gewoon ff resizen naar 610 pixels breed met paint, photoshop, xs.to, whateverquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:25 schreef HugoChavez het volgende:
Ja, ik weet niet hoe ik de pica's verklein. Sorry.![]()
Misschien kan een mod iets voor me doen, als er nog mod's wakker zijn op dit tijdstip dan.
Maar waarom zijn rechtse mensen altijd zo chagerijnig dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iemand die straf verdient, hoort het ook te krijgen, dus de VVD heeft opzich een goed punt
Linkse rakkers die altijd maar alles slikken
Oorspronkelijke tekst op poster:quote:
Je generaliseert.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:53 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Maar waarom zijn rechtse mensen altijd zo chagerijnig dan?![]()
Je kan echt nooit met de gasten lachen, die mensen maken het ook voor zichzelf zo moeilijk, er kan nooit een glimlach van af. Sneu. De makers van deze posters lijken me hele zure mensen, die nog nooit gelachen hebben en altijd chagerijnig door de ramen turen of er niet iemand iets illegaals doet, ze hebben gewoon zelf geen leven.
Behoorlijk, want ik ben ook vrij rechts, maar ik lach genoeg. Ik doe dingen die soms niet mogen en als ik daarom gestraft wordt, dan vind ik dat ook terecht. Realistisch ben welquote:
De rechtse mensen die ik ken (en dat zijn er nog vrij veel, te veel eigenlijkquote:
Ja, en daarom was het ook meteen een van de meest debiele politieke slogans die ik ooit heb gezien. Echt, als dat alles is waar de VVD mee aan kan komen, is het een indicatie van een enorme ideeënarmoede.quote:Op zondag 3 mei 2009 01:56 schreef Quir het volgende:
Het is niet zuur, het is hoe het hoort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |