Wat ik aan de huidige pc's mis, is de 'turbo-knop'. Om hem op dubbele kloksnelheid te laten draaien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:43 schreef Hammar het volgende:
eerste computer: commodore 64
Eerste p.c.: 12Mhz 386 processor met 64Mb geheugen en 40 Mb harde schijf.
Eerste mobieltje: Sony CMD CD5
[ afbeelding ]
Ja marketingtechnisch was het een turbo knop, maar eigenlijk was het bedoelt om de snelheid lager te laten draaien zodat ibm-pc programmatuur goed draaide.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:59 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Wat ik aan de huidige pc's mis, is de 'turbo-knop'. Om hem op dubbele kloksnelheid te laten draaien.
Of te halveren...het is maar hoe je het bekijkt.
dat middelste ding heb k ook nog gehadquote:
Wat een tijd was dat! Alle gesprekken mee te luisteren op de scanner!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:35 schreef Osramp het volgende:
En eerste telefoon was een lelijke NMT in 1995. Als student met een mobieltje! Gewoon ondenkbaar bijna, maar omdat ik op zaterdag post bezorgde hadden we een goedkope aanbieding gekregen. Goedkoper dan telefoon op mijn studentenkamer! Althans met aansluitkosten erbij gerekend dan.
[ afbeelding ]
Heejj, nooit gewetenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Wat een tijd was dat! Alle gesprekken mee te luisteren op de scanner!
De bovenstaande quote heb ik opgeduikeld uit een oud topic van Insomaniac ...quote:Op maandag 17 januari 2005 00:07 schreef Tokay het volgende:
Mijn eerste GSM uit 1997!
De Motorola D160, die ik tot hilariteit (en soms ergernis) van anderen tot vorig jaar zomer gebruikt heb.
Sindsdien heb ik eindelijk een andere.
Die trilt, en bromt!
Wel een prettig telefoontje, de Swing 620. Ik ben er wel blij mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |