abonnement Unibet Coolblue
pi_69767072


Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] |



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:11:41 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69767081
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:02 schreef mstr het volgende:
Wat een koeien bij DX.
Maakt een ticket aan om iets toe te voegen met mijn DX-punten.
'Je hebt maar ** actieve punten'

Ja, als jullie punten ouders dan 60 dagen niet actief maken klopt dat ja.
pi_69767219
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:41 schreef Babblefish het volgende:

Goedenavond,

Ik heb een hele partij van deze thee laten overkomen. Deze Jun Shan Tea is de koning der theeën, maar dat terzijde.

Nu wacht ik echter al een kleine maand op deze zending. Zal er iets mis zijn gegaan tijdens de reis of bij de douane?

Hier is ie een tijdje terug wel binnen gekomen. Lijkt me dat als ie ingenomen is, dat je er wel wat van hoort?
pi_69767243
Net een LED lamp besteld om een gloeilamp mee te vervangen. Hopelijk is het een beetje goed licht.
pi_69767288
Ik heb zo'n ledlamp , opzich wel goed licht alleen wel lelijk licht
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:21:46 #6
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69767314
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:19 schreef grizegrijn het volgende:
Net een LED lamp besteld om een gloeilamp mee te vervangen. Hopelijk is het een beetje goed licht.
Ik neem aan geen van DX? Rotzooi...
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:21:52 #7
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69767317
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef gers het volgende:
Ik heb zo'n ledlamp , opzich wel goed licht alleen wel lelijk licht
Hoezo lelijk licht
pi_69767377
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef gers het volgende:
Ik heb zo'n ledlamp , opzich wel goed licht alleen wel lelijk licht
Te wit?

Ik heb deze trouwens: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1481
pi_69767441
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:21 schreef mstr het volgende:

[..]

Hoezo lelijk licht
erg wit en koud
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69767646
Gisteren heb ik mijn order van 13 mei binnen gekregen! Was bij veel andere ook verlaat, dus ik denk dat er ergens een fout bij een van de postkantoren was...

Jullie ook al de spulletjes binnen van de 13e?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:36:48 #11
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69767699
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:34 schreef henkSX het volgende:
Gisteren heb ik mijn order van 13 mei binnen gekregen! Was bij veel andere ook verlaat, dus ik denk dat er ergens een fout bij een van de postkantoren was...

Jullie ook al de spulletjes binnen van de 13e?
Ik mis nog iets van de 15e..
pi_69767943
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:36 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik mis nog iets van de 15e..
Dan maar hopen dat ie maandag of dinsdag komt (Wacht zelf ook nog op een stukje rotzooi wat ik nooit ga gebruiken pakketje wat de 15e verstuurd is )
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:47:07 #13
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69767978
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:46 schreef henkSX het volgende:

[..]

Dan maar hopen dat ie maandag of dinsdag komt (Wacht zelf ook nog op een stukje rotzooi wat ik nooit ga gebruiken pakketje wat de 15e verstuurd is )
Het is voor mij een pakketje van 4 euro ofzo, dus dat scheelt.
pi_69768088
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:02 schreef mstr het volgende:
Wat een koeien bij DX.
Maakt een ticket aan om iets toe te voegen met mijn DX-punten.
'Je hebt maar ** actieve punten'

Ja, als jullie punten ouders dan 60 dagen niet actief maken klopt dat ja.
Zeg dat je nog pending points hebt van ouder dan 60 dagen, dus dat ze die actief moeten zetten.
Bij mij werkte het, en ik zie geen reden waarom het niet zou werken, aangezien die punten bij mij al 4 maanden pending waren
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:51:45 #15
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69768116
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:50 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zeg dat je nog pending points hebt van ouder dan 60 dagen, dus dat ze die actief moeten zetten.
Bij mij werkte het, en ik zie geen reden waarom het niet zou werken, aangezien die punten bij mij al 4 maanden pending waren
Dat heb ik ook al terug ge-ticket.
pi_69770384
teeveepee
pi_69770569
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 15:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
teeveepee
dat dus.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:28:18 #18
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69770591
tvp
pi_69770700
Iemand wel is bij DP een nep merk artikel besteld? Zoals een zonnenbril. Is het legaal als je er bijvoorbeeld 1 laat opsturen. Want als je bijvoorbeeld naar het buitenland gaat en terug komt mag je ook 3 nep artikelen meenemen.
pi_69770786
Legaal, illegaal. 't Maakt niet echt uit, het schijnt bij de douane niemand echt iets te boeien. Zelfs een pakketje van tien zoals ik laatst bestelde werd niet geopend.
pi_69770860
Ja maar wat is erop de boete ALS je genaaid zou worden?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:58:55 #22
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69771220
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 15:41 schreef DopeBoysGame het volgende:
Ja maar wat is erop de boete ALS je genaaid zou worden?
Als reiziger mag je inderdaad een gelimiteerd aantal nep artikelen mee nemen vanuit het buitenland. Per post is dat echter niet toegestaan. Kijk maar op de site van de douane, daar staat alles netjes uitgelegd
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69771366
Daar had ik al gezocht maar kan het niet vinden. Er staan niets over importeren van nep artikelen of wat dan ook, ook niet voor eigen gebruik.
pi_69771404
Vandaag 2 andere BB's binnen, eentje met Shin Chan, en nog eentje. Ze worden al beter, ze zijn beide langer en zitten lekker (zo goed als mijn maat zijn ze). Ben er dus tevreden over!
pi_69771498
Ik wou die van EA maar je kan geen maat kiezen Wat voor een maat verzenden ze?
pi_69771507
Dames&Heren,

Herkennen jullie deze jas?

[TK] D&G Jas *Met LABELS*


Is die jas afkomstig van een van de hongkong-websites?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 16:13:31 #27
126068 Metal666
HardRock Rules
pi_69771557
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:34 schreef henkSX het volgende:
Gisteren heb ik mijn order van 13 mei binnen gekregen! Was bij veel andere ook verlaat, dus ik denk dat er ergens een fout bij een van de postkantoren was...

Jullie ook al de spulletjes binnen van de 13e?
Order van 13 mei idd ondertussen ontvangen, die van 15 mei nog steeds niet!
Ja. Dus..
  zaterdag 6 juni 2009 @ 16:15:56 #28
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69771620
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef Rapaille het volgende:
Dames&Heren,

Herkennen jullie deze jas?

[TK] D&G Jas *Met LABELS*


Is die jas afkomstig van een van de hongkong-websites?
Hij heeft heel toevallig ook 2x in een DX-reeks gepost.
Ik ben bang dat ie ergens hiervandaan komt ja
pi_69771675
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef Rapaille het volgende:
Dames&Heren,

Herkennen jullie deze jas?

[TK] D&G Jas *Met LABELS*


Is die jas afkomstig van een van de hongkong-websites?
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:31 schreef Joey101 het volgende:
Ook me D&G jas is binnen van taobao Goede kwaliteit


Hij heeft heel toevallig 2 keer in deze reeks gepost en zelfs gepost dat hij een D&G jas heeft van TaoBao.
pi_69771714
Haha, ik dacht al. Daarom vroeg ik ook naar het aankoopbewijs.
pi_69771763
Weet iemand in wat voor een maat ze de boxers verzenden van DP? Want je kan geen maat kiezen
pi_69771788
Foto's van de BB's:


Voorkant onderin

Achterkant onderin



Toch wel matige afwerking aan de steekjes te zien, maar niet echt een ramp


De rand is minder breed dan het orgineel
pi_69771811
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 16:19 schreef Rapaille het volgende:
Haha, ik dacht al. Daarom vroeg ik ook naar het aankoopbewijs.
Kijk maar even naar mijn posts in dat topic:
[TK] D&G Jas *Met LABELS*

Hij komt hiervandaan trouwens:
http://item.taobao.com/au(...)7d8fa.jhtml?cm_cat=0
pi_69771824
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 16:22 schreef DopeBoysGame het volgende:
Weet iemand in wat voor een maat ze de boxers verzenden van DP? Want je kan geen maat kiezen
BB's komen in one-size-fits all, is vergelijkbaar met Small/Medium. Bij de CK's kun je de maat wel gewoon kiezen, M, L, XL, op het plaatje dat er bij staat staat meestal een maat-tabel met hoe groot die maten zijn dan.
pi_69772023
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 16:24 schreef Joene94 het volgende:

[..]

BB's komen in one-size-fits all, is vergelijkbaar met Small/Medium. Bij de CK's kun je de maat wel gewoon kiezen, M, L, XL, op het plaatje dat er bij staat staat meestal een maat-tabel met hoe groot die maten zijn dan.
Oke thanks, ik zie het nu staan bij die new arrivals van EA dat ze one-size-fits-all. Bestel er wel 1tje en kijk wel even wat t is
  zaterdag 6 juni 2009 @ 16:33:38 #36
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69772055
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 16:05 schreef DopeBoysGame het volgende:
Daar had ik al gezocht maar kan het niet vinden. Er staan niets over importeren van nep artikelen of wat dan ook, ook niet voor eigen gebruik.
Lees het vorige topic of het topic daarvoor maar even door, daar heb ik het uitgezocht en gepost. Het staat namelijk wel degelijk op de site van de douane
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69772697
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Lees het vorige topic of het topic daarvoor maar even door, daar heb ik het uitgezocht en gepost. Het staat namelijk wel degelijk op de site van de douane
Het bij de laatste 4 topics gekeken en bij je posts gezocht maar kan niks vinden, helaas..
  zaterdag 6 juni 2009 @ 17:21:25 #38
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
pi_69773253


Gaat lekker
  zaterdag 6 juni 2009 @ 17:23:10 #39
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69773305
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 15:41 schreef DopeBoysGame het volgende:
Ja maar wat is erop de boete ALS je genaaid zou worden?
Laten we op hoog houden
(Verschilt per zaak, dacht ik, kom ik tegen die tijd wel achter )
pi_69773368
tvp
Geen referral hier.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 17:28:39 #41
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69773440
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 17:01 schreef DopeBoysGame het volgende:

[..]

Het bij de laatste 4 topics gekeken en bij je posts gezocht maar kan niks vinden, helaas..
http://www.douane.nl/part(...)e-12.html#P341_22745
De volgende keer beter kijken op de douane site
En er staat gewoon algemeen als consequentie:
quote:
Overtreding strafbaar

De Douane en andere opsporingsdiensten controleren of u zich aan deze regels houdt. Houdt u zich niet aan deze regels? Dan bent u strafbaar en kunt u worden vervolgd.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69773836
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

http://www.douane.nl/part(...)e-12.html#P341_22745
De volgende keer beter kijken op de douane site
En er staat gewoon algemeen als consequentie:
[..]



Thanks!
pi_69773935
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef Syrena het volgende:
Kunnen jullie me nu nog even deze uit het hoofd praten?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12811
Ik heb de gok gewaagd en heb deze "schitterende" Nokla N83 besteld.
Is het niks dan is het niks en dan heb ik er (gelukkig) al een koper voor.

Het gaat mij er vooral om dat ik eens wil zien of de dual sim/dual standby goed werkt.
Eén telefoon is altijd handiger dan twee van die dingen (werk en privé).
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_69774206
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:34 schreef henkSX het volgende:
Gisteren heb ik mijn order van 13 mei binnen gekregen! Was bij veel andere ook verlaat, dus ik denk dat er ergens een fout bij een van de postkantoren was...

Jullie ook al de spulletjes binnen van de 13e?
Ik wacht nog steeds op een pakketje dat op 12 mei is verzonden
pi_69774300
ik baal ervan dat ik het backfire topic heb gemist
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 6 juni 2009 @ 18:02:28 #46
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69774306
tvp
=

Goeieavond
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69774570
Heeft iemand eigenlijk al eens een GSM besteld van DX? Ik zit er al een tijdje naar te kijken, en aangezien van m'n huidige het halve scherm gevuld is met dode pixels, kan ik wel een andere gebruiken.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 18:17:53 #48
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69774709
Waarom koop je zoiets in China? Zoveel goedkoper is het niet. En als hij kapot is zit je mooi met de gebakken peren.
pi_69775271
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:12 schreef grizegrijn het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al eens een GSM besteld van DX? Ik zit er al een tijdje naar te kijken, en aangezien van m'n huidige het halve scherm gevuld is met dode pixels, kan ik wel een andere gebruiken.
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 17:47 schreef FrankP het volgende:

[..]

Ik heb de gok gewaagd en heb deze "schitterende" Nokla N83 besteld.
Is het niks dan is het niks en dan heb ik er (gelukkig) al een koper voor.

Het gaat mij er vooral om dat ik eens wil zien of de dual sim/dual standby goed werkt.
Eén telefoon is altijd handiger dan twee van die dingen (werk en privé).

pi_69775351
Ik heb het nu echt gehad met dealextreme, wat een kutservice en stelletje gieren

Ik had een 5mw laserpointer besteld en deze stond op een gegeven moment op processing, contact us for details. Dus ik heb 3x contact opgenomen, eerst zou het binnen een week gestuurd worden, na een paar weken binnen enkele dagen en later 'soon'. Uiteindelijk een refund aangevraagd want na ruim 2.5 maanden heb je het wel gezien. De prijs was ondertussen gedaald en ik kon het op soortgelijke sites bestellen waarbij het dan binnen 2 weken zeker binnen is. Ik kon kiezen of ik de refund via paypal (wat volgens hun enige tijd zal duren) of via inwisselbare dx points kon laten uitbetalen. Ik heb voor het laatste gekozen maar heb nu na 2 weken nog steeds niks van gezien op mijn account. Bovendien zeiden ze in die email 12 dollar, de huidige prijs, terugbetaald te hebben ipv 14.5 dollar die ik 3 maanden geleden betaalde.
Klacht #1 2.5 maanden op laserpointer wachten die niet verzonden wordt, vervolgens willen ze de huidige prijs (ipv wat ik toen betaald heb) refunden en uiteindelijk krijg je niks

Ik heb ook nog een sdhc kaartje besteld welke out of stock raakte, en volgens verschillende mensen zou die niet meer terugkomen en moest je dus een refund aanvragen. Ik dus gedaan, krijg maar liefst 3.40$ terug van de 8.88$ die ik betaald heb.
Klacht #2 Producten verkopen die niet meer terugkomen en die niet automatisch gerefund worden en vervolgens maar een klein deel teruggeven

Ik heb ook nog een gsm jammer gekocht. Na 1x opladen was de accu kapot. Satisfaction guaranteed or your money back, dus ff een ticket aangemaakt en kreeg een email terug dat ik de forums moest bekijken en het moet proberen te laten repareren. Tot 30% van de productprijs kan dan worden teruggegeven als vergoeding. Contact loopt nog maar het is niet echt de moeite waard er zoveel achter heen te gaan en het product terug te sturen enz.
Klacht #3 Meuk dat kapot is

Ik had vorig jaar ook in oktober een toptoy ds besteld voor mijn oom die hem als sinterklaaskado wilde weggeven. Ik had meerdere producten besteld en de bestelling kwam in 2 pakketjes aan. In het tweede pakket zat een briefje dat de toptoy binnenkort nog binnenkomt. Maar die heb ik nooit gezien en volgens het systeem zat die in het tweede pakket. Heb wel contact opgenomen maar het schoot niet op, heb dus opnieuw een toptoy besteld en die kwam wel aan begin januari (beetje laat voor een sinterklaaskado).
Klacht #4 Ze doen alsof je nog producten binnenkrijgt en ondertussen zeggen ze dat je die al binnenhebt en krijg je dus niks

subklacht: kat die over het toetsenbord loopt waardoor ik dit verhaal 2x heb moeten typen (pagina ging terug en tekst die ik hier typte was verdwenen)
pi_69776057
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:17 schreef Stinosss het volgende:
Waarom koop je zoiets in China? Zoveel goedkoper is het niet. En als hij kapot is zit je mooi met de gebakken peren.
Mja, sommige zijn wel wat goedkoper. En daarom wilde ik dus weten of het goede kwaliteit is, omdat het met garantie en reparatie nogal moeilijk valt inderdaad.

@NextTVH; Ja, dat zag ik staan, daarom plaatste ik m'n post ook want die heeft hem besteld maar nog niet binnen, terwijl ik vroeg naar iemand die hem al een tijdje in bezit heeft.
pi_69776084
Hoe zit dat nu met de levertijden van DX? Want iets wat staat op 1 tot 3 dagen staat nu alweer ruim drie dagen op waiting for supplier. Zijn die lange wachttijden van nog niet zo lang geleden verholpen of kan het nog steeds lang duren? Al lang niets meer op DX besteld namelijk
pi_69776168
ga er maar van uit dat je iets over 2 a 3 weken binnenkrijgt
pi_69776297
Ik had laatst een pakketje binnen 4 dagen maar vaak duurt het wel 2 weken inderdaad.
pi_69776698
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:40 schreef area78 het volgende:
Ik heb het nu echt gehad met dealextreme, wat een kutservice en stelletje gieren

Ik had een 5mw laserpointer besteld en deze stond op een gegeven moment op processing, contact us for details. Dus ik heb 3x contact opgenomen, eerst zou het binnen een week gestuurd worden, na een paar weken binnen enkele dagen en later 'soon'. Uiteindelijk een refund aangevraagd want na ruim 2.5 maanden heb je het wel gezien. De prijs was ondertussen gedaald en ik kon het op soortgelijke sites bestellen waarbij het dan binnen 2 weken zeker binnen is. Ik kon kiezen of ik de refund via paypal (wat volgens hun enige tijd zal duren) of via inwisselbare dx points kon laten uitbetalen. Ik heb voor het laatste gekozen maar heb nu na 2 weken nog steeds niks van gezien op mijn account. Bovendien zeiden ze in die email 12 dollar, de huidige prijs, terugbetaald te hebben ipv 14.5 dollar die ik 3 maanden geleden betaalde.
Klacht #1 2.5 maanden op laserpointer wachten die niet verzonden wordt, vervolgens willen ze de huidige prijs (ipv wat ik toen betaald heb) refunden en uiteindelijk krijg je niks

Ik heb ook nog een sdhc kaartje besteld welke out of stock raakte, en volgens verschillende mensen zou die niet meer terugkomen en moest je dus een refund aanvragen. Ik dus gedaan, krijg maar liefst 3.40$ terug van de 8.88$ die ik betaald heb.
Klacht #2 Producten verkopen die niet meer terugkomen en die niet automatisch gerefund worden en vervolgens maar een klein deel teruggeven

Ik heb ook nog een gsm jammer gekocht. Na 1x opladen was de accu kapot. Satisfaction guaranteed or your money back, dus ff een ticket aangemaakt en kreeg een email terug dat ik de forums moest bekijken en het moet proberen te laten repareren. Tot 30% van de productprijs kan dan worden teruggegeven als vergoeding. Contact loopt nog maar het is niet echt de moeite waard er zoveel achter heen te gaan en het product terug te sturen enz.
Klacht #3 Meuk dat kapot is

Ik had vorig jaar ook in oktober een toptoy ds besteld voor mijn oom die hem als sinterklaaskado wilde weggeven. Ik had meerdere producten besteld en de bestelling kwam in 2 pakketjes aan. In het tweede pakket zat een briefje dat de toptoy binnenkort nog binnenkomt. Maar die heb ik nooit gezien en volgens het systeem zat die in het tweede pakket. Heb wel contact opgenomen maar het schoot niet op, heb dus opnieuw een toptoy besteld en die kwam wel aan begin januari (beetje laat voor een sinterklaaskado).
Klacht #4 Ze doen alsof je nog producten binnenkrijgt en ondertussen zeggen ze dat je die al binnenhebt en krijg je dus niks

subklacht: kat die over het toetsenbord loopt waardoor ik dit verhaal 2x heb moeten typen (pagina ging terug en tekst die ik hier typte was verdwenen)
Damn
Best kut ja
pi_69776813
Ik wacht nu precies een maand op een geheugenkaartje. Dat is imho belachelijk lang. Ik bestel alleen dingen die ik niet direct nodig heb. Heb ik het wel snel nodig (=binnen 2 weken) dan koop ik het via een betrouwbare Nederlandse winkel.
pi_69778347
Vandaag pakketje binnen gehad met hoop meuk

- Scheermesjes

- 1000000X lucifers van Zippo..ehh ik heb dat ding 1 keer zien branden en verder hoop vonken tegen me hand haha

- bose in eardopjes....erg leuk nagemaakt inclusief leren opbergmapje alleen daarvoor heb ik al respect :-) Klinkt op zich wel aardig

Vraag me overigens af of er nog meer hongkong shops zijn op internet die "free shipping" leveren (uiteraard buiten de gene die als TS staan). Als je hem zou beginnen met alleen maar kleren en gericht op de nederlandse markt......doe je het goed!

EDIT: Check vooral even deze site over de oordopjes http://reviews.ebay.com/F(...)idZ10000000005417148

[ Bericht 15% gewijzigd door kloink op 06-06-2009 20:42:15 ]
  FOK!fotograaf zaterdag 6 juni 2009 @ 20:41:10 #58
145146 Andyy
pi_69778482
* Andyy is in afwachting van een horloge
pi_69778494
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:35 schreef kloink het volgende:
Vandaag pakketje binnen gehad met hoop meuk

- Scheermesjes

- 1000000X lucifers van Zippo..ehh ik heb dat ding 1 keer zien branden en verder hoop vonken tegen me hand haha

- bose in eardopjes....erg leuk nagemaakt inclusief leren opbergmapje alleen daarvoor heb ik al respect :-) Klinkt op zich wel aardig

Vraag me overigens af of er nog meer hongkong shops zijn op internet die "free shipping" leveren (uiteraard buiten de gene die als TS staan). Als je hem zou beginnen met alleen maar kleren en gericht op de nederlandse markt......doe je het goed!
http://www.verzendgratis.nl/
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:43:59 #60
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_69778565
wat is dit eigenlijk?
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21619

"you will find some good items in it"

jaja, en dat voor 3 dollar?

iemand al uitgeprobeerd of een idee?
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:46:58 #61
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69778639
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:35 schreef kloink het volgende:
Vandaag pakketje binnen gehad met hoop meuk

- Scheermesjes

- 1000000X lucifers van Zippo..ehh ik heb dat ding 1 keer zien branden en verder hoop vonken tegen me hand haha

- bose in eardopjes....erg leuk nagemaakt inclusief leren opbergmapje alleen daarvoor heb ik al respect :-) Klinkt op zich wel aardig

Vraag me overigens af of er nog meer hongkong shops zijn op internet die "free shipping" leveren (uiteraard buiten de gene die als TS staan). Als je hem zou beginnen met alleen maar kleren en gericht op de nederlandse markt......doe je het goed!

EDIT: Check vooral even deze site over de oordopjes http://reviews.ebay.com/F(...)idZ10000000005417148
Meer chinese shops met free shipping? Ik neem aan dat je de OP hebt gelezen?
  FOK!fotograaf zaterdag 6 juni 2009 @ 20:46:59 #62
145146 Andyy
pi_69778640
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:43 schreef Zero_Empathy het volgende:
wat is dit eigenlijk?
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21619

"you will find some good items in it"

jaja, en dat voor 3 dollar?

iemand al uitgeprobeerd of een idee?
puzzel ofzo?
uit elkaar gooien en dan weer proberen in elkaar te zetten misschien?
pi_69779153
Tvp enzo.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:04:08 #64
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69779163
mensen, een aantal van jullie hebben inmiddels scheermesjes besteld en binnengekregen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Komen ze trouwens van DX of van DE ?

bvd
pi_69779418
HOPPA
x
pi_69779481
tvp
pi_69779964
tvp
pi_69780384
Is Jack nog wel eens online? voor taobao
pi_69780411
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:43 schreef jjbakker het volgende:
Is Jack nog wel eens online? voor taobao
Ik kreeg vandaag via de mail binnen een paar uur antwoord. op msn zie ik hem nauwelijks
pi_69780478
idd hij is weinig online. volgens mij heeft hij het flink druk
pi_69782937
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:46 schreef area78 het volgende:
idd hij is weinig online. volgens mij heeft hij het flink druk
DIe is al aan het rentenieren op de bahama's
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:21:21 #72
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69783147
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:43 schreef jjbakker het volgende:
Is Jack nog wel eens online? voor taobao
Rachel gaat over TaoBao-gedoe, Jack niet echt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:34:48 #73
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_69783477
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef e-wok het volgende:
mensen, een aantal van jullie hebben inmiddels scheermesjes besteld en binnengekregen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Komen ze trouwens van DX of van DE ?

bvd
Ik heb mach3 mesjes van DP maar ze vallen vies tegen.
Zien er wel goed uit, maar ze zijn zeker niet zo scherp als de echte.
Denk dat als je echte mesjes zo halverwege de gebruiksduur zitten, je dezelfde scherpte hebt als de versie van DP.
  zondag 7 juni 2009 @ 00:19:22 #74
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_69784474
18 mei verzonden, via DealPerfect. Nog steeds niets binnen!
  zondag 7 juni 2009 @ 00:19:57 #75
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69784489
Met 1 Gilette mesje doe ik wel een tijdje dus als ik voor dat geld iets minder doe zit ik daar echt niet over in, zolang ze maar redelijk scheren
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69784560
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:19 schreef NiekR het volgende:
18 mei verzonden, via DealPerfect. Nog steeds niets binnen! [ afbeelding ]
Hier ook nog steeds aan het wachten op een pakketje van de 18e..
Pakketjes van 15 & 22 zijn al wel binnen.
  zondag 7 juni 2009 @ 00:28:00 #77
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69784648
Mijn Dior jas is 2 juni verscheept. Ben benieuwd of die begin volgende week aankomt ma-wo.

Heb hem trouwens niet besteld omdat ik merkgeil ben maar omdat ik het een vette jas vind. Als iemand vraagt wat voor jas het is ga ik niet zeggen van Dior dat is echt pauper.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69785780
Mijn eerste slechte ervaring: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13

De webcam is eerder 320*240 dan 1.3 megapixel. Daarnaast zoomt hij me toch een potje. 80 centimeter afstand en mijn gezicht past nog net in het beeld. Mijn andere webcam kan op deze afstand mijn gezicht en torso in beeld krijgen. Jammer, in de prullenbak gegooid.
  zondag 7 juni 2009 @ 02:00:25 #79
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69785918


+



= crap.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69786160
Jij hebt er ook slechte ervaringen mee?
pi_69786659
TVP
pi_69786930
quote:
Op zondag 7 juni 2009 01:46 schreef Geqxon het volgende:
Mijn eerste slechte ervaring: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13

De webcam is eerder 320*240 dan 1.3 megapixel. Daarnaast zoomt hij me toch een potje. 80 centimeter afstand en mijn gezicht past nog net in het beeld. Mijn andere webcam kan op deze afstand mijn gezicht en torso in beeld krijgen. Jammer, in de prullenbak gegooid.
3/28/2006 Staff wrote:
Picture quality on these webcams are fine when there is enough light, but the images will get noisy during the night time (just like other webcams with CMOS/CCD sensors). Frame rate on the 1280*960 resolution at 1.3 mega pixel will drop to about 15fps on a 2.0Ghz CPU desktop.
In addition, the "face hunting" feature allows you to zoom into people's face automatically.

Ligt het niet aan hieraan ?
pi_69787590
Tvp
  zondag 7 juni 2009 @ 09:50:32 #84
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69787879
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:47 schreef mstr het volgende:

[..]

Het is voor mij een pakketje van 3 euro ofzo, dus dat scheelt.C1000
Ik ben nou bij FP al 1 week aan het wachten op een psp memory stick. (die in stock is) maak ik een ticket aan zeggen ze dat die out of stock is en vragen ze of ik wil wachten. Ik vraag hoe lang zeggen ze nix meer terug. Wat een vaag gedoe nog even en dan bestel ik hem via TaoBao.

[ Bericht 10% gewijzigd door MagischMannetje op 07-06-2009 10:17:13 ]
  zondag 7 juni 2009 @ 10:56:43 #85
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69788584
quote:
Op zondag 7 juni 2009 01:46 schreef Geqxon het volgende:
Mijn eerste slechte ervaring: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13

De webcam is eerder 320*240 dan 1.3 megapixel. Daarnaast zoomt hij me toch een potje. 80 centimeter afstand en mijn gezicht past nog net in het beeld. Mijn andere webcam kan op deze afstand mijn gezicht en torso in beeld krijgen. Jammer, in de prullenbak gegooid.
Tsjah..
Maar, misschien een driver issue dus..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_69789002
Kan iemand me een goed iPod hoejse (4G) aanraden?

Wat is fijner zo'n crystal case of silicone?
Einde bericht
  zondag 7 juni 2009 @ 11:49:23 #87
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69789461
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 17:23 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Laten we op hoog houden
(Verschilt per zaak, dacht ik, kom ik tegen die tijd wel achter )
9 van de 10 keer als het wordt aangehouden, word je per brief gevraagd of je het wilt laten vernietigen of de zaak voor de rechter te leggen. Als je het laat vernietigen is het gebeurt volgens mij.
  zondag 7 juni 2009 @ 11:55:38 #88
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69789586
quote:
Op zondag 7 juni 2009 11:49 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

9 van de 10 keer als het wordt aangehouden, word je per brief gevraagd of je het wilt laten vernietigen of de zaak voor de rechter te leggen. Als je het laat vernietigen is het gebeurt volgens mij.
Kan het me voorstellen dat het inderdaad zo simpel is met een kleine hoeveelheid namaak-kleding, maar wanneer je een bbgun oid importeert gok ik niet dat je die optie krijgt hoor...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 7 juni 2009 @ 11:58:52 #89
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69789642
quote:
Op zondag 7 juni 2009 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Kan het me voorstellen dat het inderdaad zo simpel is met een kleine hoeveelheid namaak-kleding, maar wanneer je een bbgun oid importeert gok ik niet dat je die optie krijgt hoor...
Klopt, maar nep spulletjes etc. doen ze niet moeilijk over.
  zondag 7 juni 2009 @ 12:28:15 #90
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_69790367
quote:
Op zondag 7 juni 2009 11:25 schreef Negentien het volgende:
Kan iemand me een goed iPod hoejse (4G) aanraden?

Wat is fijner zo'n crystal case of silicone?
Ik zou voor de silicone gaan
pi_69790700
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn Dior jas is 2 juni verscheept. Ben benieuwd of die begin volgende week aankomt ma-wo.

Heb hem trouwens niet besteld omdat ik merkgeil ben maar omdat ik het een vette jas vind. Als iemand vraagt wat voor jas het is ga ik niet zeggen van Dior dat is echt pauper.
mijne is gisteren aangekomen , alleen ben voorlopig niet thuis effe vragen of me moeders pics wil maken
&lt;&gt;
  zondag 7 juni 2009 @ 12:44:59 #92
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_69790764
Ik heb trouwens een tijdje geleden deze thee besteld:

http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21882

Beetje duur, maar best lekker Je moet het gewoon in een thee-ei doen en 10 minuten laten staan.
pi_69790849
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn Dior jas is 2 juni verscheept. Ben benieuwd of die begin volgende week aankomt ma-wo.

Heb hem trouwens niet besteld omdat ik merkgeil ben maar omdat ik het een vette jas vind. Als iemand vraagt wat voor jas het is ga ik niet zeggen van Dior dat is echt pauper.
Linkje?
x
pi_69791026
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn Dior jas is 2 juni verscheept. Ben benieuwd of die begin volgende week aankomt ma-wo.

Heb hem trouwens niet besteld omdat ik merkgeil ben maar omdat ik het een vette jas vind. Als iemand vraagt wat voor jas het is ga ik niet zeggen van Dior dat is echt pauper.

je bent dus vettejasgeil


Overigens weet effe niet meer wie het was, maar voor de led controller. Die belgische site had alleen leds en glasvezel (ook leuk

http://www.leds-buy.nl/advanced_search_result.php?osCsid=68306d23d4b5e1395dbeeb5e6293369f&keywords=controller&osCsid=68306d23d4b5e1395dbeeb5e6293369f&x=0&y=0

Waarvan deze meest simpele is en zou moeten werken:

http://www.leds-buy.nl/rgb-led-strip-controller-p-436.html

Zal effe wat rond vragen of mensen nog goedkopere sites weten
pi_69791161
quote:
Op zondag 7 juni 2009 04:41 schreef area78 het volgende:

[..]

3/28/2006 Staff wrote:
Picture quality on these webcams are fine when there is enough light, but the images will get noisy during the night time (just like other webcams with CMOS/CCD sensors). Frame rate on the 1280*960 resolution at 1.3 mega pixel will drop to about 15fps on a 2.0Ghz CPU desktop.
In addition, the "face hunting" feature allows you to zoom into people's face automatically.

Ligt het niet aan hieraan ?
Ik vrees van wel. Maar het is niet uit te zetten.
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:56 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Tsjah..
Maar, misschien een driver issue dus..
Voor die vijf euro heb ik niet alle topics doorgelezen, ik was iets te lui.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:18:51 #97
242997 Boor-rat
Very nice!
pi_69791762
Ik zoek een hardeschijf voor een ipod video. Bij DX hebben ze ze niet Bij Taobao wel, maar ik vind t echt een hele vage site. Is t wel betrouwbaar? Kan je daar ook gewoon betalen met paypal? Zou Jack t niet makkelijker kunnen regelen?
  zondag 7 juni 2009 @ 13:22:28 #98
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_69791868
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:18 schreef Boor-rat het volgende:
Ik zoek een hardeschijf voor een ipod video. Bij DX hebben ze ze niet Bij Taobao wel, maar ik vind t echt een hele vage site. Is t wel betrouwbaar? Kan je daar ook gewoon betalen met paypal? Zou Jack t niet makkelijker kunnen regelen?
Stuur een mailtje naar Rachel.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:24:55 #99
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69791948
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:18 schreef Boor-rat het volgende:
Ik zoek een hardeschijf voor een ipod video. Bij DX hebben ze ze niet Bij Taobao wel, maar ik vind t echt een hele vage site. Is t wel betrouwbaar? Kan je daar ook gewoon betalen met paypal? Zou Jack t niet makkelijker kunnen regelen?
Protip: lees de OP.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 7 juni 2009 @ 13:25:03 #100
243927 Lolque
woopwoop
pi_69791950
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:18 schreef Boor-rat het volgende:
Ik zoek een hardeschijf voor een ipod video. Bij DX hebben ze ze niet Bij Taobao wel, maar ik vind t echt een hele vage site. Is t wel betrouwbaar? Kan je daar ook gewoon betalen met paypal? Zou Jack t niet makkelijker kunnen regelen?
*Zucht*
Lees de OP eens door.
kei lief.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:25:31 #101
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69791967
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef richbitch het volgende:

[..]

Linkje?
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22215
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:29:29 #102
242997 Boor-rat
Very nice!
pi_69792101
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:25 schreef Lolque het volgende:

[..]

*Zucht*
Lees de OP eens door.
daar was ik al bang voor
pi_69792295
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:42 schreef Swindler het volgende:

[..]

mijne is gisteren aangekomen , alleen ben voorlopig niet thuis effe vragen of me moeders pics wil maken
TTIUWP
pi_69792385
tvp
pi_69793304
TVP voor Dior jas. Ben erg benieuwd!
  zondag 7 juni 2009 @ 14:14:25 #106
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_69793483
Ik heb een probleem met mijn laser, hij doet het niet meer

Als ik de het achterste dopje erop schroef dan geeft hij heel even een flits maar verder niks Weet iemand hoe dit komt?
pi_69793868
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:14 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb een probleem met mijn laser, hij doet het niet meer

Als ik de het achterste dopje erop schroef dan geeft hij heel even een flits maar verder niks Weet iemand hoe dit komt?
Klinkt als een los contactje, check even of er geen vuil tussen zit. Zit er een veertje in? zoja, misschien te diep ingedrukt, dan even een stukje uitrekken.
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_69793909
volgens mij een los contact, ik heb bij een goedkope kermislaser ook dat hij nauwelijks contact maakt, als je aan het dopje draait flitst hij af en toe aan en uit. beetje contactspray fixte het wel aardig, zit volges mij roestkorreltjes/troep ofzo tussen (?)
pi_69795458
Waar kwamen die Bjorn Borg boxer vandaan die op de eerste pagina staan? Wil er ook wel eens een paar bestellen om te testen of zo een beetje fatsoenlijk zitten, en meer dan één wasbeurt meegaan
pi_69795664
quote:
Op zondag 7 juni 2009 15:20 schreef Razer het volgende:
Waar kwamen die Bjorn Borg boxer vandaan die op de eerste pagina staan? Wil er ook wel eens een paar bestellen om te testen of zo een beetje fatsoenlijk zitten, en meer dan één wasbeurt meegaan
http://www.dealperfect.com/products.dp/category.222
pi_69795942
quote:
Hoe zit het met de maten? Gewoon one size? Heb normaal medium volgens mij, dus hopen dat dat goed komt =)
  zondag 7 juni 2009 @ 16:07:31 #112
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69797044
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:52 schreef Slein83 het volgende:

[..]

je bent dus vettejasgeil


Overigens weet effe niet meer wie het was, maar voor de led controller. Die belgische site had alleen leds en glasvezel (ook leuk

http://www.leds-buy.nl/advanced_search_result.php?osCsid=68306d23d4b5e1395dbeeb5e6293369f&keywords=controller&osCsid=68306d23d4b5e1395dbeeb5e6293369f&x=0&y=0

Waarvan deze meest simpele is en zou moeten werken:

http://www.leds-buy.nl/rgb-led-strip-controller-p-436.html

Zal effe wat rond vragen of mensen nog goedkopere sites weten
Dat was ik
Die website had ik toevallig al gevonden
pi_69799042
quote:
Op zondag 7 juni 2009 15:36 schreef Razer het volgende:

[..]

Hoe zit het met de maten? Gewoon one size? Heb normaal medium volgens mij, dus hopen dat dat goed komt =)
Medium zou moeten kunnen, zelf heb ik XS/S en na 1 keer wassen past hij (ik merk wel dat hij nog makkelijk uit te rekken is)
pi_69800910
Volgens mij loopt PayPal weer lekker binnen. Er klopt echt geen zak van die wisselkoers zeg...

Waarom rekent PayPal 1,35576 terwijl de huidige verhouding tussen de euro en de dollar 1,42 is...

PayPal rekent 2,5% als service kosten, maar dat is 1,3845 en dat scheelt dus dik 3 cent!

Niet dat die 3 cent per bestede euro me zoveel uitmaakt, maar het gaat om het principe.

Op een order van 100 euro scheelt het wel mooi 3 euro en als je bedenkt dat PayPal miljoenen klanten heeft is dat toch een flink bedrag wat ze elke dag onterecht ontvangen...


Juist

[ Bericht 8% gewijzigd door henkjan90 op 07-06-2009 18:43:41 ]
pi_69801439
quote:
Op zondag 7 juni 2009 18:08 schreef henkjan90 het volgende:
Volgens mij loopt PayPal weer lekker binnen. Er klopt echt geen zak van die wisselkoers zeg...

Waarom rekent PayPal 1,35576 terwijl de huidige verhouding tussen de euro en de dollar 1,42 is...

PayPal rekent 2,5% als service kosten, maar dat is 1,3845 en dat scheelt dus dik 3 cent!

Niet dat die 3 cent per bestede euro me zoveel uitmaakt, maar het gaat om het principe.

Op een order van 100 euro scheelt het wel mooi 3 euro en als je bedenkt dat PayPal miljoenen klanten heeft is dat toch een flink bedrag wat ze elke dag onterecht ontvangen...
Hoe kom je er bij dat de huidige koers 1,42 is? Het is namelijk 1,39694.
En PayPal rekent tegenwoordig geloof ik 3,2%, ik weet nooit wat het precies is. Vroeger 2,5% en nu 3,2% geloof ik, zal het even uitzoeken en indien nodig de OP veranderen.
  zondag 7 juni 2009 @ 18:29:04 #116
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
pi_69801474
1,397 euro op dit moment hoor Henk

Edit: te laat.
pi_69801884
O, shit, mijn koersinfo was verkeerd.

Het valt mij overigens wel op dat ik volgens mijn administratie op kleine orders altijd minstens één cent meer betaal dan volgens mijn eigen berekening volgens de PayPal wisselkoers die bij de betaling vermeld staat.

Bij de betaling stond 1,36026 en vervolgens krijg ik de bevestiging van de betaling en daarin staat 1,35576. Dat bedrag wat ik in de mail ontvang is bij 5 bestellingen op één dag alsnog variabel.
  zondag 7 juni 2009 @ 18:44:35 #118
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69801934
quote:
Op zondag 7 juni 2009 18:08 schreef henkjan90 het volgende:
Volgens mij loopt PayPal weer lekker binnen. Er klopt echt geen zak van die wisselkoers zeg...

Waarom rekent PayPal 1,35576 terwijl de huidige verhouding tussen de euro en de dollar 1,42 is...

PayPal rekent 2,5% als service kosten, maar dat is 1,3845 en dat scheelt dus dik 3 cent!

Niet dat die 3 cent per bestede euro me zoveel uitmaakt, maar het gaat om het principe.

Op een order van 100 euro scheelt het wel mooi 3 euro en als je bedenkt dat PayPal miljoenen klanten heeft is dat toch een flink bedrag wat ze elke dag onterecht ontvangen...
Als je een CC hebt kun je dat "ontwijken" door handmatig in te stellen dat je wilt dat de valuta van de verkoper van je CC wordt afgehaald. Dan berekent de CC het bedrag aan de hand van de dan geldende wisselkoers. Als je inderdaad betaald met je Paypal saldo/direct afschrijving van je bankrekening dan is dat niet mogelijk.

En naar mijn weten zijn de kosten voor het omrekenen nog steeds 2.5%.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 7 juni 2009 @ 19:05:17 #119
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69802593
by focalprice hebben ze een paar mooie zippo's binnen
http://www.focalprice.com/released.html
  zondag 7 juni 2009 @ 20:07:50 #120
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69804895
Inlogsysteem van DP doet weer eens kut
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 7 juni 2009 @ 20:12:49 #121
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69805094
Ik moet nieuwe oordopjes ik wil ze van MyMemory afhalen, iemand een aanbeveling?
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69805139
Jeeeuumiggg, wat duurt alles lang tegenwoordig bij DX en DP:

DX: 9 dagen geleden 5 schokpennen besteld, in voorraad en tussen 1 en 3 dagen verzenden.. nja hij staat nu net op packinging :/

DP: 8 dagen geleden een zonnebril besteld. Oh.. zie net dat ie verzonden is.. heb geen mail gehad!?

Heee, trackingnummers beginnen nu met RB ipv RA
pi_69805197
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:12 schreef Dionysiou het volgende:
Ik moet nieuwe oordopjes ik wil ze van MyMemory afhalen, iemand een aanbeveling?
Ik heb die Sennheiser MX760's, toevallig ook van MyMemory Die bevallen zéér goed! Geluidskwaliteit is top.
Ik heb ''gewone'' oortjes gekocht omdat ik die In-Ear dingen altijd bagger vindt, het klinkt niet lekker en na 3 minuten doet het pijn aan mijn oor
  FOK!fotograaf zondag 7 juni 2009 @ 20:17:09 #124
145146 Andyy
pi_69805237
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:12 schreef Dionysiou het volgende:
Ik moet nieuwe oordopjes ik wil ze van MyMemory afhalen, iemand een aanbeveling?
http://www.mymemory.co.uk(...)-Isolating-Earphones

wat is je budget?
  FOK!fotograaf zondag 7 juni 2009 @ 20:17:42 #125
145146 Andyy
pi_69805255
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:16 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik heb die Sennheiser MX760's, toevallig ook van MyMemory Die bevallen zéér goed! Geluidskwaliteit is top.
Ik heb ''gewone'' oortjes gekocht omdat ik die In-Ear dingen altijd bagger vindt, het klinkt niet lekker en na 3 minuten doet het pijn aan mijn oor
onzin, tenzij je DX dopjes hebt of heel erg low end
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 20:21:31 #126
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_69805386
DX:

15-05 had ik 2 3d-brillen en een deurbel besteld.
30-05 alleen de deurbel verzonden
05-06 pas de deurbel binnen

3d-brillen nog altijd niets van gehoord

29-05 bestelling bij DP
05-06 verzonden
maar nog niet ontvangen
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_69805418
Ik ben op zoek naar nieuwe oortjes, omdat mijn oude kapot zijn. Op Focal Price staan hele positieve reacties over deze
http://www.focalprice.com(...)ack_CP074B_6414.html

Hebben mensen hier ervaring met deze oortjes? De reacties lezende lijken het mij prima oortjes.
  FOK!fotograaf zondag 7 juni 2009 @ 20:25:59 #128
145146 Andyy
pi_69805563
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:22 schreef zlakto het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe oortjes, omdat mijn oude kapot zijn. Op Focal Price staan hele positieve reacties over deze
http://www.focalprice.com(...)ack_CP074B_6414.html

Hebben mensen hier ervaring met deze oortjes? De reacties lezende lijken het mij prima oortjes.
ja, zijn mijn backup dopjes
er staat ook een heel topic over op head-fi
http://www.head-fi.org/fo(...)ss-earphones-323413/
pi_69805903
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:17 schreef Andyy het volgende:

[..]

onzin, tenzij je DX dopjes hebt of heel erg low end
Sennheiser CX300, maar heb ook andere in mijn oor gehad.
Ik vind ze gewoon niet prettig zitten, hoezo is dat onzin
En dan die overmatige bass van de CX300.

Ik snap heus wel dat In-Ears van tientallen-honderden euro's beter zijn dan mijn oortjes hoor, maar ik zei gewoon dat ik in ears niet fijn vind.
pi_69805921
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef Resco het volgende:

[..]

Donder op met je spyware site
Is niet eens een spyware site, gewoon op doorgaan klikken en niks aan de hand.
pi_69805953
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Is niet eens een spyware site, gewoon op doorgaan klikken en niks aan de hand.
Dat denk jij

Sowieso, websites die het venster resizen
pi_69806205
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Andyy het volgende:

[..]

ja, zijn mijn backup dopjes
er staat ook een heel topic over op head-fi
http://www.head-fi.org/fo(...)ss-earphones-323413/
Dank je wel voor je reactie. Vrij positief dus allemaal, zeker voor de prijs. Ga maar een paar bestellen denk ik
  zondag 7 juni 2009 @ 21:40:41 #133
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69808290
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:17 schreef Andyy het volgende:

[..]

http://www.mymemory.co.uk(...)-Isolating-Earphones

wat is je budget?
¤30,- max.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69808470
Lol, had een keer mijn msn op dealextreme gezet dat je bij Jack wel zo'n bbgun kon kopen. Inmiddel wel 20 mails ofzo gehad :| Jack heeft zo lekkere business met die guns
  zondag 7 juni 2009 @ 21:56:53 #135
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69808958
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 12:21 schreef gers het volgende:
zijn de wielrenshirtjesis het wielrenshirtje er al ?
Nee Maar er zijn zo te lezen meerdere bestellingen van 15 mei die er nog niet zijn...
pi_69809182
Schiet nou eens OP met die jassen ! Ze zijn geil en ik wil kijken of ze de moeite waard zijn.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:04:47 #137
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69809321
Die van mij is 2 juni verscheept.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  FOK!fotograaf zondag 7 juni 2009 @ 22:32:46 #138
145146 Andyy
pi_69810465
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Sennheiser CX300, maar heb ook andere in mijn oor gehad.
Ik vind ze gewoon niet prettig zitten, hoezo is dat onzin
En dan die overmatige bass van de CX300.

Ik snap heus wel dat In-Ears van tientallen-honderden euro's beter zijn dan mijn oortjes hoor, maar ik zei gewoon dat ik in ears niet fijn vind.
de CX300 is dan ook een ramp met idd te veel bass.
  FOK!fotograaf zondag 7 juni 2009 @ 22:37:47 #139
145146 Andyy
pi_69810651
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:40 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

¤30,- max.
neem dan de PL30 van Focalprice
beste dopjes voor onder 30 euro
  zondag 7 juni 2009 @ 22:42:34 #140
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69810847
FP heeft nog neppe namaak shit?
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  FOK!fotograaf zondag 7 juni 2009 @ 22:45:10 #141
145146 Andyy
pi_69810958
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:42 schreef Dionysiou het volgende:
FP heeft nog neppe namaak shit?
Soundmagic is echt daar
  zondag 7 juni 2009 @ 22:49:17 #142
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69811109
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef Andyy het volgende:

[..]

Soundmagic is echt daar
Is de SoundMagic beter dan de Sennheiser CX400 bijv? of waarmee is het vergelijkbaar, ik wil vooral harde, zuivere muziek.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:50:49 #143
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_69811177
Volgens mij staat er nou ergens op een vliegveld een verloren container met DP spullen die HK op 15 verliet
  FOK!fotograaf zondag 7 juni 2009 @ 22:58:56 #144
145146 Andyy
pi_69811442
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:49 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Is de SoundMagic beter dan de Sennheiser CX400 bijv? of waarmee is het vergelijkbaar, ik wil vooral harde, zuivere muziek.
harde?
treble is redelijk, bas licht maar gedetailleerd genoeg voor zijn prijs en de soundstage (hoe "breed" de muziek klinkt in je hoofd, hoe de instrumenten uit elkaar zitten )is ook best groot
en veel beter dan de Sennheiser (imo), tenzij je van overdreven veel ranzige ongedetailleerde bass houdt
pi_69811963
zo even een transformer aansteker besteld
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zondag 7 juni 2009 @ 23:17:38 #146
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69812105
Hmm, hopen dat DX die LED-strip toe wilt voegen op m'n punten.
Stelletje oplichters.
  maandag 8 juni 2009 @ 00:27:45 #147
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69814101
ik vertik t om op dit tydstip een tvp te plaaten
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_69814203
3 juni uit honkong + 5 dagen = vandaag U-boat!? ghehe.. heb bijna altijd mijn pakketje met 5 dagen gekregen!
pi_69814248
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:01 schreef t1m0k het volgende:
Schiet nou eens OP met die jassen ! Ze zijn geil en ik wil kijken of ze de moeite waard zijn.
zijn zeker geil!
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_69814678
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:32 schreef GuitarJJ het volgende:
3 juni uit honkong + 5 dagen = vandaag U-boat!? ghehe.. heb bijna altijd mijn pakketje met 5 dagen gekregen!
Geluk is met de dommen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht nog op een pakketje van DP dat verstuurd is op 14 mei... de pakketjes van DX komen wel gewoon na maximaal 7 dagen aan.

[ Bericht 3% gewijzigd door henkjan90 op 08-06-2009 01:02:47 ]
  maandag 8 juni 2009 @ 01:02:22 #151
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69814794
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:56 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Geluk is met de dommen!

Of noemen we dit gewoon jaloezie van mijn kant?

Ik wacht nog op een pakketje van DP dat verstuurd is op 14 mei... de pakketjes van DX komen wel gewoon na maximaal 7 dagen aan.
Ik een pakketje van de 15e.
Maar mijn pakketjes van DP doen er bijna altijd langer over dan die van DX

Er zijn nog 2 pakketjes onderweg van DP hierheen.
Eentje moet nog opgestuurd worden (voor Dion).

Bij DX nog 4 pakketjes staan om verstuurd te worden, waarbij eentje voor Dion.
En eentje waar nog iets voor mij DX-punten bijgevoegd moet worden.

Ik bestel weer veel te veel
pi_69814834
quote:
Op maandag 8 juni 2009 01:02 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik een pakketje van de 15e.
Maar mijn pakketjes van DP doen er bijna altijd langer over dan die van DX

Er zijn nog 2 pakketjes onderweg van DP hierheen.
Eentje moet nog opgestuurd worden (voor Dion).

Bij DX nog 4 pakketjes staan om verstuurd te worden, waarbij eentje voor Dion.
En eentje waar nog iets voor mij DX-punten bijgevoegd moet worden.

Ik bestel weer veel te veel
Ik vraag me wel af wanneer ik deze Chinese webshops vergeten ben er dus niks meer in China koop...

Het is ook gewoon leuk om thuis te komen en dan te zien dat er 10 pakketjes liggen, het voelt toch als cadeautjes... Tevens is het steeds weer een verrassing wat er in zit:

'Owjah, dit had ik ook nog besteld!'
  maandag 8 juni 2009 @ 03:14:05 #153
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69815865
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:32 schreef GuitarJJ het volgende:
3 juni uit honkong + 5 dagen = vandaag U-boat!? ghehe.. heb bijna altijd mijn pakketje met 5 dagen gekregen!
2 juni uit hongkong + 5 dagen = vandaag Dior jas!? ghehe.. heb bijna altijd mijn pakketje met 5 dagen

EDIT:
quote:
Hi!Dion!

The order WW53187**** has been shipped on 6/5/2009 5:05:44 AM,with a tracking number RA952808***HK.

To the address:

Ship to:
MarcogaZ ********* !!!!!

************
************
Netherlands
Tel: ************

I think it will be arrived within 10 days.

Best regards,
Jack



Wel naar mijn adres maar op de naam van MarcogaZ lol

[ Bericht 16% gewijzigd door Dionysiou op 08-06-2009 13:17:55 ]
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 8 juni 2009 @ 04:17:28 #154
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69815973
Zo ik heb momenteel een aantal orders lopen:

- Dior Jas bij DP
- Scheermesjes bij DP + die lampioenen
- Wat kippen + grut bij DX
- Soundmagic PL30 bij FP

En nu nog een pakje om het af te leren:

5 zippos:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8384
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5274
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8356
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8342
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19776
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 8 juni 2009 @ 05:56:20 #155
215011 Placenta
eating your placenta
pi_69816067
quote:
Op maandag 8 juni 2009 03:14 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

2 juni uit hongkong + 5 dagen = vandaag Dior jas!? ghehe.. heb bijna altijd mijn pakketje met 5 dagen

EDIT:
[..]



Wel naar mijn adres maar op de naam van MarcogaZ lol
Same here

5/6/2009 Q56355904 Package Shipped (via AirMail) NONE,
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  maandag 8 juni 2009 @ 08:23:25 #156
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69816782
quote:
Op maandag 8 juni 2009 03:14 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

2 juni uit hongkong + 5 dagen = vandaag Dior jas!? ghehe.. heb bijna altijd mijn pakketje met 5 dagen

EDIT:
[..]



Wel naar mijn adres maar op de naam van MarcogaZ lol
Haal mijn voornaam ook ff weg, wil je
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69817012
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:02 schreef Dionysiou het volgende:
tvp
=

Goeieavond
Goeiemorgen
  maandag 8 juni 2009 @ 08:52:26 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69817143
Vage linkjes verwijderd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_69818728
quote:
Op maandag 8 juni 2009 03:14 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

2 juni uit hongkong + 5 dagen = vandaag Dior jas!? ghehe.. heb bijna altijd mijn pakketje met 5 dagen

EDIT:
[..]



Wel naar mijn adres maar op de naam van MarcogaZ lol
Nu is het wachten tot MacorgaZ z'n PayPal ook niet meer kan gebruiken!
  maandag 8 juni 2009 @ 10:53:46 #160
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69819816
terugvindpakketje
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_69821959
Ik wil een review zien van dat DIOR-jasje!!
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
  maandag 8 juni 2009 @ 12:50:58 #162
243927 Lolque
woopwoop
pi_69823054
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:06 schreef OddBehavior het volgende:
Ik wil een review zien van dat DIOR-jasje!!
Ik verwacht em vrijdag, geduld dus.
kei lief.
pi_69823267
Ik ben zeer benieuwd naar de fietsshirtjes etc
pi_69823414
Hebben jullie er ook last van dat je in 1x niet meer kan inloggen bij DP?
  maandag 8 juni 2009 @ 13:13:02 #165
10754 alki
Alfisti
pi_69823649
GVD Mn U-boat is al kapot.
Seconde wijzer tikt al niet meer en opdraaien werkt ook niet.
Zal JAck eens gaan mailen
Cuore Sportivo
pi_69823718
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef alki het volgende:
GVD Mn U-boat is al kapot.
Seconde wijzer tikt al niet meer en opdraaien werkt ook niet.
Zal JAck eens gaan mailen
Welke heb je?
  FOK!fotograaf maandag 8 juni 2009 @ 13:31:50 #167
145146 Andyy
pi_69824143
ik heb te dunne polsen voor de horoge
of de band is gewoon voor dikke Amerikanen
pi_69824435
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:31 schreef Andyy het volgende:
ik heb te dunne polsen voor de horoge
of de band is gewoon voor dikke Amerikanen


of

Einde bericht
  FOK!fotograaf maandag 8 juni 2009 @ 13:52:03 #169
145146 Andyy
pi_69824673
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:42 schreef Negentien het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]
het is geen gebrek aan spieren hoor, maar ik heb gewoon dunne polsen
pi_69824735
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:52 schreef Andyy het volgende:

[..]

het is geen gebrek aan spieren hoor, maar ik heb gewoon dunne polsen
Ik wou net zeggen sinds wanneer krijg je van dumbells dikkere polsen
&lt;&gt;
  maandag 8 juni 2009 @ 14:13:28 #171
10754 alki
Alfisti
pi_69825302
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:15 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Welke heb je?
deze http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22124
Cuore Sportivo
  maandag 8 juni 2009 @ 14:26:38 #172
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69825659
Nog een vrij dure ook, zal best kunnen dat DP een overeenkomst wilt maken bijv store credit van 10$ zodat je hem bij een local shop laat maken maar dat kost geen 10$ maar wel wat meer of dat je hem moet terugsturen.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:30:38 #173
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69825740
Net mijn scheermesjes binnen gehad

En Dion, je pakketje staat op inpakken bij DX.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:45:00 #174
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69826121
Okay top!
Ennuh, hoe zijn de scheermesjes?
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:48:28 #175
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69826202
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef Dionysiou het volgende:
Okay top!
Ennuh, hoe zijn de scheermesjes?
Nog niet getest/open gemaakt.
Morgenochtend zijn ze aan de beurt
pi_69826281
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef mstr het volgende:

[..]

Nog niet getest/open gemaakt.
Morgenochtend zijn ze aan de beurt
Ben heel erg benieuwd! Ik hoor namelijk verschillende verhalen!

Die van mij zijn ook onderweg; de Gillette Fusions!
  maandag 8 juni 2009 @ 14:54:21 #177
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69826348
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:51 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Ben heel erg benieuwd! Ik hoor namelijk verschillende verhalen!

Die van mij zijn ook onderweg; de Gillette Fusions!
Ja die heb ik ook
pi_69826716
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef mstr het volgende:

[..]

Nog niet getest/open gemaakt.
Morgenochtend zijn ze aan de beurt
Als we na morgenochtend niks meer horen en een bericht op de frontpage verschijnt, dan zijn het klote mesjes
pi_69827082
Edit: Nevermind, ik had 't verkeerd
pi_69827120
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:20 schreef Bobsch het volgende:
Hehe, prijsopgave laten doen van 'n goedkoop ding van TB. Bij Jack voor $8.99 ook al gekocht, bij Rachel vandaag mail gekregen dat het voor bijna drie dollar meer kan.

Doet Jack wat aan de prijs voor vaste klanten of gebruiken ze een andere rekenmanier? Of krijgt Rachel gewoon een provisie ofzo
Al vaker gehad inderdaad.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:25:34 #181
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69827248
Jack doet inderdaad wat aan de prijs voor vaste klanten .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69828045
Pakketje van 23 mei nog niet binnen
pi_69828421
Ik heb me ook maar weer misdragen door DX te openen

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20484
2x Rinco LCD Screen Protector for Nokia 5800 Cell Phones van ¤ 0,90 per stuk. Donderdag in NL voor 8 euro per 2 (!!) en die zijn al verkut door de winkelprulbediende...

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.754
USB Dongle voor me nieuwe foon

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22505
Leren hoesje voor de nieuwe foon

Totaal euro of 7 ofzo Hoop dat het nog voor 20 juni binnen is.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:16:02 #184
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69828921
ff snelle tvp
pi_69830133
Wat is er zo nieuw aan die Ray Ban op DP? Of is dat gewoon om even te laten weten dat de zilvere weer op voorraad is?
  maandag 8 juni 2009 @ 16:58:31 #186
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
pi_69830353
Jack twee dagen geleden een mailtje verstuurd met een aantal vragen maar niks gehoord
pi_69830460
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:58 schreef Vanquish_ het volgende:
Jack twee dagen geleden een mailtje verstuurd met een aantal vragen maar niks gehoord
Het volgende bericht is sarcastisch:
Verdomme zeg, wat een zak!

Gewoon na TWEE dagen nog geen antwoord! Hoe durft hij! En dan nog een zondag ertussen ook, toen had hij de hele dag om fijn mails te antwoorden!
  maandag 8 juni 2009 @ 17:02:34 #188
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
pi_69830521
Hm, ben te ongeduldig inderdaad
pi_69830630
Jassen ?
pi_69830897
quote:
Nu weten we ook wat een class A watch waard is, ook niets dus
pi_69830938
nog steeds niet
  maandag 8 juni 2009 @ 17:22:11 #192
243927 Lolque
woopwoop
pi_69831181
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef t1m0k het volgende:
Wat is er zo nieuw aan die Ray Ban op DP? Of is dat gewoon om even te laten weten dat de zilvere weer op voorraad is?
Volgens mij is de prijs omlaag gegaan?

Correctie, het is een aanbieding.
De aanbieding geld tot 15 juni.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lolque op 08-06-2009 18:55:51 ]
kei lief.
  maandag 8 juni 2009 @ 18:20:53 #193
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69833216
Ik had een bestelling bij FP die "in stock" was maar niet zo bleek te zijn. Ik zei dat het niet langer dan 2 weken mocht duren (is voor een verjaardag). ik had al 2 weken gewacht en een ticket aangemaakt krijg ik al mijn geld weer terug

[ Bericht 1% gewijzigd door MagischMannetje op 08-06-2009 18:59:57 ]
  maandag 8 juni 2009 @ 19:00:33 #194
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69834533
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:52 schreef HeatWave het volgende:
Vage linkjes verwijderd.
Goed bezig!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 8 juni 2009 @ 19:14:24 #195
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_69835080
Ik krijg een time-out als ik de webpagina van DX wil bezoeken...
Zondag ookal; krijg afkickingsverschijnselen.

iemand?

Help, desnoods een cache!
Starbucks, waar blijf je
pi_69835159
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook
Ze moeten haast wel goed zijn, want in vergelijking met andere fake producten zijn ze nog vrij prijzig. Desondanks een stuk goedkoper dan in Nederland. Een tijd geleden 12 stuks gekocht voor 30 euro. Nu betaalde ik ¤7,69 voor 8 stuks! Dus zeg een 1 euro per stuk. Bij een goede aanbieding in Nederland kosten ze toch minimaal ¤2,50 per stuk!

Sowieso best een dure hobby die scheermesjes...
  maandag 8 juni 2009 @ 19:19:31 #197
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69835259
RacerDKB?

Wat kan je het beste stoppen in die 'neppe' zippos van DX? Wasbenzine of Zippo Liquid?
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 8 juni 2009 @ 19:24:52 #198
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
pi_69835473
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:14 schreef doctor.starbucks het volgende:
Ik krijg een time-out als ik de webpagina van DX wil bezoeken...
Zondag ookal; krijg afkickingsverschijnselen.

iemand?

Help, desnoods een cache!
Had ik laatst ook. Kon DX alleen bezoeken als ik http:// verving in https://.
pi_69835647
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:19 schreef Dionysiou het volgende:
RacerDKB?

Wat kan je het beste stoppen in die 'neppe' zippos van DX? Wasbenzine of Zippo Liquid?
Een fles Zippo Fluid is duurder dan zo'n nepzippo van DX, dus voor die neppe raad ik wasbenzine aan
  maandag 8 juni 2009 @ 19:43:28 #200
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69836254
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Een fles Zippo Fluid is duurder dan zo'n nepzippo van DX, dus voor die neppe raad ik wasbenzine aan
Okay, en dat is ook te halen bij een tabakzaak of wat?
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 8 juni 2009 @ 19:44:30 #201
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69836300
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:30 schreef mstr het volgende:
Net mijn scheermesjes binnen gehad

En Dion, je pakketje staat op inpakken bij DX.
Hoeveelste waren die verstuurd?
pi_69836325
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat je in 1x niet meer kan inloggen bij DP?
Ja nogal!
Ik kan wel inloggen, maar ik kan niet ingelogd shoppen
Alleen maar naar mn account!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_69836409
Ik zoek iets wat hierop lijkt: Iets waar ik een .mp3 file op kan zetten en die deze dan af kan spelen. Maar hij moet draadloos aan te zetten zijn zeg maar. Dus als ik op een knopje druk dat ie begint met afspelen. Eigenlijk gewoon een luidspreker met een afstandsbediening, maar hij moet damn goedkoop zijn. En het maakt geen flikker uit hoe de kwaliteit van het geluid is. Iemand een idee?

En kent iemand van jullie nog meer leuke gadgets waar je veel fun mee kunt hebben voor onder de 20 dollar?


Ty,

Patrick
  maandag 8 juni 2009 @ 19:54:39 #204
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69836716
DealExtreme is ook down..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 8 juni 2009 @ 19:55:36 #205
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69836764
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef Byte het volgende:
Ik zoek iets wat hierop lijkt: Iets waar ik een .mp3 file op kan zetten en die deze dan af kan spelen. Maar hij moet draadloos aan te zetten zijn zeg maar. Dus als ik op een knopje druk dat ie begint met afspelen. Eigenlijk gewoon een luidspreker met een afstandsbediening, maar hij moet damn goedkoop zijn. En het maakt geen flikker uit hoe de kwaliteit van het geluid is. Iemand een idee?

En kent iemand van jullie nog meer leuke gadgets waar je veel fun mee kunt hebben voor onder de 20 dollar?


Ty,

Patrick
Volgens mij staan er op DX deurbellen waar je mp3 op kan zetten.. Kan het alleen niet zoeken omdat DX down is
pi_69836912
DX doet het hier prima hoor... ook inloggen gaat best.
  maandag 8 juni 2009 @ 20:28:11 #207
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_69838298
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Okay, en dat is ook te halen bij een tabakzaak of wat?
was benzine kun je bij bouwmarkt halen.
Zelfs veel supermarkten hebben het zelfs gewoon staan...
eventueel bij de benzinepomp te halen.
pi_69838654
DX doet het niet
  maandag 8 juni 2009 @ 21:22:24 #209
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69840897
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Hoeveelste waren die verstuurd?
23 ofzo?
  maandag 8 juni 2009 @ 21:22:37 #210
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69840911
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef jjbakker het volgende:
DX doet het niet
Oké.
  maandag 8 juni 2009 @ 21:30:42 #211
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69841324
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:54 schreef neo2000 het volgende:
DealExtreme is ook down..
Https is slooooow.

Mensen die zo'n Dior jas besteld hebben; iemand 'm al binnen? Zo ja, hoe bevalt ie en wat was je in totaal kwijt?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 8 juni 2009 @ 21:35:25 #212
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69841549
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Https is slooooow.

Mensen die zo'n Diorn jas besteld hebben; iemand 'm al binnen? Zo ja, hoe bevalt ie en wat was je in totaal kwijt?
Ik verwacht hem deze week wo-do.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 8 juni 2009 @ 21:37:08 #213
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_69841627
ehm mischien een rare vraag maar is er iemand die van zn schreeuwende kip af wil? moet er 1 voor zaterdag hebben :p

PM aub
  maandag 8 juni 2009 @ 21:42:38 #214
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69841894
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef NeoDweezil het volgende:
ehm mischien een rare vraag maar is er iemand die van zn schreeuwende kip af wil? moet er 1 voor zaterdag hebben :p

PM aub
Ik ben bang dat er nog (bijna) niemand is die hem binnen heeft
pi_69842239
hmm me order van 01/06 nog steeds nie geshipt op DP
pi_69842276
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef NeoDweezil het volgende:
ehm mischien een rare vraag maar is er iemand die van zn schreeuwende kip af wil? moet er 1 voor zaterdag hebben :p

PM aub
Kijk eens in een dierenwinkel, deze kippen hangen meestal ook bij de hondenspeelgoed, maken ook net zoveel teringherrie
pi_69842423
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:42 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik ben bang dat er nog (bijna) niemand is die hem binnen heeft
De kleine variant staat volgens mij al vrij lang op de site.

Ik heb hem ook snel nodig, zojuist een kleintje besteld, hoop dat hij binnen 10 dagen hier is.
pi_69845090
Site down ?
pi_69845091
quote:
Hi, Nick,

It costs almost the same priceb as previous item. less than $1 difference. So no addtional charge.

I will check with the supplier to see if it is in stock and let you know.

Best regards,
Rachel
T-shirt dat ik eerst wilde was niet meer bestelbaar, maar wel al betaald. Gewoon alternatief gekozen. Nu deze besteld.
pi_69845127
Ik heb problemen met inloggen bij DP.

Hoe loggen jullie in? met je username of emailadres?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2009 22:49:47 ]
pi_69845151
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb vet problemen met inloggen bij DP.

Hoe loggen jullie in? met je username of emailadres?
heb je account gemaakt ; username
heb je geen account; email
pi_69845223
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:49 schreef raaavi het volgende:

[..]

heb je account gemaakt ; username
heb je geen account; email
Dankje, maar ik kom d'r nog steeds niet in. kutzooi
pi_69845518
Hmmz, 1e probleem doet zich voor Universele afstandsbediening besteld via kaidomain.com. 13 mei besteld, en nog steeds niet binnen. Eerst netjes een ticket aangemaakt, maar na 1,5 week niks meer van gehoord. Nu maar een PayPal-claim ingediend.

Iemand ervaring met Kaidomain?
pi_69845545
Bij moet doed DX maar OOOOO zo langzaam
Ben ff vergeten op welke dagen word er geen post bezorgd ??
  maandag 8 juni 2009 @ 23:01:45 #227
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69845731
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Joey101 het volgende:
Bij moet doed DX maar OOOOO zo langzaam
Ben ff vergeten op welke dagen word er geen post bezorgd ??
Alleen op zondag hier.
Ik krijg ook gewoon op zaterdag en maandag pakketjes binnen
pi_69846048
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef mstr het volgende:

[..]

Alleen op zondag hier.
Ik krijg ook gewoon op zaterdag en maandag pakketjes binnen
Ik krijg op zaterdag wel, maar op zondag & maandag niet.
pi_69846055
oops dubbelpost
pi_69846100
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:57 schreef Starman89 het volgende:
Hmmz, 1e probleem doet zich voor Universele afstandsbediening besteld via kaidomain.com. 13 mei besteld, en nog steeds niet binnen. Eerst netjes een ticket aangemaakt, maar na 1,5 week niks meer van gehoord. Nu maar een PayPal-claim ingediend.

Iemand ervaring met Kaidomain?
Mijn ervaring met KaiDomain is dat ze je nooit begrijpen en niet reageren als er iets niet in orde is...

Één keer iets besteld, nooit meer.
  maandag 8 juni 2009 @ 23:13:56 #231
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69846366
Hmmm zit er over na te denken om een Sennheiser HD 205 te kaufen op MyMemory.
Maaaaarrrr... ik heb al die SoundMagic oordopjes besteld die gebruik ik voor m'n iPod etc. en dan wou ik die koptelefoon voor m'n PC af en toe gebruiken alleen ik heb geen plug voorin in mijn PC alleen daarachter en de snoer is maar 1.4m lang.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69846509
Kaidomain = niet te vertrouwen
pi_69846520
DX is echt te langzaam
damn
pi_69846935
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef mstr het volgende:

[..]

Alleen op zondag hier.
Ik krijg ook gewoon op zaterdag en maandag pakketjes binnen
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ik krijg op zaterdag wel, maar op zondag & maandag niet.
Ok bedankt allebei
pi_69846980
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef raaavi het volgende:
Kaidomain = niet te vertrouwen
Jawel Zolang je de services maar niet hoeft te gebruiken, want die bestaan eigenlijk niet
  maandag 8 juni 2009 @ 23:29:49 #236
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_69847107
DealExtreme site werkt hier helemaal niet meer.. Ik wil weten of mn 200mW laser al verstuurd is!
  maandag 8 juni 2009 @ 23:33:10 #237
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69847255
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef poehej het volgende:
DealExtreme site werkt hier helemaal niet meer.. Ik wil weten of mn 200mW laser al verstuurd is!
Dan wacht je een paar uurtjes.
Zeikerd.
  maandag 8 juni 2009 @ 23:33:24 #238
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69847272
Laat maar..

EDIT:

KD hoort bij de gratis chineze shops.. kan wel een extra note bij gezet worden dat de CS om te janken is..

[ Bericht 55% gewijzigd door Dionysiou op 08-06-2009 23:50:26 ]
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69847341
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Mijn ervaring met KaiDomain is dat ze je nooit begrijpen en niet reageren als er iets niet in orde is...

Één keer iets besteld, nooit meer.
Dit is voor mij dan ook de laatste keer geweest Kan Kaidomain dan niet beter uit de OP worden gehaald?

Hopen dat de PayPal-claim gaat helpen, want omdat de betaling al helemaal voltooid is, kan ik 'm niet zomaar weer terugvorderen Dacht dat dat met PayPal binnen 30 dagen altijd kon, maar blijkbaar dus niet.
  FOK!fotograaf maandag 8 juni 2009 @ 23:57:41 #240
235287 Rowinvd
pi_69848218
Vandaag het G-Star t-shirt van DealPerfect binnen gekregen, maar het is wel echte China kwaliteit
Heb XL besteld, maar zit toch nog best straks, de lengte is daarin tegen wel goed.

Als jullie willen kan ik er wel wat foto's maken, maar zal niet veel meer op te zien zijn dan de foto's die al op DealPerfect.com staan. Alleen het plaatje onder de G en de S is wel van mooie zilver glimmende glittertjes
  Moderator dinsdag 9 juni 2009 @ 00:03:07 #241
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_69848412
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Mijn ervaring met KaiDomain is dat ze je nooit begrijpen en niet reageren als er iets niet in orde is...

Één keer iets besteld, nooit meer.
Ging bij mij allemaal prima, duurde wel echt lang overigens, maar kreeg netjes antwoord op mijn vraag.
2 maanden zonder iets te horen (en het dan toch binnen krijgen) is echt zo gek niet daar.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_69848475
Voor het eerst besteld bij Dealextreme, twee iphone polsbandjes en een midi->USB kabel. De armbandjes passen alleen om je bovenbeen of je moet zelf met veiligheidsspelden gaan klooien en de MIDI->USB kabel had allerlei losse kabeltjes waardoor het niet werkte.

Nooit meer die goedkope troep voor mij dus.
pi_69848633
OP

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.



[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2009 00:12:10 ]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:17:36 #244
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69848761
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
OP

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

Mag ik even heel flauw doen.... Thettes zegt niets over de site, Thettes zegt dat ie ontevreden is over de ontvangen producten. Dus volgens de OP is dat gewoon toegestaan

En Thettes, je kunt een ticket aanmaken op de site van DX. Dan kun je in ieder geval je beklag doen. Waarschijnlijk mag je alles wel retourneren zodat je je geld terug krijgt. Maar beloven kan ik natuurlijk niet
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:45:51 #245
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69849331
Bij mij zijn defecten altijd serieus genomen en heb ik altijd mijn zin gehad bij DX maarja toen werkte Jack daar vroeger ook hé
Ze zijn wat scherper geworden.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69849367
Zo bedoelde ik het ook hoor, ging er juist vrij onbevoordeeld in. En heb dus juist wél iets gekocht. Maar voor die 15 euro beklag doen is ook weer zo'n gedoe

Zie het maar als een wijze les voor mezelf. Dit soort producten iig niet meer kopen daar, maar misschien wel weer een nutteloze USB gadget als verjaardagskado voor iemand ofzo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 01:08:11 #247
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69849739
Ik zou gewoon een ticket aanmaken en zeggen dat je niet blij bent met het product: Satisfaction guaranteed.
Dan krijg je store credit kan je iets moois van je 15¤ er voor terug kopen.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 01:27:03 #248
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69850013
Trouwens als je op DealPerfect googelt kom je dit tegen:


quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat chinese nieuwjaar begon op de 24ste ofzo he, dus 1 week.
En weet je wat THEFXR, cancel je order gewoon, en koop het spul lekker in de winkel. Dan hoef je ook niet te wachten, en hoef je je tijd ook niet te verspillen aan het zeuren bij DX.

Of je koopt het bij DealPerfect, daar versturen ze meestal de volgende dag je bestelling nog .

Helaas is DealExtreme erg triest bezig, en zijn ze DealPerfect aan het DDoSen . Lekker professioneel, DX.

Niet echt tof voor DX!
MarcogaZ
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69851148
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:57 schreef Rowinvd het volgende:
Vandaag het G-Star t-shirt van DealPerfect binnen gekregen, maar het is wel echte China kwaliteit
Heb XL besteld, maar zit toch nog best straks, de lengte is daarin tegen wel goed.

Als jullie willen kan ik er wel wat foto's maken, maar zal niet veel meer op te zien zijn dan de foto's die al op DealPerfect.com staan. Alleen het plaatje onder de G en de S is wel van mooie zilver glimmende glittertjes
post maar wat foto's, zat er ook nog aan te denken ze misschien te bestellen
pi_69851298


2 keer dezelfde order geshipt voor de prijs van 1 , of order later verzonden D:?
pi_69851567
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:04 schreef WLproxy het volgende:
[ link | afbeelding ]

2 keer dezelfde order geshipt voor de prijs van 1 , of order later verzonden D:?
Ik denk dat de order opgesplitst is in delen, dat 4 dagen terug het eerste deel was verzonden, en nu het 2e.

Of er was een foutje in het systeem waardoor ze de mail nog een keer stuurden.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:03:16 #252
10754 alki
Alfisti
pi_69852057
Die asics schoenen zien er goed uit. Heb zelf ook zon paar en zien er toch erg hetzelfde uit
Cuore Sportivo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:14:02 #253
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_69852235
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:04 schreef WLproxy het volgende:
[ link | afbeelding ]

2 keer dezelfde order geshipt voor de prijs van 1 , of order later verzonden D:?
Is opgesplitst in meerdere delen, had ik ook
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
pi_69853523
gvd. ik wil me orders checken.
dat werkt niet met een slakkesite
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:35:11 #255
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_69854156
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:05 schreef thettes het volgende:
Voor het eerst besteld bij Dealextreme, twee iphone polsbandjes en een midi->USB kabel. De armbandjes passen alleen om je bovenbeen of je moet zelf met veiligheidsspelden gaan klooien en de MIDI->USB kabel had allerlei losse kabeltjes waardoor het niet werkte.

Nooit meer die goedkope troep voor mij dus.
Welke MIDI->USB kabel heb je besteld dan? Ik heb er ook een besteld en die werkt gewoon zoals het hoort, kon gewoon verbinding maken met mijn gitaareffectenpedaal. Weet ook niet helemaal wat je bedoelt met allerlei losse kabeltjes
Don't let my username fool you...
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:51:04 #256
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69854607
Foto's van een scheermesje van DP:


pi_69854849
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef mstr het volgende:
Foto's van een scheermesje van DP:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je toevallig ook een echte om te vergelijken?
pi_69855220
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:00 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook een echte om te vergelijken?
Ik kan je verzekeren dat die precies hetzelfde er uit zien!
Het enige verschil tussen de echte en de namaak van DP is de kwaliteit van het kunststof waarmee het vastzit aan het basisstuk! Die is van DP veel minder en breekt sneller af
Maar als je hem dus voorzichtig neerlegt en er geen gekke dingen mee doet zijn die scheermesjes perfect en haast niet van echt te onderscheiden
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:21:00 #259
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69855447
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:00 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook een echte om te vergelijken?
Ja.
Maar alleen de niet-Power.

Maar ik vind ze niks, ze zijn een heel stuk botter als het mesje dat ik al een week gebruikt heb.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:24:14 #260
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69855530
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:21 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja.
Maar alleen de niet-Power.

Maar ik vind ze niks, ze zijn een heel stuk botter als het mesje dat ik al een week gebruikt heb.
Je zou hier in NL een keer bij een voordeelshop kunnen kijken, die hebben allerlei originele meuk voor een goedkoop prijsje. Zitten vast ook scheermesjes tussen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69855816
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Je zou hier in NL een keer bij een voordeelshop kunnen kijken, die hebben allerlei originele meuk voor een goedkoop prijsje. Zitten vast ook scheermesjes tussen
Voordeelshops?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_69855887
Ik ga proberen die neppe terug te brengen naar de winkel
lekker winst maken
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:39:41 #263
215337 Wekkor
Goedenmorgen!
pi_69856032
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:33 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Voordeelshops?
Timco, Action etc. bedoelt ze denk ik..

Wel goede tip overigens..
Gratis 25 Gram Kratom? PM me!
pi_69856043
Als ik zo'n bluetooth dongle koop op dealperfect, en hem in me autoradio stop (heb usb erin) kan ik hem dan samen laten werken met me mobiel?

Dus als handsfree set?
pi_69856057
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als ik zo'n bluetooth dongle koop op dealperfect, en hem in me autoradio stop (heb usb erin) kan ik hem dan samen laten werken met me mobiel?

Dus als handsfree set?
dat werkt in combo met software, dus lijkt me niet.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:44:24 #266
215337 Wekkor
Goedenmorgen!
pi_69856171
Ik heb trouwens ook weer wat kleine shizzle binnen. Kabeltjes etc.
Gratis 25 Gram Kratom? PM me!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:56:16 #267
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69856595


muggen lamp, fijne beschrijving

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22417
pi_69856646
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef makkie88 het volgende:
[ afbeelding ]

muggen lamp, fijne beschrijving

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22417
te duur om uit te proberen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:59:30 #269
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69856726
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:33 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Voordeelshops?
Ja, voordeelshops
Vaak heten ze ook echt zo. Dat zijn een soort van drogisterij-outletstores. Daar hebben ze dan bijvoorbeeld restpartijen enzo van het originele merk voor en prikkie vergeleken met de normale prijs In Zwolle zit een winkel die echt "de voordeelshop" heet en in Groningen ook. Dus ze zullen er vast meer zijn

De Action enzo kan ook, maar doelde ik dus niet echt op Die hebben vaak maar een beperkt assortiment vergeleken met dat soort winkels waar ik het over heb
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69857043
In utrecht zit een 1euro shop. oid
is dat ook sowiets?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:10:55 #271
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69857150
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef raaavi het volgende:
In utrecht zit een 1euro shop. oid
is dat ook sowiets?
Niet echt, die verkopen allerlei troep voor een euro en daar hebben ze vaak geen tot weinig merkproducten (als je die ene op Hoog Catharijne bedoelt, dan weet ik zeker dat dat niet is zoals een voordeelshop). Het is echt een soort van drogisterij outlet winkel
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69857420
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:21 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja.
Maar alleen de niet-Power.

Maar ik vind ze niks, ze zijn een heel stuk botter als het mesje dat ik al een week gebruikt heb.
Ik heb ze na 2 halen maar weggelegd.. Dit hebben ze nu eens niet zo goed nagemaakt..
woef
pi_69857705
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22419

Jack verkoopt ook alles, maar of het nou zo verstandig is om het online te zetten...

Een tijdje geleden had ik gevraagd wat sigaretten in China kosten en als je het dan toch al aan iemand hebt verkocht kun je het net zo goed op je site zetten!

Die van mij zijn in ieder geval al een poosje onderweg en er zijn meerdere fokkers op dit slimme idee gekomen!

Met een gunstige dollar koers scheelt het je toch al bijna de helft!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:29:57 #274
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69857773
OMG, I will die

pi_69857968
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef henkjan90 het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22419

Jack verkoopt ook alles, maar of het nou zo verstandig is om het online te zetten...

Een tijdje geleden had ik gevraagd wat sigaretten in China kosten en als je het dan toch al aan iemand hebt verkocht kun je het net zo goed op je site zetten!

Die van mij zijn in ieder geval al een poosje onderweg en er zijn meerdere fokkers op dit slimme idee gekomen!

Met een gunstige dollar koers scheelt het je toch al bijna de helft!
"Made in China" oftewel 10x meer kankerverwekkend.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:00:25 #276
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69858729
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef makkie88 het volgende:
[ afbeelding ]

muggen lamp, fijne beschrijving

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22417
Damn echt droge Jack humor
Maar ik moet wel lachen om z'n paint haha.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:14:53 #277
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69859216
hoe vallen die Gstar shirts op DP ? klopt die tabel
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:28:09 #278
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_69859671
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef henkjan90 het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22419

Jack verkoopt ook alles, maar of het nou zo verstandig is om het online te zetten...

Een tijdje geleden had ik gevraagd wat sigaretten in China kosten en als je het dan toch al aan iemand hebt verkocht kun je het net zo goed op je site zetten!

Die van mij zijn in ieder geval al een poosje onderweg en er zijn meerdere fokkers op dit slimme idee gekomen!

Met een gunstige dollar koers scheelt het je toch al bijna de helft!
hmm, interessant
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:37:28 #279
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69860021
Haha ook al sigaretten?
Word al gekker met die kerel
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69861077
Postbode kwam me weer wakker maken net met 'hee sleepie ' (slaap 's middags ivm nachtwerk)
Maar hij kwam wel mijn U-boat brengen! Zal in een mooie luxe doos. Horloge ziet er erg goed en mooi uit Het bandje ziet er ook redelijk goed uit maar is erg breed en dik. Die moet nog wat soepeler worden om hem goed om je arm te kunnen doen. Zal binnenkort is foto's maken, kan nu alleen maar brakke telefoonfoto's maken..
pi_69861523
In de kleinere steden in Drenthe heet het: OP=OP shop
x
pi_69862254
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef mstr het volgende:
Foto's van een scheermesje van DP:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gillette laat consumenten fors betalen
pi_69862349
Wtf.. iemand idee hoe je de datum instelt?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:48:00 #284
10754 alki
Alfisti
pi_69862577
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef GuitarJJ het volgende:
Wtf.. iemand idee hoe je de datum instelt?
Ja het pinnitje tot de 1e klik uittrekken is maar 1mm ofzo.
Hoop dat die van jou langer meegaat die van mij staat al stil na 3 dagen
Cuore Sportivo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:52:30 #286
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69862760
Hond
pi_69862837
Thanks alki! Het is gelukt. Hoop idd dat die van mij wat langer meegaat, heb er anders wel 50 euro voor betaald
Btw op mijn glas zat geen plastic laagje.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:58:45 #288
10754 alki
Alfisti
pi_69863001
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Thanks alki! Het is gelukt. Hoop idd dat die van mij wat langer meegaat, heb er anders wel 50 euro voor betaald
Btw op mijn glas zat geen plastic laagje.
Wil net JAck gaan mailen maar de site ligt eruit en heb zn mailadres niet. Kijken hoe we dit kunnen oplossen 50 euro is veel geld voor zon klokje.
Jij hebt wel een mooi doosje erbij gekregen ik kreeg een of ander goedkoop vierkant doosje
Cuore Sportivo
pi_69863084
dealperfectcs01[at]live[.]cn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2009 15:01:13 ]
pi_69863142
Postbode gemist
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:03:51 #291
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69863188
Je moet hem mailen op z'n gmail want hij doet niet aan hotmail.
dealperfectcs01@gmail.com
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:10:22 #292
258924 RealMcCoy
Dik pro gozertje
pi_69863420
even een bjorn borg besteld bij DealPerfect. We zullen zien

Ik heb trouwens goede ervaring met focalprice.com. Heb daar ooit is 2 bluetooth dongles besteld, deze werden binnen een week afgeleverd en werken perfect.
pi_69863464
Dat Dior jasje valt echt vies tegen , geen aanrader!
&lt;&gt;
pi_69863623
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef Swindler het volgende:
Dat Dior jasje valt echt vies tegen , geen aanrader!
lol probeer net het tape te verwijderen.

En uitgepakt...

Heb een L voor me neefje besteld, maar die is toch wel erg klein al zeg ik het zelf haha. Ben benieuwd of ie hem gaat passen en of het hem gaat staan. Op de foto zag het er echt vele malen mooier/gaver/harder uit.
pi_69863677
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef Swindler het volgende:
Dat Dior jasje valt echt vies tegen , geen aanrader!


foto's!
pi_69863718
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef Swindler het volgende:
Dat Dior jasje valt echt vies tegen , geen aanrader!
pics?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:23:11 #297
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69863899
Neeeeeeee
Ik ga echt huilen hoor

Pics or it didnt happen!
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:46:42 #298
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69864844
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:10 schreef RealMcCoy het volgende:
even een bjorn borg besteld bij DealPerfect. We zullen zien
doe de bestelling maar weer anuleren, je wordt er niet blij van.. ze zijn veel te kort.. (of je moet max 1.50 zijn, en een vrouw
pi_69865291
Inderdaad ja, die passen alleen maar als je een M hebt. Ik wou ze zelf ook halen, maar ook geannuleerd.

Deze heb ik wel besteld gister, http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22180, heb hem als maatje L besteld.
pi_69865341
Ook al postbode gemist
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:58:11 #301
258924 RealMcCoy
Dik pro gozertje
pi_69865388
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef makkie88 het volgende:

[..]

doe de bestelling maar weer anuleren, je wordt er niet blij van.. ze zijn veel te kort.. (of je moet max 1.50 zijn, en een vrouw
Dan geef ik em wel aan me vriendin ofzo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')