abonnement Unibet Coolblue
pi_68772192
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:06 schreef Rahl het volgende:
Hij gaat ook meteen Richard verraden bij Locke.
Dacht echt meteen, nou die is ook geen spat veranderd nog.
Ik denk niet dat het alleen verraden is, maar ook Richard en Locke uit elkaar spelen, zodat hij misschien weer met Richard kan samenwerken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:41:41 #77
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_68772214
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:41 schreef Symer het volgende:
En de 'Whatever happened, happened'-theorie kan nu de deur uit lijkt me, aangezien Jack en Sayid het toch wel zullen overleven. Of Richard liegt dat hij ze zag sterven, maar tot nu toe spreekt hij vaak (altijd?) de waarheid.
Richard uit 2007 heeft ze inderdaad zien sterven allemaal, maar nu gaan ze de grote spreekwoordelijke steen in het riviertje gooien, de toekomst veranderen dus ..

toch?
pi_68772229
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:41 schreef Shrien het volgende:

[..]

Richard uit 2007 heeft ze inderdaad zien sterven allemaal, maar nu gaan ze de grote spreekwoordelijke steen in het riviertje gooien, de toekomst veranderen dus ..

toch?
Lijkt mij wel de meest logische uitleg ja
pi_68772330
Ik denk niet dat ze de toekomst kunnen veranderen. Ik denk dat bij de 'incident' een grote hoeveelheid elektromagnetische straling vrijkomt, waardoor ze weer naar 2007 worden gelanceerd. Richard ziet een grote explose, Jack en de rest zijn daarna nergens meer te bekennen, ergo: hij denkt dat ze dood zijn.
pi_68772469
Toch wel leuk
pi_68772613
Goede opbouwe aflevering naar volgende week. Eindelijk weer gewoon een duidelijk doel wat ze willen bereiken en ben toch wel benieuwd of en wat er gaat gebeuren met de onderzeeër. Ze laten die drie personages toch niet zo maar wegvaren.

En Ben blijft inderdaad een geniaal karakter
pi_68772732
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:52 schreef Darkzell het volgende:
ben toch wel benieuwd of en wat er gaat gebeuren met de onderzeeër. Ze laten die drie personages toch niet zo maar wegvaren.
Ze zitten vast in de boeien, dood zullen ze wel niet gaan, aankomen in de echte wereld ook niet, dus waarschijnlijk zullen zij dan ook wegflitsen, zoals Ereinion zegt.
pi_68773593
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Ereinion het volgende:
Ik denk niet dat ze de toekomst kunnen veranderen. Ik denk dat bij de 'incident' een grote hoeveelheid elektromagnetische straling vrijkomt, waardoor ze weer naar 2007 worden gelanceerd. Richard ziet een grote explose, Jack en de rest zijn daarna nergens meer te bekennen, ergo: hij denkt dat ze dood zijn.
Ik hoop het, maar Richard was behoorlijk stellig. Bovendien heeft hij eerder mensen weg zien flitsen en zou het verschil dus moeten weten.
pi_68773794
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Ereinion het volgende:
Ik denk niet dat ze de toekomst kunnen veranderen. Ik denk dat bij de 'incident' een grote hoeveelheid elektromagnetische straling vrijkomt, waardoor ze weer naar 2007 worden gelanceerd. Richard ziet een grote explose, Jack en de rest zijn daarna nergens meer te bekennen, ergo: hij denkt dat ze dood zijn.
Ik doe mee met deze theorie. Inclusief James, Kate en Juliette die mee terugflitsen naar 2007.

Ook al zie ik ook wel weer een eind van seizoen 6 (en dus van de serie Lost)voor me waarin vlucht 815 in LA landt en iedereen straal langs elkaar heen loopt en verder gaat met zijn/haar eigen leven. Lijkt me wel een k*t einde trouwens... Offfff... ze landen in LA en de mensen die 'meant to be together' zijn ontmoeten elkaar in de laatste minuten alsnog (Jack en Kate, Charlie en Claire). Dat zou dan wel weer mooi zijn.

Spannend allemaal, ik kan niet wachten!
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:37:01 #85
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_68774463
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Ik doe mee met deze theorie. Inclusief James, Kate en Juliette die mee terugflitsen naar 2007.

Ook al zie ik ook wel weer een eind van seizoen 6 (en dus van de serie Lost)voor me waarin vlucht 815 in LA landt en iedereen straal langs elkaar heen loopt en verder gaat met zijn/haar eigen leven. Lijkt me wel een k*t einde trouwens... Offfff... ze landen in LA en de mensen die 'meant to be together' zijn ontmoeten elkaar in de laatste minuten alsnog (Jack en Kate, Charlie en Claire). Dat zou dan wel weer mooi zijn.

Spannend allemaal, ik kan niet wachten!
Ik zie het idd nog gebeuren, maar dat zou het hele nut van het eiland opzijvegen.

Bij Jacob krijg ik nu een beetje het Wizard of Oz gevoel bij...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_68775249
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Bij Jacob krijg ik nu een beetje het Wizard of Oz gevoel bij...
Ik denk steeds dat het iemand moet zijn die we al ontmoet hebben, zodat het echt een shock wordt als we eindelijk zien wie het is. Maar ik kan niet bedenken wie. Eerder dacht ik Charles Widmoore, maar inmiddels weten we al dat hij het niet is.

En waar is Claire trouwens gebleven? Ik vind het nog steeds vaag dat zij zomaar ineens met haar vader meegaat en Aaron achterlaat. En is Christian nu eigenlijk ook net als Locke levend geworden na de crash en heeft hij misschien ook net als Charles en Eloise roots op het eiland? En is hij misschien ook wel expres dood gegaan om terug naar het eiland te kunnen?
(Misschien hebben jullie dit al eens besproken, sorry, heb ik dan gemist)
pi_68776099
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Ik denk steeds dat het iemand moet zijn die we al ontmoet hebben, zodat het echt een shock wordt als we eindelijk zien wie het is. Maar ik kan niet bedenken wie. Eerder dacht ik Charles Widmoore, maar inmiddels weten we al dat hij het niet is.

En waar is Claire trouwens gebleven? Ik vind het nog steeds vaag dat zij zomaar ineens met haar vader meegaat en Aaron achterlaat. En is Christian nu eigenlijk ook net als Locke levend geworden na de crash en heeft hij misschien ook net als Charles en Eloise roots op het eiland? En is hij misschien ook wel expres dood gegaan om terug naar het eiland te kunnen?
(Misschien hebben jullie dit al eens besproken, sorry, heb ik dan gemist)
Ik denk dat Christian een verschijningsvorm is van de smoke monster, net zoals die bijvoorbeeld als de broer van Eko verscheen. Christian moet iets aan Claire hebben verteld waardoor ze ervoor koos om te blijven en Aaron achter te laten, ik ben bang dat het op dit moment geen zin heeft te speculeren wat dat voor reden kan zijn.
Ik zie ook niet wie Jacob zou kunnen zijn, tenzij het Vincent is natuurlijk.

Het hypothetische einde dat 815 nooit gecrashed is geloof ik niet in. Dat zou eigenlijk alle karakterontwikkeling (één van de belangrijkste zaken in lost) van de laatste jaren ongedaan maken. Locke zou nog steeds een loser in een rolstoel zijn, Jin zou een slechte man zijn, Kate zou naar de gevangenis gaan etc. Dat is het equivalent van 'het was allemaal maar een droom'. Ik schat de schrijvers van de serie hoger in.
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:39:43 #88
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_68777079
Het lijkt mij inderdaad ook vrij sterk dat ze de serie eindigen dat 815 gewoon in L.A. landt.
pi_68777097
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Ik denk steeds dat het iemand moet zijn die we al ontmoet hebben, zodat het echt een shock wordt als we eindelijk zien wie het is. Maar ik kan niet bedenken wie. Eerder dacht ik Charles Widmoore, maar inmiddels weten we al dat hij het niet is.

En waar is Claire trouwens gebleven? Ik vind het nog steeds vaag dat zij zomaar ineens met haar vader meegaat en Aaron achterlaat. En is Christian nu eigenlijk ook net als Locke levend geworden na de crash en heeft hij misschien ook net als Charles en Eloise roots op het eiland? En is hij misschien ook wel expres dood gegaan om terug naar het eiland te kunnen?
(Misschien hebben jullie dit al eens besproken, sorry, heb ik dan gemist)
Dit zeker niet, dit is in een podcast ontkracht: Christian is dood en wordt onder 'undead' ingedeeld.
pi_68777384
undead?
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:48:26 #91
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_68777418
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:47 schreef Ceehaa het volgende:
undead?
Whoehoew, zombienation!
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_68777680
Vette ep weer
pi_68778122
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef Xrenity het volgende:
Vette ep weer
  donderdag 7 mei 2009 @ 17:14:49 #94
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68778385
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:39 schreef Shrien het volgende:
Het lijkt mij inderdaad ook vrij sterk dat ze de serie eindigen dat 815 gewoon in L.A. landt.
dat lijkt mij juist een ideaal einde
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_68778864


En 815 die land in LA zou wel echt een kuteinde zijn.

Ik denk nog steeds whatever happened, happened.

Ik denk dat dat ongeluk met die magnetisme iets met die bom te maken heeft, waardoor Faraday dus zijn eigen ongeluk probeerde te voorkomen zonder het te weten Maarja we zien wel.
  donderdag 7 mei 2009 @ 17:37:25 #96
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_68779111
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef Dos37 het volgende:

[..]

dat lijkt mij juist een ideaal einde
Het zou zo'n gigantische anticlimax zijn... Maar Alias had ook een soortement van anticlimax...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_68779450
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:29 schreef Xrenity het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat ongeluk met die magnetisme iets met die bom te maken heeft, waardoor Faraday dus zijn eigen ongeluk probeerde te voorkomen zonder het te weten Maarja we zien wel.
Klinkt wel logisch, want het blijft dan een 'loop'.
pi_68779562
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Ik denk dat Christian een verschijningsvorm is van de smoke monster, net zoals die bijvoorbeeld als de broer van Eko verscheen.
Toch denk ik dat dat niet klopt. De andere keren dat het smoke monster aan anderen verscheen (als Eko of als de moeder van Ben) waren het elke keer personen die de ander kende. Maar waarom zou het smoke monster als Christian verschijnen bij Locke, Ben, Sun en anderen. Zij kennen hem immers niet.
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:18:55 #99
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68780212
De tering! Wat een ongelofelijk fucking goede aflevering. Ik ben nog te veel onder de indruk om wat zinnigs te zeggen, maar: WOW!
pi_68780297
Vette aflevering
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')