De stopper Hoofddorp-Duivendrecht-Lelystad, oké. Maar de stopper Den Haag-Roosendaal is juist iets te rustig voor een IRM-VI.quote:
Welnee.. Daar kan je ook een ICE 3M voor gebruikenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:34 schreef Ofyles2 het volgende:
De stopper Hoofddorp-Duivendrecht-Lelystad, oké. Maar de stopper Den Haag-Roosendaal is juist iets te rustig voor een IRM-VI.
Zoals vandaag in Ah, dames en heren zoals u weet heeft de stoptrein richting Zp technische problemen wij zullen daar gaan rijden als stoptrein tot station Zupthen. Met 7 of 8 bakken ICRm als gecamoufleerde intercity .quote:Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op zich niet bijzonder, maar als er een VIRM-VI als stopper fungeert:
Wat is trouwens het nut van de koersdisplay aan de voorzijde? Geen hond die dat kan zien vanaf een afstandje lijkt me...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:24 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op maandag 2 februari 2009 is Siemens met de NSR SLT 2402 druk doende met diverse proefritten. Rond 17:30 wordt het langzaam donker en staat de nieuwste sprinter op het Amersfoortse spoor 9 te wachten op dingen die komen gaan.
Wedden dat een redneck en een rol duct tape ook genoeg zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat gaat niet Fles, volgens mij zit er geen koppeling op de tussenbakken de ICE
De ICE's hebben ook koppelingen:quote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat gaat niet Fles, volgens mij zit er geen koppeling op de tussenbakken de ICE
Ze hebben er rondjes mee gereden:quote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef Zug-Chef het volgende:
Hmm ok, was het dan niet gewoon een overbrenging van dat ICE treinstel naar een of andere tentoonstelling?
Waarschijnlijk ja Wat heeft een ICE-stel anders op een diesellijn in California te zoeken??quote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef Zug-Chef het volgende:
Hmm ok, was het dan niet gewoon een overbrenging van dat ICE treinstel naar een of andere tentoonstelling?
Leuke plaatquote:Op maandag 2 februari 2009 20:24 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op maandag 2 februari 2009 is Siemens met de NSR SLT 2402 druk doende met diverse proefritten. Rond 17:30 wordt het langzaam donker en staat de nieuwste sprinter op het Amersfoortse spoor 9 te wachten op dingen die komen gaan.
Inleveren die hapquote:Op maandag 2 februari 2009 23:05 schreef Duvel het volgende:
N.B. Op verzoek zijn bepaade uitsnedes van deze foto verkrijgbaar.
Vandaag nog heerlijk naar huis gereisd met de stopper Amsterdam - Breukelen - Gouda (- Rotterdam), in een VIRM. Toen ik instapte hoorde ik een medereiziger ook een zucht van verlichting slaken: "Eindelijk een echte trein. Dit is vast een goedmakertje voor die brakke barrels van de laatste maanden" (DD-AR) Ik was het zowaar eens met een medereiziger eensquote:Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op zich niet bijzonder, maar als er een VIRM-VI als stopper fungeert:
Ja, zonder meer!quote:
Vanavond of zo.quote:
Juist jaquote:Utrecht Centraal-Amsterdam Centraal/Schiphol
Dinsdag 3 Februari 09:19
Oorzaak Tussen Utrecht Centraal en Breukelen rijden minder treinen door een seinstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een langere reistijd. De verstoring is naar verwachting 04 februari rond 6:55 uur verholpen.
Reisadvies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |