Nee, zoals ik al zei train ik die maar 2 keer per week een kwartiertje. Natuurlijk worden die een beetje zwaarder, maar zoveel dat je totaal stil staat? In dat geval zou ik nooit op m'n BMI kunnen komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:15 schreef Pacmaniac het volgende:
Je traint 3 x per week en aangezien spieren zwaarder zijn dan vet lijkt het me logisch dat je niet afvalt
In de OP zeg je dat je 3 x per week traint?Met cardio kweek je ook gewoon spiermassa. Al is dat niet het hoofddoel . Daarnaast is het van belang dat je voldoende schijt. Dus eet wat zemelen en ander vezelrijke meuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:17 schreef john84 het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei train ik die maar 2 keer per week een kwartiertje. Natuurlijk worden die een beetje zwaarder, maar zoveel dat je totaal stil staat? In dat geval zou ik nooit op m'n BMI kunnen komen.
Je BMI zegt ook niet alles, sommige mensen zitten er tien punten boven en hebben een prima vetgehalte verder.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:17 schreef john84 het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei train ik die maar 2 keer per week een kwartiertje. Natuurlijk worden die een beetje zwaarder, maar zoveel dat je totaal stil staat? In dat geval zou ik nooit op m'n BMI kunnen komen.
3 kilo vocht in je spieren ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 06:08 schreef slozzo het volgende:
Je moet niet kijken naar gewicht, dat is 1. Je bouwt idd spiermassa op, dus je zal in de eerste maanden wel in gewicht aankomen. Dat gaat snel in het begin. De eerste maand is dat soms wel 3 kilo. Kijk dus alleen naar de spiegel en meet je taille.
Gooi je HF eens naar 140/150 tijdens het spinnen (niet meteen anderhalf uur aub). HF 120 op de fiets is erg laag, zelfs voor een hersteltraining moet je op een hogere HF zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 06:23 schreef wonderer het volgende:
Ik heb hetzelfdedrie keer per week anderhalf uur cardio (fietsen met een hartslag rond de 120) en drie keer per week krachttraining plus een half uur opwarmen op de fiets.
Ik eet vezelrijk en veel complexe koolhydraten (meergranen spul enzo). Veel kipfilet/kalkoenfilet en kaas met weinig vet en extra calcium en dergelijke. Tussendoortjes varieren nogal, niet altijd even "verantwoord", maar ik vreet geen zakken chips leeg.
En het gaat met niet eens om mijn gewicht, maar die broek waar ik vroeger wel in kon zit nog steeds te strakSpierdefinitie is ook nergens te bekennen. Die speklaag wil gewoon niet weg.
Kipfilet, rookvlees, kalkoenfilet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:26 schreef john84 het volgende:
Mm, m'n lichaam staat dus op de spaarstand als ik het zo hoor, ik dacht dat dat wel mee zou vallen bij mij. De Kellog's vervangen door boterhammen in elk geval, wat is goed beleg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |