abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 17:59:43 #76
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68277653
Ik heb nog steeds m'n 8 GB niet gehad :p

http://www.xperia-membership.nl/
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_68277711
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:59 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb nog steeds m'n 8 GB niet gehad :p

http://www.xperia-membership.nl/
Duurt idd wel eventjes, ik denk dat het bij mij twee maanden duurde.

Bedankt YuckFou .
pi_68277744
Doet die nieuwe SPB3 het ook in landscape mode?
  woensdag 22 april 2009 @ 18:18:55 #79
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_68278101
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:04 schreef UncleSam het volgende:
Doet die nieuwe SPB3 het ook in landscape mode?
Ja, maar hij is bij mij niet bepaald snel, moet ik zeggen.
pi_68279458
Zo zeg dat wel, langzaam zeg.
Ik heb btw net mijn locked Vodafone panel verwijderd, nu kan ik daar ook gewoon een panel die ik wil neerzetten. Zijn er nog mensen die dat ook willen, dan kan ik uitleg geven .
  woensdag 22 april 2009 @ 19:29:45 #81
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_68280330
Op het SPB forum wordt het ook al gemeld.
Op zo goed als alle telefoons duurt het ongeveer 6 sec. voordat hij overschakelt naar landscape mode.

Ligt dus in ieder geval niet de Xperia.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:33:30 #82
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68282442
Ik had eerst Shazam Music ID op m'n Xperia nu kan ik hem niet vinden, iemand linkje?
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_68289143
Update voor de X1 via SE Update service geinstalleerd, en telefoon werkt als een tierelier
Net SPB Mobile shell 3.0 erop gezet en geen problemen met landscape

SKTools erop gezet en getweakedt. Ik wil helemaal geen andere telefoon meer, ever
  donderdag 23 april 2009 @ 00:21:42 #84
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68290521
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef Viro het volgende:
Update voor de X1 via SE Update service geinstalleerd, en telefoon werkt als een tierelier
Met alles wat me wel lukt met mn Xperia is het updaten nog nooit gelukt, ik krijg de melding dat flash 8 of hoger nodig is terwijl ik flash 9 of 10 ofzo intussen heb en in de log kan ik niet bepaald terug vinden wat er mis gaat....is het een file die je download of moet je foon dan ook aan je computer hangen ofzo...?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 23 april 2009 @ 00:36:26 #85
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_68290904
quote:
Net SPB Mobile shell 3.0 erop gezet en geen problemen met landscape

SKTools erop gezet en getweakedt. Ik wil helemaal geen andere telefoon meer, ever
Is dit weer een nieuwe update, of had je hem nog nooit ge-update sinds je hem hebt?

Ik heb hem één keer ge-update, ergens rond midden november.
  donderdag 23 april 2009 @ 00:47:17 #86
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_68291175
Hmm, ik kan geen nieuwere (officiële) ROM van Vodafone vinden dan mijn huidige. 't Is dus even wachten denk ik op een update van Mobile Shell.
  donderdag 23 april 2009 @ 08:44:49 #87
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68293687
quote:
Nog even over die SE update, ik krijg t nog niet voor elkaar, maar voor ik eraan begin, ik las op de SE site dat je alles van je telefoon moet backuppen voor je hem update....
Ben je zoals ik vermoed inderdaad alles kwijt, net als bij een harde reset als je die update erover gooit, of is het meer een "in case of" geval waarbij je, als het mis gaat, kan terugvallen op je back-up?
pi_68295716
quote:
Op donderdag 23 april 2009 08:44 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Nog even over die SE update, ik krijg t nog niet voor elkaar, maar voor ik eraan begin, ik las op de SE site dat je alles van je telefoon moet backuppen voor je hem update....
Ben je zoals ik vermoed inderdaad alles kwijt, net als bij een harde reset als je die update erover gooit, of is het meer een "in case of" geval waarbij je, als het mis gaat, kan terugvallen op je back-up?
Ik heb gisteren ook de update gedaan, maar 't is een harde reset
Maar ach, je hebt weer een lekker schone phone, en agenda en contact gegevens kun je via ActiveSync binnen 3 tellen weer terug zetten
pi_68299875
quote:
Op donderdag 23 april 2009 00:36 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Is dit weer een nieuwe update, of had je hem nog nooit ge-update sinds je hem hebt?

Ik heb hem één keer ge-update, ergens rond midden november.
Had em niet geupate sinds ik em heb.
quote:
Op donderdag 23 april 2009 08:44 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Zoals hierboven wordt gezegd, het is een harde reset, maar alles is heel makkelijk terug te zetten via activesync.
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:48:05 #90
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68356005
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:04 schreef Sextreme het volgende:
Ik heb gisteren ook de update gedaan, maar 't is een harde reset
Maar ach, je hebt weer een lekker schone phone, en agenda en contact gegevens kun je via ActiveSync binnen 3 tellen weer terug zetten
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:15 schreef Viro het volgende:
Zoals hierboven wordt gezegd, het is een harde reset, maar alles is heel makkelijk terug te zetten via activesync.
Volgende vraag: hebben jullie iets nieuws kunnen ontdekken na die update of is tie gewoon lekker snel omdat je hem een harde reset hebt gegeven....?
Mijn toestel terug zetten na een harde reset heeft meer voeten in de aarde dan ff 3 seconden aan active sync vrees ik, ik gebruik hem op 2 verschillende pc's, een met xp waarmee de sync, mede omdat mn mail met die gesynct word, vlekkeloos verloopt, en met mn laptop draaiende op vista die nog steeds niet vlekkeloos wil verlopen
Juist weer omdat ik daar geen outlook op gebruik....(en omdat vista van het active sync af is gestapt en dat met verschillende andere programma's door elkaar probeert te doen....)
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:34:31 #91
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_68363802
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:48 schreef YuckFou het volgende:

[..]

[..]

Volgende vraag: hebben jullie iets nieuws kunnen ontdekken na die update of is tie gewoon lekker snel omdat je hem een harde reset hebt gegeven....?
Mijn toestel terug zetten na een harde reset heeft meer voeten in de aarde dan ff 3 seconden aan active sync vrees ik, ik gebruik hem op 2 verschillende pc's, een met xp waarmee de sync, mede omdat mn mail met die gesynct word, vlekkeloos verloopt, en met mn laptop draaiende op vista die nog steeds niet vlekkeloos wil verlopen
Juist weer omdat ik daar geen outlook op gebruik....(en omdat vista van het active sync af is gestapt en dat met verschillende andere programma's door elkaar probeert te doen....)
Voor de volgende keer zou ik eerst SPB Backup installeren op je X1. Daar kan je alles simpel mee backuppen en op je SD kaart zetten, en alles is erg simpel terug te zetten.
pi_68365883
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:34 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Voor de volgende keer zou ik eerst SPB Backup installeren op je X1. Daar kan je alles simpel mee backuppen en op je SD kaart zetten, en alles is erg simpel terug te zetten.
Werkt dat in combinatie met een update? Maakt 'ie de update dan niet ongedaan?
Ow en tevens, met SPB Backup kun je programma's die er door een update verwijderd zijn toch niet terug zetten?

Aangezien ik nog een SPB backupje heb liggen van vlak voor de update
pi_68466201
Vandaag 2 x 8 Gb micro-sd-kaart mogen ontvangen van SE. Heb nl. 2 x de Xperia. Wordt geleverd met een sd adapter.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:48:32 #94
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68467571
Ik heb sinds vorige week een Nokia 16Gb kaartje erin
en ik ben zo onwijs blij met SPB3, ondaks de vertragingen hier en daar is het eindeloos leuk speelgoed!
pi_68493828
Hebben jullie ook dat hij zo ontzettend snel erg warm wordt? Als ik 1/2 minuten bel wordt hij gloeiend, hetzelfde geldt bij een potje patience spelen ofzo.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:31:54 #96
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_68498497
ja dat is een bugje oid.

met opladen en gps-gebruik wordt hij ook heel heet, handig dus als je hem in de auto als navi gebruikt en hem aan de laders hebt...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_68509572
Heb ik niet zoveel last van eigenlijk. Hij wordt wel warm, maar niet zorgbarend heet ofzo!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:15:50 #98
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68687564
Zit eraan te denken om deze telefoon te bestellen.
Iemand even in het kort de voor- en nadelen?
pi_68691508
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:15 schreef Kopbal het volgende:
Ik zou zeggen, kijk hier eens eventjes!
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:48:12 #100
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_68770141
Voor de mensen met Mobile Shell 3: Er is een update uitgekomen (3.0.1) die de meeste problemen verhelpt. Wat voor mij het belangrijkste is, is dat het switchen tussen landscape mode weer normaal werkt.

http://www.spbclub.com/forum/viewtopic.php?t=25171
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:13:49 #101
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_68771069
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:15 schreef Kopbal het volgende:
voordeel; hij ziet er cool uit.

nadeel; windows mobile.

als je nog nooit met WM hebt gewerkt zou ik pogen hem ergens uitgebreid te testen. ook 'ff snel een smsje typen' enzo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 11 mei 2009 @ 16:47:58 #102
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68909743

Ik had het kunnen weten, ik dacht nog moet ik het wel doen, zou het nou iets schelen dan...
En ja, ik heb mn X1 ge-update met een harde reset, en sindsdien heb ik spijt...sinds 13:00 vanmiddag ben ik aan het kutten en kloten om e.en en ander weer normaal te krijgen maar mn back-up wil maar half/half werken, m'n berichten zijn sowieso weg en alles hapert en knippert...ik weet niet precies waar t fout gaat maar van een razendsnel volledig naar mijn wens getweaked apparaat zit ik nu met een gedrocht waar ik wanhopig van word, en waarom, vanwege een update die ik zo nodig moest installeren...
Kan iemand me uitleggen wat er in die update verwerkt zat?
Is er iemand die ook een repeterend knipperend programma scherm krijgt of waarvan de telefoon, toch wel een redelijk essentieel onderdeel van een telefoon, het ineens vanwege een vage windowsmelding, het ook niet meer doet...
God ik kan nog wel ff doorgaan zo, maar ik ga eerst maar ff een uurtje fitnessen om de ergeste *godverdomme* eruit te zweten en zo te zorgen dat mn X1 niet in splinters tegen de muur gaat....
Kut wat ben ik toch een lutser, ik wist dat ik het niet moest doen....

Edit: Wtf...ik hang ém aan mn vista machine thuis na de active sync met XP op mn werk en het is geweldig alles werkt weer normaal op wat missende sms'jes na
  maandag 11 mei 2009 @ 16:56:12 #103
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68910073
Krijg hem waarschijnlijk morgen binnen, ben erg benieuwd.
Kon wel alleen die silver bestellen, had liever black gehad.
  maandag 11 mei 2009 @ 17:38:46 #104
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68911714
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:56 schreef Kopbal het volgende:
Krijg hem waarschijnlijk morgen binnen, ben erg benieuwd.
Kon wel alleen die silver bestellen, had liever black gehad.
Wees blij met je zilveren
quote:
Na 5 weken "reparatie" is mijn xperia verklaard als onherstelbaar en mocht ik dus een nieuwe iets/ding uitkiezen met een waarde van ¤639,95 (Ik had ¤698,95 betaald, en ik verwachte nog dat ik ¤60,00 cash terug kreeg )

Ik had een zilveren xperia (een van de eerste batches dus zwart was nog niet verkrijgbaar) ik heb altijd al een zwarte gewild. Dus ik heb nu een zwarte maar ik zie dat het verf al aan de randjes al eraf is en terug gaan heeft naar mijn mening geen zin (blablabalb je krijgt een nieuwe met dezelfde "eigenschappen", dank u)

Weet er iemand waar ik het batterij klepje ergens LOS kan kopen of bestellen? Dan neem ik een zilveren het staat namelijk een stuk beter dan een toekomstige zwarte klepje vol met zilveren krasjes erop.
En het staat niet fout met de zilveren keyboard
tweakers
pi_68913293
Ik zit ook aan de xperia te denken, kun je daar ook niet zo heel legale spellen en apss voor downen en gebruiken zonder een hack/crack whatever
Too old too rock 'n roll, too young too die
  maandag 11 mei 2009 @ 18:52:37 #106
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_68913947
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef YuckFou het volgende:

Ik had het kunnen weten, ik dacht nog moet ik het wel doen, zou het nou iets schelen dan...
En ja, ik heb mn X1 ge-update met een harde reset, en sindsdien heb ik spijt...sinds 13:00 vanmiddag ben ik aan het kutten en kloten om e.en en ander weer normaal te krijgen maar mn back-up wil maar half/half werken, m'n berichten zijn sowieso weg en alles hapert en knippert...ik weet niet precies waar t fout gaat maar van een razendsnel volledig naar mijn wens getweaked apparaat zit ik nu met een gedrocht waar ik wanhopig van word, en waarom, vanwege een update die ik zo nodig moest installeren...
Kan iemand me uitleggen wat er in die update verwerkt zat?
Is er iemand die ook een repeterend knipperend programma scherm krijgt of waarvan de telefoon, toch wel een redelijk essentieel onderdeel van een telefoon, het ineens vanwege een vage windowsmelding, het ook niet meer doet...
God ik kan nog wel ff doorgaan zo, maar ik ga eerst maar ff een uurtje fitnessen om de ergeste *godverdomme* eruit te zweten en zo te zorgen dat mn X1 niet in splinters tegen de muur gaat....
Kut wat ben ik toch een lutser, ik wist dat ik het niet moest doen....

Edit: Wtf...ik hang ém aan mn vista machine thuis na de active sync met XP op mn werk en het is geweldig alles werkt weer normaal op wat missende sms'jes na
zet er dan meteen een nieuw besturingssysteem op nu je toch alles kwijt bent. Er zijn al vele programma's die veel beter en sneller werken (gebruik zelf Touchit 6.5, volkomen bugvrij, aanrader!!!)
  maandag 11 mei 2009 @ 19:06:57 #107
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68914343
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:29 schreef Vince_Taylor het volgende:
Ik zit ook aan de xperia te denken, kun je daar ook niet zo heel legale spellen en apss voor downen en gebruiken zonder een hack/crack whatever
Gaat buitengewoon goed kan ik U melden
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:52 schreef rinzzz het volgende:
zet er dan meteen een nieuw besturingssysteem op nu je toch alles kwijt bent. Er zijn al vele programma's die veel beter en sneller werken (gebruik zelf Touchit 6.5, volkomen bugvrij, aanrader!!!)
Als je mn edit had gelezen had je gezien dat alles weer werkt zoals t hoort
En t besturingssysteem zal altijd wel WM6.1 blijven he, t is de interface die verandert en ik ben meer dan tevreden met SPB 3.1
  maandag 11 mei 2009 @ 19:36:52 #108
220836 rinzzz
pi_68915297
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:06 schreef YuckFou het volgende:

En t besturingssysteem zal altijd wel WM6.1 blijven he
Nee, zo is het dus ook mogelijk om Android te installeren op de Xperia alleen is dit nog niet volledig bugvrij..
  maandag 11 mei 2009 @ 23:33:58 #109
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68924460
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:36 schreef rinzzz het volgende:
Nee, zo is het dus ook mogelijk om Android te installeren op de Xperia alleen is dit nog niet volledig bugvrij..
Ik ben op z'n zachtst gezegd geen enorme Google fan, ik gebruik het wel, als zoekmachine en voor non-important mails, maar verder probeer ik er toch een beetje afstand van te houden, ze zijn me iets te informatiegeil...
pi_68929467
Ik heb sinds gisteren ook last van scheurtjes, terwijl ik er zo voorzichtig mee omga. Draag m altijd in een hoesje, nog nooit laten vallen .
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:06:05 #111
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68932583
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:13 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook last van scheurtjes, terwijl ik er zo voorzichtig mee omga. Draag m altijd in een hoesje, nog nooit laten vallen .
Misschien kan je hier wat wijzer van worden:
Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic
pi_68934061
quote:
De mijne is al een keer of 6 gevallen. Alles werkt naar nog steeds perfect.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:55:56 #113
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68945232
Wat zijn zo'n beetje de handigste programma's om te installeren? Heb hem net binnen
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:48:04 #114
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68947132
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:55 schreef Kopbal het volgende:
Wat zijn zo'n beetje de handigste programma's om te installeren? Heb hem net binnen
Met Stip Op Nummer 1: SPB 3.1
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:38 schreef YuckFou het volgende:
- alle panels die ik kon downen
- hTorch
- spelletjes: sudoku,bejeweled,bubble breaker, cherry chaser,fishocopter,kevtris2,patience,tokitori
- Taskmanager
- Active sync
- Adobe reader
- Advanced config
- Clear temp
- Devicescape
- Divx player
- Google maps
- Mtree size
- Notepad
- Opera mobile
- Pocket rar
- PPCeditor
- Resco Backup
- soft reset
- TomTom 7
- Total commander
- Windows mediaplayer
- Xperia tweak
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:52:13 #115
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68947254
Thanks YuckFou!
Voor tomtom moet ik zeker betalen?

Dat panel was ook de eerste die ik had gedownload
  dinsdag 12 mei 2009 @ 18:07:40 #116
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68947697
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:52 schreef Kopbal het volgende:
Thanks YuckFou!
Voor tomtom moet ik zeker betalen?

Dat panel was ook de eerste die ik had gedownload
Ehm officieel moet je voor heel veel wat ertussen staat betalen ja
Maar kijk vooral ook in het eerste topic: Sony Ericsson Xperia X1

maar je kan me ook even mailen...zie prof voor mail
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:40:58 #117
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_68979342
Officieel kan je tomtom 7 volgens mij niet voor de Xperia krijgen... Maar werkt wel lekker

YuckFou, ik heb je een pm gestuurd met een vraagje
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:52:03 #118
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68983800
Iemand enig idee of Youtube geld kost als je onbeperkt internet hebt (á 9,50) bij Vodafone?
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:11:36 #119
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_68988312
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:52 schreef Kopbal het volgende:
Iemand enig idee of Youtube geld kost als je onbeperkt internet hebt (á 9,50) bij Vodafone?
Nee, ies graties. Wel even de juist instellingen overnemen van de Vodafone site of via een sms aanvragen, voor de zekerheid.
pi_68988463
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:07 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ehm officieel moet je voor heel veel wat ertussen staat betalen ja
Maar kijk vooral ook in het eerste topic: Sony Ericsson Xperia X1

maar je kan me ook even mailen...zie prof voor mail
Je hebt mail
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:35:28 #121
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68991702
SPB software is echt retecool

*klikbaar*

ik zou er een megauploadzipje van kunnen maken ofzo...
pi_68993510
Hoe maak je die printscreens op je Xperia?
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:26:50 #123
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68996860
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef UncleSam het volgende:
Hoe maak je die printscreens op je Xperia?
SPB screenshot *what else?*
pi_69017637
En ik web wederom weer een probleem met mijn Xperia. Na naar de sportschool te zijn geweest, en lekker mijn oordopjes in tijdens het lopen. Merk ik dat het headset icoontje blijft staan nadat ik mijn oordopjes eruit heb gehaald.

Het ergste: geen geluid meer.
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:33:13 #125
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_69017947
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Survivalism het volgende:
En ik web wederom weer een probleem met mijn Xperia. Na naar de sportschool te zijn geweest, en lekker mijn oordopjes in tijdens het lopen. Merk ik dat het headset icoontje blijft staan nadat ik mijn oordopjes eruit heb gehaald.

Het ergste: geen geluid meer.
Je kan proberen een aantal keer snel achter elkaar de headset aan te sluiten en er weer uit te halen. Als dat niet werkt probeer dan de stekker rond te draaien als je hem eruit haalt (misschien een paar keer herhalen). Misschien dat een beetje prutsen met de stylus in de aansluiting ook wel helpt.

Dat zijn de oplossingen die ik tot nu voorbij heb zien komen, heb er zelf nooit last van gehad.
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:34:32 #126
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69017996
Iemand even snel bellen als je bijvoorbeeld aan het lopen bent vind ik toch wel erg klote, is dit gewoon omdat ik er nog handigheid in moet krijgen?
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:44:03 #127
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_69018339
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef Kopbal het volgende:
Iemand even snel bellen als je bijvoorbeeld aan het lopen bent vind ik toch wel erg klote, is dit gewoon omdat ik er nog handigheid in moet krijgen?
SPB Mobile Shell 3.1

PM maar als je niet begrijpt wat ik bedoel
pi_69018716
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Je kan proberen een aantal keer snel achter elkaar de headset aan te sluiten en er weer uit te halen. Als dat niet werkt probeer dan de stekker rond te draaien als je hem eruit haalt (misschien een paar keer herhalen). Misschien dat een beetje prutsen met de stylus in de aansluiting ook wel helpt.

Dat zijn de oplossingen die ik tot nu voorbij heb zien komen, heb er zelf nooit last van gehad.
Eternal gratitude

You haz it.
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:22:13 #129
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69020013
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

SPB Mobile Shell 3.1

PM maar als je niet begrijpt wat ik bedoel
Thanks.

Op de één of andere manier staan er nu allemaal e-mailadressen van MSN tussen mijn contacten. Dit wil ik niet, hoe moet ik die verwijderen?
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:42:27 #130
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_69021012
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Thanks.

Op de één of andere manier staan er nu allemaal e-mailadressen van MSN tussen mijn contacten. Dit wil ik niet, hoe moet ik die verwijderen?
Oh, geen idee. Misschien even zoeken op het SPB forum.
pi_69048133
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef Kopbal het volgende:
Je kunt op veel verschillende manieren contacten zoeken, de meest handige manieren die ik gebruik:
- Je duwt op het "opneem" knopje, dan opent de 't telefoon programma zich namelijk. Je kunt nu het cijferpad ook gewoon gebruiken om iemand te zoeken. Je zoekt bijvoorbeeld Tom, dan toets je dus net als een sms "866" in.

- Je gebruikt de voice dial functie. Hiervoor moet je even het ongelofelijk leuke en handige Microsoft Voice Command 1.6 downloaden. Dan kun je met 1 knop en je stem iemand bellen.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Kopbal het volgende:

Open Windows Live. Ga naar menu --> opties --> 2. Synchronisatie --> Eventjes de vinkjes lezen en uitzetten . In het geval dat ze er dan in blijven staan moet je wellicht even je contacten syncen met Outlook.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:41:25 #132
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69063000
Bedankt Sextreme, probleem opgelost

Heeft iemand een programmatje/site voor moiele radiostreams?
pi_69188322
Ik zit nog steeds te twijfelen over dit toestel, ik lees veel over haarscheurtjes. Is dit probleem ook bij de nieuwe modellen? Hebben veel mensen er hier last van?

Weet iemand hoe de internet verbinding is met KPN? Ik dacht dat ik over 2 maanden pas mocht verlengen, maar ik kreeg een sms dat het nu al mag.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:27:37 #134
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_69193092
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Lilian. het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen over dit toestel, ik lees veel over haarscheurtjes. Is dit probleem ook bij de nieuwe modellen? Hebben veel mensen er hier last van?
De meeste scheurtjes ontstaan bij t hoekje waar de stylus inzit, als je die er recht ipv achterover gebogen uittrekt voorkom je al een hoop ellende, maar ik had begrepen dat het met de nieuwere toestellen veel beter gesteld is, ik heb iig nergens last van en ben er niet over-voorzichtig mee ofzo
Lees anders de tweakerslink ergens een end terug eens na daar gaat t alleen maar over scheurtjes
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Lilian. het volgende:
Weet iemand hoe de internet verbinding is met KPN? Ik dacht dat ik over 2 maanden pas mocht verlengen, maar ik kreeg een sms dat het nu al mag.
De verbinding is prima, goed stabiel, maar de snelheid laat wel te wensen over...

aanrader wikipedia voor op je X1

[ Bericht 10% gewijzigd door YuckFou op 19-05-2009 17:06:25 ]
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:55:12 #135
220836 rinzzz
pi_69198272
waarom niet gewoon wikipedia.org
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:18:25 #136
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_69201339
* meldt*

Vanaf a.s. vrijdag heb ik er ook één.
Proberen dus om voor die tijd het vorige en dit deel te lezen!
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 20 mei 2009 @ 04:54:40 #137
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_69213672
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef rinzzz het volgende:
waarom niet gewoon wikipedia.org
Omdat wikipedia van internet gebruik maakt en lexipedia een database van 225Mb op je ext. geheugen parkeert en veel sneller werkt zonder dat je online hoeft
  woensdag 20 mei 2009 @ 08:36:09 #138
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69214898
wat een baggerprogramma dat spb weather. Hier schijnt al 3 dagen volop de zon maar hij blijft maar aangeven dat het regent.
pi_69215226
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:27 schreef YuckFou het volgende:

[..]

De meeste scheurtjes ontstaan bij t hoekje waar de stylus inzit, als je die er recht ipv achterover gebogen uittrekt voorkom je al een hoop ellende, maar ik had begrepen dat het met de nieuwere toestellen veel beter gesteld is, ik heb iig nergens last van en ben er niet over-voorzichtig mee ofzo
Lees anders de tweakerslink ergens een end terug eens na daar gaat t alleen maar over scheurtjes
[..]

De verbinding is prima, goed stabiel, maar de snelheid laat wel te wensen over...
Ok dankje voor je snelle antwoord, ik was zelf nog iets sneller (ongeduldig) en nog even langs de KPN winkel gereden. Daar kreeg ik een abo voor 1 jaar aangeboden met 35 euro bijbetaling. Mooie aanbieding, dus de telefoon al gehaald. Ik vind hem erg mooi, moet alleen nog even zoeken naar goeie panels en kijken hoe alles precies werkt, maar dat komt wel goed.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 15:44:52 #140
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_69294223
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef Kopbal het volgende:
wat een baggerprogramma dat spb weather. Hier schijnt al 3 dagen volop de zon maar hij blijft maar aangeven dat het regent.
Heb je je juiste lokatie wel ingegeven via * check with GPS*?
pi_69298725
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:44 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Heb je je juiste lokatie wel ingegeven via * check with GPS*?
Had ik wel, en toch vond ik de voorspellingen van 't station niet erg betrouwbaar
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:26:17 #142
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_69338537
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:13 schreef Sextreme het volgende:
Had ik wel, en toch vond ik de voorspellingen van 't station niet erg betrouwbaar
Misschien ff opnieuw instellen dan

we hebben de hoofdrol!!
Johnny-X
pi_69345234
Is dat de nieuwe stijl Nokia game ofzo?
  zondag 24 mei 2009 @ 11:39:00 #144
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_69346124
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:53 schreef UncleSam het volgende:
Is dat de nieuwe stijl Nokia game ofzo?

Nee! Het is een filmpje met de X1 in de hoofdrol
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 mei 2009 @ 20:05:41 #145
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_69429705
Zo. Ik heb em net gekocht. Leuk ding wel. .

Zo eerst maar es TomTom Navigator derop.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:30:54 #146
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_69430941
Ik had nog wat leuks gevonden voor de music-minded Fok!kers onder ons:
Griff mini sequencer
Ik moet er nog mee gaan kloten maar t is een programmatje waarmee je muziek op je Xperia kan maken

en nog veel meer tootljes die je ook in VSTcubase, logic etc. tegenkomt alleen dan minder uitgebreid natuurlijk
pi_69523699
quote:
En sinds vandaag is hij weer terug van reparatie. Kosteloos gerepareerd, nieuw achterfrontje .
Door middel van SPB Backup weer al mijn gegevens geimporteerd, ik ben weer helemaal blij!
pi_69533562
9 dagen geleden mijn SD kaartje aangevraagd en nu al in huis! Nu snel Tomtom en andere programma's installeren!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:31:57 #149
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_69645318
Wie kan me helpen, ik sta op het punt mijn X1 tegen de muur te gooien.

Het alarm/de wekker werkt gewoon NIET. Ik stel hem in (bijv. over 5 minuten) en er gebeurt gewoon niets, nada, noppes.

Ik heb al behoorlijk wat rondgesurft maar het probleem dat het alarm NIETS doet heb ik nog niet eerder gezien.
Ik heb net ook al een update gedaan en helemaal opnieuw begonnen, maar het probleem is er nog steeds.

Ernstig gefrustreerd.
... ♥ ik mis je ♥
pi_69645791
Misschien staat ie op wintertijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')