voordeel; hij ziet er cool uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:15 schreef Kopbal het volgende:
Zit eraan te denken om deze telefoon te bestellen.
Iemand even in het kort de voor- en nadelen?
Wees blij met je zilverenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:56 schreef Kopbal het volgende:
Krijg hem waarschijnlijk morgen binnen, ben erg benieuwd.
Kon wel alleen die silver bestellen, had liever black gehad.
quote:Na 5 weken "reparatie" is mijn xperia verklaard als onherstelbaar en mocht ik dus een nieuwe iets/ding uitkiezen met een waarde van ¤639,95 (Ik had ¤698,95 betaald, en ik verwachte nog dat ik ¤60,00 cash terug kreeg)
Ik had een zilveren xperia (een van de eerste batches dus zwart was nog niet verkrijgbaar) ik heb altijd al een zwarte gewild. Dus ik heb nu een zwarte maar ik zie dat het verf al aan de randjes al eraf is en terug gaan heeft naar mijn mening geen zin (blablabalb je krijgt een nieuwe met dezelfde "eigenschappen", dank u)
Weet er iemand waar ik het batterij klepje ergens LOS kan kopen of bestellen? Dan neem ik een zilveren het staat namelijk een stuk beter dan een toekomstige zwarte klepje vol met zilveren krasjes erop.
En het staat niet fout met de zilveren keyboard![]()
tweakers
zet er dan meteen een nieuw besturingssysteem op nu je toch alles kwijt bent. Er zijn al vele programma's die veel beter en sneller werken (gebruik zelf Touchit 6.5, volkomen bugvrij, aanrader!!!)quote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef YuckFou het volgende:
Ik had het kunnen weten, ik dacht nog moet ik het wel doen, zou het nou iets schelen dan...
En ja, ik heb mn X1 ge-update met een harde reset, en sindsdien heb ik spijt...sinds 13:00 vanmiddag ben ik aan het kutten en kloten om e.en en ander weer normaal te krijgen maar mn back-up wil maar half/half werken, m'n berichten zijn sowieso weg en alles hapert en knippert...ik weet niet precies waar t fout gaat maar van een razendsnel volledig naar mijn wens getweaked apparaat zit ik nu met een gedrocht waar ik wanhopig van word, en waarom, vanwege een update die ik zo nodig moest installeren...
Kan iemand me uitleggen wat er in die update verwerkt zat?
Is er iemand die ook een repeterend knipperend programma scherm krijgt of waarvan de telefoon, toch wel een redelijk essentieel onderdeel van een telefoon, het ineens vanwege een vage windowsmelding, het ook niet meer doet...
God ik kan nog wel ff doorgaan zo, maar ik ga eerst maar ff een uurtje fitnessen om de ergeste *godverdomme* eruit te zweten en zo te zorgen dat mn X1 niet in splinters tegen de muur gaat....
Kut wat ben ik toch een lutser, ik wist dat ik het niet moest doen....
Edit: Wtf...ik hang ém aan mn vista machine thuis na de active sync met XP op mn werk en het is geweldigalles werkt weer normaal op wat missende sms'jes na
Gaat buitengewoon goed kan ik U meldenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:29 schreef Vince_Taylor het volgende:
Ik zit ook aan de xperia te denken, kun je daar ook niet zo heel legale spellen en apss voor downen en gebruiken zonder een hack/crack whatever
Als je mn edit had gelezen had je gezien dat alles weer werkt zoals t hoortquote:Op maandag 11 mei 2009 18:52 schreef rinzzz het volgende:
zet er dan meteen een nieuw besturingssysteem op nu je toch alles kwijt bent. Er zijn al vele programma's die veel beter en sneller werken (gebruik zelf Touchit 6.5, volkomen bugvrij, aanrader!!!)
Nee, zo is het dus ook mogelijk om Android te installeren op de Xperia alleen is dit nog niet volledig bugvrij..quote:Op maandag 11 mei 2009 19:06 schreef YuckFou het volgende:
En t besturingssysteem zal altijd wel WM6.1 blijven he
Ik ben op z'n zachtst gezegd geen enorme Google fan, ik gebruik het wel, als zoekmachine en voor non-important mails, maar verder probeer ik er toch een beetje afstand van te houden, ze zijn me iets te informatiegeil...quote:Op maandag 11 mei 2009 19:36 schreef rinzzz het volgende:
Nee, zo is het dus ook mogelijk om Android te installeren op de Xperia alleen is dit nog niet volledig bugvrij..
Misschien kan je hier wat wijzer van worden:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:13 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook last van scheurtjes, terwijl ik er zo voorzichtig mee omga. Draag m altijd in een hoesje, nog nooit laten vallen.
De mijne is al een keer of 6 gevallen. Alles werkt naar nog steeds perfect.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:13 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook last van scheurtjes, terwijl ik er zo voorzichtig mee omga. Draag m altijd in een hoesje, nog nooit laten vallen.
Met Stip Op Nummer 1: SPB 3.1quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:55 schreef Kopbal het volgende:
Wat zijn zo'n beetje de handigste programma's om te installeren? Heb hem net binnen
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:38 schreef YuckFou het volgende:
- alle panels die ik kon downen
- hTorch
- spelletjes: sudoku,bejeweled,bubble breaker, cherry chaser,fishocopter,kevtris2,patience,tokitori
- Taskmanager
- Active sync
- Adobe reader
- Advanced config
- Clear temp
- Devicescape
- Divx player
- Google maps
- Mtree size
- Notepad
- Opera mobile
- Pocket rar
- PPCeditor
- Resco Backup
- soft reset
- TomTom 7
- Total commander
- Windows mediaplayer
- Xperia tweak
Ehm officieel moet je voor heel veel wat ertussen staat betalen jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:52 schreef Kopbal het volgende:
Thanks YuckFou!
Voor tomtom moet ik zeker betalen?
Dat panel was ook de eerste die ik had gedownload
Nee, ies graties. Wel even de juist instellingen overnemen van de Vodafone site of via een sms aanvragen, voor de zekerheid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:52 schreef Kopbal het volgende:
Iemand enig idee of Youtube geld kost als je onbeperkt internet hebt (á 9,50) bij Vodafone?
Je hebt mailquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ehm officieel moet je voor heel veel wat ertussen staat betalen ja![]()
Maar kijk vooral ook in het eerste topic: Sony Ericsson Xperia X1
maar je kan me ook even mailen...zie prof voor mail
SPB screenshotquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef UncleSam het volgende:
Hoe maak je die printscreens op je Xperia?
Je kan proberen een aantal keer snel achter elkaar de headset aan te sluiten en er weer uit te halen. Als dat niet werkt probeer dan de stekker rond te draaien als je hem eruit haalt (misschien een paar keer herhalen). Misschien dat een beetje prutsen met de stylus in de aansluiting ook wel helpt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Survivalism het volgende:
En ik web wederom weer een probleem met mijn Xperia. Na naar de sportschool te zijn geweest, en lekker mijn oordopjes in tijdens het lopen. Merk ik dat het headset icoontje blijft staan nadat ik mijn oordopjes eruit heb gehaald.
Het ergste: geen geluid meer.
SPB Mobile Shell 3.1quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef Kopbal het volgende:
Iemand even snel bellen als je bijvoorbeeld aan het lopen bent vind ik toch wel erg klote, is dit gewoon omdat ik er nog handigheid in moet krijgen?
Eternal gratitudequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Je kan proberen een aantal keer snel achter elkaar de headset aan te sluiten en er weer uit te halen. Als dat niet werkt probeer dan de stekker rond te draaien als je hem eruit haalt (misschien een paar keer herhalen). Misschien dat een beetje prutsen met de stylus in de aansluiting ook wel helpt.
Dat zijn de oplossingen die ik tot nu voorbij heb zien komen, heb er zelf nooit last van gehad.
Thanks.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
SPB Mobile Shell 3.1
PM maar als je niet begrijpt wat ik bedoel
Oh, geen idee. Misschien even zoeken op het SPB forum.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Thanks.
Op de één of andere manier staan er nu allemaal e-mailadressen van MSN tussen mijn contacten. Dit wil ik niet, hoe moet ik die verwijderen?
Je kunt op veel verschillende manieren contacten zoeken, de meest handige manieren die ik gebruik:quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef Kopbal het volgende:
Iemand even snel bellen als je bijvoorbeeld aan het lopen bent vind ik toch wel erg klote, is dit gewoon omdat ik er nog handigheid in moet krijgen?
Open Windows Live. Ga naar menu --> opties --> 2. Synchronisatie --> Eventjes de vinkjes lezen en uitzettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Kopbal het volgende:
Op de één of andere manier staan er nu allemaal e-mailadressen van MSN tussen mijn contacten. Dit wil ik niet, hoe moet ik die verwijderen?
De meeste scheurtjes ontstaan bij t hoekje waar de stylus inzit, als je die er recht ipv achterover gebogen uittrekt voorkom je al een hoop ellende, maar ik had begrepen dat het met de nieuwere toestellen veel beter gesteld is, ik heb iig nergens last van en ben er niet over-voorzichtig mee ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Lilian. het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen over dit toestel, ik lees veel over haarscheurtjes. Is dit probleem ook bij de nieuwe modellen? Hebben veel mensen er hier last van?
De verbinding is prima, goed stabiel, maar de snelheid laat wel te wensen over...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Lilian. het volgende:
Weet iemand hoe de internet verbinding is met KPN? Ik dacht dat ik over 2 maanden pas mocht verlengen, maar ik kreeg een sms dat het nu al mag.
Omdat wikipedia van internet gebruik maakt en lexipedia een database van 225Mb op je ext. geheugen parkeert en veel sneller werkt zonder dat je online hoeftquote:
Ok dankje voor je snelle antwoord, ik was zelf nog iets sneller (ongeduldig) en nog even langs de KPN winkel gereden. Daar kreeg ik een abo voor 1 jaar aangeboden met 35 euro bijbetaling. Mooie aanbieding, dus de telefoon al gehaald. Ik vind hem erg mooi, moet alleen nog even zoeken naar goeie panels en kijken hoe alles precies werkt, maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:27 schreef YuckFou het volgende:
[..]
De meeste scheurtjes ontstaan bij t hoekje waar de stylus inzit, als je die er recht ipv achterover gebogen uittrekt voorkom je al een hoop ellende, maar ik had begrepen dat het met de nieuwere toestellen veel beter gesteld is, ik heb iig nergens last van en ben er niet over-voorzichtig mee ofzo
Lees anders de tweakerslink ergens een end terug eens na daar gaat t alleen maar over scheurtjes
[..]
De verbinding is prima, goed stabiel, maar de snelheid laat wel te wensen over...
Heb je je juiste lokatie wel ingegeven via * check with GPS*?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef Kopbal het volgende:
wat een baggerprogramma dat spb weather. Hier schijnt al 3 dagen volop de zon maar hij blijft maar aangeven dat het regent.
Had ik wel, en toch vond ik de voorspellingen van 't station niet erg betrouwbaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:44 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Heb je je juiste lokatie wel ingegeven via * check with GPS*?
Misschien ff opnieuw instellen danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:13 schreef Sextreme het volgende:
Had ik wel, en toch vond ik de voorspellingen van 't station niet erg betrouwbaar
quote:
En sinds vandaag is hij weer terug van reparatie. Kosteloos gerepareerd, nieuw achterfrontjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:13 schreef UncleSam het volgende:
Je moet eventjes duidelijker zijn, gebruik je G-Alarm of gebruik je de standaard wekker van Windows Mobile?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:31 schreef phluphy het volgende:
Wie kan me helpen, ik sta op het punt mijn X1 tegen de muur te gooien.![]()
![]()
Het alarm/de wekker werkt gewoon NIET. Ik stel hem in (bijv. over 5 minuten) en er gebeurt gewoon niets, nada, noppes.
Ik heb al behoorlijk wat rondgesurft maar het probleem dat het alarm NIETS doet heb ik nog niet eerder gezien.
Ik heb net ook al een update gedaan en helemaal opnieuw begonnen, maar het probleem is er nog steeds.
Ernstig gefrustreerd.
Ja, sorry, dat had ik er nog wel even bij kunnen zetten. Geen G-Alarm, standaard wekker.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Je moet eventjes duidelijker zijn, gebruik je G-Alarm of gebruik je de standaard wekker van Windows Mobile?
Hele domme vraag, maar toch, dan hebben we dat alvast de wereld uit: je geluid staat wel aan?
Mooi dat 't weer werkt!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat had ik er nog wel even bij kunnen zetten. Geen G-Alarm, standaard wekker.![]()
En stom, ik bedenk me net dat ik van die zomertijd ergens heb gelezen. Sterker nog, dat had ik ook aangepast. Maar toen had ik de update dus nog niet gedaan. Na de update en her-installatie ben ik heel die zomertijd weer vergeten.
Conclusie: update + zomertijd was de truc.
Ik kwam tijdens mijn nimmer aflatende speurtocht naar leuke software Wunder radio tegen een programma wat streams van internet plukt en weergeeft ofzo, dit zeggen ze er zelf over:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:41 schreef Kopbal het volgende:
Heeft iemand een programmatje/site voor moiele radiostreams?
quote:Over 36,000 radio stations on your Phone!
Wunder Radio provides a quick and easy way to listen to thousands of streaming Internet radio stations and other audio streams on your Windows Mobile phone. Download the application to your phone today and browse the enormous directory of stations provided by RadioTime, searching by location and over 400 different genre such as music, talk, sports, and entertainment.
Version 1.5 features include:
* Huge directory of stations
* Currently playing information displays current song and artist
* Listen to your local hometown radio station from anywhere in the world
* Find specific stations using the extensive search function
* Use GPS capabilities to generate a list of all local stations
* Keep up-to-date with international news and current affairs
* Listen to live commentary and sports talk
* Build a list of your favorite stations and shows
* Play back popular shows at your own leisure if you missed the live broadcast
* Check emergency scanner streams from ScanAmerica.us
* Check weather conditions on local NOAA weather radio streams
* Get local railroad information from RailRoad.net
JEYO
Dank voor je zorgvuldig onderbouwde postquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:18 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb mijn Xperia verkocht en had al een N96 gekocht. Ben er echt heel erg op vooruit gegaan
Had je nog beter voor een N95-8GB kunnen gaan, die is stukkie snellerquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:18 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb mijn Xperia verkocht en had al een N96 gekocht. Ben er echt heel erg op vooruit gegaan
voor alarmen: G-Alarm
hoe lang heeft die reparatie geduurd? ik heb er nl ook last vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:07 schreef UncleSam het volgende:
[..]
En sinds vandaag is hij weer terug van reparatie. Kosteloos gerepareerd, nieuw achterfrontje.
Door middel van SPB Backup weer al mijn gegevens geimporteerd, ik ben weer helemaal blij!
Bedankt man, echt een aanradertje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:23 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik kwam tijdens mijn nimmer aflatende speurtocht naar leuke software Wunder radio tegen een programma wat streams van internet plukt en weergeeft ofzo, dit zeggen ze er zelf over:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb geen idee of het goed werkt en of t wat is, ik luister geen streams, mag nie van KPN met mijn abbo en ik luister eigenlijk altijd naar m'n eigen muziekjes
[..]
Dank voor je zorgvuldig onderbouwde post
Waarom heb je je X1 ingeruild voor een symbian mormel als de N96? En waarom ben je er dan zo heel erg op vooruit gegaan?
Een vriend van me heeft juist 't tegenovergestelde gedaan laatstquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:18 schreef Catch22- het volgende:
omdat ik Symbian toch beter vind werken dan WM. Kwestie van smaak denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:25 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dank voor je zorgvuldig onderbouwde post
Waarom heb je je X1 ingeruild voor een symbian mormel als de N96? En waarom ben je er dan zo heel erg op vooruit gegaan?
en niet zo mooi imo, daarbij was het prijsverschil niet zo grootquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:25 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Had je nog beter voor een N95-8GB kunnen gaan, die is stukkie sneller
Vrijdag 14 mei opgestuurd. Dus stuk of 10 werkdagen, vond het best snelquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:32 schreef rinzzz het volgende:
[..]
hoe lang heeft die reparatie geduurd? ik heb er nl ook last van
Lijkt me voor iemand die een "Xperia-n00b" is nou niet aan te raden daarmee te gaan kloten. Kan je beter SPB Mobile Shell aanraden, stuk makkelijker te installeren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:54 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou ff hardspl derover knallen. Als je op XDA developers zoekt vindt je daar genoeg over
1. "Camera Voorzijde ....... Deze optie is neit beschikbaar"quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:54 schreef Catch22- het volgende:
1. Dat weet ik niet. Wat voor melding precies?
2. Heb je hem goed ingesteld? QuickGPS enzo gebruikt? Wat voor app gebruik je?
3. Omdat de huidige IE voor WM sucked. Opera Mini en Mobile werken goed, skyfire kan je proberen (Firefox voor mobile), safari is ook mobiel verkrijgbaar. Opera is het beste
Ik zou ff hardspl derover knallen. Als je op XDA developers zoekt vindt je daar genoeg over
Met een reg editorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:00 schreef UncleSam het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je een snelkoppeling kunt maken.
Ik heb het volgende bestand staan in: Mijn apparaat/Programmabestanden/Tomtom.exe
Om het TomTom iicoontje in het menu Programma's te krijgen, moet er een snelkoppeling staan in Mijn apparaat/Windows/Start menu.
Maar ik heb geen idee hoe je een snelkoppeling kunt maken..
hmm, staan de instellingen wel goed? je zit nu niet op GPS maar op A-GPS (networkbased)quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
1. "Camera Voorzijde ....... Deze optie is neit beschikbaar"
2. Ik gebruik idd QuickGPS in combinatie met Google Maps. Maar erg nauwkeurig als je ergens tussen de 1300 en 2500 meter staat vind ik het niet
3. okee dan blijf ik eerst zoveel mogelijk met opera doen en mogelijk Skyfire
en waar kan ik dat instellen???quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hmm, staan de instellingen wel goed? je zit nu niet op GPS maar op A-GPS (networkbased)
Het snelst, maar ook het slordigst, is het tomtom icoontje in je verkenner aantikken met je stylus en vasthouden, dan kopieeren kiezen en plakken in de map waar je wilt, een snelkoppeling kan je vrij makkelijk maken met TotalCommander, of zoals hierboven met een reg-editor, maar hoe dat precies in zn werk gaat weet ik niet, ik gebruik SPB en daarmee kan je maak je automatisch snelkoppelingen als je je schermpjes inrichtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:00 schreef UncleSam het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je een snelkoppeling kunt maken.
Ik heb het volgende bestand staan in: Mijn apparaat/Programmabestanden/Tomtom.exe
Om het TomTom iicoontje in het menu Programma's te krijgen, moet er een snelkoppeling staan in Mijn apparaat/Windows/Start menu.
Maar ik heb geen idee hoe je een snelkoppeling kunt maken..
Open Googlemaps, rechtsonderin op menu klikken en "GPS gebruiken" kiezenquote:
Ik ga ze beide nu installeren en ben benieuwd hoe ze werkenquote:It's a mobile browser. Enjoy a trip to wireless internet world.
UCWEB Features: - Browsing function
- Navigation function
- Search function
- Email service
- Download function
- Personal data managemet
- RSS subscription function
- Shortcut key application
Six reasons to fall in love with UCWEB
Browsing function
Are you boring with a dull WAP site? Are you upset with the blank display in a wap site? UCWEB will change all those problems on the mobile Internet! with UCWEB, you can not only visit WAP site quickly, but also the colorful WEB sites fluently, to enjoy the pleasantness of wireless thoroughly.
Navigation function
Wireless is more colorful! Information, entertainment, community, forum, blog, it’s all we have. Site navigation service recommends excellent internet sites and hot sites to you! Click! click! click! It’s so easily to access the site. Opening the site you want quickly, reading what you like, and listening what you love.
Search function
Don’t doubt the voluminous information can be searched on your mobile phone! With UCWEB, you can do it! UCWEB offers various search engines, such as Baidu, Google, Yicha, to satisfy your desire of searching the whole Internet. UCWEB supports to search by sort, such as web pages, MP3, pictures, maps,etc
Media function
Online media playback function is available in UCWWEB 6.3. You may watch the hottest TV channels and the splendid original video clips and listen to the latest popular songs on your phone with UCWEB6.3.
Download function
Beautiful pictures!MP3!Characteristic phone ring tone! UCWEB lets you get all you want. The powerful download function makes your download easily, and which make you save time and cost. UCWEB download function supports the big file download and the break points discontinuous transmission, which adopts the data compression technique to reduce the data traffic.
Personal data management
Do you regret that you can’t save the sites/pages you like? Is there no storage space for storing MP3, games? Is data lost when you change mobile phone? Don’t worry, UCWEB resolves these problems for you! It offers service such as bookmark, favorite, user can manage web sites which regularly browsed easily in mobile phone or in PC. The mobile phone hard disk is the bridge of PC and mobile phone, by which accessing the picture, MP3 and game is easy
RSS subscription function
With a mobile phone, the latest hot Internet information can be subscribed! With RSS news subscription function you can subscribe RSS seeds, and manage the RSS resource, and then read the updated details in RSS freely. You can login directly in your mobile phone, or open http://my.ucweb.com/ to subscript the RSS seeds.
Shortcut key application
With the shortcut key function, it makes the whole operation process of UCWEB simply, convenient. You can assemble shortcut keys with single key or double keys, and setup shortcut key by yourself. The customized service makes you enjoy the fully wireless happiness.
Ik gebruik ook SPB, maar TomTom komt vreemd genoeg niet in het lijstje met programma's te staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:05 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het snelst, maar ook het slordigst, is het tomtom icoontje in je verkenner aantikken met je stylus en vasthouden, dan kopieeren kiezen en plakken in de map waar je wilt, een snelkoppeling kan je vrij makkelijk maken met TotalCommander, of zoals hierboven met een reg-editor, maar hoe dat precies in zn werk gaat weet ik niet, ik gebruik SPB en daarmee kan je maak je automatisch snelkoppelingen als je je schermpjes inricht
Jawelquote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef UncleSam het volgende:
Geen Nederlands plaatsen op dat OV progje?
Ik hb de appalicatie op mn X1 geinstalleerd en de database met steden (eigenlijk de hele map vanuit de zip...) op mn SDkaartje gegooid...quote:
Ik heb bij mezelf TT op mn X1 geinstalleerd en de maps op mn SDkaartje, daardoor staat ie automatisch tussen mn progjes en kan ik vandaaruit met SPB snelkoppelingen maken, hoe het werkt in TotalCommander durf ik je niet te zeggen, dat heb ik eraf gegooid omdat ik het nooit gebruikte...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef UncleSam het volgende:
Ik gebruik ook SPB, maar TomTom komt vreemd genoeg niet in het lijstje met programma's te staan.
Jouw eerste optie kan niet omdat het een exe bestandje is, en de telefoon die niet kan uitvoeren omdat het onveilig is ofzoiets.
Ik heb TotalCommander er al op staan (om die geblokkeerde panels er af te halen), maar hoe maak je daar een snelkoppeling mee?
vanaf mn x1 met dat UCWEB browsertje gepost....AANRADER! wat is dit allerj*zus snelquote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef YuckFou het volgende:
En een browsertje wat door een zwik chinezen is ontwikkeld:
[ afbeelding ]
developers site
download link
[..]
Ik ga ze beide nu installeren en ben benieuwd hoe ze werken
Rechtsonder staat bij mij t knopje om mn SPB screen te veranderen, ook bij contacts, dus daar kan je ze dan ook weer mee weghalen lijkt me?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:24 schreef Irresponsible het volgende:
Ik heb een vraagje! Ik gebruik nu als x-panel spb Mobile Shell en heb bij mijn favorieten contacten per ongeluk iets te enthousiast allemaal contacten toegevoegd die ik daar helemaal niet wil hebben staan! En het lukt me maar niet te veranderen of te verwijderenKan iemand me daarbij helpen?
een alarm natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:24 schreef Irresponsible het volgende:
En ik las ook iets over G-alarm ofzo. Wat is dat?
quote:G-Alarm is a free alarm clock for many Windows Mobile based PDAs, PocketPCs or Smartphones. G-Alarm is a alarm clock with special mechanism to wake you up. G-Alarm is an alarm clock which gives you some activity in the morning: G-Alarm forces you to guide a ball through mazes before you can snooze or stop the alarm. Of course, you can also disable this feature and use it as a "normal" alarm clock. More screenshots here.
Features:
* Supported devices: all devices with Windows Mobile 5, Windows Mobile 6 and Windows Mobile 6.1.
* Multilanguages.
* Skinnable user interface (Lots of skins are available here).
* Customizable today plugin which shows you all your alarms and lets you activate or deactivate them with one click.
* Define unlimited alarms with many options.
* Choose between different alarm types:
o Weekdays: select on which days of the week an alarm should go off.
o One-time alarm.
o Alarm patterns: you can define more customized alarms (e.g. play the alarm every 4th week on friday at 7:00 PM).
* Define playlists with unlimited mp3/wma/wav files for each alarm.
* Force a specific volume if the device is on vibration mode or muted.
* Repeat and playing options:
o Play alarm for a specific time.
o Repeat an alarm for x times.
o Auto-snooze the alarm after a specifc time.
* Supports all resolutions (VGA, QVGA, WVGA, WQVGA, etc.)
* Power saving methods:
o You can set to turn off the display after a specific time so you can listen to your music while the device doesn't eat to much battery.
o The display is turned off if the alarm snoozes.
* Tilt sensor support (only on supported devices).
o Guide the ball through the maze by tilting your device.
o Snooze the alarm by turning the phone upside down.
* Light sensor support (only on supported devices).
o Snooze the alarm by turning the light on
* You can decide wether you want to complete mazes before you can snooze or stop the alarm or not.
* See your next alarm in S2U2, TouchFlo3D, Manila2D and others.
Je wifi is je batterijvreter, net als je GPS, met blutooth, telefoon aan etc houd ie het bij mij een dag of 3/4 vol afhankelijk van hoeveel ik bel, met wifi aan zie ik mn batterij teruglopen nou ja niet letterlijk...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:24 schreef Irresponsible het volgende:
Verder (ik heb mijne nu een week of 2), mijn batterij is écht belachelijk. Hij houdt het denk ik 10 uur vol. Dan staat bluetooth uit, internet aan. Ik sms regelmatig en bel nauwelijks.
Hebben jullie dat ook?
Muts zijn magquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:28 schreef Irresponsible het volgende:
Sorry ik ben een beetje een muts met deze dingen
Al getest met flash inmiddels?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef YuckFou het volgende:
[..]
vanaf mn x1 met dat UCWEB browsertje gepost....AANRADER! wat is dit allerj*zus snelik moet flash nog proberen maar t werkt tot nu toe superrrsnel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
YouTube werkt gewoonquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:31 schreef NoizEkick het volgende:
Al getest met flash inmiddels?
En met welk programma maak je die screenshots?
Als je er normaal mee omgaat loopt ie bijna niet vast,tenminste bij mij niet, maar als ik hem onwijs mishandel vergeet dingen af te sluiten en uiteindelijk door een lijst van actieve programmas heen moet scrollen in mn taskmanager gaat ie wel sputteren ja, en ik vind het mobiel internet van KPN zwaar onder de maat, daar ga ik binnenkort als ik zin in contact met KPN heb wel over klagen....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef Antony1989 het volgende:
Daarmee doel ik dus op het volgende: Zijn er veel problemen mee of, valt dat mee. Spontane reboots, vastlopers e.d
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef Antony1989 het volgende:
Ik wil hem binnenkort gaan halen. Zoals ik al wel vaker heb gezegd, maar kreeg van mijn oom een Nokia E65, die het wel even deed.
Ik vind de Xperia erg fet, zal ik hem halen of kan ik beter plaatjes blijven kijk van de X1 op internetik zou de interface/software eerst even uitgebreid testen. Dan kom je wel er wel achter of je het prettig vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
bij mij slechts een uurtje..quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:03 schreef Lilian. het volgende:
Hoelang duurt het bij jullie voordat de batterij opgeladen is? Mijn batterij gaat erg snel leeg, maar heb al gelezen hoe ik hem beter kan maken. Het opladen duurt echter de hele nacht, laatst was het na 7 uur nog niet opgeladen (in stopcontact).
ik heb vodafone dus internet zal geen probleem worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:03 schreef YuckFou het volgende:
Als je er normaal mee omgaat loopt ie bijna niet vast,tenminste bij mij niet, maar als ik hem onwijs mishandel vergeet dingen af te sluiten en uiteindelijk door een lijst van actieve programmas heen moet scrollen in mn taskmanager gaat ie wel sputteren ja, en ik vind het mobiel internet van KPN zwaar onder de maat, daar ga ik binnenkort als ik zin in contact met KPN heb wel over klagen....
Zal binnenkort eens rond gaan vragen wie een X1 heeft, en anders zijn er toch genoeg custom roms te downloaden op XDA.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zou de interface/software eerst even uitgebreid testen. Dan kom je wel er wel achter of je het prettig vindt.
Heb m nu 6 maanden en heb totaal geen stof in de hoekjes. Overigens heb ik wel een screenprotector sticker op t glas zitten. (Gelukkig maar want die zit vol met krasjes van de stylus.)quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef Antony1989 het volgende:
omdat er dan ( denk ik ) veel stof in de hoekjes kan komen.
Zo kort? Ik had wel korter verwacht, maar dit vind ik wel heel snel vergeleken met hoelang het bij mij duurt.quote:
Ik heb even voor je gezocht en vond 2 sites die je misschien wat op weg kunnen helpen:quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef Lilian. het volgende:
Staat er ergens een handleiding/samenvatting om de telefoon te optimaliseren? Ik lees veel losse dingen over de batterij, maar lees overal wat anders. Hoe krijg ik de beste prestaties en welke programma's zijn afraders voor de batterij?
Geen flash ondersteuning?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:49 schreef YuckFou het volgende:
kleine edit:
Opera 9.5 is uit als béta! klik hier meer over de nieuwe browser of hier voor een korte review!
Ongeduldig? dan kan je hier de nieuwste downloaden!
Geen idee eigenlijk, ik staarde me eerst ook blind op wel of geen flash maar merk dat ik vooral toch txt&jpeg's zie als ik mobiel surf en met dat UCWEB van hierboven gaat dat zo fucking snel, is nog steeds een aanrader!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |