Haat en liefde liggen altijd dicht bij elkaar tochquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel kan jij je een voelen met de topictitel
Anders luister ik niet de hele dagquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel kan jij je een voelen met de topictitel
Weet ook niet of het echte buikgriep was, maar heb wel een week of twee vrijwel niks kunnen binnenhouden en aan het houtskool gezeten om... well... you know...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Griepjes in de zomer , komt weinig voor
Gevalletje norovirus wellicht. Kan altijd voorkomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Weet ook niet of het echte buikgriep was, maar heb wel een week of twee vrijwel niks kunnen binnenhouden en aan het houtskool gezeten om... well... you know...
Dat is zwaar irritantquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Weet ook niet of het echte buikgriep was, maar heb wel een week of twee vrijwel niks kunnen binnenhouden en aan het houtskool gezeten om... well... you know...
in sommige gevallen zeer zekerquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen altijd dicht bij elkaar toch
norovirus?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt het verwijderen met AntiNorthon. Gewoon even scannen, en je hebt geen last meer van virussen!quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Google het is es , is volop in het nieuws geweest.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt het verwijderen met AntiNorthon. Gewoon even scannen, en je hebt geen last meer van virussen!
het was een suggestie, onze zoon had het volgens de huisarts, vandaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Google het is , is volop in het nieuws geweest.
Een dag heeft 24 uur, dus je kunt er nog wat bij zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef on_air het volgende:
The horror. Ik mag eigen playlist maken en meenemen naar mijn eigen Bday Party.
Eerste selectie: 11u muziek... en dat is pas tot 'Q'...
Is dat niet zo'n WC blok verfrisser?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom heb ik zo zin in atlantic ocean - waterfalls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |