Allemaal gebakkenlucht.quote:het is een handdroger
Zulke ken ik ook, en die falen net zo hard.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:05 schreef DurumDoner het volgende:
Dat ding op die onderste foto heb ik ook in de zaak hangen en werkt prima, die dingen die je hebt geprobeerd te tekenen falen idd.
Nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zulke ken ik ook, en die falen net zo hard.
En jij was toch diegene die nooit douchte ofzoiets, staat me nog bij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:06 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso was ik m'n handen nooit op openbare toiletten als je daarvoor de kraan moet aanraken, alleen als het een kraan is met een sensor.De plee trek ik ook altijd door met m'n voet, no way dat ik die knop met m'n hand aanraak.
Als je doof wilt worden niet, nee.quote:
smetvreesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:06 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso was ik m'n handen nooit op openbare toiletten als je daarvoor de kraan moet aanraken, alleen als het een kraan is met een sensor.De plee trek ik ook altijd door met m'n voet, no way dat ik die knop met m'n hand aanraak.
Doortrekken met je voetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:06 schreef Rosbief het volgende:
Hoezo nooit? 1-2x per week, meer voegt echt niets toe aan de hygiëne hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:10 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
En jij was toch diegene die nooit douchte ofzoiets, staat me nog bij.
Als er niemand is doe ik dat idd, til ik mijn been op en druk die knop in met m'n schoen, of ik trek gewoon niet door.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doortrekken met je voet![]()
succes![]()
[ afbeelding ]
Waar zit jou shoarmatent ergens dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:05 schreef DurumDoner het volgende:
Dat ding op die onderste foto heb ik ook in de zaak hangen en werkt prima, die dingen die je hebt geprobeerd te tekenen falen idd.
Met het wassen van je handen breng je ook bacteriën die al op je handen zaten aan de oppervlakte. Als je je handen alleen 'wast' of nat maakt en niet droogt, is het micro-organismen gehalte op je handen vaak nog hoger dan ervoor. Om vervolgens daar vanaf te komen, kun je het beste je handen afdrogen aan iets schoons. Een doek, papier, maakt niet uit als het maar schoon is. Zo'n handdroger werkt dus niet, daarmee verwijder je niet je levendige cultuur die er reeds op je handen aanwezig is. En daarna aan je broek of haar afvegen is ook niet bepaald het meest hygiënische dat je kunt doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Bij 95% van de handdrogers (onderzoek uit Engeland ooit) kan je beter je handen NIET wassen dan wel, simpelweg omdat die dingen een broeinest van bacterien zijn.
Handen drogen doe je toch gewoon aan je haar?
In Engelandse kroegen kruipt de druiper langs je been omhoog dus onderzoek is niet relevant voor Nederland.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Bij 95% van de handdrogers (onderzoek uit Engeland ooit) kan je beter je handen NIET wassen dan wel, simpelweg omdat die dingen een broeinest van bacterien zijn.
Handen drogen doe je toch gewoon aan je haar?
Maar die kraantjes met sensor staan vaak veel te hard, zodat je helemaal nat wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:06 schreef Rosbief het volgende:
voor geen kankerquote:Op zondag 8 maart 2009 22:26 schreef junkiesietze het volgende:
In het restaurant van de Euromast hebben ze wel chille die het doen, vand ie cheapass dingen werken inderdaad voor geen kanker
Een kraan hoort nou eenmaal hard te spuiten, zo'n zielig pisstraaltje vind ik niks om je handen in te wassen.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar die kraantjes met sensor staan vaak veel te hard, zodat je helemaal nat wordt.
Nee zo'n enorm harde straal waarbij je hele trui nat wordt wel zeker?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een kraan hoort nou eenmaal hard te spuiten, zo'n zielig pisstraaltje vind ik niks om je handen in te wassen.
Stel je niet aan, je kunt er gewoon niet mee omgaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee zo'n enorm harde straal waarbij je hele trui nat wordt wel zeker?
Ik denk dat dat het is inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:03 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je kunt er gewoon niet mee omgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |