abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_235669
Nico, je zorgt altijd voor een glimlach op mn gezicht.!
Keep up the good work!
pi_235670
Hé Doordevil, ik ben bang dat ik afkickverschijnselen ga krijgen. Zelfs vanuit Thailand hebben wij regelmatig internetzaakjes gezocht om jouw geweldige stukjes te lezen. Die konden we gewoon niet missen. Bedankt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 27 december 1999 @ 13:51:00 #28
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_235671
Beste Nico,
Het leven zal nooit meer hetzelfde zijn na het stoppen met je BB-columns. Zoek ajb een nieuw gewillig slachtoffer!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_235672
ff omhoog
Lees goed na je geen woorden vergeten bent.
pi_235673
Was altijd een plezier om te lezen Nico, maaruh.....straks bij De Bus maar gewoon weer verder gaan?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_235674
Heb tot nu toe zeer genoten van berichten van Doordevil, ga zo door!
  maandag 27 december 1999 @ 18:44:00 #32
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_235675
Ik keek alleen in het BB gedeelte voor die Doordevil!
Goed werk, was altijd (nou ja...meestal) erg lachen!
Yes I suck. And swallow.
  maandag 27 december 1999 @ 18:49:00 #33
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_235676
Haai doordevil,
Over het algemeen ben ik meer een "lezer" dan een "schrijver" hier, maar deze kans wilde ik niet aan me voorbij laten gaan.
Je stukjes zijn altijd weer zeer de moeite waard. Niet alleen sla je geregeld de spijker precies op z'n kop als het gaat om de situaties in het huis, ook je taalgebruik zorgt geregeld voor tranende ogen en buikpijn!
Hopelijk krijg je middels je columns in dat nieuwe blad een kans op een nog groter publiek! Suc6
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_235677

Op de veronica BB site kwam ik tegen "de collum van Nico Dijkshoorn",via de site kwam ik bij de mp3 van het radio intervieuw en het forum van fok.......HARTSTIKKE LEUK ALLEMAAL!!!!!
Nico je was een absoluut fabelachtiche aandacht trekker de afgelopen maanden en bedankt hiervoor...het was hartstikke mooi,al je lees uurtjes een doel te laten dienen als dat van een Big Brother..

tot zienz in het forum(nieuwe mannen bladen koop niet snel)

Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
pi_235678
Ik zal me hier niet geliefd mee maken, je stukjes vond ik ook erg leuk maar werd een beetje niet goed van de reacties. Zo van dat je GOD bent of zo iets, dat vind ik wat overdreven. By the way er word altijd zo gezeurd over onzin topics of dubbelle maar na ieder stukje werd nico in het overdrevene bedankt. Vandaar dat ik iets heb van " moet dit er nu ook bij? Nou bedankt God NICO

Ja kom maar op met de boze reacties (ril ril)

  maandag 27 december 1999 @ 23:42:00 #36
2227 Nanina
I Object!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_235679
Nico bedankt!

Nico ik heb je al een keer een mailtje gestuurd om je te bedanken voor jouw bijdrage aan het BB-gebeuren. Nog bedankt dat je de moeite nam om een mailtje terug te sturen.


Ik zal je stukjes missen en hoop dat je een eigen web-site start waarop je dagelijks wat schrijft. Maakt niet uit wat.

Nico, we zullen je missen!!!!!

"Heu, patior telis vulnera facta meis"
pi_235680
Nico, je stukjes zijn inderdaad helemaal te gek. Bedankt voor het verlevendigen van BB. Begrijp dat je nu ook commercieel gaat, jammer, zo'n forum heeft toch iets extra's, iets onafhankelijks, een goede bodem voor (woord)kunstenaars. Raak het niet kwijt. Succes!
Doe maar gek, je doet toch niet normaal genoeg.
  dinsdag 28 december 1999 @ 04:41:00 #38
374 beelzebub
master of disaster
pi_235681
Nico, je was de beste!
Mijn promotieactie voor een column in een groot landelijk dagblad heeft niet mogen baten, maar ik las dat je zou gaan schrijven voor een maandblad. Welke? MAN? Men's Health? Sport International? Playboy? Tell ME!
  dinsdag 28 december 1999 @ 05:15:00 #39
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_235682
Beste Nico,
Hartelijk bedankt voor je colums, ik heb mij er uitermate mee vermaakt. Ik hoop de je naam nog eens spontaan tegen te komen buiten dit forum. Het ga je goed.
Life is what you make it.
pi_235683
DD/Nico

Ook ik heb continu genoten van je posts, ik reageer niet altijd op je maar het was heerlijk om het allemaal te lezen,
groeten vanuit de Himalaya's!!!!

fake a dream
pi_235684
Zoms aardig, meeztal vlauw, tog houwden wei van jauw!

Vooral doowgaan!

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  dinsdag 28 december 1999 @ 13:01:00 #42
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_235685
Nico, in tegenstelling tot Daredevil kun jij je ogen goed de kost geven, en dat heb je dan ook gedaan. Elke morgen las ik eerst jouw stukje voor het werk, een hart onder de riem! Eeuwig dank voor de rake typeringen en metaforen!

En welk blad is het nou??

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 28 december 1999 @ 13:05:00 #43
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_235686
Lieve Nico
Dankjewel en ik heb heel erg gelachen!
Gewoon lekker
  dinsdag 28 december 1999 @ 14:56:00 #44
2001 HighIQ
Leef! Het leven is kort.
pi_235687
Beste Nico, bedankt voor je scherpe analyses, de wereld niet gezien door G.B.J. Hilterman maar door Doordevil is fantastisch, ga vooral verder.
Doordevil "Homepage"?

Groeten,
Rob.

Lezen is denken met andermans hoofd!
  dinsdag 28 december 1999 @ 15:11:00 #45
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_235688
quote:
op 12-28-1999 om 01:01 PM schreef Mark het volgende:
Het gaat ZSM heten en verschijnt eind februari in een oplage van 100.000 exemplaren. Columns wordt geplaatst onder Fokzine pseudoniem, Doordevil.


En welk blad is het nou??


  dinsdag 28 december 1999 @ 15:26:00 #46
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_235689
http://listen.to/nicodijkshoorn

Ik wil buiten nico dijkshoorn/doordevil ook arnie bedanken die al die collums op t internet zette

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_235690
Soms, zoals deze laatste dagen zonder enige boeiende confrontaties bij BB, kan ik alleen nog maar blij zijn en spanning voelen bij het lezen van jouw stukjes. Erg knap, om constant op zo'n hoog niveau in zo een moordende regelmaat te schrijven. Harstikke bedankt daarvoor.
Gefeliciteerd nog met je collum voor zsm, ik zal de eerste gelijk kopen (en lezen natuurlijk).
Succes!
pi_235691
quote:
op 12-25-1999 om 12:25 PM schreef Diesel het volgende:
We zullen het missen, we zullen doordevil's colums missen.

Ja, inderdaad, Hier in California wil ik eigenlijk niet gaan lunchen totdat ik z'n colum heb gelezen. Soms heb ik erge honger nadien... Thanx

pi_235692
Hai Nico, ik lees jou stukjes altijd met enorm plezier en ik volg al heel lang jou eigen website. Weet je wat me opviel dat je ook nog een voorspeller bent , kijk in je eigen stukje dat dateert van 13 Oktober "toekomstperspectieven voor bewoners", ik moest er wel op om lachen. Ik citeer jou tekst even als je het goed vindt.

Citaat Nico:

Willem: Voetbaltrainer. Hoofd is bijna perfect geboetseerd voor te lange regenjas. Is ook net iets te klein voor dit vak, en dat maakt het extra mooi. Gaat tijdens de rust op een kratje staan om woorden kracht bij te zetten. Bekendste uitspraak: voetbal is huilen. Vraagt aan spits, na wedstrijd die met 13-0 verloren ging: wat vind je er zelf
van?

Zal Willem bovenstaande gaan doen?..ik hoop het niet

Karin: gaat een knutselrubriek schrijven voor het blad Hobby & Handig. Geinige woonideeën van Karin, bijv. over het hergebruik van douchegordijnen waar je bijvoorbeeld heel aantrekkelijke placemats van kan maken.

Ja dat zie ik Karin wel doen, maar als ambassadeur van de Clini-Clowns zal ze beter kunnen denk ik.

Mona: Nieuwe Ratelband. Laat hele zalen zakenmensen verbijsterd achter, 1400,- de man lichter maar rijk geworden met de volgende
wijsheden: “Als er geen vreten is krijg dan de kelere” “Wie zit hier op een ander zijn naam te schijten” en de uitsluitend heel vet te lachen “heheheheheheheheh” waarbij het de kunst is om aan iedereen duidelijk te maken dat hier niet echt gelachen wordt.

HAHA....is niet echt uitgekomen voor Mona.

Sabine: Gaat dierenprogramma presenteren. Laat kleine zoogdieren aan haar haar knabbelen. Bij beelden van een ferme rituele
schapen-slachting (Ruud: “In het westen van Noord-Ceylon daar wordt het schaap geadoreerd, joh, godverdikkie! Daar mag je met een schaap trouwen en in Amerika daar is ooit een schaap geweest die alle priemgetallen kon blaten, achterstevoren!”) reageert Sabine met: “Ach, goh, wat zieliiig”

Na de uitspraak "KUTkip", vrees ik dat Sabien niet meer welkom is

Bart : Weet zich, voortdurend in andere vermommingen, de ene keer als Hoofd Bevalling Woestijnratjes en de andere keer als Coördinator Vervellingen CockRingslangen in het dierenprogramma van Sabine te
manoeuvreren en schokt Nederland door expres een vraag verkeerd te begrijpen en live op Sabine te demonstreren hoe de paringsdrift van de Franse Gatenhaas zich manifesteert.

Daar heb je denk ik het goed voorspelt

Bianca: Nooit meer wat van gehoord. Verdenkt de bakker van manipulatie.

Dat had je perfect voorspelt Nico.

Maurice : Zien we opeens terug in Amazing Discoveries, het zo populaire talk-sell programma dat in heel Nederland des nachts wordt uitgezonden, 1 of ander revolutionair work-out ding aanprijzen waar je niet alleen een gevuld onderbroekje van krijgt, maar waarmee automatisch ook de spieren in de tong worden getraind. “Nee, niemand hoeft meer lijzig te spreken met de Tongue Muscle Machine.

We moeten nog afwachten waar we Maurice zien, misschien zien we hem terug zoals je hebt voorspelt

Ruud: Ik hoor wat gegons over een georganiseerde aanval op het BB huis. Lijkt me een goede zaak alleen al om Ruuds commentaar te kunnen horen: “Verdikkie joh, na wat er op het Plein van De Hemelse Vrede is gebeurd, dan is dit echt peanuts hoor.”
Nog enkele Ruud Zegt het Zo voorspellingen voor de komende nacht: Tegen Willem: “Vrouwen, joh, die maken een soort eiwit aan vlak achter de 7e zwevende rib waardoor ze zeg maar elkaar begrijpen, hé, ja joh. Het is zelfs bewezen dat ze zonder geluid, zonder spraak dus begrijp je, dat ze op vulva-niveau met elkaar oudebeppen, verdomd als het niet waar is. Dat kennen wij niet joh, mannen, goh.”

Wat van Ruud terechtkomt, we zullen het zien. Ik vondt het elk geval leuk om die collum nog eens naar voren te halen van jou, dan rest me alleen nog te zeggen.

Nico bedankt en ik blijf je zeker volgen.

Pas goed opjezelf.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_235693
Nico

Jij heb mij leuke momenten bezorgt, ik vind daarom dat ik bij dit bedankje niet mag ontbreken.
Dag in, dag uit altijd maar weer een leuk stukie uit je toestenbord rammen, knap hoor.


PC eend
"The truth is more important than the facts"

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')