quote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Hallo allemaal,
Ik wil graag de spellen een tegen 100, varia denksport en tien voor taal downloaden en via mijn R4 kaartje op mijn DS zetten. Weet iemand toevallig op welke site ik deze spellen kan downloaden? En ofdat ik het bestandje meteen op mijn R4 kaartje kan zetten en niet met allerlei omweggetjes van andere programma's?
Alvast bedankt,,
Groetjess...
Ik zou ze eerst uitprinten. Dan kan je ze er makkelijker op zetten.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:27 schreef __Saviour__ het volgende:
ik kan je wel vertellen dat je de bestanden er gewoon op kunt zetten zonder verdere aanpassingen
Nou inderdaad. Ik heb geluk dat ik zelf piloot ben anders kwam er niks van terecht.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:25 schreef UncleSam het volgende:
En dat moet dan veilig vliegtuigen laten opstijgen en landen.
zolang je maar geen passagiersvliegtuigen bestuurt he stuntpilootquote:Op woensdag 1 april 2009 12:30 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik heb geluk dat ik zelf piloot ben anders kwam er niks van terecht.
O jawel, beetje bijklussen doe ik ook. Heb laatst ook nog een Turks vliegtuig aan de grond gezet..quote:Op woensdag 1 april 2009 12:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
zolang je maar geen passagiersvliegtuigen bestuurt he stuntpiloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stef Stuntpiloot zaait paniek in het kippenhok. Stef stunt en stuitert en duikt maar raak. Kun jij jouw kippen beschermen tegen Stef en zijn stuiterende stuntvliegtuig?
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:43 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
O jawel, beetje bijklussen doe ik ook. Heb laatst ook nog een Turks vliegtuig aan de grond gezet..staat er dan een zombie te fokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.???
(aangezien alle piloten dood zijn)
Nee ik gebruikte op het laatste moment m'n schietstoel.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:50 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
staat er dan een zombie te fokken???
(aangezien alle piloten dood zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |