Wat hij zegt, gewoon vuur met vuur gaan bestrijden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:08 schreef Registratiedienst het volgende:
Of anders gewoon dreigen dat je dat gaat aangeven als zij zo door blijven zeiken.
Fiets even snel naar een kluswinkel en koop daar wat oordopjes voor de dames. Dan toon je aan dat je aan een oplossing voor hun problemen wilt meewerkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:19 schreef Guanabana het volgende:
Ja, ik vind het best wel geņant om erover te praten hoor! Ik hoor dat andere stelletje ook best vaak seksen! Wat moet je daar nou over gaan zeggen?
Muziek aandoen. Maar goed, in jouw situatie zonder muziek.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:19 schreef Guanabana het volgende:
Ja, ik vind het best wel geņant om erover te praten hoor! Ik hoor dat andere stelletje ook best vaak seksen! Wat moet je daar nou over gaan zeggen?
Ze kunnen me toch niet verbieden om seks te hebben? Het is zo gehorig dat je alles hoort, ook als je het gewoon netjes binnen de perken houdt.
Ook een goed idee. Elk probleem zo oplossen dat zij het nog steeds irritant vinden maar niet kunnen zeggen dat je er niets aan doet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:33 schreef Maanvis het volgende:
Enne, licht op de overloop? Hoe kun je daar in godsnaam last van hebben?
O zitten er raampjes boven de deuren? Da's al helemaal geen reden. Gewoon een doek ervoor doen met punaises vast maken en VOILA NERGENS MEER LAST VAN
Ik weet het mensen, ik weet het. Ik ben blij dat ik bevestiging krijg van jullie: zij zijn dom, en ze zeuren over dingen. Dan moeten ze niet met anderen gaan wonen als ze er niet tegen kunnen toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:33 schreef Maanvis het volgende:
Enne, licht op de overloop? Hoe kun je daar in godsnaam last van hebben?
O zitten er raampjes boven de deuren? Da's al helemaal geen reden. Gewoon een doek ervoor doen met punaises vast maken en VOILA NERGENS MEER LAST VAN
sta er iig bovenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet het mensen, ik weet het. Ik ben blij dat ik bevestiging krijg van jullie: zij zijn dom, en ze zeuren over dingen. Dan moeten ze niet met anderen gaan wonen als ze er niet tegen kunnen toch?
kusjes voor iedereen
Doe ik ook niet. Maar zolang ze me blijven beledigen, benaderen en aansporen om geld te betalen heb ik toch met ze te maken, en moet ik toch telkens gedwongen in discussie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:31 schreef 2cv het volgende:
Vergadering = zuipfeest. Advies: neem die soepstengels niet serieus. Nu niet, straks niet, nooit niet.
Zie PI.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:46 schreef Guanabana het volgende:
Wat kan ik nou nog doen. Ik ben best wel bang dat ik moet huilen
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:58 schreef blup het volgende:
Trouwens, waar zit je op kamers misschien kan ik je helpen met die meiden terug te pesten, neuken we een paar avonden flink erop los.
Ik wacht mee, hoelang zal de vergadering hebben geduurd...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:25 schreef BrokenBond het volgende:
toch maar even een tvp voor het verslag van TS na de vergadering
we genieten niet van je sores, we genieten van sappige verhalenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Het begint pas om 9 uur hoor mensen.![]()
En niet zo genieten van mijn sores alsjeblieft!
Dit is een raar verhaal, in elk geval zou je bij Bo-ex kunnen nagaan of de huur van de hoofdhuurders inclusief afvalstoffenheffing is (wat zeker niet het geval is).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We huren bij Bo-Ex, een dus niet bij een particuliere huisbaas. Omdat zij twee zeg maar de twee "hoofdhuurders" mogen zij ook bepalen wie er bijvoorbeeld nog meer in huis wonen. Ze moeten ook de huur overmaken naar Bo-Ex, wat de overige huurders eerst naar L. overmaken.
Ze zijn dus nogal op zichzelf aangewezen wat betreft deze zaken, en dat ze dat niet snappen/aankunnen is duidelijk. Ze komen nu niet uit met het te betalen bedrag, en zeggen "ja, we moeten het toch betalen. Je hebt nu maar 1/5 deel overgemaakt, terwijl we 1/3 deel nodig hebben, dus we halen de rest dan wel van je borg."
Als dat topic echt door de huisgenoot van TS is gemaakt is dit topic nu geweldigquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:29 schreef duivelin1 het volgende:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1746391
in ruil voor wat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:41 schreef TradingStock het volgende:
Waar woon je, TS?
Anders kunnen we wel een zeer relaxte woonruimte voor je regelen. Ik herhaal, zeer relaxt: 85m2 voor je, met als extra ook een grote badkamer, grote keuken, een gigantische woonkamer.
En het enige wat je ervoor terugwilt is 's avonds in slaap gekreund worden zeker?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:41 schreef TradingStock het volgende:
Waar woon je, TS?
Anders kunnen we wel een zeer relaxte woonruimte voor je regelen. Ik herhaal, zeer relaxt: 85m2 voor je, met als extra ook een grote badkamer, grote keuken, een gigantische woonkamer.
Daar heb ik al iemand anders voor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:47 schreef aaipod het volgende:
[..]
En het enige wat je ervoor terugwilt is 's avonds in slaap gekreund worden zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |