Duurt idd wel eventjes, ik denk dat het bij mij twee maanden duurde.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:59 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb nog steeds m'n 8 GB niet gehad :p
http://www.xperia-membership.nl/
Ja, maar hij is bij mij niet bepaald snel, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:04 schreef UncleSam het volgende:
Doet die nieuwe SPB3 het ook in landscape mode?
Met alles wat me wel lukt met mn Xperia is het updaten nog nooit gelukt, ik krijg de melding dat flash 8 of hoger nodig is terwijl ik flash 9 of 10 ofzo intussen heb en in de log kan ik niet bepaald terug vinden wat er mis gaat....is het een file die je download of moet je foon dan ook aan je computer hangen ofzo...?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef Viro het volgende:
Update voor de X1 via SE Update service geinstalleerd, en telefoon werkt als een tierelier
Is dit weer een nieuwe update, of had je hem nog nooit ge-update sinds je hem hebt?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef Viro het volgende:
Update voor de X1 via SE Update service geinstalleerd, en telefoon werkt als een tierelier![]()
![]()
![]()
Net SPB Mobile shell 3.0 erop gezet en geen problemen met landscape![]()
![]()
SKTools erop gezet en getweakedt. Ik wil helemaal geen andere telefoon meer, ever
Nog even over die SE update, ik krijg t nog niet voor elkaar, maar voor ik eraan begin, ik las op de SE site dat je alles van je telefoon moet backuppen voor je hem update....quote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef Viro het volgende:
Update voor de X1 via SE Update service geinstalleerd, en telefoon werkt als een tierelier
Ik heb gisteren ook de update gedaan, maar 't is een harde resetquote:Op donderdag 23 april 2009 08:44 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nog even over die SE update, ik krijg t nog niet voor elkaar, maar voor ik eraan begin, ik las op de SE site dat je alles van je telefoon moet backuppen voor je hem update....
Ben je zoals ik vermoed inderdaad alles kwijt, net als bij een harde reset als je die update erover gooit, of is het meer een "in case of" geval waarbij je, als het mis gaat, kan terugvallen op je back-up?
Had em niet geupate sinds ik em heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:36 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Is dit weer een nieuwe update, of had je hem nog nooit ge-update sinds je hem hebt?
Ik heb hem één keer ge-update, ergens rond midden november.
Zoals hierboven wordt gezegd, het is een harde reset, maar alles is heel makkelijk terug te zetten via activesync.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:44 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nog even over die SE update, ik krijg t nog niet voor elkaar, maar voor ik eraan begin, ik las op de SE site dat je alles van je telefoon moet backuppen voor je hem update....
Ben je zoals ik vermoed inderdaad alles kwijt, net als bij een harde reset als je die update erover gooit, of is het meer een "in case of" geval waarbij je, als het mis gaat, kan terugvallen op je back-up?
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:04 schreef Sextreme het volgende:
Ik heb gisteren ook de update gedaan, maar 't is een harde reset
Maar ach, je hebt weer een lekker schone phone, en agenda en contact gegevens kun je via ActiveSync binnen 3 tellen weer terug zetten
Volgende vraag: hebben jullie iets nieuws kunnen ontdekken na die update of is tie gewoon lekker snel omdat je hem een harde reset hebt gegeven....?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:15 schreef Viro het volgende:
Zoals hierboven wordt gezegd, het is een harde reset, maar alles is heel makkelijk terug te zetten via activesync.
Voor de volgende keer zou ik eerst SPB Backup installeren op je X1. Daar kan je alles simpel mee backuppen en op je SD kaart zetten, en alles is erg simpel terug te zetten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:48 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
Volgende vraag: hebben jullie iets nieuws kunnen ontdekken na die update of is tie gewoon lekker snel omdat je hem een harde reset hebt gegeven....?
Mijn toestel terug zetten na een harde reset heeft meer voeten in de aarde dan ff 3 seconden aan active sync vrees ik, ik gebruik hem op 2 verschillende pc's, een met xp waarmee de sync, mede omdat mn mail met die gesynct word, vlekkeloos verloopt, en met mn laptop draaiende op vista die nog steeds niet vlekkeloos wil verlopen
Juist weer omdat ik daar geen outlook op gebruik....(en omdat vista van het active sync af is gestapt en dat met verschillende andere programma's door elkaar probeert te doen....)
Werkt dat in combinatie met een update? Maakt 'ie de update dan niet ongedaan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:34 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Voor de volgende keer zou ik eerst SPB Backup installeren op je X1. Daar kan je alles simpel mee backuppen en op je SD kaart zetten, en alles is erg simpel terug te zetten.
Ik zou zeggen, kijk hier eens eventjes!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:15 schreef Kopbal het volgende:
Zit eraan te denken om deze telefoon te bestellen.
Iemand even in het kort de voor- en nadelen?
voordeel; hij ziet er cool uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:15 schreef Kopbal het volgende:
Zit eraan te denken om deze telefoon te bestellen.
Iemand even in het kort de voor- en nadelen?
Wees blij met je zilverenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:56 schreef Kopbal het volgende:
Krijg hem waarschijnlijk morgen binnen, ben erg benieuwd.
Kon wel alleen die silver bestellen, had liever black gehad.
quote:Na 5 weken "reparatie" is mijn xperia verklaard als onherstelbaar en mocht ik dus een nieuwe iets/ding uitkiezen met een waarde van ¤639,95 (Ik had ¤698,95 betaald, en ik verwachte nog dat ik ¤60,00 cash terug kreeg)
Ik had een zilveren xperia (een van de eerste batches dus zwart was nog niet verkrijgbaar) ik heb altijd al een zwarte gewild. Dus ik heb nu een zwarte maar ik zie dat het verf al aan de randjes al eraf is en terug gaan heeft naar mijn mening geen zin (blablabalb je krijgt een nieuwe met dezelfde "eigenschappen", dank u)
Weet er iemand waar ik het batterij klepje ergens LOS kan kopen of bestellen? Dan neem ik een zilveren het staat namelijk een stuk beter dan een toekomstige zwarte klepje vol met zilveren krasjes erop.
En het staat niet fout met de zilveren keyboard![]()
tweakers
zet er dan meteen een nieuw besturingssysteem op nu je toch alles kwijt bent. Er zijn al vele programma's die veel beter en sneller werken (gebruik zelf Touchit 6.5, volkomen bugvrij, aanrader!!!)quote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef YuckFou het volgende:
Ik had het kunnen weten, ik dacht nog moet ik het wel doen, zou het nou iets schelen dan...
En ja, ik heb mn X1 ge-update met een harde reset, en sindsdien heb ik spijt...sinds 13:00 vanmiddag ben ik aan het kutten en kloten om e.en en ander weer normaal te krijgen maar mn back-up wil maar half/half werken, m'n berichten zijn sowieso weg en alles hapert en knippert...ik weet niet precies waar t fout gaat maar van een razendsnel volledig naar mijn wens getweaked apparaat zit ik nu met een gedrocht waar ik wanhopig van word, en waarom, vanwege een update die ik zo nodig moest installeren...
Kan iemand me uitleggen wat er in die update verwerkt zat?
Is er iemand die ook een repeterend knipperend programma scherm krijgt of waarvan de telefoon, toch wel een redelijk essentieel onderdeel van een telefoon, het ineens vanwege een vage windowsmelding, het ook niet meer doet...
God ik kan nog wel ff doorgaan zo, maar ik ga eerst maar ff een uurtje fitnessen om de ergeste *godverdomme* eruit te zweten en zo te zorgen dat mn X1 niet in splinters tegen de muur gaat....
Kut wat ben ik toch een lutser, ik wist dat ik het niet moest doen....
Edit: Wtf...ik hang ém aan mn vista machine thuis na de active sync met XP op mn werk en het is geweldigalles werkt weer normaal op wat missende sms'jes na
Gaat buitengewoon goed kan ik U meldenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:29 schreef Vince_Taylor het volgende:
Ik zit ook aan de xperia te denken, kun je daar ook niet zo heel legale spellen en apss voor downen en gebruiken zonder een hack/crack whatever
Als je mn edit had gelezen had je gezien dat alles weer werkt zoals t hoortquote:Op maandag 11 mei 2009 18:52 schreef rinzzz het volgende:
zet er dan meteen een nieuw besturingssysteem op nu je toch alles kwijt bent. Er zijn al vele programma's die veel beter en sneller werken (gebruik zelf Touchit 6.5, volkomen bugvrij, aanrader!!!)
Nee, zo is het dus ook mogelijk om Android te installeren op de Xperia alleen is dit nog niet volledig bugvrij..quote:Op maandag 11 mei 2009 19:06 schreef YuckFou het volgende:
En t besturingssysteem zal altijd wel WM6.1 blijven he
Ik ben op z'n zachtst gezegd geen enorme Google fan, ik gebruik het wel, als zoekmachine en voor non-important mails, maar verder probeer ik er toch een beetje afstand van te houden, ze zijn me iets te informatiegeil...quote:Op maandag 11 mei 2009 19:36 schreef rinzzz het volgende:
Nee, zo is het dus ook mogelijk om Android te installeren op de Xperia alleen is dit nog niet volledig bugvrij..
Misschien kan je hier wat wijzer van worden:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:13 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook last van scheurtjes, terwijl ik er zo voorzichtig mee omga. Draag m altijd in een hoesje, nog nooit laten vallen.
De mijne is al een keer of 6 gevallen. Alles werkt naar nog steeds perfect.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:13 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook last van scheurtjes, terwijl ik er zo voorzichtig mee omga. Draag m altijd in een hoesje, nog nooit laten vallen.
Met Stip Op Nummer 1: SPB 3.1quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:55 schreef Kopbal het volgende:
Wat zijn zo'n beetje de handigste programma's om te installeren? Heb hem net binnen
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:38 schreef YuckFou het volgende:
- alle panels die ik kon downen
- hTorch
- spelletjes: sudoku,bejeweled,bubble breaker, cherry chaser,fishocopter,kevtris2,patience,tokitori
- Taskmanager
- Active sync
- Adobe reader
- Advanced config
- Clear temp
- Devicescape
- Divx player
- Google maps
- Mtree size
- Notepad
- Opera mobile
- Pocket rar
- PPCeditor
- Resco Backup
- soft reset
- TomTom 7
- Total commander
- Windows mediaplayer
- Xperia tweak
Ehm officieel moet je voor heel veel wat ertussen staat betalen jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:52 schreef Kopbal het volgende:
Thanks YuckFou!
Voor tomtom moet ik zeker betalen?
Dat panel was ook de eerste die ik had gedownload
Nee, ies graties. Wel even de juist instellingen overnemen van de Vodafone site of via een sms aanvragen, voor de zekerheid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:52 schreef Kopbal het volgende:
Iemand enig idee of Youtube geld kost als je onbeperkt internet hebt (á 9,50) bij Vodafone?
Je hebt mailquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ehm officieel moet je voor heel veel wat ertussen staat betalen ja![]()
Maar kijk vooral ook in het eerste topic: Sony Ericsson Xperia X1
maar je kan me ook even mailen...zie prof voor mail
SPB screenshotquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef UncleSam het volgende:
Hoe maak je die printscreens op je Xperia?
Je kan proberen een aantal keer snel achter elkaar de headset aan te sluiten en er weer uit te halen. Als dat niet werkt probeer dan de stekker rond te draaien als je hem eruit haalt (misschien een paar keer herhalen). Misschien dat een beetje prutsen met de stylus in de aansluiting ook wel helpt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Survivalism het volgende:
En ik web wederom weer een probleem met mijn Xperia. Na naar de sportschool te zijn geweest, en lekker mijn oordopjes in tijdens het lopen. Merk ik dat het headset icoontje blijft staan nadat ik mijn oordopjes eruit heb gehaald.
Het ergste: geen geluid meer.
SPB Mobile Shell 3.1quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef Kopbal het volgende:
Iemand even snel bellen als je bijvoorbeeld aan het lopen bent vind ik toch wel erg klote, is dit gewoon omdat ik er nog handigheid in moet krijgen?
Eternal gratitudequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Je kan proberen een aantal keer snel achter elkaar de headset aan te sluiten en er weer uit te halen. Als dat niet werkt probeer dan de stekker rond te draaien als je hem eruit haalt (misschien een paar keer herhalen). Misschien dat een beetje prutsen met de stylus in de aansluiting ook wel helpt.
Dat zijn de oplossingen die ik tot nu voorbij heb zien komen, heb er zelf nooit last van gehad.
Thanks.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
SPB Mobile Shell 3.1
PM maar als je niet begrijpt wat ik bedoel
Oh, geen idee. Misschien even zoeken op het SPB forum.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Thanks.
Op de één of andere manier staan er nu allemaal e-mailadressen van MSN tussen mijn contacten. Dit wil ik niet, hoe moet ik die verwijderen?
Je kunt op veel verschillende manieren contacten zoeken, de meest handige manieren die ik gebruik:quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef Kopbal het volgende:
Iemand even snel bellen als je bijvoorbeeld aan het lopen bent vind ik toch wel erg klote, is dit gewoon omdat ik er nog handigheid in moet krijgen?
Open Windows Live. Ga naar menu --> opties --> 2. Synchronisatie --> Eventjes de vinkjes lezen en uitzettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Kopbal het volgende:
Op de één of andere manier staan er nu allemaal e-mailadressen van MSN tussen mijn contacten. Dit wil ik niet, hoe moet ik die verwijderen?
De meeste scheurtjes ontstaan bij t hoekje waar de stylus inzit, als je die er recht ipv achterover gebogen uittrekt voorkom je al een hoop ellende, maar ik had begrepen dat het met de nieuwere toestellen veel beter gesteld is, ik heb iig nergens last van en ben er niet over-voorzichtig mee ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Lilian. het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen over dit toestel, ik lees veel over haarscheurtjes. Is dit probleem ook bij de nieuwe modellen? Hebben veel mensen er hier last van?
De verbinding is prima, goed stabiel, maar de snelheid laat wel te wensen over...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Lilian. het volgende:
Weet iemand hoe de internet verbinding is met KPN? Ik dacht dat ik over 2 maanden pas mocht verlengen, maar ik kreeg een sms dat het nu al mag.
Omdat wikipedia van internet gebruik maakt en lexipedia een database van 225Mb op je ext. geheugen parkeert en veel sneller werkt zonder dat je online hoeftquote:
Ok dankje voor je snelle antwoord, ik was zelf nog iets sneller (ongeduldig) en nog even langs de KPN winkel gereden. Daar kreeg ik een abo voor 1 jaar aangeboden met 35 euro bijbetaling. Mooie aanbieding, dus de telefoon al gehaald. Ik vind hem erg mooi, moet alleen nog even zoeken naar goeie panels en kijken hoe alles precies werkt, maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:27 schreef YuckFou het volgende:
[..]
De meeste scheurtjes ontstaan bij t hoekje waar de stylus inzit, als je die er recht ipv achterover gebogen uittrekt voorkom je al een hoop ellende, maar ik had begrepen dat het met de nieuwere toestellen veel beter gesteld is, ik heb iig nergens last van en ben er niet over-voorzichtig mee ofzo
Lees anders de tweakerslink ergens een end terug eens na daar gaat t alleen maar over scheurtjes
[..]
De verbinding is prima, goed stabiel, maar de snelheid laat wel te wensen over...
Heb je je juiste lokatie wel ingegeven via * check with GPS*?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef Kopbal het volgende:
wat een baggerprogramma dat spb weather. Hier schijnt al 3 dagen volop de zon maar hij blijft maar aangeven dat het regent.
Had ik wel, en toch vond ik de voorspellingen van 't station niet erg betrouwbaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:44 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Heb je je juiste lokatie wel ingegeven via * check with GPS*?
Misschien ff opnieuw instellen danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:13 schreef Sextreme het volgende:
Had ik wel, en toch vond ik de voorspellingen van 't station niet erg betrouwbaar
quote:
En sinds vandaag is hij weer terug van reparatie. Kosteloos gerepareerd, nieuw achterfrontjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:13 schreef UncleSam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |