was deze echt van jezelf? of was die van je ouders..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:43 schreef Bootje84 het volgende:
Mijn eerste pc was een Amiga van Commador (?) incl. 3,5" floppydrive![]()
En mijn eerste telefoon was sagem triumpf (?) Met een klepje en uitschuifantenne..
Mn ouders. Ik was toen nog lief klein en onschuldigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
was deze echt van jezelf? of was die van je ouders..
mijn vader had bijvoorbeeld een commedor 64 waar nog geen windows op draaide, met a en b floppydrive.. en een harddisk van maar liefst 32 hele EM BEES....
Niet weg te denken de legendary spellentjes als: airborn ranger,operation wolf,california dreams/games,street rot,snoopy etc en het eerste dat ik gespeeld heb was block 3d.. een soort tetris..
Die was heel populair toentertijd, ik weet nog dat bijna iedereen die had en dan kwam ik eraan gelopen met mijn motorkoelkast die echt 2x zo groot was.quote:
whaha.. is dat niet een soort Buzzer? waar je een textbericht op kon ontvangen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:01 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik bedacht me net wel iets anders, nog voor ik een telefoon had....
]
kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
whaha.. is dat niet een soort Buzzer? waar je een textbericht op kon ontvangen?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:02 schreef DaBuzzzzz het volgende:
afbeelding ] in een melkpak van pak & bel van Telfort
whehehehe, ik was destijds ook helemaal baas met dat ding, vond met name de beltoon zo vet in tegenstelling tot die schrille piepjes van motorola's en nokia's. De term 'koelkast' kwam al snel en Telfort was wat masten vergeten neer te zetten.....vandaar diequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
DUDE
je raakt me met die opmerking.. MELKPAK hoe kon ik het vergeten.. die had ik ook.. en ik vond het een geweldig appartaat.. niet te groot.. en nog goed genoeg om de dag vandaag te gebruiken!
het was een prepaid telefoon, opwaarderen met van die kraskaartjes.. geweldig...
ja goed man.. je zat toen echt bij de geboorte van de mobiele generatie... boerderijstreken waar je nog geen verbinding had.. en buiten binnen de bebouwde kom altijd goedkoper.. haha..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:11 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
whehehehe, ik was destijds ook helemaal baas met dat ding, vond met name de beltoon zo vet in tegenstelling tot die schrille piepjes van motorola's en nokia's. De term 'koelkast' kwam al snel en Telfort was wat masten vergeten neer te zetten.....vandaar diewant wat was het slecht buiten de Amsterdamse gemeentegrenzen......
marktplaats?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja goed man.. je zat toen echt bij de geboorte van de mobiele generatie... boerderijstreken waar je nog geen verbinding had.. en buiten binnen de bebouwde kom altijd goedkoper.. haha..
van mij is deze gestolen.. maar zou er zo 50 - 100 euro voor over hebben om hem weer te kopen.. alleen al als het gaat om emotionele herrinneringen.. zou dat nog kunnen ergens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |