abonnement Unibet Coolblue
pi_67103270


Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

Soortgelijke sites:
http://www.focalprice.com
http://www.kaidomain.com
http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)
http://www.budgetgadgets.com
http://www.mymemory.co.uk

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollarkoers:



LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] |



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).
pi_67103292
dan doe ik het wel!
pi_67103330
nice
  maandag 16 maart 2009 @ 15:28:04 #4
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67103354
pi_67103397
Laatst voor de eerste keer daar wat besteld Ik ben benieeuwwd! Het komt over een weekje of 2 binnen denk ik
  maandag 16 maart 2009 @ 15:32:43 #6
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67103508
Vandaag weer iets binnen gekregen, screen protector voor m'n Noka 6300. Past goed . Tot nu toe geen klachten over DX. Je weet dat het wat langer kan duren, dus daar hou je maar rekening mee
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_67103542
Dan is het: Oh ja! effect wat leuker
pi_67103897
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:29 schreef Boor-rat het volgende:
Laatst voor de eerste keer daar wat besteld Ik ben benieeuwwd! Het komt over een weekje of 2 binnen denk ik
hopelijk
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_67103901
Ik wéét wel hoe ik een pakket moet posten mallerds
Het gaat me om het adres waar het heen moet. Dat staat nergens, behalve op de envelop die ik kreeg, en ik wil altijd bevestiging hebben uit meer dan 1 bron (beroepsdeformatie).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67103915
toch heb ik liever: oh zo snel al!
pi_67103945
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:46 schreef Syrena het volgende:
Ik wéét wel hoe ik een pakket moet posten mallerds
Het gaat me om het adres waar het heen moet. Dat staat nergens, behalve op de envelop die ik kreeg, en ik wil altijd bevestiging hebben uit meer dan 1 bron (beroepsdeformatie).
wat is er dan?
pi_67104103
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:48 schreef Boor-rat het volgende:

[..]

wat is er dan?
Ik wil graag op de site van FocalPrice hun adres lezen. Maar het staat nergens.
Dus ik moet nu iets terug gaan sturen naar een obscuur adres dat op de envelop stond die ik van hen kreeg en misschien zetten ze in Hong Kong zomaar iets op die enveloppen en zwerft mijnhun nano zometeen door heel Azië en krijg ik niet mijn centjes terug

En ja, ik heb het tot twee keer toe in een ticket gevraagd, maar ze geven geen antwoord.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 16 maart 2009 @ 15:54:33 #13
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67104164
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik wil graag op de site van FocalPrice hun adres lezen. Maar het staat nergens.
Dus ik moet nu iets terug gaan sturen naar een obscuur adres dat op de envelop stond die ik van hen kreeg en misschien zetten ze in Hong Kong zomaar iets op die enveloppen en zwerft mijnhun nano zometeen door heel Azië en krijg ik niet mijn centjes terug

En ja, ik heb het tot twee keer toe in een ticket gevraagd, maar ze geven geen antwoord.
Manli Li
6/F,Building No.3,ZhongHe Industrial Park
ShaHe Road,NanShan District
ShenZhen,GuangDong,
518053
China

Gehaald uit een reply op een ticket..

[ Bericht 1% gewijzigd door mstr op 16-03-2009 16:00:16 ]
pi_67104171
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik wil graag op de site van FocalPrice hun adres lezen. Maar het staat nergens.
Dus ik moet nu iets terug gaan sturen naar een obscuur adres dat op de envelop stond die ik van hen kreeg en misschien zetten ze in Hong Kong zomaar iets op die enveloppen en zwerft mijnhun nano zometeen door heel Azië en krijg ik niet mijn centjes terug

En ja, ik heb het tot twee keer toe in een ticket gevraagd, maar ze geven geen antwoord.
hoezo moet het terug dan? En wat is het?
pi_67104303
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik wil graag op de site van FocalPrice hun adres lezen. Maar het staat nergens.
Dus ik moet nu iets terug gaan sturen naar een obscuur adres dat op de envelop stond die ik van hen kreeg en misschien zetten ze in Hong Kong zomaar iets op die enveloppen en zwerft mijnhun nano zometeen door heel Azië en krijg ik niet mijn centjes terug

En ja, ik heb het tot twee keer toe in een ticket gevraagd, maar ze geven geen antwoord.
Komt me bekend voor...had ook een bericht gestuurd meteen na en over een bestelling maar de bestelling is al onderweg maar nog geen bericht terug dus vrees het ergste
pi_67104342
een ipod ofzo
  maandag 16 maart 2009 @ 16:02:02 #17
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_67104388
Elke 6 maanden vergeet ik weer wat een ontiegelijke pauperbagger ze verkopen en trap ik er weer een keer in. Tot nu toe 3x gehad dat het grootste deel van het bestelde nog dezelfde avond in de kliko lag
I follow you......but not on Twitter
  maandag 16 maart 2009 @ 16:03:01 #18
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67104410
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:02 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Elke 6 maanden vergeet ik weer wat een ontiegelijke pauperbagger ze verkopen en trap ik er weer een keer in. Tot nu toe 3x gehad dat het grootste deel van het bestelde nog dezelfde avond in de kliko lag
Ik weet niet wat jij besteld dan?
  maandag 16 maart 2009 @ 16:17:26 #19
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_67104859
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:03 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij besteld dan?
  • rare earth magneetjes die onder hun eigen magnetische aantrekkingskracht kapotbarsten/verkruimelen
  • een USB kerstboom waar het snoer los van zat en de versiering er af viel
  • een laserpointertje die na 2x drukken geen licht meer gaf
  • een nagelknipper die wél werkte
  • I follow you......but not on Twitter
      maandag 16 maart 2009 @ 16:20:11 #20
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_67104949
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 16:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:

    [..]

  • rare earth magneetjes die onder hun eigen magnetische aantrekkingskracht kapotbarsten/verkruimelen
  • een USB kerstboom waar het snoer los van zat en de versiering er af viel
  • een laserpointertje die na 2x drukken geen licht meer gaf
  • een nagelknipper die wél werkte
  • Dat van die magneetjes wist ik wel ja
    En van de rest had je gewoon een ticket moeten aanmaken
      maandag 16 maart 2009 @ 16:23:48 #21
    49558 1-of-6Billion
    Up the shut fuck you must
    pi_67105080
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 16:20 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Dat van die magneetjes wist ik wel ja
    En van de rest had je gewoon een ticket moeten aanmaken
    Haha, ik voor die paar euroos niet de hele handel weer inpakken, naar het postkantoor rijden en retourneren naar HongKong Om er waarschijnlijk nooit meer iets van te horen
    I follow you......but not on Twitter
      maandag 16 maart 2009 @ 16:25:16 #22
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_67105137
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 16:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:

    [..]

    Haha, ik voor die paar euroos niet de hele handel weer inpakken, naar het postkantoor rijden en retourneren naar HongKong Om er waarschijnlijk nooit meer iets van te horen
    Ze sturen het ook vaak zonder terug te sturen op
      maandag 16 maart 2009 @ 16:30:30 #23
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67105313
    Dan is het nog niet de moeite voor die paar dollar .
    pi_67105381
    zonet ff wat voor de eerste keet besteld bij DX wat vuuraanstekers om ff te kijken wat het is
      maandag 16 maart 2009 @ 16:37:15 #25
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_67105538
    Ik heb nog maar weinig gekocht dat echt niet aan de verwachting voldeed. Bestel dan ook meestal alleen maar nuttige dingen als kabeltjes, verloopplugjes, converters, batterijmeters, NDS flashcards etc.

    Tis ook een beetje een kwestie van reviews lezen etc .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      maandag 16 maart 2009 @ 16:38:29 #26
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_67105579
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
    Ik heb nog maar weinig gekocht dat echt niet aan de verwachting voldeed. Bestel dan ook meestal alleen maar nuttige dingen als kabeltjes, verloopplugjes, converters, batterijmeters, NDS flashcards etc.

    Tis ook een beetje een kwestie van reviews lezen etc .
    Dat laatste is héél belangrijk
    pi_67105644
    ik koop vooral voor de handel veel verdien je er niet aan maar ja je doet er ook niet veel voor
    iemand nog tips over produchten op DX waar een beetje handel in zit?

    [ Bericht 11% gewijzigd door japojapo16 op 16-03-2009 16:45:52 (meer info) ]
    pi_67105851
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef japojapo16 het volgende:
    zonet ff wat voor de eerste keet besteld bij DX wat vuuraanstekers om ff te kijken wat het is
    vuuraanstekers .. zijn er ook ijsaanstekers dan ?

    haha ff niet om te bitchen.. welke heb je besteld ?
      maandag 16 maart 2009 @ 16:47:46 #29
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_67105905
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 16:46 schreef Downstar het volgende:

    [..]

    vuuraanstekers .. zijn er ook ijsaanstekers dan ?

    haha ff niet om te bitchen.. welke heb je besteld ?
    Dat bedacht ik me ook al
    pi_67106065
    wat is een toffe laserpointer om te kopen dan?
    pi_67106118
    * Frenker wacht nogsteeds op zn bluetooth adapter zodat ie met de ps3 gitaar kan rocken op de PC
    pi_67106165
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320
    die heb ik besteld zal wel rotzooi wezen maar moet eerst maar ff kijken als het ooit aankomt
      maandag 16 maart 2009 @ 16:56:09 #33
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_67106202
    Nog een leuk cadeautje om aan een meisje te geven? Weddenschap verloren
      maandag 16 maart 2009 @ 16:56:42 #34
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_67106226
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 16:56 schreef drummerdude het volgende:
    Nog een leuk cadeautje om aan een meisje te geven? Weddenschap verloren
    +1 Voorspelbaar:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301
    pi_67106273
    die is chill!
    @japojapo
      maandag 16 maart 2009 @ 16:58:39 #36
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_67106292
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 16:56 schreef mstr het volgende:

    [..]

    +1 Voorspelbaar:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301
    Het is niet zo'n meisje
    pi_67106340
    @ daantke heb je zelf ook? ik heb ze nu al verkocht 5 euro per stuk verkopen:P
      maandag 16 maart 2009 @ 17:00:39 #38
    164283 Luco
    Buongiorno!
    pi_67106365
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 16:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
    wat is een toffe laserpointer om te kopen dan?
    Wat wil je ermee doen?
    Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
    pi_67106500
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 17:00 schreef japojapo16 het volgende:
    @ daantke heb je zelf ook? ik heb ze nu al verkocht 5 euro per stuk verkopen:P
    ja anders zeg i khet niet
    ik heb 5 aanstekers van DX
    pi_67106679
    weet nog iemand wat producten van DX die je goed kan verhandelen?
    pi_67106711
    Is Jack nog in het land der levenden?
    Ik heb hem gisterenavond gemaild maar hij reageert niet. Heb ook een account aangemaakt maar als ik later weer probeer in te loggen krijg ik deze melding: Your account has not been registered and activated ,please contact our Customer Service staff!
    Zeker weten is het wachtwoord goed want als ik iets anders intoets krijg ik: Sorry , Your Password is not correct.
    Zo schiet de handel niet op natuurlijk, hij is zeker achter de 8 GB Ipodtjes aan, laat ie ze dan ook meteen op de site zetten scheelt een hoop e-mailverkeer met al de NL-ers
      maandag 16 maart 2009 @ 17:12:10 #42
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_67106738
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 17:11 schreef PedroN het volgende:
    Is Jack nog in het land der levenden?
    Ik heb hem gisterenavond gemaild maar hij reageert niet. Heb ook een account aangemaakt maar als ik later weer probeer in te loggen krijg ik deze melding: Your account has not been registered and activated ,please contact our Customer Service staff!
    Zeker weten is het wachtwoord goed want als ik iets anders intoets krijg ik: Sorry , Your Password is not correct.
    Zo schiet de handel niet op natuurlijk, hij is zeker achter de 8 GB Ipodtjes aan, laat ie ze dan ook meteen op de site zetten scheelt een hoop e-mailverkeer met al de NL-ers
    Had ik ook, ben er ook niet meer geweest eigenlijk .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      maandag 16 maart 2009 @ 17:19:29 #43
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_67106968
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 17:11 schreef PedroN het volgende:
    Is Jack nog in het land der levenden?
    Ik heb hem gisterenavond gemaild maar hij reageert niet. Heb ook een account aangemaakt maar als ik later weer probeer in te loggen krijg ik deze melding: Your account has not been registered and activated ,please contact our Customer Service staff!
    Zeker weten is het wachtwoord goed want als ik iets anders intoets krijg ik: Sorry , Your Password is not correct.
    Zo schiet de handel niet op natuurlijk, hij is zeker achter de 8 GB Ipodtjes aan, laat ie ze dan ook meteen op de site zetten scheelt een hoop e-mailverkeer met al de NL-ers
    Ik heb vanochtend met hem ge-msnt, hij moet dus nog levend zijn
    pi_67107075
    Hebben ze dit ook op dealextreme ?
      maandag 16 maart 2009 @ 17:28:09 #45
    177876 Maruna
    A Full Shipment of Failure
    pi_67107252
    Heeft onze relChinees ook autoradio's mijn FM van de radio heeft het helemaal begeven wil nu een nieuwe CD/FM/LineIn

    anyone know?
    If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
    Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
    pi_67107331
    Voor een radio zou ik niet bij hun gaan kijken,

    Loop een mediamarkt in en voor 4/5 tientjes heb je zo'n speler
      maandag 16 maart 2009 @ 17:31:58 #47
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_67107358
    deze zijn ook binnen.. leuk voor het feestje komend weekend

    nu nog enkel wachten op de LED watch
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
    pi_67107374
    Een autoradio lijkt me te zwaar, dan gaan de verzendkosten wel echt meetellen.

    Maar ik zou zeggen vraag het hem gewoon zelf? Hij is weer online nu op MSN - dealperfectcs01@live.cn
    pi_67107529
    Inlog probleem opgelost, heb hem ff gesproken op msn
    pi_67107746
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 16:54 schreef japojapo16 het volgende:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320
    die heb ik besteld zal wel rotzooi wezen maar moet eerst maar ff kijken als het ooit aankomt
    Geen rotzooi .. ik heb hem zelf ook

    werkt perfect ; en word echt gloeiend heet !
    pi_67107919
    Ik heb me Fiio binnen

    http://dealextreme.com/details.dx/sku.19997

    Na die review van RacerDBK was ik helemaal overtuigd!


    En het geluid is heel netjes.
    betaal je hier in nederland al snel 30 a 40 euro voor!

    ik blij
    (wel gek, van de 3 bestelde pakketjes, was dit te laatste, en ik krijg hem als eerste binnen!)
    pi_67107965
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 16:56 schreef mstr het volgende:

    [..]

    +1 Voorspelbaar:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18834
    deze lijkt me leuker.


    ---------------
    welk nummer hebben jullie gebeld als jullie meer info wouden over je pakketje van TNT?
    kan alleen maar zakelijke nummers vinden
    pi_67108310
    Net even aan jack spullen voor lg arena gevraagd,
    Hij krijgt ze binnen 2 dagen
    pi_67108414
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 17:00 schreef Luco het volgende:

    [..]

    Wat wil je ermee doen?
    gos geen idee eigenlijks


    ballonnen kapot rammen op afstand enzo is wel tof ;9
    pi_67108415
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 17:00 schreef Luco het volgende:

    [..]

    Wat wil je ermee doen?
    gos geen idee eigenlijks


    ballonnen kapot rammen op afstand enzo is wel tof ;9
    pi_67108702
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:06 schreef Ou-Tannu het volgende:

    [..]
    ballonnen kapot rammen op afstand enzo is wel tof ;9
    party crasher
    op een bruiloft bijvoorbeeld !!
    pi_67108762
    hm touwtjes door fikken is ook wel vet natuurlijk!
    pi_67108949
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10244
    Lol! Renault Alpine

    En er werd wat gevraagd over een autoradio, DX heeft er ééntje. Misschien dat Jack deze ook kan krijgen:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17943
      maandag 16 maart 2009 @ 18:30:02 #59
    225706 988012
    Niet geraakt is altijd mis
    pi_67109209
    Gister een refurbished DS besteld inclusief de benodigde accesoires. Hopelijk komt dat allmeaal goed met het apparaatje.
    pi_67109272
    Mijn xbox 360 dvd drive is nog steeds niet binnen hij staat al 2 weken op verzonden en dat ging gelijk met nog een paar bestellingen en die zijn al wel binnen via airmail
      maandag 16 maart 2009 @ 18:36:04 #61
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67109407
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:30 schreef 988012 het volgende:
    Gister een refurbished DS besteld inclusief de benodigde accesoires. Hopelijk komt dat allmeaal goed met het apparaatje.
    Die refurbished DS'en van DX zijn echt bagger. Ik ben nu nog steeds met CSE aant onderhandelen om hem terug te sturen. Accu en laadcircuit is bagger, LCDschermpje wat er bij mij inzit heeft een rare kleurweergave.

    Geen aanrader dus.
    pi_67109498
    Jeuh, * lezut is blij.

    Net een lader voor mn Gameboy binnen gekregen, dus die kan eindelijk weer aan de lading, en mijn horloge ( http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20267 )

    Wel een tof ding, alleen je moet telkens op het knopje drukken om de tijd te voorschijn te halen. En er staat Nike op De tijd is ook niet heel duidelijk, maar goed. Who cares, hij kost maar 6 euro en ik vind em tof
    pi_67109646
    tvp
    Geen referral hier.
      maandag 16 maart 2009 @ 18:47:08 #64
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_67109825
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef lezut het volgende:
    Jeuh, * lezut is blij.

    Net een lader voor mn Gameboy binnen gekregen, dus die kan eindelijk weer aan de lading, en mijn horloge ( http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20267 )

    Wel een tof ding, alleen je moet telkens op het knopje drukken om de tijd te voorschijn te halen. En er staat Nike op De tijd is ook niet heel duidelijk, maar goed. Who cares, hij kost maar 6 euro en ik vind em tof
    doe is een foto van t horloge aub
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
      maandag 16 maart 2009 @ 18:50:54 #65
    225706 988012
    Niet geraakt is altijd mis
    pi_67109978
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:36 schreef Stinosss het volgende:

    [..]

    Die refurbished DS'en van DX zijn echt bagger. Ik ben nu nog steeds met CSE aant onderhandelen om hem terug te sturen. Accu en laadcircuit is bagger, LCDschermpje wat er bij mij inzit heeft een rare kleurweergave.

    Geen aanrader dus.
    En als je die accu en LCD scherm voor een paar euro er achteraan bestelt en vervangt dan?
    pi_67110097
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:47 schreef mcwops het volgende:

    [..]

    doe is een foto van t horloge aub
    http://i40.tinypic.com/28s62v5.jpg

    Beetje kutkwaliteit, maar goed. Heb je een beetje idee van hoe hij er uit ziet. Hij zit wel lekker vind ik.
    pi_67110130
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef lezut het volgende:
    Jeuh, * lezut is blij.Wel een tof ding, alleen je moet telkens op het knopje drukken om de tijd te voorschijn te halen. En er staat Nike op De tijd is ook niet heel duidelijk, maar goed. Who cares, hij kost maar 6 euro en ik vind em tof
    dat is bij de meeste LED horloges.
    dat je op het knopje moet drukken
      maandag 16 maart 2009 @ 18:55:48 #68
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67110157
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:50 schreef 988012 het volgende:

    [..]

    En als je die accu en LCD scherm voor een paar euro er achteraan bestelt en vervangt dan?
    Dan heb je in mijn geval nog steeds een laadcircuit wat niet goed werkt.
    pi_67110319
    Welke ipod oortjes waren ook alweer het besten?
      maandag 16 maart 2009 @ 19:00:50 #70
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67110340
    'Het beste' is ook maar een relatief begrip he....
      maandag 16 maart 2009 @ 19:02:14 #71
    225706 988012
    Niet geraakt is altijd mis
    pi_67110404
    Op Amazon.com is de DS omgerekend 100 euro. Dat vind ik nog wel kunnen die paar tientjes meer. Iemand enig idee waar ik hem voor deze prijs kan bestellen en waar ze hem wel verzenden naar Nederland?
      maandag 16 maart 2009 @ 19:04:24 #72
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67110479
    Waarom koop je dan niet meteen een nieuwe hier in NL? Als die paar tientjes toch niet meer uitmaken...
      maandag 16 maart 2009 @ 19:11:58 #73
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_67110766
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 19:00 schreef jjbakker het volgende:
    Welke ipod oortjes waren ook alweer het besten?
    Alle iPod oortjes zijn ronduit bagger qua kwaliteit van sites als DX en FP.
    Ik verkoop ze op school maar ik heb al een paar klachten gehad, maar het zijn ook zeikerds soms ook, kom op een paar euro, en ik heb ze nu al 2 maanden en die van hen gaan zeker in 2 weken kapot, right.
    Die mensen zeiken dan dat ze geen geluid meer geven, maar die ik zelf heb, geven een enorme ruis als je het volume redelijk hoog zet.
    Ga ze niet meer per persoon verkopen, iemand koopt ze in grote partijen van mij over (wat sowieso dom van hem is, hij kan ze net zo goed zelf inkopen van FP) en verkoopt ze zelf weer door met winst, dan kan hij alle zeikerds achter zich aan krijgen, dan heb ik er geen last meer van.
    pi_67110884
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 19:11 schreef Granaatappel het volgende:

    [..]

    Alle iPod oortjes zijn ronduit bagger qua kwaliteit van sites als DX en FP.
    Ik verkoop ze op school maar ik heb al een paar klachten gehad, maar het zijn ook zeikerds soms ook, kom op een paar euro, en ik heb ze nu al 2 maanden en die van hen gaan zeker in 2 weken kapot, right.
    Die mensen zeiken dan dat ze geen geluid meer geven, maar die ik zelf heb, geven een enorme ruis als je het volume redelijk hoog zet.
    Bij mij zeiken ze al als ik iets de volgende dag niet binnen heb
      maandag 16 maart 2009 @ 19:19:03 #75
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_67111050
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 19:15 schreef NextTVH het volgende:

    [..]

    Bij mij zeiken ze al als ik iets de volgende dag niet binnen heb
    Bij FP hebben ze wel nette iPod oortjes qua look met 2 paar zwarte 'covers' in een geseald plastic zakje. Die van DX zien er toch weer anders uit dan de echte vind ik. Ook is het zo dat de 'L' en de 'R' op de oortjes vervagen en je ze niet meer ziet, volgens sommigen. Daarbij komt ook nog eens dat iedereen begint te vragen waar je ze vandaan hebt, voor hoeveel ik ze inkoop en of ze wel echt zijn.
    Oja, er staat ook 'China' op, op het draadje waar de 2 oortjes samenkomen.

    Maar zoals ik al zei, wat wil je voor ¤1,50 incl. verzending.
    pi_67111494
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 17:53 schreef raaavi het volgende:

    [..]

    welk nummer hebben jullie gebeld als jullie meer info wouden over je pakketje van TNT?
    kan alleen maar zakelijke nummers vinden
    0900-0570

    Alleen mij heeft het niet geholpen... vorige week donderdag en vrijdag gebeld, maar ik was wat optimistisch zeiden ze. Diezelfde vrijdag werd hij bezorgd, inclusief 3S barcode, maar nee, hij was nog niet binnen...
      maandag 16 maart 2009 @ 19:31:58 #77
    225706 988012
    Niet geraakt is altijd mis
    pi_67111684
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 19:04 schreef Stinosss het volgende:
    Waarom koop je dan niet meteen een nieuwe hier in NL? Als die paar tientjes toch niet meer uitmaken...
    Die paar tientjes meer op de 70 euro van DX vind ik het wel waard, de 65 euro die er hier bovenop komt is bijna dubbel zo duur.
    pi_67111829
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 19:19 schreef Granaatappel het volgende:

    [..]

    Bij FP hebben ze wel nette iPod oortjes qua look met 2 paar zwarte 'covers' in een geseald plastic zakje. Die van DX zien er toch weer anders uit dan de echte vind ik. Ook is het zo dat de 'L' en de 'R' op de oortjes vervagen en je ze niet meer ziet, volgens sommigen. Daarbij komt ook nog eens dat iedereen begint te vragen waar je ze vandaan hebt, voor hoeveel ik ze inkoop en of ze wel echt zijn.
    Oja, er staat ook 'China' op, op het draadje waar de 2 oortjes samenkomen.

    Maar zoals ik al zei, wat wil je voor ¤1,50 incl. verzending.
    wat/waar is de FP?
    pi_67111861
    www.focalprice.com

    Trouwens, waarom gaan jullie allemaal naar dat TNT nummer zitten bellen? Wacht gewoon een paar dagen, het komt vanzelf wel binnen.
      maandag 16 maart 2009 @ 19:45:57 #80
    177876 Maruna
    A Full Shipment of Failure
    pi_67112365
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 17:32 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
    Een autoradio lijkt me te zwaar, dan gaan de verzendkosten wel echt meetellen.

    Maar ik zou zeggen vraag het hem gewoon zelf? Hij is weer online nu op MSN - dealperfectcs01@live.cn
    Hij kon die van DX wel goedkoper leveren zei ie, maar hij gaat nog even kijken of hij kan vinden wat ik zocht aan eisen. Nice guy
    heb gezegd dat ie maar weer eens in het topic moest langskomen.
    If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
    Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
      maandag 16 maart 2009 @ 19:54:02 #81
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_67112714
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 17:22 schreef NextTVH het volgende:
    Hebben ze dit ook op dealextreme ?
    Waarom zou je het willen..?
    * neo2000 360 controller beter dan PS controllers vindt..

    Echte onvervalste HD DVD drive lijkt mij overigens wel chill voor de 360.. Aangezien ze er hier nog steeds 50 euro voor durven vragen op de meeste plaatsen. (ja, ik weet het, formaat wordt niet meer gemaakt, maar goed, dan hebbie wel een goede HDMI dvd speler.. )

    Overigens, die RVS zeepjes werken echt.. Als je ze bij de blokker haalt dan. Die van DX zijn hol van binnen, en doen het niet zo goed naar mijn idee..
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_67112904
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 19:31 schreef 988012 het volgende:

    [..]

    Die paar tientjes meer op de 70 euro van DX vind ik het wel waard, de 65 euro die er hier bovenop komt is bijna dubbel zo duur.
    heb je wel een nieuwe...
    met een jaar garantie.
      maandag 16 maart 2009 @ 20:16:19 #83
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67113606
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 19:58 schreef raaavi het volgende:

    [..]

    heb je wel een nieuwe...
    met een jaar garantie.
    Dat dus.
    pi_67114408
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 17:28 schreef Maruna het volgende:
    Heeft onze relChinees ook autoradio's mijn FM van de radio heeft het helemaal begeven wil nu een nieuwe CD/FM/LineIn

    anyone know?
    Morgen bij Kruidvat met Bluetooth, MP3, SD, CD en LineIn voor nog geen 70 euro

    &lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
    pi_67114948
    Leest Jack nog steeds mee hier? Zoja:

    Jack I need this USB GPS receiver, does DP have a better price then DX?

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19498
    pi_67115245
    Heb de nep-ipod van FP binnen gekregen vandaag, maar zoals verwacht was 't de verkeerde. Meteen vandaag weer op de post gedaan voor 10 euro (100 gram!).. Gelukkig krijg ik de 8GB terug (ipv 4GB) en 8 dollar refund

    Overigens de RC car binnen van DX, die is echt perfect.



    het hoesje van 1 cent van FP is prima, en deze oortjes. Voor dat geld komt er echt een fantastisch geluid uit!
      maandag 16 maart 2009 @ 21:10:37 #87
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_67115482
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 21:03 schreef Bhuddy het volgende:


    Overigens de RC car binnen van DX, die is echt perfect.

    [ afbeelding ]

    Waren dat niet die super goedkope? Linkje?
    pi_67115702
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 21:10 schreef drummerdude het volgende:

    [..]

    Waren dat niet die super goedkope? Linkje?
    Valt best mee
    pi_67115809
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 20:38 schreef mvc het volgende:

    [..]

    Morgen bij Kruidvat met Bluetooth, MP3, SD, CD en LineIn voor nog geen 70 euro

    [ afbeelding ]
    Die heb ik besteld.
    woef
    pi_67115921
    Ga denk ik deze maar is bestellen

    Heeft iemand ervaringen ?
      maandag 16 maart 2009 @ 21:22:56 #92
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_67115946
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 19:27 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    0900-0570

    Alleen mij heeft het niet geholpen... vorige week donderdag en vrijdag gebeld, maar ik was wat optimistisch zeiden ze. Diezelfde vrijdag werd hij bezorgd, inclusief 3S barcode, maar nee, hij was nog niet binnen...
    Ik had vandaag ook gebeld van een zending die vanuit Engeland 9 maart is verzonden naar Nederland en nog niks en had 14$ aan verzendingskosten betaald. Dus ik bellen zegt ze: Nee hoor! het pakje is nog niet in Nederland. Moet je opletten dat de postbode morgen komt.
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
      maandag 16 maart 2009 @ 21:23:44 #93
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_67115991
    Beide super bedankt! Wishlisted!
    pi_67116017
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 21:03 schreef Bhuddy het volgende:

    Overigens de RC car binnen van DX, die is echt perfect.

    [ afbeelding ]

    In welke zin is hij perfect?

    Snel? Accuduur? Besturing?

    Ziet er wel grappig uit namelijk!
    pi_67116055
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 21:22 schreef Dionysiou het volgende:

    [..]

    Ik had vandaag ook gebeld van een zending die vanuit Engeland 9 maart is verzonden naar Nederland en nog niks en had 14$ aan verzendingskosten betaald. Dus ik bellen zegt ze: Nee hoor! het pakje is nog niet in Nederland. Moet je opletten dat de postbode morgen komt.
    Ze zeggen meestal dat 'ie nog niet in Nederland is, maar meestal is 'ie wel in NL maar pas bij de douane, nog niet overgedragen aan TNT.
      maandag 16 maart 2009 @ 21:26:01 #96
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_67116076
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:03 schreef NextTVH het volgende:
    Net even aan jack spullen voor lg arena gevraagd,
    Hij krijgt ze binnen 2 dagen
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_67116394
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 21:26 schreef Dionysiou het volgende:

    [..]

    LG arena?
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
      maandag 16 maart 2009 @ 21:34:51 #98
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_67116466
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 21:33 schreef deepart het volgende:

    [..]

    LG arena?
    Ja
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_67116564
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 21:33 schreef deepart het volgende:

    [..]

    LG arena?
    http://www.vodafone.nl/sh(...)260BE703A68C45F50928
    pi_67117127
    Leuk telefoontje Weet iemand hoe ik de status van shipments kan bekijken?
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
    pi_67117337
    En hoe duur is die LG arena, bij Jack?
      maandag 16 maart 2009 @ 22:10:55 #102
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67118072
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 21:57 schreef Byte het volgende:
    En hoe duur is die LG arena, bij Jack?
    Kom op . Wat verwacht je nou? Dat hij alles kan leveren?
    Een fatsoenlijke nano is al een probleem, laat staan een LG tel.
    pi_67119066
    Hoe duur is de meizu m8 bij jack?
      maandag 16 maart 2009 @ 22:31:17 #104
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67119191
    Stuur hem zelf even een mailtje .
      maandag 16 maart 2009 @ 22:33:51 #105
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_67119341
    Stinosss denkt echt van sterf
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_67119404
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 22:31 schreef Stinosss het volgende:
    Stuur hem zelf even een mailtje .
    Heb geen zin, doe jij het ff.
      maandag 16 maart 2009 @ 22:41:52 #107
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67119708
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef Dionysiou het volgende:
    Stinosss denkt echt van sterf
    Ja, de laatste tijd denk ik dat regelmatig hier. Irritante newbs soms... .

    pi_67120449
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 22:41 schreef Stinosss het volgende:

    [..]

    Ja, de laatste tijd denk ik dat regelmatig hier. Irritante newbs soms... .




    Iemand nog een wazig chinees ding gevonden?
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
      maandag 16 maart 2009 @ 23:02:05 #109
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67120730
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 22:56 schreef deepart het volgende:

    [..]




    Iemand nog een wazig chinees ding gevonden?
      maandag 16 maart 2009 @ 23:24:37 #110
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_67121742
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 21:57 schreef Byte het volgende:
    En hoe duur is die LG arena, bij Jack?
    Ik zoek nog een Dodge Challenger. Wel de nieuwe uitvoering. Prijsje bij Jack?
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
      maandag 16 maart 2009 @ 23:27:31 #111
    104901 OxygeneFRL
    ....dus....
    pi_67121866
    EN ik een Mitsubishi Evo VIII. Jack? Ontopic!
    pi_67122115
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 23:24 schreef neo2000 het volgende:

    [..]

    Ik zoek nog een Dodge Challenger. Wel de nieuwe uitvoering. Prijsje bij Jack?
    Wansmaak!

    Maar wie weet... Jack levert alles, misschien wel free shipping!!!
      maandag 16 maart 2009 @ 23:38:14 #113
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_67122274
    Ontopic of HeatWave komt eraan
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_67123469
    Kan Jack ook magnetrons leveren?
    pi_67124673
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 00:22 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
    Kan Jack ook magnetrons leveren?
    Jack kan alles leveren!!!
      dinsdag 17 maart 2009 @ 07:14:52 #116
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_67125593
    Jack is held!
    pi_67126271
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 21:22 schreef NextTVH het volgende:
    Ga denk ik deze maar is bestellen

    Heeft iemand ervaringen ?
    Niet doen, kan je garanderen dat dat ding binnen een paar dagen in de prullenbak ligt .
    Als je perse een heli wilt koop dan deze ofzo http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4109 kan je nog aparte onderdelen bij bestellen als iets stuk gaat.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 09:42:26 #118
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_67127730
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 23:33 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]
    Wansmaak!
    Maar wie weet... Jack levert alles, misschien wel free shipping!!!
    Que..? Die Japanse plastic dinky toys, nee da's veel beter. ja, liever kies ik voor een Nederlandse sportwagen, maar hey.. Die worden neit meer gemaakt. (en Spijker - tsjah.. )

    Ik zoek een laser voor een kat, (beetje mee spelen) waar ie geen schade aan overhoudt.. Een beetje degelijk ook als het ff kan.. Iemand suggesties?
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 09:45:36 #119
    104901 OxygeneFRL
    ....dus....
    pi_67127809
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef neo2000 het volgende:

    [..]


    Ik zoek een laser voor een kat, (beetje mee spelen) waar ie geen schade aan overhoudt.. Een beetje degelijk ook als het ff kan.. Iemand suggesties?
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9768

    [ Bericht 12% gewijzigd door OxygeneFRL op 17-03-2009 09:53:46 ]
      dinsdag 17 maart 2009 @ 09:46:18 #120
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67127835
    Naja, een gewone 5mW rode laserpointer van DX. Ffe reviews bekijken en een leuke uitzoeken .
    Zoveel verschil is er niet .
      dinsdag 17 maart 2009 @ 10:14:03 #121
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_67128642
    k had een paar weken geleden zo' n fake nanotje besteld..


    uiterlijk van het ding is erg mooi, bijna het zelfde, beeldschermpje IETS kleiner..

    startup is ook mooi, maar op het moment dat je muziek wilt afspelen is et maar een raar ding, moeilijk andere nummerz zoeken, dit kan ook alleen als ie op pauze staat.
    zit gevoelssensor in, dus bij het draaien draait je scherm ook,
    shake to shuffle, werkt wel, maar erg brak, als je als een gek schud, doet ie nix, leg je em op tafel krijg je ander nummer ofzo?..

    http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7630


    iemand andere ervaringen met dit ding, firmware oid?. zodat is wat beter gaat werken?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 11:10:22 #122
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67130420
    Je krijgt wat je verdient
    pi_67130591
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef makkie88 het volgende:
    k had een paar weken geleden zo' n fake nanotje besteld..
    [ afbeelding ]

    uiterlijk van het ding is erg mooi, bijna het zelfde, beeldschermpje IETS kleiner..

    startup is ook mooi, maar op het moment dat je muziek wilt afspelen is et maar een raar ding, moeilijk andere nummerz zoeken, dit kan ook alleen als ie op pauze staat.
    zit gevoelssensor in, dus bij het draaien draait je scherm ook,
    shake to shuffle, werkt wel, maar erg brak, als je als een gek schud, doet ie nix, leg je em op tafel krijg je ander nummer ofzo?..

    http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7630


    iemand andere ervaringen met dit ding, firmware oid?. zodat is wat beter gaat werken?
    Terugsturen, want dit is niet degene die ze beloven op de site Ik heb dezelfde.
    Firmware updates zijn er niet en firmware zelf modden gaat niet omdat er firmware inzit die met 9.0 begint (alleen 3.0 is modbaar).
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_67131902
    Gesprek met Jack

    DealPerfectcs01 zegt:
    Real, I have sold at least 300+ to FOK members
    &lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
      dinsdag 17 maart 2009 @ 11:59:58 #125
    242997 Boor-rat
    Very nice!
    pi_67131998
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 11:56 schreef mvc het volgende:
    Gesprek met Jack

    DealPerfectcs01 zegt:
    Real, I have sold at least 300+ to FOK members

      dinsdag 17 maart 2009 @ 12:10:06 #126
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_67132300
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 11:15 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Terugsturen, want dit is niet degene die ze beloven op de site Ik heb dezelfde.
    Firmware updates zijn er niet en firmware zelf modden gaat niet omdat er firmware inzit die met 9.0 begint (alleen 3.0 is modbaar).

    Ik had een gesprek met Diitek, die deze dingen maken..:
    quote:
    Makkie (L) Britt zegt:
    *Hello!
    *
    * Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
    Hello!
    *
    Makkie (L) Britt zegt:
    *hello waikit
    *I've Got a Firmware question about my mp4 player
    *I hope you will respond when you're there
    *MP4 player
    CBD CO,. LTD
    2009-02-13
    9.5.54

    Is that a firmware from a Diitek mp4 player?..
    so yes, do you have a new one, becouse this one is very unstable..

    Waikit zegt:
    *hi
    Makkie (L) Britt zegt:
    *hi
    Waikit zegt:
    *where did you get the MP4 player?
    Makkie (L) Britt zegt:
    *www.Focalprice.com
    *its a 8gb nano looklike
    Waikit zegt:
    *i think you should get the solution of your problem from Focalprice.com
    Makkie (L) Britt zegt:
    *hmm, you don't have a firmware for this player?
    *you are de devloper, focalprice is only a reseller?
    Waikit zegt:
    *first, your player is not buy from us, we cannot give you the firmware
    second, we don't even know which player you get, we don't know the detail
    Makkie (L) Britt zegt:
    *alright..
    Waikit zegt:
    *did you get the silver one?
    Makkie (L) Britt zegt:
    *yes silver one with the black scrolwheel
    *8 gb version
    Waikit zegt:
    *what's the problem?
    Makkie (L) Britt zegt:
    *the main menu works great, but music menu is very slow, i can't search music when i' m playin, when i shake, it doesn't shuffle, but when i lay the player down the table he's playin the next number..
    Waikit zegt:
    *please contact the aftersales department of the company you bought the player, if they need the firmware, we will send to them, we cannot provide the firmware to you!
    Makkie (L) Britt zegt:
    *but, Is there another firmware avalable?
    *hmm, its weird, but i asked focalprice if they can ask You for a firmware so they can sent it to me..
    )don't you think when i' m asking you its a shorter way
    *but anyways, thanks for your time!
      dinsdag 17 maart 2009 @ 13:02:04 #127
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_67133822
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 12:10 schreef makkie88 het volgende:

    [..]

    Ik had een gesprek met Diitek, die deze dingen maken..:
    [..]
    ..en toen?
    quote:
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 09:46 schreef Stinosss het volgende:
    Naja, een gewone 5mW rode laserpointer van DX. Ffe reviews bekijken en een leuke uitzoeken .
    Zoveel verschil is er niet .
    Ah, okay.. Als 5 mW nog gaat met de oogjes.. Thanks beiden..!
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_67133907
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 13:02 schreef neo2000 het volgende:

    [..]

    ..en toen?
    [..]


    [..]

    Ah, okay.. Als 5 mW nog gaat met de oogjes.. Thanks beiden..!
    Dat ding heeft misschien in z'n hele levensduur één keer een piekvermogen van 5mw, maar zeker niet constant, dan zou hij een stuk duurder zijn. Kan dus geen kwaad.
    pi_67134746
    De nano van FP is NIET die van Diitek.
    Maar als het goed is versturen ze nu wél de Diitek nano's (na klachten).
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      dinsdag 17 maart 2009 @ 14:13:17 #130
    104901 OxygeneFRL
    ....dus....
    pi_67135850
    Jezus wat een steenkolen Engels.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 14:19:56 #131
    201952 lezut
    et rezut
    pi_67136043
    Dit is echt het allerbeste wat DX nu verkoopt:

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21484

      dinsdag 17 maart 2009 @ 14:25:52 #132
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_67136233
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 13:35 schreef Syrena het volgende:
    De nano van FP is NIET die van Diitek.
    Maar als het goed is versturen ze nu wél de Diitek nano's (na klachten).

    waaraan kan ik diitek mp3spelers herkennen?..

    want die vna mij is eergister binnengekomen, 2 weken geleden besteld..

    is dat een diitek dan?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 14:25:52 #133
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_67136234
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 13:35 schreef Syrena het volgende:
    De nano van FP is NIET die van Diitek.
    Maar als het goed is versturen ze nu wél de Diitek nano's (na klachten).

    waaraan kan ik diitek mp3spelers herkennen?..

    want die vna mij is eergister binnengekomen, 2 weken geleden besteld..

    is dat een diitek dan?
    pi_67137045
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 14:25 schreef makkie88 het volgende:

    [..]

    waaraan kan ik diitek mp3spelers herkennen?..

    want die vna mij is eergister binnengekomen, 2 weken geleden besteld..

    is dat een diitek dan?
    Als dit er allemaal bij zat, is het de goeie:


    Bij de mijne zat er geen cd bij en geen oplader bij en zien de oordoppen er anders uit.
    Ook het menu is anders als op het plaatje en zitten de aansluitingen aan de onderkant anders.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_67137131
    Het was even zoeken, hier een fotoreeks van de verkeerde speler:
    DealExtreme #46 - Waar DX weer hard werkt!
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_67137580
    Eindelijk mn Iphone kloon binnen.
    Ziet er tof uit.
    Doosje is van de originele (ook met at&t achterop).
    De tel heeft ook gewoon het Apple logo en Iphone erop staan en 16gb.

    De interface is bijna precies hetzelfde als mn oude mobiel.
    (gaar merkloos touchscreen ding uit china van ebay)
    Volgens mij van dezelfde maker....
    Heel veel is echt hetzelfde of net wat nieuwer.
    Wel heeft dat ding ook slides zoals de echte.

    Achteraf denk ik
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_67137783
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 15:08 schreef Beach het volgende:
    Eindelijk mn Iphone kloon binnen.
    Ziet er tof uit.
    Doosje is van de originele (ook met at&t achterop).
    De tel heeft ook gewoon het Apple logo en Iphone erop staan en 16gb.

    De interface is bijna precies hetzelfde als mn oude mobiel.
    (gaar merkloos touchscreen ding uit china van ebay)
    Volgens mij van dezelfde maker....
    Heel veel is echt hetzelfde of net wat nieuwer.
    Wel heeft dat ding ook slides zoals de echte.

    Achteraf denk ik

    foto's ?
    pi_67137871
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 15:08 schreef Beach het volgende:
    Eindelijk mn Iphone kloon binnen.
    Ziet er tof uit.
    Doosje is van de originele (ook met at&t achterop).
    De tel heeft ook gewoon het Apple logo en Iphone erop staan en 16gb.

    De interface is bijna precies hetzelfde als mn oude mobiel.
    (gaar merkloos touchscreen ding uit china van ebay)
    Volgens mij van dezelfde maker....
    Heel veel is echt hetzelfde of net wat nieuwer.
    Wel heeft dat ding ook slides zoals de echte.

    Achteraf denk ik
    linkje?
    pi_67137968
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 15:08 schreef Beach het volgende:
    Eindelijk mn Iphone kloon binnen.
    Ziet er tof uit.
    Doosje is van de originele (ook met at&t achterop).
    De tel heeft ook gewoon het Apple logo en Iphone erop staan en 16gb.

    De interface is bijna precies hetzelfde als mn oude mobiel.
    (gaar merkloos touchscreen ding uit china van ebay)
    Volgens mij van dezelfde maker....
    Heel veel is echt hetzelfde of net wat nieuwer.
    Wel heeft dat ding ook slides zoals de echte.

    Achteraf denk ik
    Dat achteraf komt me errrrg bekend voor.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_67138048
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_67138228
    Kreeg net smsje van me pa dat ik 2 pakketjes heb binnen gekregen! Het mooie is wel dat ik tot 5uur op school zit . Zoo gemeen...
    pi_67138304
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 15:25 schreef raaavi het volgende:
    Kreeg net smsje van me pa dat ik 2 pakketjes heb binnen gekregen! Het mooie is wel dat ik tot 5uur op school zit . Zoo gemeen...
    Heb ik altijd met de H&M. Dan belt m'n moeder of ze het al uit mag pakken
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      FOK!fotograaf dinsdag 17 maart 2009 @ 15:28:54 #143
    145146 Andyy
    pi_67138349
    tvp
    ja nu nog
      dinsdag 17 maart 2009 @ 15:29:44 #144
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_67138374
    Effe een update over mijn FP en DX orders

    FP - PS/2 Verlengkabel
    Besteld op 8 maart, verstuurd op 9 maart, en binnen op 17 maart (in keurige witte envelop).
    Van besteld tot bezorgd dus 9 dagen.

    DX - World's Smallest MicroSD Reader (die witte ja ), ik had er een te weinig besteld on mijn grote order, vandaar
    Besteld op 7 maart, verstuurd op 10 maart, en binnen op 16 maart.

    DX - 2 Acekards, een MicroSD reader, stinkbommen, touchscreen replacement, metallic blauwe DS behuizing, en nog wat shit
    Besteld op 6 maart, verstuurd op 10 maart (registered airmail) en nog niet binnen (?) Alles behalve de behuizing dus.
    Tweede verzending (lees hieronder meer) verstuurd op 14 maart (de DS behuizing), en nog niet binnen.

    Wat er dus gebeurd is met die grote order:
    De volledige order (inclusief metallicblauwe DS behuizing) stond op "shipped" vanaf 10 maart. Op 14 maart krijg ik plotseling nog een "your order has been shipped"-mailtje, voor dezelfde grote order. Dus ik had echt zoiets van "hé? die hadden ze toch al verstuurd?", maar toen ik op de site keek zag ik dat de behuizing (die eerst dus al op "shipped" stond!) verplaatst was naar een nieuwe shipment, Shipment #2.
    Ik heb dus zo het vermoeden dat ze er naderhand achter zijn gekomen dat ze de behuizing vergeten zijn in te pakken of iets dergelijks
    Nu maar wachten op die laatste twee pakketjes, en dan ben ik helemaal blij

    Kort samengevat:
    * DealExtreme heeft geblunderd met mijn behuizing
    * Focalprice verstuurt eerder, maar komt later aan
    * DealExtreme verstuurt later, en komt soms eerder aan
    * Ik wacht nog steeds op mijn DS-onderdelen en flashcarts
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_67138588
    De conclusies die je trekt kan je niet maken op basis van 1 order bij FP bijvoorbeeld. Ik heb vandaag ook een zending van Jack ontvangen welke 8 maart Hong Kong had verlaten, meestal duurt het vanaf dit moment ongeveer 5 a 6 dagen.

    Heeft verder niks te maken met FP / DX of Jack maar met Hong Kong post. Ik heb ook vaak genoeg gehad dat een zending van bijvoorbeeld DX die later verstuurd was en later Hong Kong had verlaten eerder bij mij binnenkwam. En dan heb ik het over zendingen die allebei registered airmail zijn van Hong Kong post.

    Ik zit nog te wachten op een zending van DX welke 27 feb Hong Kong heeft verlaten.....
      dinsdag 17 maart 2009 @ 15:42:43 #146
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_67138782
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 15:35 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
    De conclusies die je trekt kan je niet maken op basis van 1 order bij FP bijvoorbeeld. Ik heb vandaag ook een zending van Jack ontvangen welke 8 maart Hong Kong had verlaten, meestal duurt het vanaf dit moment ongeveer 5 a 6 dagen.

    Heeft verder niks te maken met FP / DX of Jack maar met Hong Kong post. Ik heb ook vaak genoeg gehad dat een zending van bijvoorbeeld DX die later verstuurd was en later Hong Kong had verlaten eerder bij mij binnenkwam. En dan heb ik het over zendingen die allebei registered airmail zijn van Hong Kong post.

    Ik zit nog te wachten op een zending van DX welke 27 feb Hong Kong heeft verlaten.....
    Die conclusies waren niet echt serieus bedoeld

    En over die 27 februari-zending, ik zou dan toch eventjes met de douane gaan bellen als je hem over een week nog niet hebt Best wel kans dat ze hem tegen hebben gehouden
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_67138878
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 14:19 schreef lezut het volgende:
    Dit is echt het allerbeste wat DX nu verkoopt:

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21484

    Ik heb hem zojuist gekocht

    pi_67138980
    Een Mao horloge
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
      dinsdag 17 maart 2009 @ 15:58:50 #149
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_67139436
    pi_67139502
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 15:42 schreef joepie91 het volgende:
    En over die 27 februari-zending, ik zou dan toch eventjes met de douane gaan bellen als je hem over een week nog niet hebt Best wel kans dat ze hem tegen hebben gehouden
    Meestal krijg je wel een berichtje als hij bij de douane blijft hangen toch (als in je krijgt er een brief over van de douane als ze meer info over de zending willen)? In ieder geval is hij volgens TNT nog niet in NL maar goed, dat zegt volgens mij niet dat hij ook niet bij de douane rondhangt...
    pi_67139720
    TvP krijg binnenkort 10 lasertjes van jack binnen
      dinsdag 17 maart 2009 @ 16:07:27 #152
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_67139783
    Moeten deze inwerken?
    pi_67140096
    Vraagje:
    Weet iemand een cheapo wifi usb stick op dealextreme, of een soortgelijke site?

    Heb zelf ook al even rondgekeken, maar zit allemaal zo rond de $15....
    pi_67140342
    Mijn pakketje is gisteren rond 12 uur bezorgd maar ik was er niet, toen was ie naar een tabakzaak in de buurt gebracht en daar stond ik vanmorgen 8 uur.. was ie er nog niet en ik moet na 1 uur terugkomen. Kom ik daar weer rond half 4, is het er nog steeds niet!

    Paar maanden geleden was ik net even naar de supermarkt toen TNT was geweest , en toen ging ik gelijk maar even kijken bij die tabakzaak en toen was het er al Weet iemand waarom het nu zo lang duurt?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 16:24:36 #156
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_67140465
    quote:
    Dat dus.
    pi_67140594
    Ik heb mijn bestelling ontvangen. 8 maart China verlaten. De producten zijn goeie kwaliteit maar de individuele product verpakking is wel slecht maar voor die prijs is er weinig te klagen
    pi_67140705
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 16:24 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Dat dus.


    Het heeft ook wel iets magisch tot gevolg.

    Wat een subtiele benaming zeg.
    pi_67140784
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 21:24 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    In welke zin is hij perfect?

    Snel? Accuduur? Besturing?

    Ziet er wel grappig uit namelijk!
    HE! Buddie?
      FOK!fotograaf dinsdag 17 maart 2009 @ 16:42:41 #160
    145146 Andyy
    pi_67141141
    jeej lampen binnen
    alleen de batterijen, oplader en holster die bij de beschrijving stonden zaten er niet bij
    contact opgenomen met de verkoper
    pi_67141918
    ik ben benieuwd op dion de lamp vandaag binnen krijgt

    hahah die horloge ook :

    Youtube filmpje :



    pi_67141953
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 16:32 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    HE! Buddie?
    Ben ik weer Hij is redelijk snel (op schaal 400 km/h), 1 minuut opladen = 10 minuten rijden!, ding is heel goed afgewerkt. Dat ist ongeveer
      dinsdag 17 maart 2009 @ 17:14:45 #163
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_67142054
    Zo de four season sterren lamp is b innen je moet hem godverdomme zelf in elkaar zetten met een chinese handleiding, geen tijd en zin in..
    En zo'n kraan led ding die zet ik er vanavond wel op.
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 17:18:11 #164
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_67142156
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 16:21 schreef julian6 het volgende:
    Mijn pakketje is gisteren rond 12 uur bezorgd maar ik was er niet, toen was ie naar een tabakzaak in de buurt gebracht en daar stond ik vanmorgen 8 uur.. was ie er nog niet en ik moet na 1 uur terugkomen. Kom ik daar weer rond half 4, is het er nog steeds niet!

    Paar maanden geleden was ik net even naar de supermarkt toen TNT was geweest , en toen ging ik gelijk maar even kijken bij die tabakzaak en toen was het er al Weet iemand waarom het nu zo lang duurt?
    Officieel levert de koerier zijn mislukte pakketjes pas aan het eind van de ronde bij het ophaalpunt. Officieel krijg je zelfs een briefje in de bus met "U kunt het pakket vanaf de dag NA de bezorging ophalen bij..."
    Goed lezen
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:14 schreef Dionysiou het volgende:
    Zo de four season sterren lamp is b innen je moet hem godverdomme zelf in elkaar zetten met een chinese handleiding, geen tijd en zin in..
    En zo'n kraan led ding die zet ik er vanavond wel op.
    Als je nou op de site had gekeken, had je gezien dat het do-it-yourself aspectje er gewoon stond
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_67142223
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:14 schreef Dionysiou het volgende:
    Zo de four season sterren lamp is b innen je moet hem godverdomme zelf in elkaar zetten met een chinese handleiding, geen tijd en zin in..
    En zo'n kraan led ding die zet ik er vanavond wel op.
    Waarom moet je hem godverdomme zelf in elkaar zetten? Waarom niet gewoon? Met je handen ofzo?

    Altijd dat zinloze gevloek.

    Die LED kraan ben ik wel benieuwd naar! Met name of het goed past op elke kraan, graag foto's als hij er op zit!
    pi_67142263
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef Elias3 het volgende:
    TvP krijg binnenkort 10 lasertjes van jack binnen
    Welke voor welke prijs?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 17:22:11 #167
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_67142291
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:20 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Waarom moet je hem godverdomme zelf in elkaar zetten? Waarom niet gewoon? Met je handen ofzo?

    Altijd dat zinloze gevloek.

    Die LED kraan ben ik wel benieuwd naar! Met name of het goed past op elke kraan, graag foto's als hij er op zit!
    Eensch
      dinsdag 17 maart 2009 @ 17:28:42 #168
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_67142521
    huilen
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 17:30:18 #169
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_67142578
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:22 schreef drummerdude het volgende:

    [..]

    Eensch
    Op DP staat bij die lamp ook een foto guide hoe je hem in elkaar moet zetten.
    Voor onze niet-Chinees sprekenden.
    pi_67142692
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 17:11 schreef PedroN het volgende:
    Is Jack nog in het land der levenden?
    Ik heb hem gisterenavond gemaild maar hij reageert niet. Heb ook een account aangemaakt maar als ik later weer probeer in te loggen krijg ik deze melding: Your account has not been registered and activated ,please contact our Customer Service staff!
    Zeker weten is het wachtwoord goed want als ik iets anders intoets krijg ik: Sorry , Your Password is not correct.
    Zo schiet de handel niet op natuurlijk, hij is zeker achter de 8 GB Ipodtjes aan, laat ie ze dan ook meteen op de site zetten scheelt een hoop e-mailverkeer met al de NL-ers

    That is a protection plan...You just need to tell me online ,and I will activate your Account.

    Because I do not want some DX person to be a member of my website.

    Hope your understand
    pi_67142877
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 22:10 schreef Stinosss het volgende:

    [..]

    Kom op . Wat verwacht je nou? Dat hij alles kan leveren?
    Een fatsoenlijke nano is al een probleem, laat staan een LG tel.
    I have helped you find so many new items!

    1.CT305R LED controller
    2.oral-b brushes
    3.walkie talkie
    4.Laptop Case
    5.LED warmlight (white color)

    It is not an easy work!!
    pi_67142934
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef xminator het volgende:
    Hoe duur is de meizu m8 bij jack?
    M8 cellphone is not cheap in CHina as well

    I can sell it just a little cheap than DX : (
    pi_67143025
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 00:22 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
    Kan Jack ook magnetrons leveren?
    Give me the detailed specification and link of photos ,if other Chinese B2C website can sell it,then I can.

    We share the same market,others can,then I can.
    pi_67143121
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 11:56 schreef mvc het volgende:
    Gesprek met Jack

    DealPerfectcs01 zegt:
    Real, I have sold at least 300+ to FOK members


    If you mean the DSTT card or OEM TF card,that it true

    haha

    Some FOK members want to be silent customer,so I will not post their ID

    Some of them do not even have an ID,but they will visit FOK sometime to view the topic
    pi_67143198
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:48 schreef jack-peng het volgende:

    [..]

    Some FOK members want to be silent customer,so I will not post their ID
    Some of them do not even have an ID,but they will visit FOK sometime to view the topic

    Zoals ik

    [ Bericht 36% gewijzigd door brandbeer op 17-03-2009 17:57:07 ]
    pi_67143299
    Ik heb een 8gb microsd van DX besteld en ik heb hem in de bijgeleverde reader gedaan maar ik krijg het kaartje er nu al niet meer uit. Wat een bagger kwaliteit
    pi_67143360
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:55 schreef Bredewout92 het volgende:
    Ik heb een 8gb microsd van DX besteld en ik heb hem in de bijgeleverde reader gedaan maar ik krijg het kaartje er nu al niet meer uit. Wat een bagger kwaliteit
    Link van die micro sd ?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 18:14:02 #178
    201952 lezut
    et rezut
    pi_67143842
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:55 schreef Bredewout92 het volgende:
    Ik heb een 8gb microsd van DX besteld en ik heb hem in de bijgeleverde reader gedaan maar ik krijg het kaartje er nu al niet meer uit. Wat een bagger kwaliteit
    Die adapters zuigen best wel hard idd. Maar goed, de kaartjes daarentegen zijn best goed. Net ook een 8GB MicroSD van DX getest, 10mb/s write. Heel erg netjes voor de prijs imho.
    pi_67143866
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 18:14 schreef lezut het volgende:

    [..]

    Die adapters zuigen best wel hard idd. Maar goed, de kaartjes daarentegen zijn best goed. Net ook een 8GB MicroSD van DX getest, 10mb/s write. Heel erg netjes voor de prijs imho.
    Link ?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 18:28:10 #180
    104901 OxygeneFRL
    ....dus....
    pi_67144180
    Mijn zooi binnen!
    2 kado's voor me schoonpa, pijp en pijpreiniger en een air ionisizer voor in de auto
      dinsdag 17 maart 2009 @ 18:31:51 #181
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_67144275
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 18:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
    Mijn zooi binnen!
    2 kado's voor me schoonpa, pijp en pijpreiniger en een air ionisizer voor in de auto
    [ afbeelding ]
    Wat doet zo'n air ionizer eigenlijk?
    pi_67144346
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 18:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
    Mijn zooi binnen!
    2 kado's voor me schoonpa, pijp en pijpreiniger en een air ionisizer voor in de auto
    [ afbeelding ]
    Linkje?
    pi_67144776
    Mn etl heeft wel shake control voor de mp3speler!
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_67144789
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 15:45 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Ik heb hem zojuist gekocht

    [ afbeelding ]
    Ik heb hem ook gekocht, maar die vent was een schoft?
    quote:
    Mao leidde het land op dictatoriale wijze, met de Culturele Revolutie als dieptepunt. Tijdens Mao's bewind kwamen miljoenen mensen om het leven (geschat wordt tussen de 70 en 200 miljoen[bron?]), maar steeg de levensverwachting van 35 jaar (1949) tot 70 jaar (1970) en nam het analfabetisme sterk af.
    Hmmz wil ik hem nog wel?
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 18:56:42 #185
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_67145018
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 18:49 schreef deepart het volgende:

    [..]

    Ik heb hem ook gekocht, maar die vent was een schoft?
    [..]

    Hmmz wil ik hem nog wel?
    Wanneer draag je dat horloge nu serieus?
    Het is echt een bagger horloge, als Mao met dat handje er niet opstond had je hem niet gekocht, het ziet er namelijk niet uit.
    pi_67145140
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 18:56 schreef Granaatappel het volgende:

    [..]

    Wanneer draag je dat horloge nu serieus?
    Het is echt een bagger horloge, als Mao met dat handje er niet opstond had je hem niet gekocht, het ziet er namelijk niet uit.
    Klopt, maar ik vind hem wel iets hebben. Ik heb ook nog van die big ass horloges die ik vaak draag, maar dit ter afwisseling lijkt me wel geinig.
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 19:02:17 #187
    201952 lezut
    et rezut
    pi_67145181
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 18:14 schreef NextTVH het volgende:

    [..]

    Link ?
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19040

    Moeilijk he, zoeken
      dinsdag 17 maart 2009 @ 19:03:35 #188
    104901 OxygeneFRL
    ....dus....
    pi_67145216
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 18:34 schreef Wunny het volgende:

    [..]

    Linkje?

    Zoek het zelf effe lekker op.

    Wat zo'n ding doet? Hij zuigt lucht in en ioniseert dat door stroom en ozon. Ofzoiets..weet ik het.
    pi_67145399
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:14 schreef Dionysiou het volgende:
    Zo de four season sterren lamp is b innen je moet hem godverdomme zelf in elkaar zetten met een chinese handleiding, geen tijd en zin in..
    En zo'n kraan led ding die zet ik er vanavond wel op.
    Heb hem net in elkaar gezet is wel te doen met de plaatjes...
    Ding is wel echt mooi, heb hem ff in de badkamer getest en het ziet er echt zo uit als op de foto's .
    Vanavond als het donker is in me kamer testen .

    Thanks Jack for the lamp .
    pi_67145461
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 18:49 schreef deepart het volgende:

    [..]

    Ik heb hem ook gekocht, maar die vent was een schoft?
    [..]

    Hmmz wil ik hem nog wel?
    Gast, wist je dat niet eens?
    Ik wil hem hebben voor de tofheid, en zodat ik geaccepteerd word als ik ooit nog eens naar China op vakantie ga
    pi_67145474
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 15:25 schreef raaavi het volgende:
    Kreeg net smsje van me pa dat ik 2 pakketjes heb binnen gekregen! Het mooie is wel dat ik tot 5uur op school zit . Zoo gemeen...
    Alles behalve me horloge !
    briefje erbij, het kan heel goed dat die al verzonden is. en hoe blij ze met me zijn als klant ( duh weetik )

    maargoed, dat was die 2e order die verstuurd was. ik dacht al dat ik me horloge 2x kreeg
    maar ik wil hem zo snel mogelijk
    nog een week ofso
    pi_67145525
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Kadooosh het volgende:

    [..]

    Heb hem net in elkaar gezet is wel te doen met de plaatjes...
    Ding is wel echt mooi, heb hem ff in de badkamer getest en het ziet er echt zo uit als op de foto's .
    Vanavond als het donker is in me kamer testen .

    Thanks Jack for the lamp .
    ik wil foto's en weten hoelang die het doet op die batterijen
    pi_67145560
    quote:
    Hmm dat is leuk voor me vriendin
    pi_67145622
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Gast, wist je dat niet eens?
    Ik wil hem hebben voor de tofheid, en zodat ik geaccepteerd word als ik ooit nog eens naar China op vakantie ga
    Ik wist wel dat hij goede dingen had gedaan voor dat land maar verder heb ik me daar nooit echt in verdiept
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
      FOK!fotograaf dinsdag 17 maart 2009 @ 19:16:27 #195
    145146 Andyy
    pi_67145665
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:15 schreef deepart het volgende:

    [..]

    Ik wist wel dat hij goede dingen had gedaan voor dat land maar verder heb ik me daar nooit echt in verdiept
    hij heeft meer mensen gedood dan Hitler en Stalin
    pi_67145956
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Kadooosh het volgende:

    [..]

    Heb hem net in elkaar gezet is wel te doen met de plaatjes...
    Ding is wel echt mooi, heb hem ff in de badkamer getest en het ziet er echt zo uit als op de foto's .
    Vanavond als het donker is in me kamer testen .

    Thanks Jack for the lamp .
    You are welcome ,I am very happy to see you are like the lamp


    Could you please post a photo when you are bathing without any clothes?
    pi_67146123
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef Wisheh het volgende:

    [..]

    Hmm dat is leuk voor me vriendin
    I have 50 types of new items need to be updated,but I was too tired,I will update them tomorrow
    pi_67146157
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef jack-peng het volgende:

    [..]
    Could you please post a photo when you are bathing without any clothes?

    dirty motherfucker.
    pi_67146202
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef jack-peng het volgende:

    [..]

    You are welcome ,I am very happy to see you are like the lamp


    Could you please post a photo when you are bathing without any clothes?
    ,

    pi_67146265
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:28 schreef raaavi het volgende:

    [..]


    dirty motherfucker.
    Post die chatlog eens van jou en Jack.. Jij stoutert
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 19:33:58 #201
    201952 lezut
    et rezut
    pi_67146387
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef jack-peng het volgende:

    [..]


    Could you please post a photo when you are bathing without any clothes?
    Geheel in fok stijl natuurlijk

    @Jack, is this the Diitek ipod? http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21448
    pi_67146428
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:31 schreef deepart het volgende:

    [..]

    Post die chatlog eens van jou en Jack.. Jij stoutert

    en dan?

    DealPerfectcs01 zegt (18:56):
    *Ok!
    *Another holland customer have a big order from me for the SKU 11599,he ordered 1200 pcs
    × raaavez. NYC.Beat zegt (18:56):
    *WHAT?
    DealPerfectcs01 zegt (18:57):
    *Yep
    *SKU 11599
    pi_67146505
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:28 schreef raaavi het volgende:

    [..]


    dirty motherfucker.

    haha !
    pi_67146596
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:35 schreef raaavi het volgende:

    [..]

    en dan?

    DealPerfectcs01 zegt (18:56):
    *Ok!
    *Another holland customer have a big order from me for the SKU 11599,he ordered 1200 pcs
    × raaavez. NYC.Beat zegt (18:56):
    *WHAT?
    DealPerfectcs01 zegt (18:57):
    *Yep
    *SKU 11599


    Any problem?

    I swear I was telling the truth,1200 pcs of DX SKU 11599,but need the ipod box.

    I contacted with the factory directly to get a lower price.

    And the factory asked me:"Just 1200 pcs !? "
    pi_67146603
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef jack-peng het volgende:

    [..]

    You are welcome ,I am very happy to see you are like the lamp


    Could you please post a photo when you are bathing without any clothes?
    lol
    pi_67146630
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:35 schreef raaavi het volgende:

    [..]

    en dan?

    DealPerfectcs01 zegt (18:56):
    *Ok!
    *Another holland customer have a big order from me for the SKU 11599,he ordered 1200 pcs
    × raaavez. NYC.Beat zegt (18:56):
    *WHAT?
    DealPerfectcs01 zegt (18:57):
    *Yep
    *SKU 11599
    Was maar een grapje tssssss
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
    pi_67146726
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:39 schreef deepart het volgende:

    [..]

    Was maar een grapje tssssss
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:39 schreef jack-peng het volgende:

    [..]

    Any problem?

    I swear I was telling the truth,1200 pcs of DX SKU 11599,but need the ipod box.

    I contacted with the factory directly to get a lower price.

    And the factory asked me:"Just 1200 pcs !? "
    Wow. hahaha. really funny haha !
    pi_67146893
    Heb dat horloge trouwens gecanceld, een beetje raar om met een horloge rond te lopen van een gast onder wiens bewind miljoenen mensen zijn omgekomen

    Call me a pussy
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 19:51:17 #209
    201952 lezut
    et rezut
    pi_67147147
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:45 schreef deepart het volgende:
    Heb dat horloge trouwens gecanceld, een beetje raar om met een horloge rond te lopen van een gast onder wiens bewind miljoenen mensen zijn omgekomen

    Call me a pussy
    Achja, je gaat ook niet met een SS band om je arm door Amsterdam heen lopen..

    Ojee, volgens mij heeft Jack een virus op MSN...

    [ Bericht 4% gewijzigd door lezut op 17-03-2009 20:00:07 ]
      dinsdag 17 maart 2009 @ 20:02:51 #210
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_67147595
    Klopt, hij heeft geklikt
    pi_67147674
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:51 schreef lezut het volgende:

    [..]

    Achja, je gaat ook niet met een SS band om je arm door Amsterdam heen lopen..

    Ojee, volgens mij heeft Jack een virus op MSN...
    A FOK member sent me a link,I clicked ,and my MSN is dead!!

    What a fuck!

    Anyone can help me ?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 20:06:26 #212
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_67147741
    Maybe run an (Avast )virus scan?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 20:07:33 #213
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_67147790
    Which Fok!-member?
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
    pi_67148077
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 20:13 schreef Elias3 het volgende:
    Jack www.msnvirusremoval.com
    Ok!

    Thank you!

    My MSN is dead!

    I will try it now!

    What a fuck!
    pi_67148147
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 20:14 schreef jack-peng het volgende:

    [..]

    Ok!

    Thank you!

    My MSN is dead!

    I will try it now!

    What a fuck!
    Never trust any link before you are sure it has not been send by a computer.
    pi_67148293
    en wat is sku 11599? ik kom op de homepage als ik die invul :s
    pi_67148309
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 20:16 schreef raaavi het volgende:

    [..]

    Never trust any link before you are sure it has not been send by a computer.
    And install a good anti-virus like eset smart security
    pi_67148337
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 20:19 schreef julian6 het volgende:
    en wat is sku 11599? ik kom op de homepage als ik die invul :s
    \
    Dat zijn die ipod oordopjes, die van $1,99
    pi_67148425
    Mij liep hij ook al te spammen met zn plaatje .

    Is niet de eerste in mn lijst trouwens.
    Geen referral hier.
    pi_67148777
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 20:20 schreef Elias3 het volgende:

    [..]

    \
    Dat zijn die ipod oordopjes, die van $1,99
    $ 1.98 !!

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11599
    pi_67148830
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 20:19 schreef julian6 het volgende:
    en wat is sku 11599? ik kom op de homepage als ik die invul :s
    Dat is da SKU van DX.
    woef
    pi_67148971
    Jack, Is your MSN still dead ?
    pi_67149079
    Jack u got:


    And stuff for Samsung NC10 ?
    pi_67149370
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 20:38 schreef xminator het volgende:
    Jack u got:
    [ afbeelding ]

    And stuff for Samsung NC10 ?
    Wat een geniaal ding! Die wil ik!
    pi_67149570
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 20:46 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Wat een geniaal ding! Die wil ik!
    te lui ook eigenlijk. maar als je wilt lezen moet je of het boek bewegen of je nek
    pi_67149825
    Verkopen ze eigenlijk een soort waterproof casing voor de iphone 3g..
    pi_67149877
    Jack, your msn is working again!
    pi_67149969
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 21:02 schreef Elias3 het volgende:
    Jack, your msn is working again!
    Zal hij dat niet zelf merken?
    pi_67150022
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:33 schreef lezut het volgende:

    [..]

    Geheel in fok stijl natuurlijk

    @Jack, is this the Diitek ipod? http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21448
    Hummm, Jack geeft steeds maar geen antwoord op de vraag over de Ipod versie, ik wacht nu wel even met bestellen tot er duidelijkheid is.

    @Jack is this Nano the same as Diitek or as the Ipod Nano exact as seen on DigitalKingz? Or to be more specific is this Ipod the Diitek M4CS?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 21:07:27 #231
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_67150064
    Good to see the BOSE in-ear earphones being sold at your webshop Jack!
    http://dealperfect.com/search.aspx?TypeID=0&keyword=earphones
    I already ordered them from DX, but it seems something is wrong with the supplier, I'll wait what happens. Otherwise I'll order them at your shop.

    Is there a lot of difference between the 1st and 2nd Gen BOSE in-ear earphones you sell?
    pi_67150328
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:02 schreef lezut het volgende:

    [..]

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19040

    Moeilijk he, zoeken
    Die heb ik ook. Ik moest de adapter gewoon open breken
      dinsdag 17 maart 2009 @ 21:22:05 #233
    126068 Metal666
    HardRock Rules
    pi_67150544
    @ granaatappel: ik heb de 1e generatie en behalve dat de l en r er verkeerd om opstaan zitten ze verder prima en geven best een redelijk geluid! Beter dan veel van de echt goedkope oordopjes!
    Het verschil met de 2e generatie schijnt vooral te zitten in de verpakking en dat het een exactere kloon is van de originele bose oordopjes (andere plug oa)

    Ik heb ook een aantal van die TF kaartjes, zowel 2gb als 4gb en ook daar waardeloze adapters bij! Die kun je echt beter gelijk weggooien!
    Ja. Dus..
    pi_67150684
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 20:36 schreef NextTVH het volgende:
    Jack, Is your MSN still dead ?
    I have just killed the virus!!!

    I am now alive : )
    pi_67151323
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 21:06 schreef PedroN het volgende:

    [..]

    Hummm, Jack geeft steeds maar geen antwoord op de vraag over de Ipod versie, ik wacht nu wel even met bestellen tot er duidelijkheid is.

    @Jack is this Nano the same as Diitek or as the Ipod Nano exact as seen on DigitalKingz? Or to be more specific is this Ipod the Diitek M4CS?
    I do not know if my Nano4 will be the same to that website,but I confirm one thing.The nano4 sells in my website has the 3 mainly function:

    Click wheel function.
    Shake to shuffle the music.
    Gravity sensor system

    I have tested it.

    And to the DigitalKingz,I suppose they got the nano4 from China as well.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 21:41:50 #236
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_67151343
    Jack is a killing machine he loves Monica from DX
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_67151689
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 21:07 schreef Granaatappel het volgende:
    Good to see the BOSE in-ear earphones being sold at your webshop Jack!
    http://dealperfect.com/search.aspx?TypeID=0&keyword=earphones
    I already ordered them from DX, but it seems something is wrong with the supplier, I'll wait what happens. Otherwise I'll order them at your shop.

    Is there a lot of difference between the 1st and 2nd Gen BOSE in-ear earphones you sell?
    en ik krijg waarschijnlijk deze week mijn oordopjes


    Had gevraagd aan jack of die ze kon leveren.. hij is voor me opzoek gegaan..

    en je ziet t wel ; ze staan nu in de shop ..

    Nou eigenlijk staat het verkeerd op zn site ..

    die doos versie is versie 2 en die plastic verpakking is versie 3 ..

    Versie 2 heeft de plug nog als een rechthoek aan t einde van de kabel

    versie 3 heeft een rondje ergens midden in de kabel ; en heeft een normale plug.

    see for your self :

    pi_67152412
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 14:25 schreef makkie88 het volgende:

    [..]

    waaraan kan ik diitek mp3spelers herkennen?..

    want die vna mij is eergister binnengekomen, 2 weken geleden besteld..

    is dat een diitek dan?
    En wat heb je binnen gekregen?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:22:15 #239
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_67152969
    Ik had jack ook al even verteld dat ie een virus had, en ook Avast aangeraden
    Maar goed, 1200 oordopjes is wel erg veel... handelaar?

    @ diegene die die projection lamp heeft gekocht, kun je een filmpje ervan maken? en die op youtube zetten ofzo? is toch fijner dan alleen een plaatje
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:40:38 #240
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_67153762
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef PedroN het volgende:

    [..]

    En wat heb je binnen gekregen?
    geen CD en geen Lader.. (wel usb)..

    hmm, kweet niet

    deze setup:
    http://dealperfect.com/showbigimages.aspx?SKU=21439
    pi_67154062
    Wat een fucking gedoe is het toch om die dx punten te gebruiken, heb ik eindelijk 130 active points en wil ik ze dus gebruiken heeft die muts die items toegevoegd aan me order maar zegt ze dat ik moet betalen via een of andere paypal link.
    Heeft dus helemaal niet begrepen dat ik met me puntjes wil betalen terwijl ik dat toch duidelijk zei.
    pi_67154140
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:22 schreef joepie91 het volgende:
    Ik had jack ook al even verteld dat ie een virus had, en ook Avast aangeraden
    Maar goed, 1200 oordopjes is wel erg veel... handelaar?

    @ diegene die die projection lamp heeft gekocht, kun je een filmpje ervan maken? en die op youtube zetten ofzo? is toch fijner dan alleen een plaatje
    Valt niet echt veel te zien.. het beweegt niet ofzo.
    Als ik me nieuwe camera binnen heb kan ik het opzich wel doen.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 23:15:50 #243
    225706 988012
    Niet geraakt is altijd mis
    pi_67154978
    Wat is er nou zo mooi aan die Jack figuur? Dat ie dingen op aanvraag kan leveren?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 23:17:30 #244
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67155034
    Met een beetje moeite kan DX en FC dat ook.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 23:22:50 #245
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_67155234
    Hij kan dingen erg vaak leveren die je aan hem vraagt, bijna altijd voor lagere prijzen dan DX of concurrende sites, verstuurt binnen 2 a 3 dagen, erg makkelijk met hem praten (MSN, Skype, e-mail, etc) en snel en goed antwoord ipv tickets waar je na dagen een vaag antwoord op krijgt.
    Tuurlijk, het bedrijfje waar hij samen met een paar anderen werkt is veel kleiner dan DX, maar DX heeft veel, veel meer personeel en toch is het langzamer.
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
    pi_67155645
    2 dagen geleden iets besteld wat back ordered was http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4319 nu al packaging is het snelste tot nu toe bij mij.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 23:45:57 #247
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67156079
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 23:22 schreef MacorgaZ het volgende:
    Hij kan dingen erg vaak leveren die je aan hem vraagt, bijna altijd voor lagere prijzen dan DX of concurrende sites, verstuurt binnen 2 a 3 dagen, erg makkelijk met hem praten (MSN, Skype, e-mail, etc) en snel en goed antwoord ipv tickets waar je na dagen een vaag antwoord op krijgt.
    Tuurlijk, het bedrijfje waar hij samen met een paar anderen werkt is veel kleiner dan DX, maar DX heeft veel, veel meer personeel en toch is het langzamer.
    DX zit ongeveer op dezelfde snelheid als Jack hoor.
    pi_67156622
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 23:45 schreef Stinosss het volgende:
    DX zit ongeveer op dezelfde snelheid als Jack hoor.
    ??? Bij mij niet hoor, gemiddelde tijd totdat DX shipped is bij mijn laatste 10 orders ongeveer anderhalve week, terwijl bij alle items status op ships in 1 to 3 day stond.

    De laatste orders die ik bij Jack heb geplaatst werden allemaal na 1 of 2 dagen na de betaling verstuurd. Op de Nano 8GB na wat hij van te voren ook al aangaf (voor ik de bestelling had geplaatst en betaalde).
    pi_67156679
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 21:50 schreef Downstar het volgende:

    [..]

    en ik krijg waarschijnlijk deze week mijn oordopjes


    Had gevraagd aan jack of die ze kon leveren.. hij is voor me opzoek gegaan..

    en je ziet t wel ; ze staan nu in de shop ..

    Nou eigenlijk staat het verkeerd op zn site ..

    die doos versie is versie 2 en die plastic verpakking is versie 3 ..

    Versie 2 heeft de plug nog als een rechthoek aan t einde van de kabel

    versie 3 heeft een rondje ergens midden in de kabel ; en heeft een normale plug.

    see for your self :

    [ afbeelding ]


    It semms like the same as G3,and the box version seems just the G2

    When you receive it ,please tell me the result,I will amend the description in my website
      woensdag 18 maart 2009 @ 00:11:32 #250
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_67156751
    Jack are you getting fleshlights?
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_67156821
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 23:15 schreef 988012 het volgende:
    Wat is er nou zo mooi aan die Jack figuur? Dat ie dingen op aanvraag kan leveren?
    goedkoper
    sneller
    beter service
    aardige gast
    pi_67156862



    If anyone who bought the lamp (SKU : 21269 )from me can take a photo more beautiful than this picture ,I will give him 30 points in my website.

    Because I need to promote this item in other place,I need some new pictures,...


    And ,I will order 50 pcs of fleshlight in 5 days,I wan na know ,if there anyone interested in this item?

    The price will be around 25$
    pi_67156883
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 00:16 schreef jack-peng het volgende:
    [ afbeelding ]


    If anyone who bought the lamp from me can take a photo more beautiful than this picture ,I will give him 30 points in my website.
    that picture is really nice!
    hard to make it better I guess.

    Complete darkness?
    pi_67157007
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 00:17 schreef raaavi het volgende:

    [..]

    that picture is really nice!
    hard to make it better I guess.

    Complete darkness?

    Yep...If want to get the best picture,it should need to close the light and close the door
    pi_67158608
    Question to Jack:

    Do you have SATA to IDE converters with a Marvell chipset on it?
    (Connecting a Sata hdd to a IDE motherboard. The converter itself needs to be placed on the Sata hdd.)

    And, how much do they cost?
    [quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
    [..]
    Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
    pi_67158708
    Grappig trouwens. Boksbeugels (illegaal hier) worden verkocht als decoratie voor de vingers!
    [quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
    [..]
    Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
    pi_67158791
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 03:17 schreef nachtdier2 het volgende:
    Question to Jack:

    Do you have SATA to IDE converters with a Marvell chipset on it?
    (Connecting a Sata hdd to a IDE motherboard. The converter itself needs to be placed on the Sata hdd.)

    And, how much do they cost?
    Could you please send detailed information of this item to dealperfectcs01@gmail.com ?

    Or any link of this item,if I can get it,I will update it in my website in 5 days
      woensdag 18 maart 2009 @ 07:05:49 #258
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_67158965
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 03:59 schreef nachtdier2 het volgende:
    Grappig trouwens. Boksbeugels (illegaal hier) worden verkocht als decoratie voor de vingers!
    Dat is ook alleen om de douane te omzeilen
    pi_67160146
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 00:16 schreef jack-peng het volgende:
    [ afbeelding ]


    If anyone who bought the lamp (SKU : 21269 )from me can take a photo more beautiful than this picture ,I will give him 30 points in my website.

    Because I need to promote this item in other place,I need some new pictures,...


    And ,I will order 50 pcs of fleshlight in 5 days,I wan na know ,if there anyone interested in this item?

    The price will be around 25$
    I must say that photo is a bit exaggerating, the light from the lamp isnt nearly as strong as the pic shows... or he put another kind of light bulb in it.

    Btw from which magazine did the lamp come from ?
    pi_67160343
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 00:05 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

    [..]

    ??? Bij mij niet hoor, gemiddelde tijd totdat DX shipped is bij mijn laatste 10 orders ongeveer anderhalve week, terwijl bij alle items status op ships in 1 to 3 day stond.

    De laatste orders die ik bij Jack heb geplaatst werden allemaal na 1 of 2 dagen na de betaling verstuurd. Op de Nano 8GB na wat hij van te voren ook al aangaf (voor ik de bestelling had geplaatst en betaalde).
    Gaat de laatste tijd weer veel beter...bijna alle orders van de t/m de 14de zijn verstuurd.
      FOK!fotograaf woensdag 18 maart 2009 @ 09:59:12 #261
    145146 Andyy
    pi_67161496
    die 18650 batterijen zijn inderdaad groot
    en die CR123a klein

    Jack heefthad z'n webcam aan om verschillende alternatieven te tonen voor een product dat een weekje was uitverkocht

    [ Bericht 31% gewijzigd door Andyy op 18-03-2009 10:22:42 ]
      woensdag 18 maart 2009 @ 12:07:03 #262
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
      woensdag 18 maart 2009 @ 13:56:37 #263
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_67169250
    tvp dan maar, iemand die nog producten weet die ik gewoon MOET hebben?
    Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
    pi_67169591
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 13:56 schreef appelsjap het volgende:
    tvp dan maar, iemand die nog producten weet die ik gewoon MOET hebben?
    Nee.
    pi_67169660
    Ik heb een micro sd kaartje binnen van Jack! 8GB nog wel (7,45GB)
    Even een vraagje: Kan ik deze formatteren en er ntfs van maken?
    De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
    pi_67169764
    F:/convert ntfs

    start-uitvoeren
      woensdag 18 maart 2009 @ 14:15:17 #267
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_67169829
    ligt het aan mij of doet die site van jack het niet?
    www.dealperfect.com
    Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
    pi_67169951
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 14:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
    F:/convert ntfs

    start-uitvoeren
    Ja ik weet wel hoe het moet maar ik wil weten of ie dan nog werkt?
    De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
      FOK!fotograaf woensdag 18 maart 2009 @ 14:19:54 #269
    145146 Andyy
    pi_67169994
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef appelsjap het volgende:
    ligt het aan mij of doet die site van jack het niet?
    www.dealperfect.com
    http://store.dealperfect.com/ is het nu
    pi_67170305
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 14:19 schreef Andyy het volgende:

    [..]

    http://store.dealperfect.com/ is het nu
      woensdag 18 maart 2009 @ 14:47:27 #271
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_67170966
    Mijn spulletjes zijn binnen

    3.5mm Stereo Headset Converter Cable for Apple iPhone (14cm)
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13165

    Erg handig, omdat mijn normale Sennheisers niet in mijn iPhone gingen Werkt perfect zo.


    Classic Cigarette Smoking Pipe with Pouch
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16762

    Vooral om retro-quasi-cool te zijn, binnekort uittesten


    Jet 1300-C Butane Lighter
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320

    Deze leek me wel handig voor de pijp, straks is even wat aanstekergas aanschaffen..


    Multicolored LED Decorative Snow Ball
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2041

    Zien er leuk uit, straks in de avond is het nog leuker natuurlijk
    pi_67171027
    Die micro sd kaart van jack van 8GB leest met zo'n 15MB/s en schrijven begint ie met 50MB/s en daarna uit eindelijk blijft ie rond de 11MB/s
    Ik heb hem gekocht als class 4. Zou die er stiekem een betere in hebben gedaan? Omdat ik zij dat ik er misschien meer ga kopen als hij me bevalt.
    De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
      woensdag 18 maart 2009 @ 14:53:21 #273
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_67171150
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 14:49 schreef Saak het volgende:
    Die micro sd kaart van jack van 8GB leest met zo'n 15MB/s en schrijven begint ie met 50MB/s en daarna uit eindelijk blijft ie rond de 11MB/s
    Ik heb hem gekocht als class 4. Zou die er stiekem een betere in hebben gedaan? Omdat ik zij dat ik er misschien meer ga kopen als hij me bevalt.
    Die kaartjes zijn over het algemeen best snel
    pi_67171898
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5914

    Deze besteld, maar hij doet niet veel, gewoon kabeltjes allebei aan één kant van een batterij dacht ik...

    Iemand?


    Groetjes DIY n00b
      woensdag 18 maart 2009 @ 15:37:28 #275
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_67172585
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 15:18 schreef henkjan90 het volgende:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5914

    Deze besteld, maar hij doet niet veel, gewoon kabeltjes allebei aan één kant van een batterij dacht ik...

    Iemand?


    Groetjes DIY n00b
    Klopt, wat voor een batterij gebruik je?
    Hij heeft tussen de 3,5 en 4,5V nodig hè?
    pi_67173022
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 15:37 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Klopt, wat voor een batterij gebruik je?
    Hij heeft tussen de 3,5 en 4,5V nodig hè?
    Poep gebeurt!

    Daar kwam ik dus ook net achter!

    Zometeen maar is ff zo'n batterijtje fixen dan.

    ** Voelt zich dom **
    pi_67174164
    Jaa! Gisteren mijn shuffle binnengekregen van FP. Best gaaf ding, wel jammer dat de oortjes van ellende meteen uit elkaar vielen

    Maar gelukkig maakte de song die erop stond het wel een beetje goed.

    Einde bericht
    pi_67175382
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef appelsjap het volgende:
    ligt het aan mij of doet die site van jack het niet?
    www.dealperfect.com
    Now the domain name of my website is dp.dealperfect.com


    pi_67175512
    Mijn pakketje was er eindelijk

    1x iPhone oordopjes; morgen verkopen voor ¤15
    2x In-Ear iPod oordopjes, verkopen voor ¤7,50 per stuk
    8x iPod Oordopjes verkopen voor ¤5

    de bestellingen stromen binnen
    pi_67175520
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 14:09 schreef Saak het volgende:
    Ik heb een micro sd kaartje binnen van Jack! 8GB nog wel (7,45GB)
    Even een vraagje: Kan ik deze formatteren en er ntfs van maken?

    Which SKU in my website ???
    pi_67175773
    Mijn FiiO Walkbox is ook binnen, prima apparaat. Helder geluid, USB aansluiting werkt prima en gaat ook nog eens lekker hard. Voor 12 euro, dikke aanrader
    pi_67176075
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 17:15 schreef lezut het volgende:
    Mijn FiiO Walkbox is ook binnen, prima apparaat. Helder geluid, USB aansluiting werkt prima en gaat ook nog eens lekker hard. Voor 12 euro, dikke aanrader
    Bestelt FiiO Walkbox...

    Na RacerDKB's reactie was ik eigenlijk al overtuigd, maar was het enigszins vergeten.
      woensdag 18 maart 2009 @ 17:36:31 #284
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67176258
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 07:05 schreef drummerdude het volgende:

    [..]

    Dat is ook alleen om de douane te omzeilen
    Geen douane, paypal is de reden.
    pi_67176312
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 15:18 schreef henkjan90 het volgende:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5914

    Deze besteld, maar hij doet niet veel, gewoon kabeltjes allebei aan één kant van een batterij dacht ik...

    Iemand?


    Groetjes DIY n00b

    er moet nog een weerstand tussen de voeding en de laser, anders krijg je heel zwak of bijna geen licht

    330 ohm is voldoende
      woensdag 18 maart 2009 @ 17:53:07 #286
    126068 Metal666
    HardRock Rules
    pi_67176649
    Vandaag ook een pakje van DX binnen! (met 7 dezelfde dingen)
    5 in prima staat. 1 met 1 missend onderdeel en 1 met 3 missende onderdelen.. Beetje jammer... Gelijk maar een ticket aangemaakt, terugsturen zal het toch wel niet worden.. daar waren ze te goedkoop voor!
    Ja. Dus..
    pi_67176661
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 17:38 schreef JoPiDo het volgende:

    [..]

    er moet nog een weerstand tussen de voeding en de laser, anders krijg je heel zwak of bijna geen licht

    330 ohm is voldoende
    Dus... wat dat betreft ben ik echt een leek, waar koop je zoiets? Gewoon even een doe-het-zelf zaak binnen wandelen?
      woensdag 18 maart 2009 @ 18:01:07 #288
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67176844
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 17:38 schreef JoPiDo het volgende:

    [..]

    er moet nog een weerstand tussen de voeding en de laser, anders krijg je heel zwak of bijna geen licht

    330 ohm is voldoende
    Hoe kun je dat nou weten als je niet eens de spanning van de batterij weet?
    Of lees ik ergens overheen?
      woensdag 18 maart 2009 @ 18:01:51 #289
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67176861
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 17:53 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Dus... wat dat betreft ben ik echt een leek, waar koop je zoiets? Gewoon even een doe-het-zelf zaak binnen wandelen?
    PM me even. Heb hier een weerstand voorraad.
    pi_67178921
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 14:49 schreef Saak het volgende:
    Die micro sd kaart van jack van 8GB leest met zo'n 15MB/s en schrijven begint ie met 50MB/s en daarna uit eindelijk blijft ie rond de 11MB/s
    Ik heb hem gekocht als class 4. Zou die er stiekem een betere in hebben gedaan? Omdat ik zij dat ik er misschien meer ga kopen als hij me bevalt.
    Had je gewoon deze besteld?
    http://store.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21039
    pi_67180112
    Koop ik 2 TTDS kaartjes bij Jack, dacht ik dat ze vandaag eindelijk kwamen, is het een enorme doos.

    Ik denk wtf, sinds wanneer is een TTDS verpakking zo groot?

    Is het zo'n gekke lamp

    Wel vaag, maar ach, heb hem net ff op MSN gesproken en hij stuurt de order, nu wel goed, opnieuw!

    [ Bericht 21% gewijzigd door pfefferkatze op 18-03-2009 19:46:56 ]
      woensdag 18 maart 2009 @ 19:32:12 #292
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67180216
    Whaha
    pi_67180371
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
    Koop ik 2 TTDS kaartjes bij Jack, dacht ik dat ze vandaag eindelijk kwamen, is het een enorme doos.

    Ik denk wtf, sinds wanneer is een TTDS verpakking zo groot?

    Is het zo'n stomme lamp

    Best wel slecht dat hij maar een paar orders per dag krijgt en het dan nog presteert om verkeerde dingen op te sturen.
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
    pi_67180868
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
    Koop ik 2 TTDS kaartjes bij Jack, dacht ik dat ze vandaag eindelijk kwamen, is het een enorme doos.

    Ik denk wtf, sinds wanneer is een TTDS verpakking zo groot?

    Is het zo'n stomme lamp

    Best wel slecht dat hij maar een paar orders per dag krijgt en het dan nog presteert om verkeerde dingen op te sturen.

    Hi,Are you David?

    I am really sorry,but I do not in charge of shipping order,my partner made the mistake

    I will reship them to you in 3 days

    Well,there must be another order shipped with DSTT

    What's the hell!
      woensdag 18 maart 2009 @ 19:52:08 #295
    164283 Luco
    Buongiorno!
    pi_67181087
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
    Koop ik 2 TTDS kaartjes bij Jack, dacht ik dat ze vandaag eindelijk kwamen, is het een enorme doos.

    Ik denk wtf, sinds wanneer is een TTDS verpakking zo groot?

    Is het zo'n gekke lamp

    Wel vaag, maar ach, heb hem net ff op MSN gesproken en hij stuurt de order, nu wel goed, opnieuw!
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 19:46 schreef jack-peng het volgende:

    [..]

    Hi,Are you David?

    I am really sorry,but I do not in charge of shipping order,my partner made the mistake

    I will reship them to you in 3 days

    Well,there must be another order shipped with DSTT

    What's the hell!
    Dus nu krijg je die lamp in principe "gratis"?
    Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
    pi_67183330
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef Luco het volgende:

    [..]


    [..]

    Dus nu krijg je die lamp in principe "gratis"?
    Ja, tuurlijk Het is niet mijn schuld dat het verkeerde is verzonden, webshops moeten gewoon leveren wat je besteld hebt.

    Maar toch is het wel netjes, het zou me niets verbazen als je bij FP bijvoorbeeld op eigen kosten het terug moet sturen.
      woensdag 18 maart 2009 @ 21:07:58 #298
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_67184424
    quote:
    Jack heeft wel leuke spullen..
    Edit: Wie maakt um vol..?
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
      woensdag 18 maart 2009 @ 21:11:07 #299
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_67184558
    DX zet dus ook gewoon "BB Gun" op de envelop he

    Horloge trouwens binnen
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_67184613
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef Zapper het volgende:
    DX zet dus ook gewoon "BB Gun" op de envelop he

    Horloge trouwens binnen
    ook die 14040 ofso eh ?
    ik heb bericht van TNT, kan hem morgen ophalen! ..
    pi_67184621
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 21:07 schreef neo2000 het volgende:

    [..]

    Jack heeft wel leuke spullen..
    Edit: Wie maakt um vol..?
    ik?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')