quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:24 schreef Tha_Duck het volgende:Officieel zou je ze een aangetekende brief moeten sturen denk ik. Met daarin dat je nooit iets bevestigd of getekend hebt en of ze dat dan maar even willen bewijzen.
Maar ik ben ertegen om geld te besteden aan zulke dingen. Kost je zo weer 6 euro om aan te tekenen. Ik zou het lekker negeren en kijken wat er gebeurd. Zolang ze niets zwart op wit hebben kunnen ze je niets maken lijkt me.
Aangetekend zegt niks, dus is ook niet nodig. Als je dan perse bewijs wil hebben van verzenden, stuur dan een fax en gooi er meteen een mail tegen aan en stuur de brief per reguliere post. Kost een paar cent en je kan er ook de lol van inzien omdat je iemand met allerlei leuke argumenten om de oren kan slaan.
Er bestaat geen overeenkomst, dus eigenlijk ben je dan al klaar. Dat hoef jij overigens niet te bewijzen, maar dat mag die dame doen.
Vervolgens kan je vragen om bewijs van de geleverde dienst/service. Die is er niet, dus ook dat is leuk.
Daarna meldt je dat je er van uit gaat dat de zaak daarmee gesloten is en indien de dame in kwestie niet met degelijk bewijs komt, je de zaak sluit en niet zal reageren op herinneringen om herhaling van antwoorden te voorkomen.
Mocht de dame toch met iets nieuws komen waar nog niet op gereageerd is, herhaal dan bovenstaande en verwerk het nieuwe feit en herhaal weer dat je niet meer reageert als er geen nieuwe feiten komen om herhaling te voorkomen.
Als ik de OP zo lees zou het mijn week helemaal goed maken om zo'n persoon af te poeieren.