abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 juni 2009 @ 16:33:55 #1
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69605777
Ontvoerde Katja in VS (vorig topic)

Ben benieuwd of we hier nog wat over horen, dus maar zo vrij geweest een draadje #2 te maken.




[ Bericht 51% gewijzigd door ThunderBitch op 01-06-2009 16:43:18 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69605841
Als je als moeder niet op de hoorzitting over de voogdij van je kind komt, c.q. als je er niks om geeft, dan ben je een slechte moeder.
pi_69605907
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef Geqxon het volgende:
Als je als moeder niet op de hoorzitting over de voogdij van je kind komt, c.q. als je er niks om geeft, dan ben je een slechte moeder.
Ja, het is ook echt duidelijk of de moeder uberhaupt op de hoogte is gesteld van een hoorzitting in de VS.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:38:48 #4
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69605926
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef Geqxon het volgende:
Als je als moeder niet op de hoorzitting over de voogdij van je kind komt, c.q. als je er niks om geeft, dan ben je een slechte moeder.
Dat hoeft niet perse, het kan ook zijn dat je in een ander land zit (in dit geval bijvoorbeeld).

Ik heb ook weleens iemand horen vertellen (was op tv) dat ze de brief voor een rechtzitting te laat ontvangen hadden, en ze niet meer in staat waren om aanwezig te zijn. Het gaat daar ook om flinke afstanden en het komt vaker voor dat exen ver van elkaar komen te wonen.
Ik weet niet meer of het om een man of een vrouw ging.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69606002
Maar het is niet zo dat die vader ondergedoken zit.
Katja en haar vader zitten echt in de VS, dat heeft de politie daar tegenover de Nederlandse politie bevestigd.
pi_69606088
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar het is niet zo dat die vader ondergedoken zit.
Katja en haar vader zitten echt in de VS, dat heeft de politie daar tegenover de Nederlandse politie bevestigd.
ow dat wist ik niet, de vraag hoe hij de VS heeft kunnen bereiken is wel behoorlijk interessant. Ben benieuwd hoe hij dat heeft kunnen flikken

En hoe het zit met internationale voogdijschappen is ook wel interessant
  maandag 1 juni 2009 @ 16:46:25 #7
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606123
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar het is niet zo dat die vader ondergedoken zit.
Katja en haar vader zitten echt in de VS, dat heeft de politie daar tegenover de Nederlandse politie bevestigd.
Ow, okay.... dan zullen ze dat hebben uitgezocht, neem ik aan. Hopelijk hebben ze hem niet geloofd op zijn (waarschijnlijk) blauwe ogen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 16:47:39 #8
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606151
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

ow dat wist ik niet, de vraag hoe hij de VS heeft kunnen bereiken is wel behoorlijk interessant. Ben benieuwd hoe hij dat heeft kunnen flikken

En hoe het zit met internationale voogdijschappen is ook wel interessant
Het is rete-interessant, ik denk dat veel mensen afwachten om te zien hoe dit afloopt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 19:34:45 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_69611125
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:20 schreef Spatzmann het volgende:
A US court on May 20 granted the father sole custody, as well as permission to obtain a US passport for the child and to bring her to Pennsylvania.
aaaah
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 1 juni 2009 @ 19:45:12 #10
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69611518
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:34 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

aaaah
en daarvan is de moeder niet op de hoogte gesteld? En indien zij uitnodiging tot bijwonen van de hoorzitting heeft gekregen, daar heeft zij zichzelf niet van in kennis gesteld?

Maar als die vrouw ook een Amerikaans paspoort heeft dan lijkt me de uitspraak en de afhandeling daarvan een gelopen race.
pi_69611740
Begrijpelijk, als die moeder wind had gekregen van de uitspraak in de VS was ze snel terug naar de Oekraine vertokken en had die vader dat kind nooit meer gezien.
pi_69611864
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

en daarvan is de moeder niet op de hoogte gesteld? En indien zij uitnodiging tot bijwonen van de hoorzitting heeft gekregen, daar heeft zij zichzelf niet van in kennis gesteld?

Waarschijnlijk stond ze in de database als "adress: Unknown". Het is namelijk niet verplicht om je buitenlandse adres door te geven aan de Amerikaanse regering.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:58:17 #13
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69623296
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk stond ze in de database als "adress: Unknown". Het is namelijk niet verplicht om je buitenlandse adres door te geven aan de Amerikaanse regering.
Verplicht niet maar het is al te simpel te achterhalen voor ze.
al was het maar via de reis organisatie waarmee jij je ticket naar de VS gekocht hebt en
die voor vertrek is door gegevens aan Homeland Security.

Die moeder moet niet zeiken, US Court Rullings are Fair and Ballanced like FOX news....
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_69623334
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:58 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Verplicht niet maar het is al te simpel te achterhalen voor ze.
al was het maar via de reis organisatie waarmee jij je ticket naar de VS gekocht hebt en
die voor vertrek is door gegevens aan Homeland Security.

Die moeder moet niet zeiken, US Court Rullings are Fair and Ballanced like FOX news....
Hoe kom jij er bij dat die moeder recentelijk een ticket naar de VS gekocht heeft?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:04:35 #15
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69623389
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:01 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hoe kom jij er bij dat die moeder recentelijk een ticket naar de VS gekocht heeft?
Homeland security..... dat hoeft niet rencetelijk te zijn...... alles wordt tot 30 jaar bewaard....
ze waren pas 7 jaar samen..... DHS bestaat 6 jaar.

daarbij, Wist die Vader vrij goed waar het kind was.....
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_69623419
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:04 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Homeland security..... dat hoeft niet rencetelijk te zijn...... alles wordt tot 30 jaar bewaard....
ze waren pas 7 jaar samen..... DHS bestaat 6 jaar nu jij weer.
Die vrouw woonde in de VS, heeft vandaar een ticket naar NL gekocht en is niet meer naar de VS gegaan, ze is toen dus in Nederland gaan wonen.
Dus hoe zou homeland toen opeens aan haar nieuwe adres moeten komen?
Leg uit.
quote:
daarbij, Wist die Vader vrij goed waar het kind was.....
Zal wel via via gegaan zijn, maar dat is geen zaak van de Amerikaanse homeland
Bij adres onbekend staat er gewoon een advertentie in de krant, in Nederland is dat ook zo.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:11:55 #17
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69623487
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:07 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die vrouw woonde in de VS, heeft vandaar een ticket naar NL gekocht en is niet meer naar de VS gegaan, ze is toen dus in Nederland gaan wonen.
Dus hoe zou homeland toen opeens aan haar nieuwe adres moeten komen?
Leg uit.
Hoe,
DHS geeft een NSL af aan Fisa court, deze vragen de NSA een tasking te doen op alle data van mevrouw
gok zo dat het een halve dag duurt en ze weten wat ze zojuist met de pin gekocht heeft in de buurt super.

DHS=Deparment of Homeland Security
NSL=National security Letter
Fisa=Foreign Intelligence Surveillance Act
NSA= National security agency.

En die gekke amerikanen doen dit soort dingen voor hun burgers.... kan nederland nog wat van leren
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:14:03 #18
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623529
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:07 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die vrouw woonde in de VS, heeft vandaar een ticket naar NL gekocht en is niet meer naar de VS gegaan, ze is toen dus in Nederland gaan wonen.
Dus hoe zou homeland toen opeens aan haar nieuwe adres moeten komen?
Leg uit.
[..]

Zal wel via via gegaan zijn, maar dat is geen zaak van de Amerikaanse homeland
Bij adres onbekend staat er gewoon een advertentie in de krant, in Nederland is dat ook zo.
Het zal toch wel aan hem gevraagd worden wat het adres van de moeder is.
Hij had inderdaad weinig moeite met het kind te vinden, succesvol te ontvoeren en zonder problemen het land te verlaten (voorzover bekend).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69623565
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:11 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Hoe,
DHS geeft een NSL af aan Fisa court, deze vragen de NSA een tasking te doen op alle data van mevrouw
gok zo dat het een halve dag duurt en ze weten wat ze zojuist met de pin gekocht heeft in de buurt super.

DHS=Deparment of Homeland Security
NSL=National security Letter
Fisa=Foreign Intelligence Surveillance Act
NSA= National security agency.

En die gekke amerikanen doen dit soort dingen voor hun burgers.... kan nederland nog wat van leren
Dat zou men doen als de nationale veiligheid in het geding was, niet in een civiele zaak als deze.
Of je moet het neefje zijn van Biden of iets dergelijks.
Hier is gewoon sprake van een civiele zaak in een lokale rechtbank en jij denk dat de NSC gelijk in spoedzitting gaat
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:16:48 #20
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69623577
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:07 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die vrouw woonde in de VS, heeft vandaar een ticket naar NL gekocht en is niet meer naar de VS gegaan, ze is toen dus in Nederland gaan wonen.
Dus hoe zou homeland toen opeens aan haar nieuwe adres moeten komen?
Leg uit.
[..]

Trouwens deze vrouw had niet de nederlandse nationaliteit, (zover ik het begrijp) bij aankomst,vanuit de VS. en asiel zoekers zijn geregistreed. De mevrouw dacht slim te zijn en haar Ex alle rechten te ontnemen. Dan is dit gewoon terecht.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_69623594
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het zal toch wel aan hem gevraagd worden wat het adres van de moeder is.

Als hij een beetje advocaat heeft is het gewoon een gevalletje van plead the fifth.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:18:02 #22
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623601
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat zou men doen als de nationale veiligheid in het geding was, niet in een civiele zaak als deze.
Of je moet het neefje zijn van Biden of iets dergelijks.
Hier is gewoon sprake van een civiele zaak in een lokale rechtbank en jij denk dat de NSC gelijk in spoedzitting gaat
Het zaakje stinkt, het zal me niet eens verbazen als paps dit onder de pet gehouden heeft, om zijn plan ten uitvoer te kunnen brengen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69623618
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:16 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Trouwens deze vrouw had niet de nederlandse nationaliteit, (zover ik het begrijp) bij aankomst,vanuit de VS. en asiel zoekers zijn geregistreed. De mevrouw dacht slim te zijn en haar Ex alle rechten te ontnemen. Dan is dit gewoon terecht.
Zoveel Amerikaanse asielzoekers zijn er hier niet meer dus ze zal wel gewoon of illegaal hier zijn gaan wonen of getrouwd zijn met een Nederlander.
Die Nederlandse Amerikaan had ook weer een nieuwe Russische, lekker stelletje die ouders
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:19:37 #24
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69623620
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat zou men doen als de nationale veiligheid in het geding was, niet in een civiele zaak als deze.
Of je moet het neefje zijn van Biden of iets dergelijks.
Hier is gewoon sprake van een civiele zaak in een lokale rechtbank en jij denk dat de NSC gelijk in spoedzitting gaat
uuhh dit soort dingen gebeuren OOK in civiele zaken..... zoek en u kunt vinden.
en de NSC heeft hier niets mee te maken.
NSC is de National security council, Deze zijn onderdeel van de exective brach of te wel het witte huis.
opgericht door Kennedy na de Cuba Crisis.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:19:51 #25
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623624
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Als hij een beetje advocaat heeft is het gewoon een gevalletje van plead the fifth.
Zoiets zal het wel zijn.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')