Rome-Milaan, Milaan-Eindhoven, dan blijf ik eventjes in Amsterdam, dan Eindhoven-Milaan, dan blijf ik even in Milaan, en dan weer Rome.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:21 schreef Mirjam het volgende:
beetje offtopic misschien,m maar waar ga je heen?
Als je bagage meeneemt wel, die heb ik niet...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:23 schreef Mylene het volgende:
Je moet bij Ryanair toch ook bagagekosten betalen a 30 euro en 10 euro voor betalen met creditcard?
Ja in feite wel en dan speelt natuurlijk mee dat ik geen bagage heb en geen creditcardkosten. Blijft de vraag: waarom kunnen treinkaartjes niet absurd goedkoop?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef Homdeck het volgende:
Komt het niet bij je op dat de vliegtickets absurd goedkoop zijn ipv de treinkaartjes duur?
Trein is geprivatiseerd elitevervoer geworden..quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Rome-Milaan, Milaan-Eindhoven, dan blijf ik eventjes in Amsterdam, dan Eindhoven-Milaan, dan blijf ik even in Milaan, en dan weer Rome.
Maar wat maakt die treinkaartjes dan zo duur?
Ja, ik vroeg mij precies het zelfde af! Alleen dan met een retourtje Leiden - Utrecht..quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Daniel1976 het volgende:
overheid legt 2/3 bij? Uhh een retourtje den-bosch amsterdam wat kost dat tegenwoordig? 25 euro ofzo?
Je wil zeggen dat dat in werkelijkheid 75 euro kost? Ik zeg opdoeken die trein.
NS is niet geprivatiseerd en daarom ook zo onrendabel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:55 schreef Verluste het volgende:
Omdat de NS geprivatiseerd is geworden en er veel winst gemaakt moet worden ten koste van duurzaam beleid.
Bedank de VVD maar
Ik denk dat je met werkelijk alle kosten van de auto nog wel eens bedrogen uit zou kunnen komen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik ben duurder uit met de trein dan met de auto. FAIL. (En dan duurt het met het OV ook nog 2 keer zo lang.)
Het rammelt aan alle kanten.
Nope, alleen de daadwerkelijke aanschafprijs van een auto is eventjes een stuk duurder. Maar dan hou je in ieder geval wel iets over in plaats van alleen maar oud papier (treinkaartje), en ik ben overal 2 keer zo snel. (Afschrijving, onderhoud, wegenbelasting etc.)quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik denk dat je met werkelijk alle kosten van de auto nog wel eens bedrogen uit zou kunnen komen...
Typische Verluste reply, maar kerel, kom eens met feiten voordat je zo'n balkreply doet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:55 schreef Verluste het volgende:
Omdat de NS geprivatiseerd is geworden en er veel winst gemaakt moet worden ten koste van duurzaam beleid.
Bedank de VVD maar
Als je de waardedaling/afschrijving van je auto niet mee rekent... Reken je die wel mee, dan ben je met de auto niet veel goedkoper.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:10 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nope, alleen de daadwerkelijke aanschafprijs van een auto is eventjes een stuk duurder. Maar dan hou je in ieder geval wel iets over in plaats van alleen maar oud papier (treinkaartje), en ik ben overal 2 keer zo snel. (Afschrijving, onderhoud, wegenbelasting etc.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |