Agh, hoe dat eruit zietquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef spapaars het volgende:
Heeft een wereld hit in wording , het is goed zo.
[ afbeelding ]
Staan je ja en nee niet verkeerd?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef akveor het volgende:
Mag er een poll in?
Roken:
Ja, verplicht stoppen
Nee, onbeperkt roken
En Jeroen drinkt iedere dag alochol, mag dat dan ook onbeperkt? Eline shopt graag... krijgt die de Wehkamp?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef akveor het volgende:
Mag er een poll in?
Roken:
Ja, verplicht stoppen
Nee, onbeperkt roken
Dan weet iedereen waar ze aan toe is.
Pardon, 2 keer dezelfde post.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef Tessio het volgende:
Peter: In 2 dagen pak ik een maandsalaris joh met mijn optredens.
Tja, waarom zou ik dan nog afzien?
precies, daar is geen poll voor nodig, gewoon geen peuken meer erinquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staan je ja en nee niet verkeerd?
Niet dat ik het eens ben met die poll. Als jij zo afhankelijk van een peuk bent, moet je niet in een programma als dit gaan zitten.
Dat zei hij al eerder in een *opscheppersgesprek* tegen Amber en Eline.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef Tessio het volgende:
In 2 dagen pak ik een maandsalaris joh met mijn optredens.
Tja, waarom zou ik dan nog afzien?
Kan wel hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jij bent niet ouder dan 14... Dat kan niet anders
Eens. Ben al vanaf het begin flauw van dat gedoe rondom roken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef akveor het volgende:
Mag er een poll in?
Roken:
Ja, verplicht stoppen
Nee, onbeperkt roken
Dan weet iedereen waar ze aan toe zijn.
Het had een verboden woord moeten zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, daar is geen poll voor nodig, gewoon geen peuken meer erin
Wat zou die toch met die bejaarden doen dat ie fooi krijgtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zei hij al eerder in een *opscheppersgesprek* tegen Amber en Eline.
Hij verdient 800 met een uurtje schnabbelen zegt ie.
Waarom denk je dat hij nooit de eindselectie van DGK of BB heeft gehaald?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Recce het volgende:
Peter is echt de grootste RLS failure ooit. Hij overtreft Dennis 10 maal.
Er zat een stofje op het aanmeldformulier?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij nooit de eindselectie van DGK of BB heeft gehaald?
Pim gaat nergens heen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef Maanvis het volgende:
Eerst Renate, en nu Peter.. het lijkt wel alsof ze de casting op de boschdijk 771 hebben gehouden???
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef Maanvis het volgende:
Eerst Renate, en nu Peter.. het lijkt wel alsof ze de casting op de boschdijk 771 hebben gehouden???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |