abonnement Unibet Coolblue
pi_69780148


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

RayMania (PM),
sjimz (PM),
Prosac (PM),
BliksemSchigt (PM),

Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.

Hier is de OP te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door sjimz op 11-06-2009 19:29:50 ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69780161
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:29 schreef Blawh het volgende:
Van der Vaart of Sneijder

Mag deze naar VBL?
quote:
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69780255
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef _Mike_ het volgende:

[..]


[..]
Het eerste topic ga ik even laten verplaatsen.

De opmerking van VonHinten is gezien en genote.
pi_69782170
Allemaal Shumways in de tekeningen van de OP
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:56:32 #5
176521 Grulez
rasgroninger
pi_69783964
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Allemaal Shumways in de tekeningen van de OP
Het verdient wel een update idd.
pi_69784184
Die laatste is toch wel goed?

En verder, Hall of fame.
That's all folks!
  zondag 7 juni 2009 @ 01:33:56 #7
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69785656
Vorige FB ging lekker langzaam. Ga zo door!
pi_69786673
Nu nog de stats van Bruce.
pi_69791712
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 7 juni 2009 @ 13:20:47 #10
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69791820
Ik denk dat iemand mij voor was.. want ik zie niks?
  zondag 7 juni 2009 @ 13:26:54 #11
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69792012
RiP aan de nabestaanden?

De nabestaanden leven volgens mij nog, dit "grapje" maken ze op de frontpage ook constant en
Fortitudo weet dat ook.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69792798
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:26 schreef _Mike_ het volgende:
RiP aan de nabestaanden?

De nabestaanden leven volgens mij nog, dit "grapje" maken ze op de frontpage ook constant en
Fortitudo weet dat ook.
Dat is toch geen troll man, stel je niet aan.
pi_69792832
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:52 schreef Rots het volgende:

[..]

Dat is toch geen troll man, stel je niet aan.
Jouw reactie is wel redelijk overbodig in dat topic.
pi_69792862
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jouw reactie is wel redelijk overbodig in dat topic.
Had het eigenlijk hier neer moeten zetten he?
  zondag 7 juni 2009 @ 14:13:01 #15
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69793441
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:52 schreef Rots het volgende:

[..]

Dat is toch geen troll man, stel je niet aan.
Zeg toch ook niet dat het een troll is? Het gaat mij erom dat het nogal respectloos is in zo'n topic.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69793498
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:13 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Zeg toch ook niet dat het een troll is? Het gaat mij erom dat het nogal respectloos is in zo'n topic.
Het is een forum, wat verwacht je nou?

En fortitudo

Gooi maar een slotje op dat topic, zijn al genoeg topics aan dat onderwerp besteed.
pi_69793546
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:14 schreef Rots het volgende:

[..]

Het is een forum, wat verwacht je nou?

En fortitudo

Gooi maar een slotje op dat topic, zijn al genoeg topics aan dat onderwerp besteed.
Doe maar niet.
pi_69793595
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Doe maar niet.
Oké, jij bent de mod.
pi_69808430
Deze mag dicht, was namelijk te vroeg
AFC Ajax topic #1326

Deze graag weer open, was namelijk de goede
AFC Ajax topic #1326 : Waar het weer over voetbal gaat
pi_69808467
Kijk naar de topic id's zegt ie dan.

Als je naar de tijd kijkt, heb jij hem gewoon te vroeg gepost sjimz.

Oja en noten omdat ik smerige volspammer zeg als grap? Oké.
pi_69808468
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef De_kromme het volgende:
Deze mag dicht, was namelijk te vroeg
AFC Ajax topic #1326

Deze graag weer open, was namelijk de goede
AFC Ajax topic #1326 : Waar het weer over voetbal gaat
Nee hoor, kijk maar naar de Postid van de laatste post in het vorige Ajaxtopic en de postid van het nieuwe Ajaxtopic.
pi_69808568
* dndiek is benieuwd naar de stats van 100 delen FB
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_69808603
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee hoor, kijk maar naar de Postid van de laatste post in het vorige Ajaxtopic en de postid van het nieuwe Ajaxtopic.
Maar dan nog. Ik dacht dat de laatste altijd een nieuwe opende.

Maar mods hoeven zich daar niet aan te houden zeker?
pi_69808660
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Maar dan nog. Ik dacht dat de laatste altijd een nieuwe opende.

Maar mods hoeven zich daar niet aan te houden zeker?
Als die regel telt dan waarom moet jouw topic dan wel open?
Jij was namelijk ook niet de laatste poster.
Verder is de discussie hierover gesloten.
pi_69808795
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als die regel telt dan waarom moet jouw topic dan wel open?
Jij was namelijk ook niet de laatste poster.
Verder is de discussie hierover gesloten.
Ok, is al goed

Maar dan even wat anders. Kan het in het Ajax topic weer over voetbal gaan, ipv het gejank om Bobby Haarms. Er is een apart topic over Bobby Haarms, daar moet iedereen dan maar in janken. De vorige twee Ajax topics zijn ook al volgespamd met foto's enz. Nu is het weer tijd om over voetbal te praten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')