Maglev?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een ruim weekje, dan ga ik weer een primeur tegemoet![]()
Mijn vierde tractiebronna Elektra, Diesel en Stoom
NOG hipperquote:
Hoe meet je trouwens de km's per trein?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG hipper
Ik ga railfietsen van Groesbeek naar Kranenburg en terug
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:30 schreef Geerd het volgende:
Wat is de max voor cargo, in meters? Koploper 15 bakken = max =350 meter ofzo?
Ik dacht 700m in Nederland, en een tijdje terug is er een 1000m-trein getest op de Betuweroute.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is de max voor cargo, in meters?
Ik weet wel dat er niet zo gek lang geleden nog 2 lange cargo's elkaar en daarmee de hele Merwede-Lingelijn klemreden op een passeerspoor bij Leerdam wat niet lang genoeg bleekquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik dacht 700m in Nederland, en een tijdje terug is er een 1000m-trein getest op de Betuweroute.
Klopt ja, Barneveld Centrum met die volkorenvingerverf-expresquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef dennistd het volgende:
Dat passeerspoor is iets meer dan 500 meter zo te zien, dan krijg je lastig 2 cargo's langs elkeer heen
Op de kippenlijn is het ook al wel eens gebeurd volgens mij
Wat doe jij voor werk danquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
ik zit nog op mn werk... en met een beetje pech ga ik niet eens per trein naar huis, maar per taxi, want dan rijden er geen treinen meer
* Guppy voelt zich heul zielig
Aah good oldfashioned peddel powerquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG hipper
Ik ga railfietsen van Groesbeek naar Kranenburg en terug
Ik ben nog geen 2 jaar geleden in Kranenburg wezen kijken, toen was het echt fucking rimboe. Het ziet er steeds meer naar uit dat ik toen NET op tijd wasquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Aah good oldfashioned peddel power![]()
mooie omgeving zo te zien
Schijnt dat ze die boel de afgelopen 2 jaar in recordtempo kaalgeslagen hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets? Lijkt me moeilijk passeren, zon jong berkje dat tussen de bielzen groeit
Ik kan me vergissen, maar volgens mij stond deze in Tilburg bij de werkplaats.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:04 schreef bork het volgende:
De door James vergeten botsing ->
[ afbeelding ]
Ik kreeg nog een pm van een gast van treinenmaandblad voor plaatsing, nooit meer iets van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |