abonnement Unibet Coolblue
pi_73568345
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:29 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die heb ik ook gezien, met het alternatieve einde.

Heb vandaag The Shining en The Stand geleend bij de bieb. Ben tegen half 8 begonnen in The Shining en ik heb hem nu bijna uit De film heb ik niet gezien.
Wat is het alternatieve einde?
Tap tap tap
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 oktober 2009 @ 10:47:44 #252
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_73568354
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat is het alternatieve einde?
Waarschijnlijk NOG slechter dan het originele verhaal
pi_73570249
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat is het alternatieve einde?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
standaarddrinker
pi_73572946
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat is het alternatieve einde?
Die waarin Enslin dood gaat.
quote:
Director Mikael Håfström has stated that the ending for 1408 was reshot because test audiences felt that the original ending was too much of a "downer". The original ending, available on the two-disc collector's edition, sees the backdraft engulfing the room as Enslin hides under the bed, happy to see the room destroyed as he dies. Olin later approaches Lily and Enslin's agent at his funeral, where he unsuccessfully attempts to give back a box of Enslin's possessions and his tape recorder. Olin listens to the recording in his car, hearing Katie's voice on the tape and catches a quick glimpse of a horribly burnt Enslin in his rear view mirror. The film ends at the gutted room, with an apparition of Enslin disappearing after being called away by the voice of his daughter and the sound of a closing door.
Het echte einde:
quote:
Turning the cognac he got earlier from Olin into a Molotov Cocktail, Enslin sets the room on fire, causing the hotel to be evacuated. Lily, who just arrives after she had been summoned by Enslin, is stopped from entering the hotel, but tells the firefighters that Enslin is in 1408. Enslin throws an ashtray through the room's windows, intentionally causing a backdraft to overtake the room just seconds before firefighters batter down the door. They get him out and, though burned, Enslin is told that he will be all right. Enslin attempts to tell the firefighters not to enter the room, as it is 'evil'. A short while later, a smiling Olin is seen in his office, smoking a cigar and praising Enslin for surviving.

Enslin recovers in a New York hospital, Lily at his bedside. He swears that he saw Katie, but Lily refuses to believe him. After his recovery Enslin moves back in with Lily, beginning work on a new, non-horror novel. While sorting through a box of items from his night in 1408, Enslin comes across his Mini Cassette recorder. After some difficulty he manages to get the tape to play; it begins with Enslin's dictation of 1408's appearance, but cuts in with audio from his interaction with the apparition of his daughter. Lily freezes in shock as she hears her dead daughter's voice coming from the hand-held tape recorder, and the film closes on Enslin meeting her shocked stare with one of grim vindication.
Wel gek, want in het stukje van de alternatieve einde hebben ze het oer de 'the original ending', dus dan zou het einde waarin het niet dood gaat de alternatieve einde zijn
Children of the night. What music they make.
pi_73574111
Ik zat vrijdag naar de verfilming van 1408 te kijken. Niemand schijnt hem eng te vinden, maar ik ben echt een eitje. Maar goed, deze had ik al eens in het vliegtuig gekeken, per ongeluk (ik durf horrorfilms nooit uit te zetten, heel wazig). Dus ik dacht, nou, de tweede keer dat ik 'm zie, dan ga ik vast minder erg schrikken.

Zit er plots een ander einde aan de film, verdomme.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73574150
Ik ken volgens mij alleen het alternatieve einde
Ik heb hem toen wel in de bios gezien.
Tap tap tap
pi_73632830
Ben begonnen in The Stand.
Children of the night. What music they make.
pi_73633198
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ben begonnen in The Stand.
Ik ben jaloers!! Herlezen is toch altijd minder dan die eerste keer.
pi_73633223
is wel de vertaling, maar anders moet ik er met het woordenboek erbij gaan zitten en dat schiet ook niet op
Children of the night. What music they make.
pi_73633626


De definitieve cover van Under the Dome - de USA-versie bedoel ik dan.

Verder zijn er véél geruchten rondom The Dark Tower. Op het officiële forum is kenbaar gemaakt dat er iets met de DT-serie gaat gebeuren. De meest genoemde opties zijn een game van de reeks, een film, een nieuwe comic, een nieuw kort verhaal, of een heel nieuw boek. Rondom de film zijn al langer geruchten. De makers van Lost zouden er wel zin in hebben.
Ikzelf ga de reeks lezen na Under the Dome. Heb daarom ook geen idee of een nieuw boek aan de serie realistisch is ja of nee. King zei er zelf dit over, afgelopen maart.
quote:
When we were chatting about his upcoming book Under the Dome, a novel with political subtext out in November, King said he had recently had an idea for a short story. “And then I thought, ‘Well, why don’t I find three more like this and do a book that would be almost like modern fairy tales?’ Then this thing started to add on bits and pieces so I guess it will be a novel.” That idea, according to King, is for a new Dark Tower novel, a continuation of his epic seven-part fantasy/sci-fi/Western series about a lone gunslinger named Roland and his ongoing hunt for the Man in Black. “It’s not really done yet,” King admits of his magnum opus. “Those seven books are really sections of one long uber-novel.”
Midden oktober zou er een nieuwe teaser verschijnen op de site/het forum. Ik ben benieuwd.

In ieder geval 7 november eerst Under the Dome aanschaffen!
pi_73633843
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:33 schreef DeHovenier het volgende:
is wel de vertaling, maar anders moet ik er met het woordenboek erbij gaan zitten en dat schiet ook niet op
King is heel goed vertaald in het Nederlands zonder dat het verhaal daar onder lijdt, dus dat zit wel snor!
pi_73636126
Lijkt me niet dat er een vervolg komt op het laatste deel ofzo. Meer zoals zoveel andere boeken van King, zoveel boeken hebben wel via het 1 of ander te maken met de Donkere Toren reeks. Enkele korte verhaal die in meer of mindere mate het DT universum kruizen dus
pi_73881936
Under the Dome klinkt wel goed.
Van zijn recente boeken ben ik niet echt van onder de indruk geweest.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_73955786
Heb vandaag The Dark Tower uitgelezen. Omfg Roland

Weet niet zo goed wat ik van het einde vind, maar het is zeker wel de beste boekenreeks die ik ooit heb gelezen
pi_74071916
He, een topic over Stephen king!

Ik heb zoveel boeken van hem (en Under the dome ook besteld) Hier wil ik meedoen
pi_74225470
Die koepel doet me denken aan de Simpsons Movie

Dit is wel weer een boek wat ik van hem ga halen. Heb Mobiel gelezen en ben nog bezig in Na Zonsondergang. Maar die laatste boeit me niet echt. UTD klinkt wel weer goed!
pi_74229498
Heb The Stand bijna uit, ben nu op blz. 1173
Children of the night. What music they make.
pi_74229663
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef DeHovenier het volgende:
Heb The Stand bijna uit, ben nu op blz. 1173
Einde vond ik toch wel een tegenvallertje.
Alles daarvoor was
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:38:42 #269
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_74235809
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 17:19 schreef GlazenKaak het volgende:
Heb vandaag The Dark Tower uitgelezen. Omfg Roland

Weet niet zo goed wat ik van het einde vind, maar het is zeker wel de beste boekenreeks die ik ooit heb gelezen

Ik voor de tweede keer.
Blijf het fascinerend vinden.
Zal deze reeks ooit op het filmdoek te maken zijn?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_74236908
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:13 schreef Zoonlief het volgende:

[..]

Einde vond ik toch wel een tegenvallertje.
Alles daarvoor was
Mja och, het was wel te voorzien dat t uiteindelijk allemaal weer overnieuw zou beginnen, alleen heeft de mensheid een grote stap terug gedaan.
Children of the night. What music they make.
pi_74237114
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:38 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Ik voor de tweede keer.
Blijf het fascinerend vinden.
Zal deze reeks ooit op het filmdoek te maken zijn?
Daar zijn al wel jarenlang geruchten/plannen voor. Makers van Lost zouden er mee aan de slag gaan...
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mja och, het was wel te voorzien dat t uiteindelijk allemaal weer overnieuw zou beginnen, alleen heeft de mensheid een grote stap terug gedaan.
Mee eens, de manier waarop alleen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond ik net iets té. Kon me niet aan de indruk onttrekken dat King zichzelf een beetje vast geschreven had. Maar wat wil je, met zoveel personages.
Het allerlaatste
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond ik dan wel weer erg tof.
Het hele reiselement in het boek sprak me aan, maar de scène met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had ook wel wat.
pi_74239169
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:17 schreef Zoonlief het volgende:

[..]

Daar zijn al wel jarenlang geruchten/plannen voor. Makers van Lost zouden er mee aan de slag gaan...
[..]

Mee eens, de manier waarop alleen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond ik net iets té. Kon me niet aan de indruk onttrekken dat King zichzelf een beetje vast geschreven had. Maar wat wil je, met zoveel personages.
Het allerlaatste
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond ik dan wel weer erg tof.
Het hele reiselement in het boek sprak me aan, maar de scène met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had ook wel wat.
Ik vond het wel een logische actie van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was er met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
? Wat deed hij daar?
Children of the night. What music they make.
pi_74239439
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:11 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik vond het wel een logische actie van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was er met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
? Wat deed hij daar?
Stu zat toch in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74239534
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 17:19 schreef GlazenKaak het volgende:
Heb vandaag The Dark Tower uitgelezen. Omfg Roland

Weet niet zo goed wat ik van het einde vind, maar het is zeker wel de beste boekenreeks die ik ooit heb gelezen
Ik heb net deel 5 uit en heb de laatste 2 delen al thuis liggen. Heb me overigens al laten vertellen dat het een teleurstellend eind is, maar misschien dat het me dan alleen maar kan meevallen.
Smile, it confuses people.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:06:01 #275
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_74246611
Het eind teleurstellend?
Vind ik na 2 keer nog niet.
Maar goed, dat ligt aan de lezer zelf natuurlijk.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')