het gas al los. kom van een 60kmph weg.
Ik zie de agent die in zijn 1tje is met een lasergun en hij probeert degene voor mij aan te houden maar die "ziet" het niet en rijdt door vervolgens houdt hij mij staande en ik zie het wel en maak in de auto nog bewegingen van wat hou je mij aan dit gaat nergens over kon hem dus lange tijd aankijken.

Ik ben dus ronduit genaaid de 2 auto's voor mij rijden een stuk harder en zitten heel kort achter elkaar. En ik zeg dus waarom hou je mij aan en hij zegt jah dan krijg je een kettingbotsing als ik de voorste aan houdt. Daar zit wat in ware het niet dat die agent gewoon vol in mijn gezicht liegt dat hij mij heeft gelaserd! Volgens mij had hij het ook nog niet vaak gedaan want hij werd helemaal ongemakkelijk. Nu ben ik dus 120 euro lichter aangezien ik volgens hem 50 reed wat totaal niet waar is! ik reed hooguit 40 en de auto's voor mij reden wel 60.

Iemand enig id of het zinvol is om in beroep te gaan en wat valt er eigenlijk onder een vormfout?
Of blijft het zijn woord tegen het mijne en hij als nep leugenaar ambtenaar krijgt gelijk?
En moet een agent niet altijd met 2 zijn om dit soort gevallen te voorkomen?
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_70814144
Wat heb je genoemd als verklaring?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:58:14 #3
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_70814219
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:53 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Iemand enig id of het zinvol is om in beroep te gaan?
Nee
quote:
en wat valt er eigenlijk onder een vormfout?
Dit niet
quote:
Of blijft het zijn woord tegen het mijne en hij als nep leugenaar ambtenaar in functie krijgt gelijk?
Ja
quote:
En moet een agent niet altijd met 2 zijn om dit soort gevallen te voorkomen?
Nee
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_70814374
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:53 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Zojuist gebeurt.

Ik rij op een weg waar je 30 mag en voor mij rijden 2 auto's.
Ik weet dat je er maar 30 mag en laat bewust het gas al los. kom van een 60kmph weg.
Ik zie de agent die in zijn 1tje is met een lasergun en hij probeert degene voor mij aan te houden maar die "ziet" het niet en rijdt door vervolgens houdt hij mij staande en ik zie het wel en maak in de auto nog bewegingen van wat hou je mij aan dit gaat nergens over kon hem dus lange tijd aankijken.

Ik ben dus ronduit genaaid de 2 auto's voor mij rijden een stuk harder en zitten heel kort achter elkaar. En ik zeg dus waarom hou je mij aan en hij zegt jah dan krijg je een kettingbotsing als ik de voorste aan houdt. Daar zit wat in ware het niet dat die agent gewoon vol in mijn gezicht liegt dat hij mij heeft gelaserd! Volgens mij had hij het ook nog niet vaak gedaan want hij werd helemaal ongemakkelijk. Nu ben ik dus 120 euro lichter aangezien ik volgens hem 50 reed wat totaal niet waar is! ik reed hooguit 40 en de auto's voor mij reden wel 60.

Iemand enig id of het zinvol is om in beroep te gaan en wat valt er eigenlijk onder een vormfout?
Of blijft het zijn woord tegen het mijne en hij als nep leugenaar ambtenaar krijgt gelijk?
En moet een agent niet altijd met 2 zijn om dit soort gevallen te voorkomen?
Dus je reed te hard en wil onder de bekeuring uitkomen met de smoes "jamaar hullie deden het ook!"

If you can't do the time, wie z'n billen brandt, etc etc.
pi_70814384
leugen + ambtseed = feit
pi_70814755
Als hij zegt dat jij 50 reed en hij heeft je gelaserd dan houdt dat in dat je op dat moment ook 50 reed. Laserguns werken preciezer als jouw ogen die naar je analoge kilometerteller kijken.

Verder ben je alsnog evengoed schuldig als je 40 reed waar je 30 mag. In de bebouwde kom ben je ook zwaarder de lul als buiten de bebouwde kom.

Verder houdt het verkeer in dat zo GAUW je het bordje met de 30 erop gepasseerd bent je vanaf DAT punt maximaal 30 mag, daarom moet je ook afremmen voordat je het bord voorbij bent, om situaties als deze te voorkomen. Eigen schuld dikke bult.
The king is dead! LONG LIVE THE KING!
score +3 Fok! movie trivia
pi_70814834
je reed sowieso te hard dus wat jank je

PAUPER aftikken
pi_70814948
Je had die lasergun moet stelen en het bewijs moeten vernietigen, dan had hij geen zaak meer.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 15:18:58 #9
21636 Feestkabouter
pi_70814974
als je met 3 auto's vlak achter elkaar rijdt en hij lasert de voorste dan kun je moeilijk zeggen dat je langzamer reed als jij 1 van die 2 achterste bent.

echter: het lijkt me wel dat als je een bekeuring krijgt dat daarbij de eis is dat JOUW auto de auto is die hij heeft gelaserd.

als hij zegt: ja anders hadden we een kettingbotsing gehad, dan impliceert dat dat jullie vlak achter elkaar reden, en dan kan jouw 40 km/uur niet kloppen.
of jij had moeten reageren: we hielden gewoon afstand, dus dat is een slecht argument. je hebt HEM gelaserd, geef hem maar ZIJN bekeuring en geef mij pas een bekeuring als je MIJ gelaserd hebt.

het feit dat de agent het over een kettingbotsing had is voor jou een sterk punt in jouw verweer, als je wil zeggen dat hij jouw auto niet gelaserd heeft.

al met al een lastige situatie waarin jij in dit topic strijdige dingen noemt (of vanwege de strijdigheden op zijn minst een onwaarschijnlijk plaatje schetst).

Mr Feestkabouter, 200 euro per uur.
pi_70815176
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:02 schreef Salatrel het volgende:
leugen + ambtseed = feit
Donder toch eens op met dit soort zwakzinnige onzin. Je kan toch zelf ook wel lezen dat de TS te hard reed?
pi_70815207
Moest je meteen dokken ofzo? Ik zou bezwaarschrift indienen en bewijs dat jouw auto is gelaserd en bewijs van de gereden snelheid. Kunnen ze niet.
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:26:33 #12
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70815246
Je reed dus te hard en de snelheidsmeter in je auto in niet geijkt. Wat is je klacht?
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:28:11 #13
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70815319
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Moest je meteen dokken ofzo? Ik zou bezwaarschrift indienen en bewijs dat jouw auto is gelaserd en bewijs van de gereden snelheid. Kunnen ze niet.
Dat HOEVEN ze ook niet. TS is immers staande gehouden door de politie.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 15:30:31 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_70815412
Als je echt vlak achter de auto voor je reed, had je ook nog een bekeuring kunnen krijgen voor te weinig afstand houden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_70815462
Moet een lasersnelheidmeting niet altijd verplicht vanaf een statief genomen worden om betrouwbaar te zijn? Ik lees niet terug hoe dat gedaan is, maar misschien kan je hier iets mee?
pi_70815516
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:53 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Ik rij op een weg waar je 30 mag en voor mij rijden 2 auto's.
Ik weet dat je er maar 30 mag en laat bewust het gas al los. kom van een 60kmph weg.
......
Als je kort na de overgang van 60 naar 30 bent gelaserd, dan heb je wellicht een mogelijkheid, maar dan moet hij kort op de grens gestaan hebben:
quote:
Als je het strikt bekijkt is het natuurlijk zo dat automobilisten en motorrijders bij het passeren van het bord “bebouwde kom”, tenzij anders aangegeven, niet sneller dan 50 kilometer per uur mogen rijden. Om bestuurders rustig de gelegenheid te geven hun snelheid aan te passen en om discussies te voorkomen heeft het College van procureurs generaal van het Openbaar Ministerie bepaald dat er een minimum afstand moet zijn tussen de plaats waar geflitst wordt en de plaats waar de maximum snelheid feitelijk geldt. Onderstaande tabel geeft de afstanden aan.


speed m/s afstand
30 km/u 8 80 m
50 km/u 14 140 m
60 km/u 17 170 m
70 km/u 19 190 m
80 km/u 22 220 m
90 km/u 25 250 m
100 km/u 28 280 m
120 km/u 33 330 m

De afstanden gelden uiteraard ook tussen de plaats waar gemeten wordt en de plaats waar het gebod eindigt. Als het, om wat voor reden dan ook, toch noodzakelijk is om snelheidsmetingen uit te voeren binnen de voorgeschreven minimale tussenafstanden, dan moet de reden in het proces verbaal gemotiveerd worden.
Bron

Voor de rest, te snel is te snel. Betalen, uithuilen en braaf zijn voortaan
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:34:23 #17
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70815543
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:32 schreef Mubio het volgende:
Moet een lasersnelheidmeting niet altijd verplicht vanaf een statief genomen worden om betrouwbaar te zijn? Ik lees niet terug hoe dat gedaan is, maar misschien kan je hier iets mee?
Nee. het heen en terug gaan van de laser straal geschiedt met 300000km/s Met di snelheid kan de agent zijn hand niet eens verplaatsen om de meting te verpesten al WIL hij het.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_70816046
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:34 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Nee. het heen en terug gaan van de laser straal geschiedt met 300000km/s Met di snelheid kan de agent zijn hand niet eens verplaatsen om de meting te verpesten al WIL hij het.
Het gaat toch helemaal niet om de snelheid van de laserstraal, maar om het faseverschil. Indien de waarnemer zich met 5 km/h voorwaarts beweegd zal dat toch ook een verschil geven van 5km/h? Misschien zit ik er compleet naast hoor.
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:47:08 #19
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_70816055
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef Feestkabouter het volgende:
als je met 3 auto's vlak achter elkaar rijdt en hij lasert de voorste dan kun je moeilijk zeggen dat je langzamer reed als jij 1 van die 2 achterste bent.

echter: het lijkt me wel dat als je een bekeuring krijgt dat daarbij de eis is dat JOUW auto de auto is die hij heeft gelaserd.

als hij zegt: ja anders hadden we een kettingbotsing gehad, dan impliceert dat dat jullie vlak achter elkaar reden, en dan kan jouw 40 km/uur niet kloppen.
of jij had moeten reageren: we hielden gewoon afstand, dus dat is een slecht argument. je hebt HEM gelaserd, geef hem maar ZIJN bekeuring en geef mij pas een bekeuring als je MIJ gelaserd hebt.

het feit dat de agent het over een kettingbotsing had is voor jou een sterk punt in jouw verweer, als je wil zeggen dat hij jouw auto niet gelaserd heeft.

al met al een lastige situatie waarin jij in dit topic strijdige dingen noemt (of vanwege de strijdigheden op zijn minst een onwaarschijnlijk plaatje schetst).

Mr Feestkabouter, 200 euro per uur.
Jah ik was nummer 3 en reed aanzienlijk langzamer dan mijn voorgangers en ik kon overal nog makkelijk voor remmen. Het is gewoon een bullshit verhaal van hem.. Ok misschien heb ik 10km per uur te hard gereden maar dat geeft een politieman nog niet het recht om gewoon te gaan liegen. Ik heb hem ook gezegd dat ik juist meer afstand nam. Maar ach een bezwaar of iets dergelijks zal ik toch niet gaan winnen dus laat hem er lekker in stikken.
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:00:41 #20
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_70816495
En terecht die boete, hard rijden kan niet hard genoeg aangepakt worden.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:05:01 #21
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70816631
Gewoon lappen en niet huilen.

Voortaan niet te hard rijden, of gewoon opletten dat je niet geflitst/lasert wordt.
zzz
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:05:37 #22
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_70816643
Wat ik niet snap is dat je weet dat je een zone 30 binnen rijdt, dat je de agent met laser ziet staan, maar dat je alsnog niet de reflex hebt om dan de maximum snelheid te gaan rijden...
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:07:42 #23
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70816730
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:05 schreef Jack. het volgende:
Wat ik niet snap is dat je weet dat je een zone 30 binnen rijdt, dat je de agent met laser ziet staan, maar dat je alsnog niet de reflex hebt om dan de maximum snelheid te gaan rijden...
Waarom zou ie, het zou wel heel gemeen van die agent zijn om hem te laseren !
zzz
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:35:11 #24
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70817580
Je reed al op de 30km weg en toen liet je je gas pas los.
Je kwam van een 60km weg waar je ongetwijfeld OOK te hard hebt gereden.
Je zit gewoon FOUT. Moet de de snor met de pet niet de schuld gaan geven. Je reed zelf te hard!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_70817651
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:35 schreef DoctorB het volgende:
Je reed al op de 30km weg en toen liet je je gas pas los.
Je kwam van een 60km weg waar je ongetwijfeld OOK te hard hebt gereden.
Je zit gewoon FOUT. Moet de de snor met de pet niet de schuld gaan geven. Je reed zelf te hard!
Krijg jij even een ziekte ofzo. Pennenlikker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')